Doen ze express zodat niet iedereen overstapt naar 3fmquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Ben ff geswitched naar veronica 90's week
handig dat dat tegelijk is
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:31 schreef Ferdo het volgende:
Van 3FM naar 538...net zoiets als een voetballer die Juventus verlaat om bij Omniworld te voetballen.
achhhhhh ik luister meestal veronica maar nu weer wat meer 3fm deze week als het niet leuk is weer ff naar veronicaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doen ze express zodat niet iedereen overstapt naar 3fm.
Volgens mij zijn er wel wat internetzenders die non-stop 90s draaien, dus dat zou een alternatief kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:58 schreef DJKoster het volgende:
Zow, vanaf half 7 vanmorgen bijna non-stop geluisterd..
Wat zal ik al die plaatjes gaan missen volgende week![]()
Ik had in jou meer een 538 luisteraar verwachtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
achhhhhh ik luister meestal veronica maar nu weer wat meer 3fm deze week als het niet leuk is weer ff naar veronica
Veronica? Jij?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
achhhhhh ik luister meestal veronica maar nu weer wat meer 3fm deze week als het niet leuk is weer ff naar veronica
Ey ik luister altijd 80'squote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Veronica? Jij?
ik had jou serieus geschat in de categorie jantjesmit-fransiebauer-etcetera categorie. Maargoed. Het houdt dus van muziek. Hoe bestaat het![]()
Oh mijn god! mijn hart!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit is mijn favo tent je weets![]()
http://www.ausderreihederrick.nl
Een typetje?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Jullie weten helegaar niet ben in reallife ja
Dit is mijn 2e personage op fok!
Neequote:
Ik heb eigenlijk alleen foto´s van je gezien waar je in *uch* beschonken status was...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Neemaar ik ben wel anders in het echt hoor
niet zo druk enzo vraag maar aan fokkers als nolius en andere die me in reallife kennen
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen foto´s van je gezien waar je in *uch* beschonken status was...
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Neemaar ik ben wel anders in het echt hoor
niet zo druk enzo vraag maar aan fokkers als nolius en andere die me in reallife kennen
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Veronica? Jij?
ik had jou serieus geschat in de categorie jantjesmit-fransiebauer-etcetera categorie. Maargoed. Het heeft smaak en houdt dus van goede (?) muziek. Hoe bestaat het![]()
Mot je naar een meet in Utrecht komen een keer daar kom ik altijd wel heenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een van de fokkers die ik nog weleens in het echt wil ontmoeten. Samen met Danny, Yvonne, Brechtje Kasta, Swets en nog een paar
.
Ik heb liever eens een meet in Eindhovenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mot je naar een meet in Utrecht komen een keer daar kom ik altijd wel heen![]()
Hij reageerde wel op msnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Domien is een beetje contactschuw vanavond heb ik het idee... hij reageert niet op msn (al doet hij dat nooit voor ik uitgetornado't ben over alle dingen die hem niet boeien), maar hij zit ook niet op fok... Alles wel goed met domien?
Jou zien we tot morgen niet meer terug op het forum?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 02:01 schreef Toad het volgende:
Wat zie ik nu op TV: Boystonight.nl?!?!
Morgen ben ik waarschijnlijk nieto p het forum. Maar dat ligt niet aan boytonight.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 02:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jou zien we tot morgen niet meer terug op het forum?
Ik las trouwens boystoysnight. zal wel aan mij liggen
Rob stenders probeerde die laatst te bellen geloof ik... wat heeft die hun abrupt opgehangenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 02:20 schreef Toad het volgende:
[..]
Morgen ben ik waarschijnlijk nieto p het forum. Maar dat ligt niet aan boytonight.
Maar het programma, je zit je af te vragen of daar mensen op zitten te wachten. Opzich niet verkeerd om een programma te maken voor homoseksuelen. Maar waarom dan a la 2 babes.
Best grappig om terug te luisteren inderdaadquote:Op donderdag 11 oktober 2007 02:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Whahahahahaha die beller verdient een lintje!
Domien: Dit was weer een kansloos item! Ik verbied je om ooit nog naar 3fm te bellen. Beller: Wat, jij krijgt er voor betaald, aap! Domien: Puntje!
Die man verdient een lintje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |