Zit er toevallig ook nog een topic om die OP? Anders wordt het zo lastig posten denk ik...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nieuwe OP staat klaar om gepost te worden :-)
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:46 schreef Marc63 het volgende:
Wat deed Domien eigenlijk tijdens de laatste SR? Productie?
Ik ook...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:54 schreef Marc63 het volgende:
Damn... ik krijg regelmatig de neiging om "DAT" te posten. Maar het is meestal gewoon te flauw.
Niet dat het altijd al te flauw is...
Wat werd daarover gezegd? Was ff een gordijn aan het ophangen, dus ik volgde het maar half...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
HALLOWEEN!
Komt maandag allemaal op metmichiel.nl te staan. Maar komt er op neer dat we hetzelfde gaan als dat we vorig jaar dedenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wat werd daarover gezegd? Was ff een gordijn aan het ophangen, dus ik volgde het maar half...
Het was dat je moest mailen, maar wat moet je precies mailen?
Ik was al een heel mailtje met een motivatie aan het tikken, want ik wil enorm graag weer eens een keer naar Disney... We zouden een tijdje terug gaan, maar m'n zusje (niet diegene die gisteren mailde) werd toen heel erg ziek, dus toen konden we niet...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Komt maandag allemaal op metmichiel.nl te staan. Maar komt er op neer dat we hetzelfde gaan als dat we vorig jaar deden
Ik ken alleen Six Flags (toen heette dat nog zo) met Halloween... Disneyland ken ik in kerstsfeer, maar dat is ook al ontzettend lang geleden dat ik daar ben geweest...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:36 schreef Marc63 het volgende:
Disneyland is best lachen met Halloween. 7 jaar geleden geweest. Alleen jammer dat het vuurwerk echt geen reet voorstelde.
Bij mij zijn beiden ook al best een tijdje terug...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ken alleen Six Flags (toen heette dat nog zo) met Halloween... Disneyland ken ik in kerstsfeer, maar dat is ook al ontzettend lang geleden dat ik daar ben geweest...
Mij niet tegengekomen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij zijn beiden ook al best een tijdje terug...
De eerste en laatste keer in Disneyland Paris was voor mij in (volgens mij) oktober 2000.
Vandaag?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:32 schreef MutZ het volgende:
FOK! is bagger vandaag...
Wat valt er te winnen dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Je meost een halloween foto van je zelf mailen!
Ik stuur gewoon een naaktfoto.
Wat? Das toch ook eng?
ik zat het net te denken......quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:01 schreef Sirolf het volgende:
Toch grappig, gister waren er minder mensen aanwezig (want bijna iedereen zat in Hilversum), en tóch wordt er vandaag minder gepost.
Om het even af te maken:quote:
Ik ook alquote:
Waarom niet, gezellig toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:30 schreef Marc63 het volgende:
Nou vooruit... kwartetje?
quote:
quote:
Wat heb je zelf gerequest dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb het nog niet gevonden!vind de requests vanavond ook niet echt heel boeiend.
Heb wel aan White Town - Your Woman gedacht, maar heb verder geen mailtje verstuurd (andere keer).quote:
Ik zie alleen een inlogschermquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://boeselaere.hyves.nl/widget/7095457/Jochem_in_topvorm/.
zeg....wil jij een volgende keer nog in de studio binnen komen.....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:44 schreef Marc63 het volgende:
Sorry, ik kon het gewoon niet laten. Zal het (vanavond) niet meer doen.
[afbeelding]
HAHAHAHAquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeg....wil jij een volgende keer nog in de studio binnen komen.....![]()
Humorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[afbeelding]
niet meer doen danquote:
Kijk maar uit, straks vliegt 'ie net uit een op een kier staand raam...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:56 schreef D.Rose het volgende:
*cd van Bush klaarlegt om morgen in de auto te 'gooien'
Whoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe!quote:
geniaal was datquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks vliegt 'ie net uit een op een kier staand raam...
Het scheelt dan dat mijn ramen nu kapot zijn (d.w.z. de bediening), dus ze kunnen niet openquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Einde was echt top inderdaad!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Whoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe!![]()
Het begin van dit request-uurtje vond ik wat minder (veel platen die toch al vaak voorbij komen), maar het einde maakt veel goed.
Heb je zoveel indruk achter gelaten?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:00 schreef Marc63 het volgende:
Doei Maricha
Fijn weekend. Mis ons vooral niet teveel
Jij niet dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb je zoveel indruk achter gelaten?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ontzettendquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb ik ook veel indruk bij jou achter gelaten?
Een pallet vol! (en een MD)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb je zoveel indruk achter gelaten?
En jij was?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb ik ook veel indruk bij jou achter gelaten?
Je moet ff geluk gehad hebben om em te hebben gezien. Zo af en toe was er namelijk een gezicht zichtbaar vanachter die camera.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Sorry, verkeerde topic..
Fuck.. staat alweer 1 - 1
Dat was niet origineelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik was degene die een groen shirt kreeg
Rozequote:
En wanneer komen de foto's van een MutZ *in* het Roze EkstraWeekend Shirt?quote:
Mss wel nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
En wanneer komen de foto's van een MutZ *in* het Roze EkstraWeekend Shirt?
Waarom wil je dat roze shirt zo graag zien?quote:
Omdat ik denk dat het best wel erg schattig zal staanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waarom wil je dat roze shirt zo graag zien?
Ik denk het ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:53 schreef Marc63 het volgende:
Hij had em volgens mij stiekem zelf graag gewild.
Uhm. Nee. Ben blij met m'n groenequote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:53 schreef Marc63 het volgende:
Hij had em volgens mij stiekem zelf graag gewild.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat het best wel erg schattig zal staan![]()
En?? Overleefd??quote:
Ja, hoor. Het was best gezellig. Ik zag er alleen tegenop. Moest nog veel doen en was een beetje moe....quote:
Fijn dat het toch gezellig wasquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, hoor. Het was best gezellig. Ik zag er alleen tegenop. Moest nog veel doen en was een beetje moe....
Gelukkig maar 4 pagina`squote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Welcome back
En gelukkig voor jou zijn er vanavond geen 2 topics volgel*ld.
Dan had je ook een roze moeten nemenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat het best wel erg schattig zal staan![]()
Die moet ik ook nog eens terug luisteren...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:00 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb de uitzending van gisteren aanstaan
Vooralsnog niets gehoordquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens terug luisteren...
Hoor je ons op de achtergrond. Of zijn we echt (bijna) allemaal echt stil....![]()
Daar ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Die moet ik ook nog eens terug luisteren...
Hoor je ons op de achtergrond. Of zijn we echt (bijna) allemaal echt stil....![]()
Klopt, viel me ook op.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:14 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij valt het wel mee. We waren dan wel niet helemaal stil, maar ik hoorde Domien nog een paar keer een stuk harder praten dan wij. En ik neem aan dat hij wel zo ongeveer weet hoe hard je nog kunt praten als het rode lampje brandt.
Agree.... het is eigenlijk gewoon de inhoud van de themakanalen... op 3fmquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:25 schreef Marc63 het volgende:
Om de één of andere reden heb ik bij 3voor12 altijd het gevoel dat het een apart radiostation is. Het sluit wel aan bij 3FM, maar ik vind het toch anders dan 3FM.
Om de een of andere reden heb ik toch het idee dat een roze shirt mij niet zo schattig zal staan. Maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan had je ook een roze moeten nemen
Mag ik hem faxen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Om de een of andere reden heb ik toch het idee dat een roze shirt mij niet zo schattig zal staan. Maar dat geheel terzijde.
Hebben er al meer mensen foto's ergens online staan in een zipje of rarretje, of eventueel de behoefte aan een FTP account zodat ze via die weg de foto's bij mij kunnen laten arriveren?
CD-tje per postduif mag natuurlijk ook. Wordt het alleen een postmeeuw denk ik
Ik kreeg net een fax...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch jammer dat de Telex buiten gebruik is genomen...![]()
Er is iets doorgebrand in mn faxapperaat denk ik... die luuuchtquote:
Laten we alleen hopen dat je antwoord daarop niet 'afgelopen woensdag naar Hilversum gaan' zou zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:28 schreef Marc63 het volgende:
Ik zou niet weten wat het domste is wat ik ooit heb gedaan...
Ohh heb vaak zat domme acties.. maar echt mega dom enzo ?? dat valt dan ook wel weer meequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:28 schreef Marc63 het volgende:
Die van Webhawk zou zijn.. "mijn badeend uit de raam van de 3fm studio laten vallen"quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:28 schreef Marc63 het volgende:
Zou je denken? Hij was zo hyper, hij zal vast in al zn drukte wel vaker iets doms gedaan hebben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die van Webhawk zou zijn.. "mijn badeend uit de raam van de 3fm studio laten vallen"
Gooien!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:30 schreef MissHobje het volgende:
Die van Webhawk zou zijn.. "mijn badeend uit de raam van de 3fm studio laten vallen"
Iets met tweetwintig!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:38 schreef Marc63 het volgende:
hij zal vast in al zn drukte wel vaker iets doms gedaan hebben.
Maar verder, Ik stoot echt heel vaak tegen dingen aan. Meestal doe ik mezelf meer schade toe dan wat dan ook. Wonderbaarlijk genoeg heb ik nog nooit wat gebroken of zo...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou je denken? Hij was zo hyper, hij zal vast in al zn drukte wel vaker iets doms gedaan hebben.
Aangezien ik tot nu toe nog geen klachten heb gehad over foto's die niet publiek zouden mogen staan, hier dan eindelijk het linkje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 05:34 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen, jullie hebben het wel rustig aan gedaan gisteren zeg
, nog niet eens 1 topic vol
.
Waar blijven de foto's en filmpjes van eergisteren ?![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMFG! Die groepsfoto! Maar goed dat het radio is
[afbeelding]
Welke was 't?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wát een openingsplaat zeg.
(verbindng was te bagger om te zeggen)
Hmm, apart, niks van te merken gister. Voor jou 10 anderen hoor, Riesjquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:06 schreef Litton-Lane het volgende:
bleh..
Heb je dat weleens dat je af hebt gesproken maar er geen zin in hebt. Heb ik dus vandaag..
Leuk, mensen die meelezenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:38 schreef roooosje het volgende:
Hmm, apart, niks van te merken gister. Voor jou 10 anderen hoor, Riesj.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:38 schreef roooosje het volgende:
[..]
Hmm, apart, niks van te merken gister. Voor jou 10 anderen hoor, Riesj.
.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:58 schreef Glacier het volgende:
Die 90's request clip is echt geweldig
Check vooral het drummen van Gerard!
Vet heb je er nog meer?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:03 schreef Sirolf het volgende:
Laat ik er nog maar even een stokoude 3FM uuropener doorheen gooien:
Midden 1999: http://www.zshare.net/audio/401846388cd4a7/
Eind 1999: http://www.zshare.net/audio/401849160ca99e/
COMMUNARDS - NEVER CAN SAY GOODBYE.. -capsquote:
Ik ook, maar gelukkig hebben we de verhalen nogquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog een shot van Domien vol in beeld.
En de foto'squote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ook, maar gelukkig hebben we de verhalen nog
Het is dan wel Publieke Omroep, maar een clip op HD-kwaliteit hoef je nou ook weer niet te verwachten...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:14 schreef Broekie het volgende:
Hmm, jammer dat die 90s request clip een beetje low quality is
Ik verwachtte ook geen HD, maar dit zijn wel erg grote pixelsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is dan wel Publieke Omroep, maar een clip op HD-kwaliteit hoef je nou ook weer niet te verwachten...
Maar hij is idd wel wat erg aan de lage kant, fullscreen ziet het er nou niet echt super uit.
Ghostsquote:
Hans!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:48 schreef -Hans- het volgende:
Yabadaba Dance![]()
![]()
Snap - Exterminate![]()
Maaaaaaaj purplerose al een beetje zin in het Ek-stra weekend?! hier is de drank en chips inmiddels binnen dus ik ben er wel klaar voor.
quote:
Purple!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:51 schreef purplerose het volgende:
Hans!Ben er nog niet helemaal klaar voor, ik moet nog boodschappen doen maar ik kan niet wachten op ekstra weekend + de combi met de 90ies request
![]()
Kijk, daar hebben we wat aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Aangezien ik tot nu toe nog geen klachten heb gehad over foto's die niet publiek zouden mogen staan, hier dan eindelijk het linkje.
Zijn momenteel alleen nog de foto's van Sirolf en mij, de rest heb ik nog niet gekregen.
Ga ik nu naar m'n werk toe (heb me alweer verslapen, 'k denk dat ik dit weekend eens goed wat slaap in ga halen...).
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:51 schreef DaMook het volgende:
Ik heb best veel caps gemaakt eigenlijk.
Leuk om te zienquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
Maar inderdaad, 'k heb de gallery aangevuld met de wat video's van Sirolf z'n fotocamera en alle op het forum gepostte caps van die avond.
Ik hint even meequote:Nou de rest van de foto's nog! (Hint, hint)
Wat subtielquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:54 schreef Broekie het volgende:
Nou de rest van de foto's nog! (Hint, hint)
Wat mij betreft mag het er een 90s Megahit zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Nog een klein halfuur en dan weer een nieuwe MEE-GAA-HIT!
Denk het nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Het lijkt me wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het een 90s Megahit zijn
Euh, nog 7 dagen en een half uur bedoel jequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
O, komt er deze week geen Megahit?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:11 schreef Glacier het volgende:
[..]
Euh, nog 7 dagen en een half uur bedoel je
Dolf is tofquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:11 schreef Glacier het volgende:
Jaa, het kuiken wordt in ere hersteld bij C&S!
![]()
![]()
Vorig jaar tenminste niet, en het kan ook eigenlijk niet want er worden alleen maar platen uit de jaren 90 gedraait.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
O, komt er deze week geen Megahit?
quote:
Jammer, maar ik kan het me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:23 schreef -Hans- het volgende:
Geen nieuwe Megahit dus... net bevestigd in de C & S-show
Vast welquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:28 schreef MissHobje het volgende:
Omg die foto's en filmpjes
Kan het nog erger ??
Vast welquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:28 schreef MissHobje het volgende:
Kan het nog erger ??
Jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:28 schreef MissHobje het volgende:
Kan het nog erger ??
Hoe komt men in 'niet public' dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vast wel
Maar die zetten we dan niet Public uiteraard
zolang er maar geen 'weekend' en geen DJ namen in voor komenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben ook klaar voor een echte Ekstra Weekend TT
Jammer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zolang er maar geen 'weekend' en geen DJ namen in voor komen
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, hoor. Het was best gezellig. Ik zag er alleen tegenop. Moest nog veel doen en was een beetje moe....
Een soppend eendje, wat schattigquote:
Ik vind het wel goed..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat een zwarte kousen kabinet
![]()
Daar gaat mijn zondagsrust. Minder koopzondagen, dus dadelijk is iedereen thuis op zondag....![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed..
Beetje rust kan geen kwaad in deze jakkermaatschappij
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zit klaar met een nieuw topic voor VeenDom Weekend!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:58 schreef Glacier het volgende:
Dan kan ik nog wel ff mijn 2e kwartetje scoren van deze avond
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja
Maar kennelijk is daar geen behoefte meer aan, want ik zie mezelf op de filmpje terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |