Daar ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Die moet ik ook nog eens terug luisteren...
Hoor je ons op de achtergrond. Of zijn we echt (bijna) allemaal echt stil....![]()
Klopt, viel me ook op.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:14 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij valt het wel mee. We waren dan wel niet helemaal stil, maar ik hoorde Domien nog een paar keer een stuk harder praten dan wij. En ik neem aan dat hij wel zo ongeveer weet hoe hard je nog kunt praten als het rode lampje brandt.
Agree.... het is eigenlijk gewoon de inhoud van de themakanalen... op 3fmquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:25 schreef Marc63 het volgende:
Om de één of andere reden heb ik bij 3voor12 altijd het gevoel dat het een apart radiostation is. Het sluit wel aan bij 3FM, maar ik vind het toch anders dan 3FM.
Om de een of andere reden heb ik toch het idee dat een roze shirt mij niet zo schattig zal staan. Maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan had je ook een roze moeten nemen
Mag ik hem faxen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Om de een of andere reden heb ik toch het idee dat een roze shirt mij niet zo schattig zal staan. Maar dat geheel terzijde.
Hebben er al meer mensen foto's ergens online staan in een zipje of rarretje, of eventueel de behoefte aan een FTP account zodat ze via die weg de foto's bij mij kunnen laten arriveren?
CD-tje per postduif mag natuurlijk ook. Wordt het alleen een postmeeuw denk ik
Ik kreeg net een fax...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch jammer dat de Telex buiten gebruik is genomen...![]()
Er is iets doorgebrand in mn faxapperaat denk ik... die luuuchtquote:
Laten we alleen hopen dat je antwoord daarop niet 'afgelopen woensdag naar Hilversum gaan' zou zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:28 schreef Marc63 het volgende:
Ik zou niet weten wat het domste is wat ik ooit heb gedaan...
Ohh heb vaak zat domme acties.. maar echt mega dom enzo ?? dat valt dan ook wel weer meequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:28 schreef Marc63 het volgende:
Die van Webhawk zou zijn.. "mijn badeend uit de raam van de 3fm studio laten vallen"quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:28 schreef Marc63 het volgende:
Zou je denken? Hij was zo hyper, hij zal vast in al zn drukte wel vaker iets doms gedaan hebben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die van Webhawk zou zijn.. "mijn badeend uit de raam van de 3fm studio laten vallen"
Gooien!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:30 schreef MissHobje het volgende:
Die van Webhawk zou zijn.. "mijn badeend uit de raam van de 3fm studio laten vallen"
Iets met tweetwintig!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:38 schreef Marc63 het volgende:
hij zal vast in al zn drukte wel vaker iets doms gedaan hebben.
Maar verder, Ik stoot echt heel vaak tegen dingen aan. Meestal doe ik mezelf meer schade toe dan wat dan ook. Wonderbaarlijk genoeg heb ik nog nooit wat gebroken of zo...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou je denken? Hij was zo hyper, hij zal vast in al zn drukte wel vaker iets doms gedaan hebben.
Aangezien ik tot nu toe nog geen klachten heb gehad over foto's die niet publiek zouden mogen staan, hier dan eindelijk het linkje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 05:34 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen, jullie hebben het wel rustig aan gedaan gisteren zeg
, nog niet eens 1 topic vol
.
Waar blijven de foto's en filmpjes van eergisteren ?![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMFG! Die groepsfoto! Maar goed dat het radio is
[afbeelding]
Welke was 't?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wát een openingsplaat zeg.
(verbindng was te bagger om te zeggen)
Hmm, apart, niks van te merken gister. Voor jou 10 anderen hoor, Riesjquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:06 schreef Litton-Lane het volgende:
bleh..
Heb je dat weleens dat je af hebt gesproken maar er geen zin in hebt. Heb ik dus vandaag..
Leuk, mensen die meelezenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:38 schreef roooosje het volgende:
Hmm, apart, niks van te merken gister. Voor jou 10 anderen hoor, Riesj.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:38 schreef roooosje het volgende:
[..]
Hmm, apart, niks van te merken gister. Voor jou 10 anderen hoor, Riesj.
.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:58 schreef Glacier het volgende:
Die 90's request clip is echt geweldig
Check vooral het drummen van Gerard!
Vet heb je er nog meer?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:03 schreef Sirolf het volgende:
Laat ik er nog maar even een stokoude 3FM uuropener doorheen gooien:
Midden 1999: http://www.zshare.net/audio/401846388cd4a7/
Eind 1999: http://www.zshare.net/audio/401849160ca99e/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |