ook wel eens fijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:04 schreef Sirolf het volgende:
Het zal vandaag wel stil zijn in de studio...
Voor mijn shirt (BEDANKT NOGMAALS!!!!) is het helaas al een beetje te koudquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:05 schreef Glacier het volgende:
Hoi Maricha en Michiel
Cool dat Michiel zijn FOK! shirt aanheeft!
Heyquote:
Gelukkig had je dat gisteren niet...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:06 schreef Litton-Lane het volgende:
bleh..
Heb je dat weleens dat je af hebt gesproken maar er geen zin in hebt. Heb ik dus vandaag..
Gisteren was het anders dik 23 graden in de studioquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Voor mijn shirt (BEDANKT NOGMAALS!!!!) is het helaas al een beetje te koud
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gelukkig had je dat gisteren niet...
JUllie ook bedanktquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Voor mijn shirt (BEDANKT NOGMAALS!!!!) is het helaas al een beetje te koud
we zitten nu nog een laatste stuk vlaai te eten! mmmmmmmmmquote:
EEN HAAI? WAAAR?quote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
we zitten nu nog een laatste stuk vlaai te eten! mmmmmmmmm
Ik heb een kennis die ooit direct na het avondeten aan de taart ging... nooit meer wat van gehoord!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Ik heb net mijn avond eten op. Moet (nog) niet aan taart denken....
Hoiquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:19 schreef MichielV het volgende:
Hallo dan!
Veel plezierquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben "op visite".... Het was weer gezellig. Moet er om half 8 zijn en dat ga ik al niet meer halen.![]()
Michielquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:19 schreef MichielV het volgende:
Hallo dan!
Goedenavond!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:19 schreef MichielV het volgende:
Hallo dan!
Goed om te horen dat het zo in de smaak valtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
we zitten nu nog een laatste stuk vlaai te eten! mmmmmmmmm
hehequote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goedenavond, je spreekt Metmichiel
-echt?
- even kijken, bril, lelijk, platenkoffer, ja ben het echt!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goedenavond, je spreekt Metmichiel
-echt?
- even kijken, bril, lelijk, platenkoffer, ja ben het echt!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
En wat bedoelt michiel toch met vlokfeest?
Breuls postte eind vorig jaar al dat 'ie een actie op zou gaan zetten. Moeten we 'm binnenkort maar eens aan gaan herinneren.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
Trouwens, moeten we er niet met zn allen voor zorgen dat michiel en gerard samen in het glazen huis komen?
EEN WEEK LANG EKSTRAWEEKEND, WIE WIL DAT NIET?
Die afspraak is allaaaaang gemaakt dat wij daarvoor willen gaan zorgen...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
Trouwens, moeten we er niet met zn allen voor zorgen dat michiel en gerard samen in het glazen huis komen?
EEN WEEK LANG EKSTRAWEEKEND, WIE WIL DAT NIET?
Alleen dagprogrammering tot en met MetMichiel + alle weekendjocks...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Onze derde kandidaat is nog steeds Corton? Of gaat die sowieso het huis niet in?
Lijkt me erg okquote:
zal wel op reis gaanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Onze derde kandidaat is nog steeds Corton? Of gaat die sowieso het huis niet in?
Ooit naar that's live geluisterd?quote:
Jammer dat Domien niet tot de mogelijkheden behoort...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:35 schreef Marc63 het volgende:
Dan ga ik eigenlijk voor Bart. Das toch nog een beetje extra Ekstra Weekend.
Ohja, dan kan het wel...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ooit naar that's live geluisterd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |