geniaal was datquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks vliegt 'ie net uit een op een kier staand raam...
Het scheelt dan dat mijn ramen nu kapot zijn (d.w.z. de bediening), dus ze kunnen niet openquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Einde was echt top inderdaad!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Whoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe!![]()
Het begin van dit request-uurtje vond ik wat minder (veel platen die toch al vaak voorbij komen), maar het einde maakt veel goed.
Heb je zoveel indruk achter gelaten?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:00 schreef Marc63 het volgende:
Doei Maricha
Fijn weekend. Mis ons vooral niet teveel
Jij niet dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb je zoveel indruk achter gelaten?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ontzettendquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb ik ook veel indruk bij jou achter gelaten?
Een pallet vol! (en een MD)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb je zoveel indruk achter gelaten?
En jij was?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb ik ook veel indruk bij jou achter gelaten?
Je moet ff geluk gehad hebben om em te hebben gezien. Zo af en toe was er namelijk een gezicht zichtbaar vanachter die camera.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Sorry, verkeerde topic..
Fuck.. staat alweer 1 - 1
Dat was niet origineelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik was degene die een groen shirt kreeg
Rozequote:
En wanneer komen de foto's van een MutZ *in* het Roze EkstraWeekend Shirt?quote:
Mss wel nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
En wanneer komen de foto's van een MutZ *in* het Roze EkstraWeekend Shirt?
Waarom wil je dat roze shirt zo graag zien?quote:
Omdat ik denk dat het best wel erg schattig zal staanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waarom wil je dat roze shirt zo graag zien?
Ik denk het ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:53 schreef Marc63 het volgende:
Hij had em volgens mij stiekem zelf graag gewild.
Uhm. Nee. Ben blij met m'n groenequote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:53 schreef Marc63 het volgende:
Hij had em volgens mij stiekem zelf graag gewild.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat het best wel erg schattig zal staan![]()
En?? Overleefd??quote:
Ja, hoor. Het was best gezellig. Ik zag er alleen tegenop. Moest nog veel doen en was een beetje moe....quote:
Fijn dat het toch gezellig wasquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, hoor. Het was best gezellig. Ik zag er alleen tegenop. Moest nog veel doen en was een beetje moe....
Gelukkig maar 4 pagina`squote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Welcome back
En gelukkig voor jou zijn er vanavond geen 2 topics volgel*ld.
Dan had je ook een roze moeten nemenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat het best wel erg schattig zal staan![]()
Die moet ik ook nog eens terug luisteren...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:00 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb de uitzending van gisteren aanstaan
Vooralsnog niets gehoordquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens terug luisteren...
Hoor je ons op de achtergrond. Of zijn we echt (bijna) allemaal echt stil....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |