COMMUNARDS - NEVER CAN SAY GOODBYE.. -capsquote:
Ik ook, maar gelukkig hebben we de verhalen nogquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog een shot van Domien vol in beeld.
En de foto'squote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ook, maar gelukkig hebben we de verhalen nog
Het is dan wel Publieke Omroep, maar een clip op HD-kwaliteit hoef je nou ook weer niet te verwachten...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:14 schreef Broekie het volgende:
Hmm, jammer dat die 90s request clip een beetje low quality is
Ik verwachtte ook geen HD, maar dit zijn wel erg grote pixelsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is dan wel Publieke Omroep, maar een clip op HD-kwaliteit hoef je nou ook weer niet te verwachten...
Maar hij is idd wel wat erg aan de lage kant, fullscreen ziet het er nou niet echt super uit.
Ghostsquote:
Hans!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:48 schreef -Hans- het volgende:
Yabadaba Dance![]()
![]()
Snap - Exterminate![]()
Maaaaaaaj purplerose al een beetje zin in het Ek-stra weekend?! hier is de drank en chips inmiddels binnen dus ik ben er wel klaar voor.
quote:
Purple!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:51 schreef purplerose het volgende:
Hans!Ben er nog niet helemaal klaar voor, ik moet nog boodschappen doen maar ik kan niet wachten op ekstra weekend + de combi met de 90ies request
![]()
Kijk, daar hebben we wat aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Aangezien ik tot nu toe nog geen klachten heb gehad over foto's die niet publiek zouden mogen staan, hier dan eindelijk het linkje.
Zijn momenteel alleen nog de foto's van Sirolf en mij, de rest heb ik nog niet gekregen.
Ga ik nu naar m'n werk toe (heb me alweer verslapen, 'k denk dat ik dit weekend eens goed wat slaap in ga halen...).
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:51 schreef DaMook het volgende:
Ik heb best veel caps gemaakt eigenlijk.
Leuk om te zienquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
Maar inderdaad, 'k heb de gallery aangevuld met de wat video's van Sirolf z'n fotocamera en alle op het forum gepostte caps van die avond.
Ik hint even meequote:Nou de rest van de foto's nog! (Hint, hint)
Wat subtielquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:54 schreef Broekie het volgende:
Nou de rest van de foto's nog! (Hint, hint)
Wat mij betreft mag het er een 90s Megahit zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Nog een klein halfuur en dan weer een nieuwe MEE-GAA-HIT!
Denk het nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Het lijkt me wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het een 90s Megahit zijn
Euh, nog 7 dagen en een half uur bedoel jequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
O, komt er deze week geen Megahit?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:11 schreef Glacier het volgende:
[..]
Euh, nog 7 dagen en een half uur bedoel je
Dolf is tofquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:11 schreef Glacier het volgende:
Jaa, het kuiken wordt in ere hersteld bij C&S!
![]()
![]()
Vorig jaar tenminste niet, en het kan ook eigenlijk niet want er worden alleen maar platen uit de jaren 90 gedraait.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
O, komt er deze week geen Megahit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |