Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:47 schreef Feivel1 het volgende:
Nog 25 topics! En mijne eerste FiPo!
FP: Radio 2 in opspraak na promoten Trijntjequote:Op zaterdag 29 september 2007 18:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ophef Kamer om actie Radio 2
Dat is nóg kanslozer dan 3FM met het promoten van kansloze kutbandjes.
Mag vast wel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
90s Request week op 3FM: 90s forum weer open?.
Die komende Tokio Hotel-week. Ook zoiets. Er is toch niemand om deze aardkloot die dat serieus goede muziek vindt?quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[url=http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/09/ophef_kamer_om_actie_radio_2.html]Ophef Kamer om
Dat is nóg kanslozer dan 3FM met het promoten van kansloze kutbandjes.
Ik ken wel iemand..quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die komende Tokio Hotel-week. Ook zoiets. Er is toch niemand om deze aardkloot die dat serieus goede muziek vindt?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat vind ik nou jammer, dat je de dove medemens hierin betrekt.
Nee, ze is nog goedhorend, maar voor hoelang nog, als je je hele leven die kutherrie om je oren hebt..quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als voorbereiding.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
Tinuzzz_Talpa, je bent trouwens te vroeg met dat 90s Request-logo in de OP.
Dat is pas vanaf volgende week vrijdag.
Ja lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:04 schreef borisz het volgende:
bier
De FiPo is de OPquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:47 schreef Feivel1 het volgende:
Nog 25 topics! En mijne eerste FiPo!
Ook gezellig. Wel met drank en drug ter inspiratie toch?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:27 schreef Glacier het volgende:
* Glacier zit te schrijven aan een project
Charly lownoise & Mental theoquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef Sirolf het volgende:
Straks tussen 23 en 0 uur DikkelulFM met Domien, Daniël, Chris, Ivo en Niels. Meer informatie op www.dikkelulfm.nl of direct luisteren via http://stream.dikkelulfm.nl/dikkelulfm
quote:Wel mag het van mij nog wat alternativer, vier Duitse pubertjes die er uitzien als chicks horen niet op een serieuze zender thuis.
Voor jezelf? Beter kun je wat van Liz Phair proberenquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel is de nieuwe van Vanessa Carlton even aan 't 'neerhalen'.
Voor mezelf iddquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Voor jezelf? Beter kun je wat van Liz Phair proberen(en focus je dan ff op de eerste 3
).
Gewonnen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:57 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- is ook weer terug van een vermakelijk basketball avondje
Onderstaande heb ik van het RadioForum geknipt en geplakt. Goh, om welke band zou het hier gaan?![]()
[..]
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:04 schreef borisz het volgende:
bier
Hobjequote:Op zaterdag 29 september 2007 19:13 schreef MissHobje het volgende:
Heerlijke muziekjes
Tevens Tering Vage Plaatjes
Hotel hier verweg van vandaan ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:57 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- is ook weer terug van een vermakelijk basketball avondje
Onderstaande heb ik van het RadioForum geknipt en geplakt. Goh, om welke band zou het hier gaan?![]()
[..]
Jammer dat ze geen cam hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef Sirolf het volgende:
Straks tussen 23 en 0 uur DikkelulFM met Domien, Daniël, Chris, Ivo en Niels. Meer informatie op www.dikkelulfm.nl of direct luisteren via http://stream.dikkelulfm.nl/dikkelulfm
Dubbelfrisss en menthosquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:28 schreef cosmick het volgende:
Ook gezellig. Wel met drank en drug ter inspiratie toch?
Ik heb ze wel hoor (origineel!). Zal je wel ff een track sturen.... kijken of je het wat vindtquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor mezelf idd.
Zal Liz Phair ook es ff kijken. Eerste drie albums, bedoel je?
Nope, maar de kans dat de Capitals zouden winnen van zo'n Spaanse topploeg is vrijwel uitgesloten. Het beste basketball van de wereld komt uit dat land en de budgetten liggen daar veel hoger dan hier in Nederland. Er lopen daar gasten rond die over een paar jaar in de NBA spelen. Dus helaas niet gewonnen, maar wel een aardige pot gezien met een paar zeer fraaie acties. Uiteindelijk hebben de Capitals met 20 punten verschil verloren, maar een paar minuten voor het eind was het verschil nog maar 10 punten.quote:
quote:Sjah, 3FM mag sowieso wat 'alternatiever' (lees = goede muziek en geen commerciele crap).
quote:Een aantal jaren geleden onder de leiding van Paul v/d Lugt was 3FM een betere en afwisselendere zender dan nu.
3Fm moet inderdaad een hitmaker zijn en geen hitvolger. Dus zodra het hits worden van de playlist af of in ieder geval van de hoge rotatie af.
Leuke uitspraak.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:00 schreef DaMook het volgende:
Jammer dat ze geen cam hebben. Radio is voor mij tegenwoordig meer dan alleen luisteren
.
Dat vind jij, maar jij hebt geen zeggenschapquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
FiPo is de eerste post ná de OP.
Huh!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:31 schreef Toad het volgende:
@Hans
Dat is een beetje de al oude discussie met de PO he. Moeten ze zich juist onderscheiden van de commercielen of mee concurreren (zoals NL1 nu duidelijk doet).
Had je post (nog) niet gezien maar het nummer ken ik zeker, erg fijne plaat en ik weet niet of het de nieuwe single wordt, maar ook dat zou wel eens een aardige hit kunnen worden.quote:Deze post al gezien?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:33 schreef cosmick het volgende:
"Hits" zijn overig het algemeen kut; massamuziek wat vooral door Sony geschreven is en niet door de "muzikant" zelf. Tuurlijk is er een commercieel aspect en 3FM wil ook adverteerders hebben. Maar laat ze dan die ouwe shit (The Fray) schrappen en naast deze hits er af en toe wat leuks tussendoor gooien. Voor mijn part alleen door een Rob Stenders of Dolf Jansen (De Breij deed dit nog wel vond ik).
Er is zoveel leuke radio-geschikte muziek wat net ff wat interesanter is dan Paolo Nutini of Linkin Park.
Kleutermuziek van TH of Faithless (kon het niet laten) heeft zeker een doelgroep, maar deze mensen komen sowieso meer aan hun trekken op andere zenders. Daar zit Rabbering ook meer op zijn plaats denk ik. Met z'n immer dezelfde polonaise-Uit Je Dip TIps.
Precies. Wanneer je alleen een 'onderscheidende' PO zou hebben zal op den duur mogelijk ook subsidie kosten. Het draagvlak voor de PO wordt dan minder bij de bevolking en de politiek vrees ik.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, lastig.. zal een beetje een mix moeten zijn, denk ik. En inderdaad misschien wel zoals het nu is want ze zitten er nu een beetje tussenin. Ben zelf een voorstander van een station wat zich niet begeeft in het vaarwater waar veel andere stations ook al in zitten, maar ja dat kost je misschien wel veel luisteraars en dat is ook niet echt de bedoeling.
Het forum dat vergat ik helemaalquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke uitspraak.
webcams en Ek-stra weekend is bijvoorbeeld echt helemaal goed! Het plezier kon je zonder beeld al horen, maar de toevoeging van webcam beeld maakt het extra leuk. Interactie tussen en met de luisteraars, iets wat dit soort topics (imo) ook zo vreselijk leuk maakt.
Open jij even een topic over ze op RadioForum?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze doen het trouwens goed bij dikkelulfm, veel muziek en weinig geouwehoer
. Al vind ik geouwehoer ook niet erg
.
Ik heb er net toevallig wel een uur op zitten lezenquote:Op zondag 30 september 2007 00:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Open jij even een topic over ze op RadioForum?
Ah er is er nog 1quote:
Zuip zequote:Op zondag 30 september 2007 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah er is er nog 1. Maar ik ga nu toch even weg
.
Mzzl.
Shit, dat heb ik nou dus toch alsnog gemistquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef Sirolf het volgende:
Die is reeds online gezet door de makers.quote:Op zondag 30 september 2007 00:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Shit, dat heb ik nou dus toch alsnog gemist
Iemand de audiostream gecaptured toevallig?
Binnenkort maar eens ff beluisterenquote:Op zondag 30 september 2007 02:00 schreef Sirolf het volgende:
Die is reeds online gezet door de makers.
http://www.ivovanbreukelen.nl/dikkelulfm/DikkeLulFM290907.mp3
Blijft weinig van overquote:Op zondag 30 september 2007 11:40 schreef borisz het volgende:
Het lijstje
Metallica - One (1994)
Queen - Innuendo (1992)
Toen waren die Tokio-kneuzen nog niet eens geborenquote:Op zondag 30 september 2007 11:40 schreef borisz het volgende:
Oh en bekijk het positief straks een hele week alleen maar jaren 90 muziek
Ik vrees van wel, eind jaren 80 denk ik zo.quote:Op zondag 30 september 2007 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toen waren die Tokio-kneuzen nog niet eens geboren.
Ik wil volgende week gaan proberen om Mr. Oizo - Flat Beat aan te vragen (komt uit 1999)...quote:Op zondag 30 september 2007 11:40 schreef borisz het volgende:
hè, damnquote:Op zondag 30 september 2007 11:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, eind jaren 80 denk ik zo.
Bill en Tom Kaulitz (geboren op 1 september 1989), samen met Gustav Schäfer (8 september 1988) en Georg Listing (31 maart 1987)
zeer leuke plaatquote:Op zondag 30 september 2007 12:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wil volgende week gaan proberen om Mr. Oizo - Flat Beat aan te vragen (komt uit 1999)...
quote:Op zondag 30 september 2007 12:02 schreef Sirolf het volgende:
Ik wil volgende week gaan proberen om Mr. Oizo - Flat Beat aan te vragen (komt uit 1999)...
Ik hoop wel dat ze niet weer bljiven hangen in de cliche nummers, maar bijvoorbeeld wat meer grunge gaan draaien.quote:Op zondag 30 september 2007 11:40 schreef borisz het volgende:
Analogue Worm Attack was anders echt te gek (zo ook de clip)!quote:Op zondag 30 september 2007 12:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die clip was geweldig..en de rest van het album was prut
quote:Op zondag 30 september 2007 12:28 schreef borisz het volgende:
jij moet je ook schamen
edit: helaas te laat
Ik heb gister de happy hardcore top100 geluisterd de hele middag. Heerlijkquote:Op zondag 30 september 2007 12:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze niet weer bljiven hangen in de cliche nummers, maar bijvoorbeeld wat meer grunge gaan draaien.
Die foute 90's plaatjes zijn wel leuk voor eventjes, maar samen met de cliche 90's hits hou ik dat echt geen week vol
quote:Op zondag 30 september 2007 02:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is reeds online gezet door de makers.
http://www.ivovanbreukelen.nl/dikkelulfm/DikkeLulFM290907.mp3
quote:Op zondag 30 september 2007 18:42 schreef Glacier het volgende:
Natuurlijk, vanaf 20.00 weer op www.actionradio.nl
</uitgelokte spam>
PRquote:
Mutz!quote:
Zoals gehooptquote:Op zondag 30 september 2007 19:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
En, hoe was je weekendje Overijssel?
Ik heb geen idee hoe de freaknacht was, ben zelf druk aan het verhuizenquote:Op zondag 30 september 2007 19:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mutz!
Heb ik veel gemist in de freaknacht?! Al hadden wij in het huisje onze eigen fokfreaknacht![]()
Topic en foto's volgen 1 dezer dagenquote:Op zondag 30 september 2007 19:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de freaknacht was, ben zelf druk aan het verhuizen
Maar je hebt je dus weer eens behoorljik misdragen?
Had niet anders verwachtquote:Op zondag 30 september 2007 19:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
Topic en foto's volgen 1 dezer dagenMaarre ja, heb me ernstig misdragen
![]()
Welkom! Als ik morgen weer naar Amsterdam ga, zal ik voorzorgsmaatregelen nemen.quote:Op zondag 30 september 2007 17:37 schreef MutZ het volgende:
Toad, mag ik je bij deze waarschuwen?
A'dam heeft er vanaf vandaag een gevaar bij
Ik zal de andere metrolijn nemenquote:Op zondag 30 september 2007 17:37 schreef MutZ het volgende:
Toad, mag ik je bij deze waarschuwen?
A'dam heeft er vanaf vandaag een gevaar bij
Pssssttquote:Op zondag 30 september 2007 20:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Glacier, waar ben je te horen en kan ik ook dj worden?
of loop ik nu te hard van stapel?
Zal ik zeker doenquote:Op zondag 30 september 2007 20:10 schreef Toad het volgende:
[..]
Welkom! Als ik morgen weer naar Amsterdam ga, zal ik voorzorgsmaatregelen nemen.
Welke ga jij dan pakken?quote:
Ik kom er niet eens langs, lijn 50 naar de Amstelveenseweg vanaf sloterdijk neem ik. Ik ben soms zo lui om dat stukje tussen de metrohalte en het VU medisch centrum de tram te nemenquote:
quote:Op zondag 30 september 2007 21:00 schreef Marc63 het volgende:
Ik zou lijn 51 vermijden. Hoewel ik toch de laatste tijd voornamelijk lijn 5 pak.
Zo lui was ik ook wel eensquote:Op zondag 30 september 2007 21:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kom er niet eens langs, lijn 50 naar de Amstelveenseweg vanaf sloterdijk neem ik. Ik ben soms zo lui om dat stukje tussen de metrohalte en het VU medisch centrum de tram te nemen
dat scheelt weer 5 minuten lopen.![]()
Vanaf vandaag woon ik in A'dam Noord, de afgelopen 22 jaar in Alphen aan den Rijn...quote:Op zondag 30 september 2007 21:13 schreef Marc63 het volgende:
Waar woon je nu dan?
En dan moet je naar de VU? Dat is nog een stukje verder dan van Uilenstede naar de UvA (centrum).quote:Op zondag 30 september 2007 21:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vanaf vandaag woon ik in A'dam Noord, de afgelopen 22 jaar in Alphen aan den Rijn...
Vanaf november moet ik naar de wibautstraat met de metro, dan ga ik stage lopen tot eind juni...quote:Op zondag 30 september 2007 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En dan moet je naar de VU? Dat is nog een stukje verder dan van Uilenstede naar de UvA (centrum).
quote:Op zondag 30 september 2007 21:20 schreef Toad het volgende:
Ik kan dus veilig via CS de metro nemen richting school?
Mijn huisadres hou ik liever geheim. Voordat er zoiets voor m'n huis moet gaan staan...
[afbeelding]
Ik woon dus in 1 van de 380 die in Noord staanquote:Op zondag 30 september 2007 21:21 schreef Marc63 het volgende:
Nou ja, er zijn zat studenten die in containers wonen
quote:
Och, zolang je niet buslijn 300 (ZuidTangent) pakt naar Haarlem kom je ook niet bij mij in de buurt.quote:
Mss moet ik dat binnenkort maar weer eens gaan doen danquote:Op zondag 30 september 2007 22:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, zolang je niet buslijn 300 (ZuidTangent) pakt naar Haarlem kom je ook niet bij mij in de buurt.
Dus ik kan geen Mutz meer spotten >?quote:Op zondag 30 september 2007 21:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vanaf vandaag woon ik in A'dam Noord, de afgelopen 22 jaar in Alphen aan den Rijn...
Ze zal haar ouders vast nog wel eens opzoeken..en ik ookquote:Op zondag 30 september 2007 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Dus ik kan geen Mutz meer spotten >?
Morgen ben ik alweer in Alphenquote:Op zondag 30 september 2007 22:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dus ik kan geen Mutz meer spotten >?
Ik ookquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
mogguh, ik heb lekker de ouwe layout weer
Shit, die radio stond hier op een andere zenderquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Shit, die radio stond hier op een andere zender [afbeelding]!!!
Begon namelijk met "the river" van Springsteen.
Toch niet weer dat "kiss from a rose" ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ik vond Seal anders ook best een goed begin.
Nope, die anderequote:Op maandag 1 oktober 2007 09:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Toch niet weer dat "kiss from a rose" ?
Stand By Me.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:54 schreef cosmick het volgende:
[..]. Welke was dat? Tears For Fears vond ik niet erg namelijk.
... Ja!quote:Op maandag 1 oktober 2007 07:59 schreef MichielV het volgende:
Heee... het is hier anders?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maakt eik niet meer uit wat de komende uren gedraaid wordt. Mijn dag is na Cloudbusting alweer goed.
Ik heb de layout weer teruggezetquote:Op maandag 1 oktober 2007 07:59 schreef MichielV het volgende:
Heee... het is hier anders?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb de layout weer teruggezet![]()
en voor as woensdag neem ik de trein vanaf amsterdam zuid naar Hilversum noord. Kom ik drie voor 7 aan op het station![]()
nog nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb je al een uitnodigings mailtje gehad dan?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef borisz het volgende:
[..]
nog niet, maar dat is voor mij de makklijkste verbinding
![]()
Zoals ik ook al tegen anderen die oorspronkelijk deze planning hadden zei, ik hoop voor je dat de NS dan een uniek moment heeft woensdag.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:42 schreef borisz het volgende:
[..]
en voor as woensdag neem ik de trein vanaf amsterdam zuid naar Hilversum noord. Kom ik drie voor 7 aan op het station![]()
Ik kom (als ik mag komen tenminstequote:Op maandag 1 oktober 2007 13:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zit als ik naar mn school ga op datzelfde traject (stoptrein Hoofddorp - Leiden, komt vanuit Hilversum) en daar heb ik de afgelopen maanden nog nooit uitval gehad (wel vaak vertragingen van 5 tot uiterlijk 15 minuten)...quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zoals ik ook al tegen anderen die oorspronkelijk deze planning hadden zei, ik hoop voor je dat de NS dan een uniek moment heeft woensdag.
Want op dat traject rijden de treinen niet vaak op tijd... Vallen ook regelmatig uit![]()
'k hoor de studenten op het Leerbedrijf op het Mediapark anders niets doen dan klagen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit als ik naar mn school ga op datzelfde traject (stoptrein Hoofddorp - Leiden, komt vanuit Hilversum) en daar heb ik de afgelopen maanden nog nooit uitval gehad (wel vaak vertragingen van 5 tot uiterlijk 15 minuten)...![]()
Jupquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:53 schreef Toad het volgende:
Wel spannend he mensen. Zitten jullie ook steeds je mail te checken?
Dat doet m'n mailclient standaard continu, dus ik kijk alleen op als er een new mail alert af gaatquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:53 schreef Toad het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:53 schreef Toad het volgende:
Oeh! Mag ik die soundfile een keer hebben?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb sowieso altijd al een programmaatje lopen dat elke 3 minuten m'n mailaccounts voor me checked en een geluidje laat horen als er nieuwe mail is (ik heb daarvoor Gerard Ekdom die MAIL! zegt ingesteld).
Dat kan echt niet Sirolf!quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb sowieso altijd al een programmaatje lopen dat elke 3 minuten m'n mailaccounts voor me checked en een geluidje laat horen als er nieuwe mail is (ik heb daarvoor Gerard Ekdom die MAIL! zegt ingesteld).
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:01 schreef Broekie het volgende:
[Ik heb sowieso altijd al een programmaatje lopen dat elke 3 minuten m'n mailaccounts voor me checked en een geluidje laat horen als er nieuwe mail is (ik heb daarvoor Gerard Ekdom die MAIL! zegt ingesteld).
]
Oeh! Mag ik die soundfile een keer hebben?
http://www.zshare.net/audio/3951171d1f8368/quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oeh! Mag ik die soundfile een keer hebben?
Niet Maricha?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.zshare.net/audio/3951171d1f8368/
Ik heb 'm van z'n site www.ekdom.nl (uit de Flash-animatie geriptquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Sirolf, heb je nog meer van dat soort geluidjes van ekdom? Kan ik een Ekdom Soundboard maken!
Dat zou wel grappig zijn om op je mobiel in te stellen. Als je een SMSje krijgt hoor je opeens Maricha 'SMS' en als de telefoon gaat.... 'TELEFOON!'.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als jij die ergens schoon (dus zonder achtergrondgeluid) vandaan kan knippen...
Ach ja, zal wel grappig bedoelt zijn om een oubollige commercial te maken/gebruiken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ligt het aan mij of komt er trouwens af en toe een 30 jaar oude Californiasoep commercial voorbij? Daar hoor ik mijn vader al mn hele leven over citeren "California soep die is niet lekker!"
Dan neem je woensdag toch een memorecorder meequote:Op maandag 1 oktober 2007 15:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als jij die ergens schoon (dus zonder achtergrondgeluid) vandaan kan knippen...
Ah, dus toch! Gefeli!quote:
Uiteraardquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus toch! Gefeli!
En nu verwachten wij en Paul natuurlijk wel een foto van je onder de douche met de Doucheradio.
Hilversum Noord:quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Welk station ligt nou aan het mediapark? Noord of sportpark. Ben dr zo vaak geweest en krijg 't maar niet in me kop -_-
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Welk station ligt nou aan het mediapark? Noord of sportpark. Ben dr zo vaak geweest en krijg 't maar niet in me kop -_-
Weer eens m'n excuses, zoals gewoonlijk...quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hilversum Noord!
[edit]
Weer eens te laat, zoals gewoonlijk...
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tevens, TVP- ohnee, ehm
Tevens, ik neem de trein van 18.08 vanuit utrecht centraal, en kom om 18.31 aan!
Waarom staat er een lippen-likkende smiley achter die zin?...quote:
Je kan nooit genoeg taart hebben...!quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oki. Ik wou ook al taart meenemen, niet nodig dus?
Laten we nou niet te hard van stapel lopen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oki. Ik wou ook al taart meenemen, niet nodig dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Persoonlijk heb ik liever vlaaiquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg taart hebben...!![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik liever vlaai
vlaai
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IRHA9W-zExQ.
Ik stel m'n Canon EOS ter beschikking aan diegene die zijn/haar ID bewijs en een handtekening bij mij achter laat. Of als niemand daarmee om kan/durft te gaan m'n compact camera, is ook een redelijk goed dingetje.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gaan de mensen die woensdag naar MetMichiel gaan ook foto's nemen?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:13 schreef cosmick het volgende:
[..]! Je bent er nog steeds van ondersteboven?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik stel m'n Canon EOS ter beschikking aan diegene die zijn/haar ID bewijs en een handtekening bij mij achter laat. Of als niemand daarmee om kan/durft te gaan m'n compact camera, is ook een redelijk goed dingetje.
Willen we ook video? Neem ik ook een videocamera mee namelijk.
Laten we eerst even afwachten wie er naartoe gaan...quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gaan de mensen die woensdag naar MetMichiel gaan ook foto's nemen?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hey! COEN! DOES GEEN METMICHIEL IN BEDEENDEN WEGGEVEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hey! COEN! DOES GEEN METMICHIEL IN BEDEENDEN WEGGEVEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je uitzetten! Alleen springt ie bij mij soms weer automatisch op aanquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:02 schreef Glacier het volgende:
Middag
Strakke nieuwe layout! Alleen jammer dat er nu een reclame door de postings heen zit.. maar ik ben verder positief!
Ja wanneer zouden we dat te horen krijgen ???quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laten we eerst even afwachten wie er naartoe gaan...
Maar als ik mag, dan neem ik ook een fotocamera mee.
Er van uitgaande dat MutZ en ik uitgenodigd worden: dan is er wel de beschikking over een goede cameraquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:16 schreef Broekie het volgende:
Ik stel m'n Canon EOS ter beschikking aan diegene die zijn/haar ID bewijs en een handtekening bij mij achter laat. Of als niemand daarmee om kan/durft te gaan m'n compact camera, is ook een redelijk goed dingetje.
Willen we ook video? Neem ik ook een videocamera mee namelijk.
Ja, iddquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:19 schreef MissHobje het volgende:
Ja wanneer zouden we dat te horen krijgen ???
Blijft wel vet spannend zo
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik heb niet snel of vaak last van zenuwen, maar nu zijn ze er![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |