Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:47 schreef Feivel1 het volgende:
Nog 25 topics! En mijne eerste FiPo!
FP: Radio 2 in opspraak na promoten Trijntjequote:Op zaterdag 29 september 2007 18:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ophef Kamer om actie Radio 2
Dat is nķg kanslozer dan 3FM met het promoten van kansloze kutbandjes.
Mag vast wel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
90s Request week op 3FM: 90s forum weer open?.
Die komende Tokio Hotel-week. Ook zoiets. Er is toch niemand om deze aardkloot die dat serieus goede muziek vindt?quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[url=http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/09/ophef_kamer_om_actie_radio_2.html]Ophef Kamer om
Dat is nķg kanslozer dan 3FM met het promoten van kansloze kutbandjes.
Ik ken wel iemand..quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die komende Tokio Hotel-week. Ook zoiets. Er is toch niemand om deze aardkloot die dat serieus goede muziek vindt?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat vind ik nou jammer, dat je de dove medemens hierin betrekt.
Nee, ze is nog goedhorend, maar voor hoelang nog, als je je hele leven die kutherrie om je oren hebt..quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als voorbereiding.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
Tinuzzz_Talpa, je bent trouwens te vroeg met dat 90s Request-logo in de OP.
Dat is pas vanaf volgende week vrijdag.
Ja lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:04 schreef borisz het volgende:
bier
De FiPo is de OPquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:47 schreef Feivel1 het volgende:
Nog 25 topics! En mijne eerste FiPo!
Ook gezellig. Wel met drank en drug ter inspiratie toch?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:27 schreef Glacier het volgende:
* Glacier zit te schrijven aan een project
Charly lownoise & Mental theoquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef Sirolf het volgende:
Straks tussen 23 en 0 uur DikkelulFM met Domien, Daniël, Chris, Ivo en Niels. Meer informatie op www.dikkelulfm.nl of direct luisteren via http://stream.dikkelulfm.nl/dikkelulfm
quote:Wel mag het van mij nog wat alternativer, vier Duitse pubertjes die er uitzien als chicks horen niet op een serieuze zender thuis.
Voor jezelf? Beter kun je wat van Liz Phair proberenquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel is de nieuwe van Vanessa Carlton even aan 't 'neerhalen'.
Voor mezelf iddquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Voor jezelf? Beter kun je wat van Liz Phair proberen(en focus je dan ff op de eerste 3
).
Gewonnen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:57 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- is ook weer terug van een vermakelijk basketball avondje
Onderstaande heb ik van het RadioForum geknipt en geplakt. Goh, om welke band zou het hier gaan?![]()
[..]
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:04 schreef borisz het volgende:
bier
Hobjequote:Op zaterdag 29 september 2007 19:13 schreef MissHobje het volgende:
Heerlijke muziekjes
Tevens Tering Vage Plaatjes
Hotel hier verweg van vandaan ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:57 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- is ook weer terug van een vermakelijk basketball avondje
Onderstaande heb ik van het RadioForum geknipt en geplakt. Goh, om welke band zou het hier gaan?![]()
[..]
Jammer dat ze geen cam hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef Sirolf het volgende:
Straks tussen 23 en 0 uur DikkelulFM met Domien, Daniël, Chris, Ivo en Niels. Meer informatie op www.dikkelulfm.nl of direct luisteren via http://stream.dikkelulfm.nl/dikkelulfm
Dubbelfrisss en menthosquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:28 schreef cosmick het volgende:
Ook gezellig. Wel met drank en drug ter inspiratie toch?
Ik heb ze wel hoor (origineel!). Zal je wel ff een track sturen.... kijken of je het wat vindtquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor mezelf idd.
Zal Liz Phair ook es ff kijken. Eerste drie albums, bedoel je?
Nope, maar de kans dat de Capitals zouden winnen van zo'n Spaanse topploeg is vrijwel uitgesloten. Het beste basketball van de wereld komt uit dat land en de budgetten liggen daar veel hoger dan hier in Nederland. Er lopen daar gasten rond die over een paar jaar in de NBA spelen. Dus helaas niet gewonnen, maar wel een aardige pot gezien met een paar zeer fraaie acties. Uiteindelijk hebben de Capitals met 20 punten verschil verloren, maar een paar minuten voor het eind was het verschil nog maar 10 punten.quote:
quote:Sjah, 3FM mag sowieso wat 'alternatiever' (lees = goede muziek en geen commerciele crap).
quote:Een aantal jaren geleden onder de leiding van Paul v/d Lugt was 3FM een betere en afwisselendere zender dan nu.
3Fm moet inderdaad een hitmaker zijn en geen hitvolger. Dus zodra het hits worden van de playlist af of in ieder geval van de hoge rotatie af.
Leuke uitspraak.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:00 schreef DaMook het volgende:
Jammer dat ze geen cam hebben. Radio is voor mij tegenwoordig meer dan alleen luisteren
.
Dat vind jij, maar jij hebt geen zeggenschapquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
FiPo is de eerste post ná de OP.
Huh!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:31 schreef Toad het volgende:
@Hans
Dat is een beetje de al oude discussie met de PO he. Moeten ze zich juist onderscheiden van de commercielen of mee concurreren (zoals NL1 nu duidelijk doet).
Had je post (nog) niet gezien maar het nummer ken ik zeker, erg fijne plaat en ik weet niet of het de nieuwe single wordt, maar ook dat zou wel eens een aardige hit kunnen worden.quote:Deze post al gezien?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:33 schreef cosmick het volgende:
"Hits" zijn overig het algemeen kut; massamuziek wat vooral door Sony geschreven is en niet door de "muzikant" zelf. Tuurlijk is er een commercieel aspect en 3FM wil ook adverteerders hebben. Maar laat ze dan die ouwe shit (The Fray) schrappen en naast deze hits er af en toe wat leuks tussendoor gooien. Voor mijn part alleen door een Rob Stenders of Dolf Jansen (De Breij deed dit nog wel vond ik).
Er is zoveel leuke radio-geschikte muziek wat net ff wat interesanter is dan Paolo Nutini of Linkin Park.
Kleutermuziek van TH of Faithless (kon het niet laten) heeft zeker een doelgroep, maar deze mensen komen sowieso meer aan hun trekken op andere zenders. Daar zit Rabbering ook meer op zijn plaats denk ik. Met z'n immer dezelfde polonaise-Uit Je Dip TIps.
Precies. Wanneer je alleen een 'onderscheidende' PO zou hebben zal op den duur mogelijk ook subsidie kosten. Het draagvlak voor de PO wordt dan minder bij de bevolking en de politiek vrees ik.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, lastig.. zal een beetje een mix moeten zijn, denk ik. En inderdaad misschien wel zoals het nu is want ze zitten er nu een beetje tussenin. Ben zelf een voorstander van een station wat zich niet begeeft in het vaarwater waar veel andere stations ook al in zitten, maar ja dat kost je misschien wel veel luisteraars en dat is ook niet echt de bedoeling.
Het forum dat vergat ik helemaalquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke uitspraak.
webcams en Ek-stra weekend is bijvoorbeeld echt helemaal goed! Het plezier kon je zonder beeld al horen, maar de toevoeging van webcam beeld maakt het extra leuk. Interactie tussen en met de luisteraars, iets wat dit soort topics (imo) ook zo vreselijk leuk maakt.
Open jij even een topic over ze op RadioForum?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze doen het trouwens goed bij dikkelulfm, veel muziek en weinig geouwehoer
. Al vind ik geouwehoer ook niet erg
.
Ik heb er net toevallig wel een uur op zitten lezenquote:Op zondag 30 september 2007 00:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Open jij even een topic over ze op RadioForum?
Ah er is er nog 1quote:
Zuip zequote:Op zondag 30 september 2007 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah er is er nog 1. Maar ik ga nu toch even weg
.
Mzzl.
Shit, dat heb ik nou dus toch alsnog gemistquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef Sirolf het volgende:
Die is reeds online gezet door de makers.quote:Op zondag 30 september 2007 00:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Shit, dat heb ik nou dus toch alsnog gemist
Iemand de audiostream gecaptured toevallig?
Binnenkort maar eens ff beluisterenquote:Op zondag 30 september 2007 02:00 schreef Sirolf het volgende:
Die is reeds online gezet door de makers.
http://www.ivovanbreukelen.nl/dikkelulfm/DikkeLulFM290907.mp3
Blijft weinig van overquote:Op zondag 30 september 2007 11:40 schreef borisz het volgende:
Het lijstje
Metallica - One (1994)
Queen - Innuendo (1992)
Toen waren die Tokio-kneuzen nog niet eens geborenquote:Op zondag 30 september 2007 11:40 schreef borisz het volgende:
Oh en bekijk het positief straks een hele week alleen maar jaren 90 muziek
Ik vrees van wel, eind jaren 80 denk ik zo.quote:Op zondag 30 september 2007 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toen waren die Tokio-kneuzen nog niet eens geboren.
Ik wil volgende week gaan proberen om Mr. Oizo - Flat Beat aan te vragen (komt uit 1999)...quote:Op zondag 30 september 2007 11:40 schreef borisz het volgende:
hč, damnquote:Op zondag 30 september 2007 11:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, eind jaren 80 denk ik zo.
Bill en Tom Kaulitz (geboren op 1 september 1989), samen met Gustav Schäfer (8 september 1988) en Georg Listing (31 maart 1987)
zeer leuke plaatquote:Op zondag 30 september 2007 12:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wil volgende week gaan proberen om Mr. Oizo - Flat Beat aan te vragen (komt uit 1999)...
quote:Op zondag 30 september 2007 12:02 schreef Sirolf het volgende:
Ik wil volgende week gaan proberen om Mr. Oizo - Flat Beat aan te vragen (komt uit 1999)...
Ik hoop wel dat ze niet weer bljiven hangen in de cliche nummers, maar bijvoorbeeld wat meer grunge gaan draaien.quote:Op zondag 30 september 2007 11:40 schreef borisz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |