Hilversum Noord:quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Welk station ligt nou aan het mediapark? Noord of sportpark. Ben dr zo vaak geweest en krijg 't maar niet in me kop -_-
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Welk station ligt nou aan het mediapark? Noord of sportpark. Ben dr zo vaak geweest en krijg 't maar niet in me kop -_-
Weer eens m'n excuses, zoals gewoonlijk...quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hilversum Noord!
[edit]
Weer eens te laat, zoals gewoonlijk...
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tevens, TVP- ohnee, ehm
Tevens, ik neem de trein van 18.08 vanuit utrecht centraal, en kom om 18.31 aan!
Waarom staat er een lippen-likkende smiley achter die zin?...quote:
Je kan nooit genoeg taart hebben...!quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oki. Ik wou ook al taart meenemen, niet nodig dus?
Laten we nou niet te hard van stapel lopen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oki. Ik wou ook al taart meenemen, niet nodig dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Persoonlijk heb ik liever vlaaiquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg taart hebben...!![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik liever vlaai
vlaai
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IRHA9W-zExQ.
Ik stel m'n Canon EOS ter beschikking aan diegene die zijn/haar ID bewijs en een handtekening bij mij achter laat. Of als niemand daarmee om kan/durft te gaan m'n compact camera, is ook een redelijk goed dingetje.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gaan de mensen die woensdag naar MetMichiel gaan ook foto's nemen?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:13 schreef cosmick het volgende:
[..]! Je bent er nog steeds van ondersteboven?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik stel m'n Canon EOS ter beschikking aan diegene die zijn/haar ID bewijs en een handtekening bij mij achter laat. Of als niemand daarmee om kan/durft te gaan m'n compact camera, is ook een redelijk goed dingetje.
Willen we ook video? Neem ik ook een videocamera mee namelijk.
Laten we eerst even afwachten wie er naartoe gaan...quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gaan de mensen die woensdag naar MetMichiel gaan ook foto's nemen?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hey! COEN! DOES GEEN METMICHIEL IN BEDEENDEN WEGGEVEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hey! COEN! DOES GEEN METMICHIEL IN BEDEENDEN WEGGEVEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je uitzetten! Alleen springt ie bij mij soms weer automatisch op aanquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:02 schreef Glacier het volgende:
Middag
Strakke nieuwe layout! Alleen jammer dat er nu een reclame door de postings heen zit.. maar ik ben verder positief!
Ja wanneer zouden we dat te horen krijgen ???quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laten we eerst even afwachten wie er naartoe gaan...
Maar als ik mag, dan neem ik ook een fotocamera mee.
Er van uitgaande dat MutZ en ik uitgenodigd worden: dan is er wel de beschikking over een goede cameraquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:16 schreef Broekie het volgende:
Ik stel m'n Canon EOS ter beschikking aan diegene die zijn/haar ID bewijs en een handtekening bij mij achter laat. Of als niemand daarmee om kan/durft te gaan m'n compact camera, is ook een redelijk goed dingetje.
Willen we ook video? Neem ik ook een videocamera mee namelijk.
Ja, iddquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:19 schreef MissHobje het volgende:
Ja wanneer zouden we dat te horen krijgen ???
Blijft wel vet spannend zo
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik heb niet snel of vaak last van zenuwen, maar nu zijn ze er![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |