Och, zolang je niet buslijn 300 (ZuidTangent) pakt naar Haarlem kom je ook niet bij mij in de buurt.quote:
Mss moet ik dat binnenkort maar weer eens gaan doen danquote:Op zondag 30 september 2007 22:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, zolang je niet buslijn 300 (ZuidTangent) pakt naar Haarlem kom je ook niet bij mij in de buurt.
Dus ik kan geen Mutz meer spotten >?quote:Op zondag 30 september 2007 21:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vanaf vandaag woon ik in A'dam Noord, de afgelopen 22 jaar in Alphen aan den Rijn...
Ze zal haar ouders vast nog wel eens opzoeken..en ik ookquote:Op zondag 30 september 2007 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Dus ik kan geen Mutz meer spotten >?
Morgen ben ik alweer in Alphenquote:Op zondag 30 september 2007 22:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dus ik kan geen Mutz meer spotten >?
Ik ookquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
mogguh, ik heb lekker de ouwe layout weer
Shit, die radio stond hier op een andere zenderquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Shit, die radio stond hier op een andere zender [afbeelding]!!!
Begon namelijk met "the river" van Springsteen.
Toch niet weer dat "kiss from a rose" ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ik vond Seal anders ook best een goed begin.
Nope, die anderequote:Op maandag 1 oktober 2007 09:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Toch niet weer dat "kiss from a rose" ?
Stand By Me.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:54 schreef cosmick het volgende:
[..]. Welke was dat? Tears For Fears vond ik niet erg namelijk.
... Ja!quote:Op maandag 1 oktober 2007 07:59 schreef MichielV het volgende:
Heee... het is hier anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |