Analogue Worm Attack was anders echt te gek (zo ook de clip)!quote:Op zondag 30 september 2007 12:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die clip was geweldig..en de rest van het album was prut
quote:Op zondag 30 september 2007 12:28 schreef borisz het volgende:
jij moet je ook schamen
edit: helaas te laat
Ik heb gister de happy hardcore top100 geluisterd de hele middag. Heerlijkquote:Op zondag 30 september 2007 12:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze niet weer bljiven hangen in de cliche nummers, maar bijvoorbeeld wat meer grunge gaan draaien.
Die foute 90's plaatjes zijn wel leuk voor eventjes, maar samen met de cliche 90's hits hou ik dat echt geen week vol
quote:Op zondag 30 september 2007 02:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is reeds online gezet door de makers.
http://www.ivovanbreukelen.nl/dikkelulfm/DikkeLulFM290907.mp3
quote:Op zondag 30 september 2007 18:42 schreef Glacier het volgende:
Natuurlijk, vanaf 20.00 weer op www.actionradio.nl
</uitgelokte spam>
PRquote:
Mutz!quote:
Zoals gehooptquote:Op zondag 30 september 2007 19:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
En, hoe was je weekendje Overijssel?
Ik heb geen idee hoe de freaknacht was, ben zelf druk aan het verhuizenquote:Op zondag 30 september 2007 19:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mutz!
Heb ik veel gemist in de freaknacht?! Al hadden wij in het huisje onze eigen fokfreaknacht![]()
Topic en foto's volgen 1 dezer dagenquote:Op zondag 30 september 2007 19:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de freaknacht was, ben zelf druk aan het verhuizen
Maar je hebt je dus weer eens behoorljik misdragen?
Had niet anders verwachtquote:Op zondag 30 september 2007 19:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
Topic en foto's volgen 1 dezer dagenMaarre ja, heb me ernstig misdragen
![]()
Welkom! Als ik morgen weer naar Amsterdam ga, zal ik voorzorgsmaatregelen nemen.quote:Op zondag 30 september 2007 17:37 schreef MutZ het volgende:
Toad, mag ik je bij deze waarschuwen?
A'dam heeft er vanaf vandaag een gevaar bij
Ik zal de andere metrolijn nemenquote:Op zondag 30 september 2007 17:37 schreef MutZ het volgende:
Toad, mag ik je bij deze waarschuwen?
A'dam heeft er vanaf vandaag een gevaar bij
Pssssttquote:Op zondag 30 september 2007 20:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Glacier, waar ben je te horen en kan ik ook dj worden?
of loop ik nu te hard van stapel?
Zal ik zeker doenquote:Op zondag 30 september 2007 20:10 schreef Toad het volgende:
[..]
Welkom! Als ik morgen weer naar Amsterdam ga, zal ik voorzorgsmaatregelen nemen.
Welke ga jij dan pakken?quote:
Ik kom er niet eens langs, lijn 50 naar de Amstelveenseweg vanaf sloterdijk neem ik. Ik ben soms zo lui om dat stukje tussen de metrohalte en het VU medisch centrum de tram te nemenquote:
quote:Op zondag 30 september 2007 21:00 schreef Marc63 het volgende:
Ik zou lijn 51 vermijden. Hoewel ik toch de laatste tijd voornamelijk lijn 5 pak.
Zo lui was ik ook wel eensquote:Op zondag 30 september 2007 21:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kom er niet eens langs, lijn 50 naar de Amstelveenseweg vanaf sloterdijk neem ik. Ik ben soms zo lui om dat stukje tussen de metrohalte en het VU medisch centrum de tram te nemen
dat scheelt weer 5 minuten lopen.![]()
Vanaf vandaag woon ik in A'dam Noord, de afgelopen 22 jaar in Alphen aan den Rijn...quote:Op zondag 30 september 2007 21:13 schreef Marc63 het volgende:
Waar woon je nu dan?
En dan moet je naar de VU? Dat is nog een stukje verder dan van Uilenstede naar de UvA (centrum).quote:Op zondag 30 september 2007 21:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vanaf vandaag woon ik in A'dam Noord, de afgelopen 22 jaar in Alphen aan den Rijn...
Vanaf november moet ik naar de wibautstraat met de metro, dan ga ik stage lopen tot eind juni...quote:Op zondag 30 september 2007 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En dan moet je naar de VU? Dat is nog een stukje verder dan van Uilenstede naar de UvA (centrum).
quote:Op zondag 30 september 2007 21:20 schreef Toad het volgende:
Ik kan dus veilig via CS de metro nemen richting school?
Mijn huisadres hou ik liever geheim. Voordat er zoiets voor m'n huis moet gaan staan...
[afbeelding]
Ik woon dus in 1 van de 380 die in Noord staanquote:Op zondag 30 september 2007 21:21 schreef Marc63 het volgende:
Nou ja, er zijn zat studenten die in containers wonen
quote:
Och, zolang je niet buslijn 300 (ZuidTangent) pakt naar Haarlem kom je ook niet bij mij in de buurt.quote:
Mss moet ik dat binnenkort maar weer eens gaan doen danquote:Op zondag 30 september 2007 22:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, zolang je niet buslijn 300 (ZuidTangent) pakt naar Haarlem kom je ook niet bij mij in de buurt.
Dus ik kan geen Mutz meer spotten >?quote:Op zondag 30 september 2007 21:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vanaf vandaag woon ik in A'dam Noord, de afgelopen 22 jaar in Alphen aan den Rijn...
Ze zal haar ouders vast nog wel eens opzoeken..en ik ookquote:Op zondag 30 september 2007 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Dus ik kan geen Mutz meer spotten >?
Morgen ben ik alweer in Alphenquote:Op zondag 30 september 2007 22:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dus ik kan geen Mutz meer spotten >?
Ik ookquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
mogguh, ik heb lekker de ouwe layout weer
Shit, die radio stond hier op een andere zenderquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Shit, die radio stond hier op een andere zender [afbeelding]!!!
Begon namelijk met "the river" van Springsteen.
Toch niet weer dat "kiss from a rose" ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ik vond Seal anders ook best een goed begin.
Nope, die anderequote:Op maandag 1 oktober 2007 09:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Toch niet weer dat "kiss from a rose" ?
Stand By Me.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:54 schreef cosmick het volgende:
[..]. Welke was dat? Tears For Fears vond ik niet erg namelijk.
... Ja!quote:Op maandag 1 oktober 2007 07:59 schreef MichielV het volgende:
Heee... het is hier anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |