quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:53 schreef Toad het volgende:
Wel spannend he mensen. Zitten jullie ook steeds je mail te checken?
Oeh! Mag ik die soundfile een keer hebben?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb sowieso altijd al een programmaatje lopen dat elke 3 minuten m'n mailaccounts voor me checked en een geluidje laat horen als er nieuwe mail is (ik heb daarvoor Gerard Ekdom die MAIL! zegt ingesteld).
Dat kan echt niet Sirolf!quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb sowieso altijd al een programmaatje lopen dat elke 3 minuten m'n mailaccounts voor me checked en een geluidje laat horen als er nieuwe mail is (ik heb daarvoor Gerard Ekdom die MAIL! zegt ingesteld).
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:01 schreef Broekie het volgende:
[Ik heb sowieso altijd al een programmaatje lopen dat elke 3 minuten m'n mailaccounts voor me checked en een geluidje laat horen als er nieuwe mail is (ik heb daarvoor Gerard Ekdom die MAIL! zegt ingesteld).
]
Oeh! Mag ik die soundfile een keer hebben?
http://www.zshare.net/audio/3951171d1f8368/quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oeh! Mag ik die soundfile een keer hebben?
Niet Maricha?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.zshare.net/audio/3951171d1f8368/
Ik heb 'm van z'n site www.ekdom.nl (uit de Flash-animatie geriptquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Sirolf, heb je nog meer van dat soort geluidjes van ekdom? Kan ik een Ekdom Soundboard maken!
Dat zou wel grappig zijn om op je mobiel in te stellen. Als je een SMSje krijgt hoor je opeens Maricha 'SMS' en als de telefoon gaat.... 'TELEFOON!'.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als jij die ergens schoon (dus zonder achtergrondgeluid) vandaan kan knippen...
Ach ja, zal wel grappig bedoelt zijn om een oubollige commercial te maken/gebruiken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ligt het aan mij of komt er trouwens af en toe een 30 jaar oude Californiasoep commercial voorbij? Daar hoor ik mijn vader al mn hele leven over citeren "California soep die is niet lekker!"
Dan neem je woensdag toch een memorecorder meequote:Op maandag 1 oktober 2007 15:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als jij die ergens schoon (dus zonder achtergrondgeluid) vandaan kan knippen...
Ah, dus toch! Gefeli!quote:
Uiteraardquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus toch! Gefeli!
En nu verwachten wij en Paul natuurlijk wel een foto van je onder de douche met de Doucheradio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |