Dankzij je stem hebben ze gewonnen!!quote:Op maandag 24 september 2007 20:55 schreef Glacier het volgende:
Op de valreep nog ff gestemd op Reverend & The Makers
Dit is emquote:Op maandag 24 september 2007 21:03 schreef DomienVerschuuren het volgende:
AAAAAAARGH!
Is dit 'm nou?!
Gelukkig maar, zou niet goed zijn als je dat niet wilde doenquote:Op maandag 24 september 2007 21:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Richting purplerose nog even een ''
Ericquote:
Gaat niet lukken, want iTunes gebruikt een ander formaat (AAC), voorzien van DRM.quote:Op maandag 24 september 2007 21:01 schreef Marc63 het volgende:
Is het eigenlijk gewoon mogelijk om de nummers die je met iTunes hebt gedownload te spelen in WMP of een andere speler?
Irritant...quote:Op maandag 24 september 2007 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, want iTunes gebruikt een ander formaat (AAC), voorzien van DRM.
Wel als hij altijd mee zit te blèren bij dit nummer. Maar ik denk dat ie nu in spanning zit te wachten op mn requestquote:Op maandag 24 september 2007 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou Domien dat ook weleens zeggen?![]()
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
![]()
Aan de lopende band. Tegen Michielquote:Op maandag 24 september 2007 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 21:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel als hij altijd mee zit te blèren bij dit nummer. Maar ik denk dat ie nu in spanning zit te wachten op mn request
Hai Dinandquote:Op maandag 24 september 2007 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
pompiedom.
Purplerose ook fan van Heroes?quote:Op maandag 24 september 2007 21:28 schreef purplerose het volgende:
Corton is ook fan van heroes![]()
maakt hem alleen maar nog sexier
Si!quote:Op maandag 24 september 2007 21:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Purplerose ook fan van Heroes?![]()
Vannacht 1e aflevering 2e seizoen op de Amerikaanse TV
Morgen dus op mn harde schijf
Ah... dit zal Domien's request dan wel zijnquote:Op maandag 24 september 2007 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Graag gedaan
Dat je hem zelf niet aan hebt gevraagd...
Ik weet van niets!quote:Op maandag 24 september 2007 21:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah... dit zal Domien's request dan wel zijn
John Mayer en Plain White T's in 1 uur... maar goed dat je C dan net nog gesproken hebt. Vraag me af of je anders vannacht wel goed zou kunnen slapenquote:Op maandag 24 september 2007 21:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik weet van niets!
Maar ja, wát een mooi liedje nog steeds.
Hahaha! Ben inderdaad héél blij haar gesproken te hebbenquote:Op maandag 24 september 2007 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
John Mayer en Plain White T's in 1 uur... maar goed dat je C dan net nog gesproken hebt. Vraag me af of je anders vannacht wel goed zou kunnen slapen
Ik hoorde dat Faithless tegenviel afgelopen vrijdag.
quote:Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
ben wat rustig geweest....maar moest ijs eten
tot morgen!
Lekker!quote:Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
tot morgen!
wat hebben jullie toch een zwaar levenquote:Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
tot morgen!
Heb je nog wat voor ons bewaard?quote:Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
tot morgen!
Je internet verbinding is veel te warm..komt het toch als smurrie aan bij jouquote:
QFT!quote:Op maandag 24 september 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaa! Zo, wat een heerlijke uuropener![]()
Editors
Ik ookquote:Op maandag 24 september 2007 22:09 schreef Numbie het volgende:
Ik voel een 3fm megahit aankomen met Mayer!!:p
Ben eigenlijk meer toe aan een goeie rockplaat, dan de hele week John Mayer..ik vind de nieuwe tot nu toe niets heel speciaals hebben..quote:Op maandag 24 september 2007 22:09 schreef Numbie het volgende:
Ik voel een 3fm megahit aankomen met Mayer!!:p
Jullie moeten gewoon steevast B&J weggeven, ieder uur aan een beller!quote:Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
tot morgen!
A12 zeker?quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen! Beetje laat vandaag
Kutfiles
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen! Beetje laat vandaag
Kutfiles
Ik stond er ook in richting Den Haag. Ik hoop dat ze snel klaar zijn met de verbreding van de snelwegquote:
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
@Borisz: Bellen kreng! Blijven bellen!
NICOLE! EKDOM! GEFELICITEERT!
ergens in oktober volgens mij toch?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
-- http://www.nieuwsjacht.nl(...)om-Opnieuw-Vader.hfa
Ohnee, in december of daaromtrend pas... (Toch niet tijdens de SeriousRequestweek, hoop ik voor hem...)
Hoe erg, ik lees mn eigen nieuwsbericht niet eensquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ergens in oktober volgens mij toch?
Het wordt nu zelfs nog ergerquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG, wat een mongolenplaat is dit?![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG, wat een mongolenplaat is dit?![]()
Heb je van die platen ook nog rugnummers en naamplaatjes? Dan kan ik even mee gaan walgen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het wordt nu zelfs nog erger![]()
Jezus idd, U2 zelfsquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het wordt nu zelfs nog erger![]()
Die eerste was iets van 'Let me clear my throat' van een of andere domme schreeuwlelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Heb je van die platen ook nog rugnummers en naamplaatjes? Dan kan ik even mee gaan walgen.
Sowieso opvallend dat er bijna geen Veronica/SBS-programma's en presentatoren in staan...quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:12 schreef Broekie het volgende:
De Het Lelijk Ding stempagina.
Ik mis Dolf Jansen en Leuk is anders...
Inderdaad. Dat is een van de slechtste programma's op 3fm. Maar die baggershows van Sander de Heer, Eddy Zoey en Arbeidsvitaminen zijn wat mij betreft terecht genomineerd. Rob van Someren; wat een kwal is dat, wat een vieze glijer, een emmer snotquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:12 schreef Broekie het volgende:
De Het Lelijk Ding stempagina.
Ik mis Dolf Jansen en Leuk is anders...
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, een splinternieuwe radio voor op kantoor gekocht, speciaal om 3FM weer goed te kunnen horen. Mooi Philipsding voor 20 euro
.
Laten we het er maar op houden dat smaken verschillen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is een van de slechtste programma's op 3fm. Maar die baggershows van Sander de Heer, Eddy Zoey en Arbeidsvitaminen zijn wat mij betreft terecht genomineerd. Rob van Someren; wat een kwal is dat, wat een vieze glijer, een emmer snot
Waar presenteert Isabelle Brinkman nu een programma? Vroegah luisterde ik wel eens, ze houdt van goede muziek, maar jezus wat kakelt dat mens...
Al die vrouwen ken ik niet![]()
Ze hebben Coen en Sander ook genomineerd
Ook handigquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:26 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik wil straks zo'n internetradio kopen voor het nieuwe kantoor volgende maand. Altijd ruisvrij 3FM luisteren.. (of 1 van die andere 1000-en zenders
).
Tijd dat ze bij ons op school die koptelefoons eens in de PC's gaan krijgen en inpluggen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook handig.
Maar dat gaat hier lastig (firewall/afgeschermd; dat soort geneuzel). Wel handig als je nog ergens een wireless netwerkje vindt natuurlijk.
Arbeidsvitaminen is onterecht genomineerd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is een van de slechtste programma's op 3fm. Maar die baggershows van Sander de Heer, Eddy Zoey en Arbeidsvitaminen zijn wat mij betreft terecht genomineerd. Rob van Someren; wat een kwal is dat, wat een vieze glijer, een emmer snot
Waar presenteert Isabelle Brinkman nu een programma? Vroegah luisterde ik wel eens, ze houdt van goede muziek, maar jezus wat kakelt dat mens...
Al die vrouwen ken ik niet![]()
Ze hebben Coen en Sander ook genomineerd
Je kan natuurlijk ook gewoon zelf een koptelefoon meenemen en die inpluggen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Tijd dat ze bij ons op school die koptelefoons eens in de PC's gaan krijgen en inpluggen.
Het geluid moet nu verplicht uit, omdat het geluid automatisch uit de PC's komt.
Kan ik eens een keer 3FM luisteren tijdens een ster-uur (Zo'n uur, als er eens wat uitvalt, dat zélfs de leraar niet weet wat we zouden moeten doen).
Vind ik ook. C&S is daarentegen volkomen terecht genomineerd natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Arbeidsvitaminen is onterecht genomineerd.
Wahaha. Met een memory-functie? Dat ie dan automatisch wel wat leuks instart?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah mooi, de nieuwe radio heeft ook een auto-off functie voor gigantische KUT ruknummers![]()
![]()
.
Kun je ook mooi Actionradio opzettenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:26 schreef cosmick het volgende:. Ik wil straks zo'n internetradio kopen voor het nieuwe kantoor volgende maand. Altijd ruisvrij 3FM luisteren.. (of 1 van die andere 1000-en zenders
).
Ja, dat doet ie nuquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wahaha. Met een memory-functie? Dat ie dan automatisch wel wat leuks instart?
Ik weet niet of het nou door Rob komt, of dat Paul beter bezig is de laatste tijd, maar ik vind het een verademing tegenwoordig als het 2 uur is....quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dat doet ie nu. Lekker begin
.
Wat, een ingebouwde KuMu detector? Welke radio is dat, en hoe werkt dat dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah mooi, de nieuwe radio heeft ook een auto-off functie voor gigantische KUT ruknummers![]()
![]()
.
M'n goede stemming na het eerste nummer wordt nu meteen weer de kop ingedruktquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou door Rob komt, of dat Paul beter bezig is de laatste tijd, maar ik vind het een verademing tegenwoordig als het 2 uur is....
Zit een grote knop op en daar ram je dan opquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat, een ingebouwde KuMu detector? Welke radio is dat, en hoe werkt dat dan?
Deze toevallig?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zit een grote knop op en daar ram je dan op.
De aflevering van Rob was vandaag wel extreem idd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou door Rob komt, of dat Paul beter bezig is de laatste tijd, maar ik vind het een verademing tegenwoordig als het 2 uur is....
Je wilt Claudia terug...?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
M'n goede stemming na het eerste nummer wordt nu meteen weer de kop ingedrukt.
HAHAHAquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Deze toevallig?
[afbeelding]
Een grote, rode panicbutton.
Ik ben overgeschakeld op TMF.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:29 schreef cosmick het volgende:
De nieuwe Tokio Hotel. Nee toch...........
quote:Stem hier op de discotrack die jou uit je dinsdag-dip haalt!
Donna Summer - Hot Stuff
Patrick Hernandez - Born to be alive
Karen Young - Hot Shot
Jesus Christquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
De aflevering van Rob was vandaag wel extreem idd.
Sjah, kan mij soms ergeren aan al die foute dance van Rabbering (en natuurlijk Faithless), zijn "popweetjes" en klungeligheid, toch mag ik 'm graag horen..
Dit is toch duidelijk een keuze van Rabbering? En dan ook nog eens dagelijks een vraag in het popduel over Faithless.quote:
Ik twijfelde tussen Karen Young en Donna Summer..heb ik net op Donna Summer gestemd, blijkt dat mijn 2 keuzes samen niet eens de helft van het aantal stemmen van Patrick H. hebbenquote:
Cool. Heb je die albums ook geluisterd? Leuk hoor. Heb het voor deze week even afgewisseld met Bach in de autoquote:
Ik zag 't. Young en Summer hoor je wel vaker, Hernandez niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen Karen Young en Donna Summer..heb ik net op Donna Summer gestemd, blijkt dat mijn 2 keuzes samen niet eens de helft van het aantal stemmen van Patrick H. hebben
Claudia had voor mij nooit weg hoeven gaanquote:
Ik vond Ron in combinatie met Fred altijd primaquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vond Stenders op Yorin FM in de ochtend 1000 maal beter...Komt misschien ook door de combinatie met Erik Dikeb en nog wat anderen...ben ff de namen vergeten
Andersom juist toch? Ik hoor Patrick Hernandez vrij regelmatig voorbij komen..quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:56 schreef cosmick het volgende:
Ik zag 't. Young en Summer hoor je wel vaker, Hernandez niet.
De redactie heeft de nominaties samengesteld aan de hand van brieven van lezers, staat hier....quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sowieso opvallend dat er bijna geen Veronica/SBS-programma's en presentatoren in staan...
Jorinde Moll bijvoorbeeld...
O, ik zelden.. (iig niet overdag).quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:02 schreef Glacier het volgende:
[..]Andersom juist toch? Ik hoor Patrick Hernandez vrij regelmatig voorbij komen..
Voor 't album moet ik nog ff rustig gaan zittenquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Cool. Heb je die albums ook geluisterd? Leuk hoor. Heb het voor deze week even afgewisseld met Bach in de auto.
JAAAAAAAAAA!quote:
Faithless is een van die acts die zoooooo overrated zijn.... Lever er commentaar op en men draagt je zowat met pek en veren de stad uit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef cosmick het volgende:
Echt, ik vind nog minder dan niks, dat Faithless. Slappe jaren 90-dance. Ongelovelijk.
Ron? Ron B.?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vond Ron in combinatie met Fred altijd prima
Precies wat jij zegt: niksigheidquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
nog meer van die niksigheid.
Of die eerste vraag; "All that she wants is another lady ...quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:47 schreef Broekie het volgende:
Hoe kunnen die heren bij het RabRadio popduel nou niet weten dat Krezip 10 jaar bestaat? Ze hebben het er recent nog een hele week elk uur over gehad op 3FM!
Oh, had ze geen zin in een trio dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Of die eerste vraag; "All that she wants is another lady ....
Blijft zoooo lastigquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Of die eerste vraag; "All that she wants is another lady ....
zie nu de typo pasquote:
Geveeliciteerdquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:18 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben vandaag jarig. 25 jaar oud alweer
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:18 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben vandaag jarig. 25 jaar oud alweer
quote:Roosmarijn Reijmer nieuwe nachtjock op 3FM
Roosmarijn Reijmer is vanaf 1 oktober te horen in de nacht op Radio 3FM. Voor de AVRO gaat ze het programma 'Roosmarijn' maken in de nacht van maandag op dinsdag tussen 01:00 en 04:00 uur. "Het moet een fris muziekprogramma worden voor iedereen die niet wil, niet kan of niet mag slapen. Ik ben pas tevreden als ik klaagmails krijg van luisteraars die te lang hebben doorgeluisterd terwijl ze eigenlijk moesten slapen."
Roosmarijn (28) deed presentatie-ervaring op bij lokale zenders en internetzender KX Radio. Verder was ze de eerste vrouwelijke fulltime muzieksamensteller. Daarvoor was ze werkzaam bij de internetredactie van de publieke popzender.
AVRO eindredacteur 3FM Arjan Snijders is enthousiast over de nieuwe aanwinst. Hij haalde Roosmarijn naar de AVRO om haar talenten een groter podium te geven. "Roosmarijn ademt muziek, weet absurd veel onnodige details over die liedjes en kan haar mond er niet over houden. En dat is maar goed ook, want dat kan ze nu ook voor de microfoon gaan doen. Roos is een ondernemend talent waar we nog veel meer van gaan horen."
Naast haar wekelijkse show voor de AVRO in het 3FM opleidingstraject blijft Roosmarijn Reijmer als muzieksamensteller verbonden aan 3FM.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:33 schreef cosmick het volgende:
Wie is er morgen jarig? Om de trend nog ff voort te zetten.
De nieuwe plaat van Reverend and the Makers is toch echt wel best gaaf!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:09 schreef borisz het volgende:
Single strijd, die nieuwe plaat van manu chao is niet veel aan. dus mijn stem ging de andere kant op, al vind ik dat ook niet veel.
Jazeker, erg leuke plaat!!! *Stemt*.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De nieuwe plaat van Reverend and the Makers is toch echt wel best gaaf!
Is ook wel te zien aan de tussenstand.
het is beter dan manu chouquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De nieuwe plaat van Reverend and the Makers is toch echt wel best gaaf!
Is ook wel te zien aan de tussenstand.
hijs weggehaaldquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die reactie van jou @ Domiens blog is wel heel erg groupie-ish trouwens...
Wat stond er in dan?quote:
Hè? Maar die staat er toch gewoon nog?quote:
^^^^ Die?quote:Leuk, hopelijk kom je ook snachts langs op het welbekende forum
boris | 25/09/07 18:34
Ik kan mijn eigen manier niet zienquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hè? Maar die staat er toch gewoon nog?
[..]
^^^^ Die?
Echt niet.quote:
een F5je doet wonderenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Echt niet.
boris ja Leuk, hopelijk kom je ook s... ja 25 september 2007 18:34 bewerken
Ik vond die oude beterquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Hee, nieuwe MetMichielIsHetElkeDagFeest-jingle!
Ik vond het oude bedje inderdaad ook wel 'feestelijker'. De jingle zelf heb ik weinig over te zeggen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik vond die oude beterEn dan ook het oude deuntje.
Sorry Maricha..
En hij had het niet eens over 'Mein Kampf'...!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:49 schreef IedeK. het volgende:
Michiel in het Deutsch!
Jawohl. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:15 schreef cosmick het volgende:
Jazeker, erg leuke plaat!!! *Stemt*.
Ik denk dat Maricha een beetje hees was, en de polka mag terug hoor!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vond het oude bedje inderdaad ook wel 'feestelijker'. De jingle zelf heb ik weinig over te zeggen.
* Verbeterd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Tokio Hotel
TokioHotel is in het algemeen al vrij triest trouwens
nou doe ik dat meestal, maar wat is speciale reden nu?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:14 schreef Sirolf het volgende:
Ok, dan weet ik iig dat ik de Dam moet gaan mijden komend weekend...
A.s. zaterdag staat daar een groep Tokio HoWalg-groupies...quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou doe ik dat meestal, maar wat is speciale reden nu?
TokioHotelquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou doe ik dat meestal, maar wat is speciale reden nu?
Dat krijg je met die faxen hè? Altijd die vertraging...quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:43 schreef MichielV het volgende:
Late zwaai!
* Glacier zwaait terug met zijn vlaggetjequote:Op dinsdag 25 september 2007 20:43 schreef MichielV het volgende:
Late zwaai!
Dus zometeen staat er een politiewagen voor je deur vanwege meldingen van geluidsoverlast...?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Volk !!!![]()
Zojuist stoere 5.1 set gekregen van een collega dus die heb ik direct aangesloten en het klinkt f*cking goed (heerlijke bass ook!) !! Ik had dus zo'n saaie std. FPS 1000 set van Cambridge (simpel surround setje). Zometeen even testen hoe het klinkt als ik er een DVD ingooi!![]()
Heb de playlist van MoveYourAss net ook even snel bekeken en dat gaat een groot feest worden, zeker met deze set.
* -Hans- is dus wel blij.![]()
Gelukkig wel een vrijstaand en goed geïsoleerd huis dus dat zal niet heel snel gebeuren, maar wel luchtverwarming dus het hele huis kan straks gaan meegenietenquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus zometeen staat er een politiewagen voor je deur vanwege meldingen van geluidsoverlast...?![]()
Die van mij helaas (nog?) niet. Maar misschien staat die ook nog wel niet in de computer (nieuwe single van Jack Peñate) en dan wordt het natuurlijk lastig.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
edit: Reverend And The Makers - He Said He Loved Me klinkt nu helemaal GEWELDIG
Dank! Dank!quote:
Da's een lekker Feelingquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dank! Dank!![]()
![]()
Ben ik heel blij mee....nu ook vakantieherinneringen aan het liedje (155 over de snelweg in Duitsland en dit nr keihard zingen)
Echt wel!quote:
Thanks! het is echt zo'n heerlijke doffe bass die zelfs op de laagste stand al heftig is.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:07 schreef cosmick het volgende:. Gefeliciteerd ook met je booming bass
.
Justice - We are your friendsquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Wat was die plaat van net? iets met you are my friend ofzo.. Klonk best wel OK !
[..]
Qua beats zit het inderdaad best goed in elkaar. Het refrein vern***t alleen de hele plaat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:37 schreef cosmick het volgende:
Opzich vind ik die beats en gebruikte (redelijk) bekende sample wel goed. Maar sjah, dat "refrein" man.
Thanks! die schrijf ik direct even op.quote:
Waarom in godesnaam Arbeidsvitaminen? Dat begrijp ik echt niet. Zo gezellig!!!! Zullen het de oude grappen van Ekdom zijn?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Sjezus, Arbeidsvitaminen, Coen en Sander Show en Huis van de Heer zijn genomineerd voor slechtste radioprogramma!
Arbeidsvitaminen en Huis van de Heer horen daar niet tussen te staan nee... maar wat zou het heerlijk zijn als C& S winnenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Sjezus, Arbeidsvitaminen, Coen en Sander Show en Huis van de Heer zijn genomineerd voor slechtste radioprogramma!
Inderdaad!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Die reclame van Funda is trouwens IR-RI-TANT!
Je was me voor... verschrikkelijk inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Die reclame van Funda is trouwens IR-RI-TANT!
O, is de hoofdprijs dat ze het veld moeten ruimen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Arbeidsvitaminen en Huis van de Heer horen daar niet tussen te staan nee... maar wat zou het heerlijk zijn als C& S winnen
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!
Dat zou de ultieme natte droom zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, is de hoofdprijs dat ze het veld moeten ruimen?
Yup! IJzersterke band.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:44 schreef -Hans- het volgende:
cosmick wat zijn ze goed he, de Editors.![]()
Het nummer heeft wel een aardig hoog meezing gehalte en daar ben ik best wel gevoelig voor. Maar goed, het klinkt verder ook best wel leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:54 schreef cosmick het volgende:
Vind het wel wat simpel, maar die Hard-Fi is toch ook wel leuk hoor.
Heb ik nog niet gehoord.quote:Zelf heb ik vandaag de nieuwe The Donnas ontdekt. Helaas steeds meer mainstream, maar het rockt nog redelijk wel.
Ja zeker kan er zelf echt moeilijk naar luisteren elke keer weer die opgezette stem en flauwe woordgrapjes.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Waarom in godesnaam Arbeidsvitaminen? Dat begrijp ik echt niet. Zo gezellig!!!! Zullen het de oude grappen van Ekdom zijn?
Misschien vonden ze het klusjesman-typetje irritant?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja zeker kan er zelf echt moeilijk naar luisteren elke keer weer die opgezette stem en flauwe woordgrapjes.
Huis van de Heer is me echt totaal onduidlijk waarom dat is genomineerd. Het heeft veruit de beste vormgeving(jingles) van alle 3FM programma's
quote:All my life I've been searching for something
Something never comes never leads to nothing
Nothing satisfies but I'm getting close
Closer to the prize at the end of the rope
All night long I dream of the day
When it comes around then it's taken away
Leaves me with the feeling that I feel the most
The feeling comes to life when I see your ghost
Daar heb je gelijk aan, wie dat ooit heeft bedachtquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien vonden ze het klusjesman-typetje irritant?
Nou ja, al zou je de tijd ervoor hebben, ik denk niet dat er veel mensen zijn die het lezenquote:Op woensdag 26 september 2007 00:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sorry gasten, 't is net wat te hectisch in de studio om veel te posten
Ze heeft ook iets uitgetrokkenquote:Op woensdag 26 september 2007 07:57 schreef Broekie het volgende:
Wat hoorde ik nou net over 1000 smsjes en kleren die uit zouden gaan?
Een jasje zeker, want ze ziet er nog gewoon gekleed uit...quote:Op woensdag 26 september 2007 08:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze heeft ook iets uitgetrokken.
Een truitjequote:Op woensdag 26 september 2007 08:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Een jasje zeker, want ze ziet er nog gewoon gekleed uit...
En nu moet ik naar m'n werk waar ik pas rond 9h aan kom, dan is ze vast al weg.
Zeg, als er nou nog meer uit gaat moet er wel iemand caps maken hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |