Dankzij je stem hebben ze gewonnen!!quote:Op maandag 24 september 2007 20:55 schreef Glacier het volgende:
Op de valreep nog ff gestemd op Reverend & The Makers
Dit is emquote:Op maandag 24 september 2007 21:03 schreef DomienVerschuuren het volgende:
AAAAAAARGH!
Is dit 'm nou?!
Gelukkig maar, zou niet goed zijn als je dat niet wilde doenquote:Op maandag 24 september 2007 21:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Richting purplerose nog even een ''
Ericquote:
Gaat niet lukken, want iTunes gebruikt een ander formaat (AAC), voorzien van DRM.quote:Op maandag 24 september 2007 21:01 schreef Marc63 het volgende:
Is het eigenlijk gewoon mogelijk om de nummers die je met iTunes hebt gedownload te spelen in WMP of een andere speler?
Irritant...quote:Op maandag 24 september 2007 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, want iTunes gebruikt een ander formaat (AAC), voorzien van DRM.
Wel als hij altijd mee zit te blèren bij dit nummer. Maar ik denk dat ie nu in spanning zit te wachten op mn requestquote:Op maandag 24 september 2007 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou Domien dat ook weleens zeggen?![]()
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
![]()
Aan de lopende band. Tegen Michielquote:Op maandag 24 september 2007 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 21:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel als hij altijd mee zit te blèren bij dit nummer. Maar ik denk dat ie nu in spanning zit te wachten op mn request
Hai Dinandquote:Op maandag 24 september 2007 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
pompiedom.
Purplerose ook fan van Heroes?quote:Op maandag 24 september 2007 21:28 schreef purplerose het volgende:
Corton is ook fan van heroes![]()
maakt hem alleen maar nog sexier
Si!quote:Op maandag 24 september 2007 21:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Purplerose ook fan van Heroes?![]()
Vannacht 1e aflevering 2e seizoen op de Amerikaanse TV
Morgen dus op mn harde schijf
Ah... dit zal Domien's request dan wel zijnquote:Op maandag 24 september 2007 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Graag gedaan
Dat je hem zelf niet aan hebt gevraagd...
Ik weet van niets!quote:Op maandag 24 september 2007 21:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah... dit zal Domien's request dan wel zijn
John Mayer en Plain White T's in 1 uur... maar goed dat je C dan net nog gesproken hebt. Vraag me af of je anders vannacht wel goed zou kunnen slapenquote:Op maandag 24 september 2007 21:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik weet van niets!
Maar ja, wát een mooi liedje nog steeds.
Hahaha! Ben inderdaad héél blij haar gesproken te hebbenquote:Op maandag 24 september 2007 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
John Mayer en Plain White T's in 1 uur... maar goed dat je C dan net nog gesproken hebt. Vraag me af of je anders vannacht wel goed zou kunnen slapen
Ik hoorde dat Faithless tegenviel afgelopen vrijdag.
quote:Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
ben wat rustig geweest....maar moest ijs eten
tot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |