ergens in oktober volgens mij toch?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
-- http://www.nieuwsjacht.nl(...)om-Opnieuw-Vader.hfa
Ohnee, in december of daaromtrend pas... (Toch niet tijdens de SeriousRequestweek, hoop ik voor hem...)
Hoe erg, ik lees mn eigen nieuwsbericht niet eensquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ergens in oktober volgens mij toch?
Het wordt nu zelfs nog ergerquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG, wat een mongolenplaat is dit?![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG, wat een mongolenplaat is dit?![]()
Heb je van die platen ook nog rugnummers en naamplaatjes? Dan kan ik even mee gaan walgen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het wordt nu zelfs nog erger![]()
Jezus idd, U2 zelfsquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het wordt nu zelfs nog erger![]()
Die eerste was iets van 'Let me clear my throat' van een of andere domme schreeuwlelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Heb je van die platen ook nog rugnummers en naamplaatjes? Dan kan ik even mee gaan walgen.
Sowieso opvallend dat er bijna geen Veronica/SBS-programma's en presentatoren in staan...quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:12 schreef Broekie het volgende:
De Het Lelijk Ding stempagina.
Ik mis Dolf Jansen en Leuk is anders...
Inderdaad. Dat is een van de slechtste programma's op 3fm. Maar die baggershows van Sander de Heer, Eddy Zoey en Arbeidsvitaminen zijn wat mij betreft terecht genomineerd. Rob van Someren; wat een kwal is dat, wat een vieze glijer, een emmer snotquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:12 schreef Broekie het volgende:
De Het Lelijk Ding stempagina.
Ik mis Dolf Jansen en Leuk is anders...
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, een splinternieuwe radio voor op kantoor gekocht, speciaal om 3FM weer goed te kunnen horen. Mooi Philipsding voor 20 euro
.
Laten we het er maar op houden dat smaken verschillen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is een van de slechtste programma's op 3fm. Maar die baggershows van Sander de Heer, Eddy Zoey en Arbeidsvitaminen zijn wat mij betreft terecht genomineerd. Rob van Someren; wat een kwal is dat, wat een vieze glijer, een emmer snot
Waar presenteert Isabelle Brinkman nu een programma? Vroegah luisterde ik wel eens, ze houdt van goede muziek, maar jezus wat kakelt dat mens...
Al die vrouwen ken ik niet![]()
Ze hebben Coen en Sander ook genomineerd
Ook handigquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:26 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik wil straks zo'n internetradio kopen voor het nieuwe kantoor volgende maand. Altijd ruisvrij 3FM luisteren.. (of 1 van die andere 1000-en zenders
).
Tijd dat ze bij ons op school die koptelefoons eens in de PC's gaan krijgen en inpluggen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook handig.
Maar dat gaat hier lastig (firewall/afgeschermd; dat soort geneuzel). Wel handig als je nog ergens een wireless netwerkje vindt natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |