Lekker!quote:Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
ben wat rustig geweest....maar moest ijs eten
tot morgen!
wat hebben jullie toch een zwaar levenquote:Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
tot morgen!
Heb je nog wat voor ons bewaard?quote:Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
tot morgen!
Je internet verbinding is veel te warm..komt het toch als smurrie aan bij jouquote:
QFT!quote:Op maandag 24 september 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaa! Zo, wat een heerlijke uuropener![]()
Editors
Ik ookquote:Op maandag 24 september 2007 22:09 schreef Numbie het volgende:
Ik voel een 3fm megahit aankomen met Mayer!!:p
Ben eigenlijk meer toe aan een goeie rockplaat, dan de hele week John Mayer..ik vind de nieuwe tot nu toe niets heel speciaals hebben..quote:Op maandag 24 september 2007 22:09 schreef Numbie het volgende:
Ik voel een 3fm megahit aankomen met Mayer!!:p
Jullie moeten gewoon steevast B&J weggeven, ieder uur aan een beller!quote:Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
tot morgen!
A12 zeker?quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen! Beetje laat vandaag
Kutfiles
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen! Beetje laat vandaag
Kutfiles
Ik stond er ook in richting Den Haag. Ik hoop dat ze snel klaar zijn met de verbreding van de snelwegquote:
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
@Borisz: Bellen kreng! Blijven bellen!
NICOLE! EKDOM! GEFELICITEERT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |