Ja zeker kan er zelf echt moeilijk naar luisteren elke keer weer die opgezette stem en flauwe woordgrapjes.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Waarom in godesnaam Arbeidsvitaminen? Dat begrijp ik echt niet. Zo gezellig!!!! Zullen het de oude grappen van Ekdom zijn?
Misschien vonden ze het klusjesman-typetje irritant?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja zeker kan er zelf echt moeilijk naar luisteren elke keer weer die opgezette stem en flauwe woordgrapjes.
Huis van de Heer is me echt totaal onduidlijk waarom dat is genomineerd. Het heeft veruit de beste vormgeving(jingles) van alle 3FM programma's
quote:All my life I've been searching for something
Something never comes never leads to nothing
Nothing satisfies but I'm getting close
Closer to the prize at the end of the rope
All night long I dream of the day
When it comes around then it's taken away
Leaves me with the feeling that I feel the most
The feeling comes to life when I see your ghost
Daar heb je gelijk aan, wie dat ooit heeft bedachtquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien vonden ze het klusjesman-typetje irritant?
Nou ja, al zou je de tijd ervoor hebben, ik denk niet dat er veel mensen zijn die het lezenquote:Op woensdag 26 september 2007 00:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sorry gasten, 't is net wat te hectisch in de studio om veel te posten
Ze heeft ook iets uitgetrokkenquote:Op woensdag 26 september 2007 07:57 schreef Broekie het volgende:
Wat hoorde ik nou net over 1000 smsjes en kleren die uit zouden gaan?
Een jasje zeker, want ze ziet er nog gewoon gekleed uit...quote:Op woensdag 26 september 2007 08:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze heeft ook iets uitgetrokken.
Een truitjequote:Op woensdag 26 september 2007 08:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Een jasje zeker, want ze ziet er nog gewoon gekleed uit...
En nu moet ik naar m'n werk waar ik pas rond 9h aan kom, dan is ze vast al weg.
Zeg, als er nou nog meer uit gaat moet er wel iemand caps maken hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |