quote:Op donderdag 13 september 2007 00:13 schreef lj_lightning het volgende:
5 novdag des onheils
om 08:00 is het zover...
Dankquote:Op donderdag 13 september 2007 00:19 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Toegevoegd in de OP enneh gaat het om Rijbewijs B?
In het vorige topic zei je dat ookal en vroeg me toen ook al af wat er dan aangepast moet wordenquote:Op donderdag 13 september 2007 08:05 schreef draculettetje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de rijlessen wel mis, maar dat komt meer omdat ik nu nog niet kan rijden!
vanavond rijbewijs ophalen, morgen meteen afspraak maken voor aanpassen auto!
maakt niet uit!quote:Op donderdag 13 september 2007 08:21 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
In het vorige topic zei je dat ookal en vroeg me toen ook al af wat er dan aangepast moet wordenzal je vast al in het andere topic hebben gezegd maar die kan ik niet vinden
![]()
vertel vertel![]()
![]()
Ah, geeft ook geen enige indicatie verder hoor... Vandaag met een paar collega's op pad geweest, ding steeds af laten slaan (overgevoelige koppeling), daarna nog een serie van 3x af laten slaan (je moet hem ook niet in zijn 3 laten staan, was echt knap genant).quote:Op woensdag 12 september 2007 23:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, anders had ik het niet geschreven.
Ik kan niet van iedereen onthouden wie wel of niet een rbw heeft toch?
Sorry Skull-Splitter, ik zat er blijkbaar behoorlijk naast.
Have fun!
Examen? Je gaat het gewoon halen.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Examen? Je gaat het gewoon halen.
tuurlijk wel! succes in ieder geval!quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:57 schreef r.bos het volgende:
Straks om 11:40 praktijk examen. Hopelijk slaag ik
en geslaagdquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:57 schreef r.bos het volgende:
Straks om 11:40 praktijk examen. Hopelijk slaag ik
gefeli!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:07 schreef r.bos het volgende:
[..]
en geslaagd
wahoo!alleen jammer dat ik pas maandag weer naar het stadhuis kan dat word dit weekend dus niet rijden -_-
Ja of versneld aanvragen, kost alleen ¤40,- meer. Denk dat ik wel lekker die 5 dagen wacht vind dat ook best.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gefeli!
Het duurt toch sowieso 5 werkdagen voordat je alles weer kan ophalen?
jeuj! gefeli ook!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef Marurk het volgende:
Jeuj! Ook geslaagd vandaag.Nu lekker wachten...
als je je niet verslaapt tenminste..quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:52 schreef L-IS het volgende:
ik hoop zo snel mogelijk.. za weer rijles![]()
![]()
Als je rijschool examens inkoopt heb je mazzel, dan ben je snel aan de beurt maar als je hem moet aanvragen duurt het nu 8 weken, ik heb hem vorige week ergens aangevraagd en mag 5nov op...quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:35 schreef L-IS het volgende:
[..]
als je je niet verslaapt tenminste..![]()
Gefeliciteerd die geslaagd zijn. Als een examen aangevraagd wordt, wanneer kan je ong op voor het examen? Duurt dat echt nog paar maanden of is dat gelul
Ik moest toch wel vrij lang wachten. Van Juni tot aan ugustusquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:12 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Als je rijschool examens inkoopt heb je mazzel, dan ben je snel aan de beurt maar als je hem moet aanvragen duurt het nu 8 weken, ik heb hem vorige week ergens aangevraagd en mag 5nov op...
8 weken dusquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moest toch wel vrij lang wachten. Van Juni tot aan ugustus
Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 september 2007 04:06 schreef Heinekenner het volgende:
Vorige week afgereden(6 september)
30 lessen, eerste keer, en theorie zonder fouten eerste keer.
Nee, wettelijk gezien kan dat niet. Als je een motorvoertuig gaat besturen moet je in het bezit zijn van een rijbewijs dat op dat moment geldig is voor dezelfde categorie als het motorvoertuig dat je bestuurt. In afwachting van het rijbewijs betekent gewoon dat je die niet in je bezit hebt, ook al ben je geschikt bevonden om een motorvoertuig te mogen besturen (lees: dat je geslaagd bent). Een geldig rijbewijs is alleen dat roze kaartje dat ergens op één plaats wordt gemaakt. Andere documenten zijn gewoon niet toegestaan, anders zou het geen zin hebben om die rijbewijsproduktie te centraliseren. Dan heb je nog steeds een fraudegevoelig document.quote:Op zondag 16 september 2007 13:30 schreef Marurk het volgende:
Ik vind het wel vervelend dat je zo lang moet wachten op je rijbewijs.Kunnen ze bij het CBR niet een of ander tijdelijk certificaat maken waarop staat dat je in afwachting bent van je rijbewijs ofzo?
Dat kan je wel zeggen ja, Kom net terug van het gemeentehuis met de mededeling dat m'n pasfoto niet goed is (staat ook op mijn "nieuwe" paspoort) grr...quote:Op maandag 17 september 2007 08:17 schreef draculettetje het volgende:
toch vind ik die automatisering echt een achteruit gang
eerder gewoon met papiertje naar gemeentehuis en rijbewijs ophalen had je hem dezelfde dag nog!
veeel fijner
Hier ook een motorrijder.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:41 schreef Isdatzo het volgende:
ik ben ook weer aan 't lessen
motor dan
en já ik weet dat daar ook een topic voor is
maar ik wil ff leedvermaak hebben hier![]()
Roadragequote:Op maandag 17 september 2007 19:17 schreef Renesite het volgende:
Ik: "Die moet ik niet vaker tegenkomen"
Mijn instructeur: "Nee, inderdaad, als het niet regende waren we uitgestapt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |