Dat vind ik echt zo'n onzin, als je goed rijdt slaag je echt wel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Idd, je moet gewoon zelf die koelheid hebben om de klus te klaren.
Het humeur van je examinator is 3x zo belangrijk dan het slagingspercentage.
Hoe dat dan? Ik heb de 2e keer een ander telefoonnummer opgegeven. Is toch gewoon mogelijk dat 2 mensen met zelfde geboortedatum & netnummer zich aanmelden?quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:19 schreef Plots het volgende:
Als je voor een 2de keer wilt reserveren zal de site merken dat je al gereserveerd hebt.
En dat kan 1 x.
Theorie-examen kun je op verschillende tijden afleggen in één van de circa dertig theoriecentra van het CBR. Je rijschool kan het examen reserveren. Je kunt dat ook zelf doen: 0900-227 0 227 (¤ 0,15 per minuut). Dit nummer is zeven dagen per week bereikbaar, van 06.00 totquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:36 schreef Plots het volgende:
Via Cbr.nl moet je je toch aanmelden met je BSN-nummer.
Daarmee kan je geen 2 x een reservering mee maken tegelijkertijd.
Wel rijlesquote:Op maandag 10 september 2007 11:42 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh nog nieuwe geslaagden hier?
Ik heb die linker ook uit V&Aquote:Op maandag 10 september 2007 12:05 schreef Skaai het volgende:
Lalalala
[TK] VERJO Theorieboeken rijbewijs B 2005!
En?quote:Op maandag 10 september 2007 13:09 schreef Madelon03 het volgende:
Straks om 15.00 uur theorie examen. Had gister nog 8 foutbij een proefexamen.. vandaag 3 hopen dat dat vanmiddag ook zo is
![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 13:26 schreef Tegan het volgende:
Succes!
Ik heb het ook in een keer gehaald, dus dan komt het wel goed.
Tnx!quote:
-Je moet echt 18 zijn, wordt ook nog gecheckt bij het CBR.quote:Op maandag 10 september 2007 20:43 schreef Jurruh het volgende:
Even een aantal vragen wbt theorie:
- Klopt het dat je 17,5 jaar oud moet zijn om je theorie te halen of is het toch écht achttien?
- Wat raden jullie aan; gewoon zelf boeken en examen regelen of lessen volgen via een rijschool?
- Als ik snel reserveer, wat verwachten jullie dan hoelang ik op het theorie-examen moet wachten?
Alvast bedankt!
Dankjequote:Op maandag 10 september 2007 18:46 schreef Tegan het volgende:
Gefeliciteerd, Madelon03!
Waarom? Zodat je het autorijden weer compleet gaat verleren?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:46 schreef WEST het volgende:
Gister over de snelweg gejaagdmaar ik weet wel zodra ik mijn rijbewijs heb neem ik een automaat.
![]()
nee hoor, rijdt gewoon relaxter.., maar voor werk rij ik toch in de auto van de zaak dan en das een schakelbakquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:48 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarom? Zodat je het autorijden weer compleet gaat verleren?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:40 schreef Renesite het volgende:
Lessen gaat over 20 minuutjes, vooralsnog een dikke doei
Idioot!quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren "les" gehad in de VW bus van mijn ouders, dieseltje uit '85. Was even wennen aan de losse versnellingsbak (moet je de stok echt in rammen soms om hem te laten pakken), de niet zo heel soepele pedalen (gas kraakt zelfs) en een algeheel gebrek aan snelheid/stuurbekrachtiging, maar na een paar minuten reed ie als een tiet! Mijn vader zat ernaast en was verbaast, later een rondje gereden met mijn moeder en broertje van 13, moeder weer afgezet voor de deur en nog een rondje gereden met broertje, die constant verkondigde dat mijn vader nooit zo hard reed.
Daarna getracht het ding op snelheid te krijgen op de snelweg, wat best goed ging, samen met mijn broertje zitten gillen a la Top Gear om elke kilometer die we boven de 80 kwamen in dat barrel
Bergaf, wind mee, en 105 op de teller in een groene VW camper met slaapkap op zijn dak. Geweldig!
Rijden is ok
hoezo idioot, hij houdt zich toch aan de regels...quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja mensen, ik ben geslaagd!
Het klonk een beetje zo van, ik krijg 'les'quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:59 schreef Meddo het volgende:
[..]
hoezo idioot, hij houdt zich toch aan de regels...
en heeft gewoon zijn rijbewijs:
[..]
Voorzien van rijbewijs, en anders zou ik het wel vierkant uit mijn hoofd laten ivm werkgeverquote:
Mijn pa is gewoon huiverig zijn auto zomaar mee te geven... Zei aant einde van de rit dat ik veiliger reed dan een x-aantal mensen die al jaren hun RB hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het klonk een beetje zo van, ik krijg 'les'Alsin: Wat normaal mensen op zondag middag op een industrieterrein doen.
Dat dacht ik dus ook, anders had ik het niet geschreven.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het klonk een beetje zo van, ik krijg 'les'Alsin: Wat normaal mensen op zondag middag op een industrieterrein doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |