Als je gewoon relaxed rijdt, en hem ruim voordat je gaat invoegen in z'n 4 hebt, rij je op een normale snelheid mee met het overige verkeerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:13 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Ik moest ook om die tijd lessen vandaag.Volgende les mag ik op de snelweg, ben er al een keer op geweest maar toen waren we er zo weer vanaf. Wordt ook weleens tijd om daar op te gaan, want de instructeur zegt regelmatig dat ik niet zo moet racen.
Ik trek tenminste niet meer op als een slome opa, maar volgens mij is het nooit goed.
![]()
Herkenbaar, normaal gesproken zou ik ook een gat in de lucht moeten springen, maar toen had ik ook zoiets van 'dit hebben we weer achter de rug, gelukkig' en niet meer dan dat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Thanks, en het doet me nu echt minder dan ik verwacht hadOK, geen spanning meer dat ik het kreng moet halen, het besef dat ik zomaar in kan stappen over een week en kan wegrijden, de kriebel dat ik een auto "voor de deur" moet hebben... Maar meer ook echt niet gewoon
Zou kunnen, ik weet dat het iig helpt, placebo effect of niet. Al die andere spullen zijn te heftig, en dan weet ik ook niet hoe ik erop reageer.quote:Dingen tegen zenuwen zou misschien handig zijn, maar ik weet niet hoe ik op die shit zou reageren, dus waag ik me er maar niet aan (ooit nare ervaring mee gehad, buikpijn en duizelig, en homeopathie an sich is gewoon water/placebo, wellicht ben ik er gewoon te nuchter voor...)
Nou, dat ook niet. Maar dan rij ik ook niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Zolang je maar van het bier/de whiskey afblijft, nietwaar?
Goed geantwoordquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:52 schreef Plots het volgende:
Die vraag kreeg ik ook.
Ik gad "1 kilometer" geantwoord. Weet nog steeds niet wat t goede antwoord is.
Nergens te vinden
Lijkt me beetje zonde van je geld of je moet echt zelf een aanhanger hebben waar je boven de 3500 kg uitkomt met je auto er bij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:57 schreef Meddo het volgende:Maar even wat anders, mijn vader had het erover dat ik eigenlijk ook wel mijn aanhangwagen (E) rijbewijs moest gaan halen. Dit wil ik zelf natuurlijk ook wel.
Het is natuurlijk handig om daar niet te lang mee te wachten, aangezien ik de perfect manier van rijden nu nog goed beheers.
Zijn er meer mensen die het E-rijbewijs hebben gedaan? of willen gaan doen?
Ja maar in mijn geval zal ik denk bijna nooit gebruiken, of ik moet een eigen boot nemen met een dikke trailerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:15 schreef Renesite het volgende:
Een extra 'papiertje' halen is nooit zonde van je geld![]()
Hier een BE rijbewijsbezitter. (En A en CE, maar ik heb 'm nog apart erbij gehaald)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:57 schreef Meddo het volgende:
ik ben vandaag maar eens naar het gemeentehuis geweest, nu nog een weekje wachten
![]()
Maar even wat anders, mijn vader had het erover dat ik eigenlijk ook wel mijn aanhangwagen (E) rijbewijs moest gaan halen. Dit wil ik zelf natuurlijk ook wel.
Het is natuurlijk handig om daar niet te lang mee te wachten, aangezien ik de perfect manier van rijden nu nog goed beheers.
Zijn er meer mensen die het E-rijbewijs hebben gedaan? of willen gaan doen?
De eerste weken had ik af en toe nog wel wat spanning, te voelen aan de welbekende kriebels. Blijft toch allemaal nieuw. Je bent dan wel geslaagd, dus die spanning is weg, maar vervolgens krijg je een andere auto te besturen (is soms even wennen), vrienden die meerijden en je toch het gevoel hebt dat ook zij je 'keuren' als automobilist en wennen dat je helemaal alleen mag rijden en je dan toch soms afvragen of je alles wel helemaal goed doet ook al doe je alles (als het goed is) onbewust gewoon prima.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Thanks, en het doet me nu echt minder dan ik verwacht hadOK, geen spanning meer dat ik het kreng moet halen, het besef dat ik zomaar in kan stappen over een week en kan wegrijden, de kriebel dat ik een auto "voor de deur" moet hebben... Maar meer ook echt niet gewoon
Dingen tegen zenuwen zou misschien handig zijn, maar ik weet niet hoe ik op die shit zou reageren, dus waag ik me er maar niet aan (ooit nare ervaring mee gehad, buikpijn en duizelig, en homeopathie an sich is gewoon water/placebo, wellicht ben ik er gewoon te nuchter voor...)
succes!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:19 schreef nattermann het volgende:
Aaah, morgen moet ik afrijden, voor de eerste keer. Ben benieuwd.
Eerst nog een uurtje les (van 7 tot 8), en om 8 uur examen!
Succes!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:19 schreef nattermann het volgende:
Aaah, morgen moet ik afrijden, voor de eerste keer. Ben benieuwd.
Eerst nog een uurtje les (van 7 tot 8), en om 8 uur examen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |