Dat vind ik echt zo'n onzin, als je goed rijdt slaag je echt wel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Idd, je moet gewoon zelf die koelheid hebben om de klus te klaren.
Het humeur van je examinator is 3x zo belangrijk dan het slagingspercentage.
Hoe dat dan? Ik heb de 2e keer een ander telefoonnummer opgegeven. Is toch gewoon mogelijk dat 2 mensen met zelfde geboortedatum & netnummer zich aanmelden?quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:19 schreef Plots het volgende:
Als je voor een 2de keer wilt reserveren zal de site merken dat je al gereserveerd hebt.
En dat kan 1 x.
Theorie-examen kun je op verschillende tijden afleggen in één van de circa dertig theoriecentra van het CBR. Je rijschool kan het examen reserveren. Je kunt dat ook zelf doen: 0900-227 0 227 (¤ 0,15 per minuut). Dit nummer is zeven dagen per week bereikbaar, van 06.00 totquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:36 schreef Plots het volgende:
Via Cbr.nl moet je je toch aanmelden met je BSN-nummer.
Daarmee kan je geen 2 x een reservering mee maken tegelijkertijd.
Wel rijlesquote:Op maandag 10 september 2007 11:42 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh nog nieuwe geslaagden hier?
Ik heb die linker ook uit V&Aquote:Op maandag 10 september 2007 12:05 schreef Skaai het volgende:
Lalalala
[TK] VERJO Theorieboeken rijbewijs B 2005!
En?quote:Op maandag 10 september 2007 13:09 schreef Madelon03 het volgende:
Straks om 15.00 uur theorie examen. Had gister nog 8 foutbij een proefexamen.. vandaag 3 hopen dat dat vanmiddag ook zo is
![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 13:26 schreef Tegan het volgende:
Succes!
Ik heb het ook in een keer gehaald, dus dan komt het wel goed.
Tnx!quote:
-Je moet echt 18 zijn, wordt ook nog gecheckt bij het CBR.quote:Op maandag 10 september 2007 20:43 schreef Jurruh het volgende:
Even een aantal vragen wbt theorie:
- Klopt het dat je 17,5 jaar oud moet zijn om je theorie te halen of is het toch écht achttien?
- Wat raden jullie aan; gewoon zelf boeken en examen regelen of lessen volgen via een rijschool?
- Als ik snel reserveer, wat verwachten jullie dan hoelang ik op het theorie-examen moet wachten?
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |