Ik heb voor een rijschool gekozen met een hoog slagingspercentage. De TTT is vast ook een reden waarom die zo hoog is. Ik moet ook ongeveer 40 rijlessen doen voordat ik eindelijk examen heb, maar als ik denk dat ik er klaar voor ben, hoef ik niet perse die 40 te doen toch? Met andere woorden, kan ik dan gewoon aan mijn instructeur voorstellen dat ik max. 35 wil bijvoorbeeld, of zou hij daarmee niet akkoord gaan?quote:
Idd, je moet gewoon zelf die koelheid hebben om de klus te klaren.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:19 schreef Addict89 het volgende:
Slagingspercentages zeggen toch niet zo bijster veel.
Dan weet je nog steeds niks.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:24 schreef woutabest het volgende:
Bij het CBR kan je de slaginspercentages vinden en je kunt ok nog bij verschillende rijscholen naar binnen stappen om het een en ander te vragen.
Wachten op iets duurt altijd lang, maar als je de wachttijden bij het CBR bedoelt:quote:Op zondag 2 september 2007 14:54 schreef draculettetje het volgende:
waarom duurt wachten toch zo lang?
Rare opmerking...........quote:[b]Op zondag 2 september 2007 14:54
die hoeven vaak je niet langer te laten rijden dan nodig is aangezien je plek snel weer door iemand nieuws wordt ingenomen.... maar da;s hier
nee, er is geen minimum snelheid op de auto(snel)wegquote:Op zondag 2 september 2007 21:48 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik heb morgen theorie wel een klein beetje geleerd enzo. Maar wat ik me nu afvraag is er een minimun snelheid op een autoweg en of Snelweg
In mijn lesboek staat van niet maar op de cd rom van wel :S
quote:Op zondag 2 september 2007 21:55 schreef Meddo het volgende:
[..]
nee, er is geen minimum snelheid op de auto(snel)weg
maar, je mag alleen op de autoweg als je voertuig tenminste 50 km/h kan en mag rijden (60 voor snelweg)
je moet er natuurlijk ook rekening mee houden dat als je 30 km/u gaat rijden, je een gevaarlijke situatie creeerd en hinder veroorzaakt --> dit mag dan weer nietquote:
wat ging er verkeerd?quote:Op maandag 3 september 2007 13:05 schreef BazzieK het volgende:
Net de les voor het examen perfect gereden volgens de instructeur en het examen voor de lol maar weer eens verneuktBegin me nu wel aan mezelf te ergeren
Ouch!!! Wassaa?quote:Op maandag 3 september 2007 13:05 schreef BazzieK het volgende:
Net de les voor het examen perfect gereden volgens de instructeur en het examen voor de lol maar weer eens verneuktBegin me nu wel aan mezelf te ergeren
Dan hoop ik dat mijn examinator geen ochtendhumeur heeftquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Idd, je moet gewoon zelf die koelheid hebben om de klus te klaren.
Het humeur van je examinator is 3x zo belangrijk dan het slagingspercentage.
Lekker in de file rijdenquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:12 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat mijn examinator geen ochtendhumeur heeftheb om 0800uur examen
![]()
en en??quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:12 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat mijn examinator geen ochtendhumeur heeftheb om 0800uur examen
![]()
succes!quote:Op donderdag 6 september 2007 11:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik moet straks op voor m'n rijbewijs![]()
Doe je een 10-daagse cursus ofzo?quote:Op donderdag 6 september 2007 15:03 schreef CasB het volgende:
Vanochtend weer les gehad. In het begin ging het echt slecht, maar na een tijdje ging het wel betervanavond om 19:00 weer lessen en morgen om 10:30
Ik hoop dat je dat voor elkaar krijgt. Factoren als je examendatum en planning van de rijschool zijn niet te voorzien, maar als je meer kunt lessen in kortere tijd, zou ik dat doen. Schijnt beter te leren (voor mij dan, Ik had blokken van 4 uur lessen, 2x per week)quote:Op donderdag 6 september 2007 11:21 schreef Qwea het volgende:
zo,net mn rijles gehad. Ging best goed. ff mn rooster afwachten maandag, en dan maar wat meer per week lessen.
nou zij kwam er zelf mee. Dat ze wat vaker per week les aan me wou geven. Nou prima tochquote:Op donderdag 6 september 2007 22:44 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat voor elkaar krijgt. Factoren als je examendatum en planning van de rijschool zijn niet te voorzien, maar als je meer kunt lessen in kortere tijd, zou ik dat doen. Schijnt beter te leren (voor mij dan, Ik had blokken van 4 uur lessen, 2x per week)
Nope...maar had pas 3 lessen gehad, en nu heeft het 1,5 maand geduurd tot ik weer les had, dus nu zijn we ff wat aan het inhalenquote:Op donderdag 6 september 2007 16:58 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Doe je een 10-daagse cursus ofzo?
Niet gehaald?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik moet straks op voor m'n rijbewijs![]()
Hij was waarschijnlijk aan het feestenquote:Op zaterdag 8 september 2007 09:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet gehaald?
(anders had je het hier wel gepost, toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |