quote:
Wachten op iets duurt altijd lang, maar als je de wachttijden bij het CBR bedoelt:
Er zijn rijscholen die veel meer examens inkopen dan dat ze leerlingen hebben.
Als blijkt (een week van tevoren) dat ze geen kandidaat voor een examen hebben zetten ze het examen weer te koop.
Er is dus wel op korte termijn aan een examen te komen, maar dan moet er iemand bijna 24/7 achter de pc zitten om het TOPsysteem in de gaten te houden en voor een kleine rijschool is dat niet haalbaar.
Het ligt dus gewoon aan het hamstergedrag van de grotere rijscholen.
quote:
[b]Op
zondag 2 september 2007 14:54 die hoeven vaak je niet langer te laten rijden dan nodig is aangezien je plek snel weer door iemand nieuws wordt ingenomen.... maar da;s hier
Rare opmerking...........
Je laat het klinken alsof rijscholen iemand langer laten rijden dan nodig is omdat er geen nieuwe leerling is.
Wat mij betreft dikke flauwekul.
Als ik een leerling heb die klaar is voor het examen dan gaat ie ook.
Hij/zij hoeft niet te blijven lessen om mij aan mijn inkomen te helpen, dat is mijn eigen taak om dat in te vullen.
Buiten dat heb ik er veel plezier van als iemand slaagt zonder te veel te hebben gelest, mijn/ons doel is namelijk om mensen aan een rbw te helpen, niet om de zakken te vullen.
Er zullen best wel rijscholen zijn die het anders aanpakken maar die zou ik mijden als de pest....