Ja..quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:10 schreef Buschetta het volgende:
zijn dat soms die DJ's
quote:en moeten wij die kennen ofzo ?
ga lekker rukken met je Xbox johquote:
Stiekem ben je ook een loserquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:10 schreef Againzender het volgende:
Spits is zo wazig met de opmaak van de voorpsgins inderdaad
[..]
ga lekker rukken met je Xbox joh
dit is stiekem een TVP
Hij presenteert ook op radio 2quote:Op zondag 9 september 2007 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu weer even tien minuten naar Edwin D. te luisteren en ik blijf erbij, die gast is me veel te saai, braaf, oud voor 3FM
Laat 'm daar maar lkkker blijven, samen met Daniel Dekkerquote:
Oef, paar jaar geleden zou ik dat hebben gedaan maar de beste man is allang over zijn top heen. Dan hoor ik toch liever C&S. Sander zou ik graag vervangen door Jeroen kijk in de Vegte.quote:Op zondag 9 september 2007 16:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ruud de Wild wil van 538 naar Q.
Konden ze Ruud beter uitwisselen voor Sander & Coen!
quote:Op zondag 9 september 2007 16:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ruud de Wild wil van 538 naar Q.
Konden ze Ruud beter uitwisselen voor Sander & Coen!
Ik ben jaloers.quote:Op zondag 9 september 2007 20:14 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes
http://album.zoom.nl/public_images/22721/vOnuIn.jpg
Coen en Sander zijn idd goed!quote:Op zondag 9 september 2007 20:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Echt niet, geniet elke dag van C&S vind het een heerlijk programma
.
quote:Op maandag 10 september 2007 02:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
En, heb ik nog iets gemist de afgelopen twee weken?
Hey!quote:
O solly, ik dacht dat je in DK zatquote:Op maandag 10 september 2007 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey!
Was op vakantie in Noorwegen (maar heen en terug wel door Denemarken geknald. Wat een gaaf land
. Schitterende fjorden, mooie uitzichten, heel dunbevolkt (uren rijden en maar een paar auto's tegenkomen). Nadeel: fokking duur bier, 7,50 euro voor een biertje van 0,4 liter is niet ongewoon
.
Ben samen met een vriend van me via Denemarken die kant op gereden idd. Tentje mee (campings waren vrij leeg, omdat het seizoen echt op z'n einde loopt). Heb ongeveer 3.000 foto's gemaakt (veel geprobeerd met m'n cameraquote:Op maandag 10 september 2007 11:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
O solly, ik dacht dat je in DK zat. Scandinavië ben ik nog nooit geweest maar staat wel zeker op mijn verlanglijstje. Lijkt me ook bijzonder gaaf.. en idd, voor de drank moet je er zeker niet heengaan
.
Ben je er zelf met de auto heengereden? Je hebt vast veel foto's gemaakt!
Cool. Zet je die foto's op je weblog? Ben wel benieuwd.quote:Op maandag 10 september 2007 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben samen met een vriend van me via Denemarken die kant op gereden idd. Tentje mee (campings waren vrij leeg, omdat het seizoen echt op z'n einde loopt). Heb ongeveer 3.000 foto's gemaakt (veel geprobeerd met m'n camera, dus daar moet een redelijke selectie uit te halen zijn
. Maar vooralsnog ben ik niet heel tevreden met de kwaliteit (nog niet alle pics gezien hoor); gaat nog ff duren dus
. Wat overigens ook opviel: iedereen spreekt daar vloeiend Engels (beter dan iemand hier die meent goed Engels te spreken). Waarom krijgen mensen hier in Nederland niet vanaf de eerste klas lagere school ook Engels...?
Denk dat ik er een (online) fotoalbum van maakquote:Op maandag 10 september 2007 11:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Cool. Zet je die foto's op je weblog? Ben wel benieuwd.
Met de Editors zeker wel jaquote:
He-le-maal niets mis meequote:Op maandag 10 september 2007 11:46 schreef cosmick het volgende:
Hoe zat het eigenlijk met de dames in Noorwegen RW?
quote:Op maandag 10 september 2007 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
He-le-maal niets mis mee. Prettige combinatie van blond en donker. Heb nog wat op de foto gezet
, dus die zie je vanzelf wel voorbijkomen
.
Ja, niet slecht.. maar het is Di-rect hèquote:Op maandag 10 september 2007 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dit een erg leuk nummer van Di-rect
Neh, Di-rect kan ik niet serieus nemen, daarvoor hebben ze een te hoog TMF-gehalte wat mij betreft.quote:Op maandag 10 september 2007 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
Tja Di-rect...Ik heb mijn gitaar bij Tim gekocht toen hij nog in Rock Palace in Den Haag werkte
Aardige gozer, kwam ook de eerste keren dat ik hem live zag altijd ff gedag zeggen en vragen hoe het was
Ik vind't een aardig nummertje met wat lekkere country invloeden (althans, zo voelt't)
ik wist bijna alle vragen van het popduelquote:
Domien is het vandaag iig niet, maar wie wel? Ik zag net iemand met rood haar, waarbij ik gok op Lois.quote:Op maandag 10 september 2007 18:07 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond Martijn Muijs i.p.v. Michiel en Domien vervangt Maricha? We horen het wel..
quote:Op maandag 10 september 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Muijs heeft inderdaad geen Fok! account.
Maartje is van BNN en heeft pal hiervoor al de C&S-show geproduceerd toch? Die zou dan wel erg lang in die studio rondhangen.quote:Op maandag 10 september 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Maartje Glas is volgens mij de producer vanavond.![]()
Muijs heeft inderdaad geen Fok! account.
Tessel van der Lugt produceert de C&S-show toch?quote:Op maandag 10 september 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maartje is van BNN en heeft pal hiervoor al de C&S-show geproduceerd toch? Die zou dan wel erg lang in die studio rondhangen.
Dan zou Lois inderdaad wel logischer zijn, maar het hoeft niet zo te zijn dat Maartje aan één stuk is doorgegaan want Tessel en Maartje zitten vaak wisselend in de studio (ene keer Maartje en een andere keer Tessel, etc etc).quote:Op maandag 10 september 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
Maartje is van BNN en heeft pal hiervoor al de C&S-show geproduceerd toch? Die zou dan wel erg lang in die studio rondhangen.
Martijn heb ik volgens mij ook niet eerder een mailtje gestuurd om een keer langs te komen, maar dat zal ook wel komen omdat hij vaak erg laat in de avond is te horen. Vind trouwens nog wel altijd dat Domien en Martijn qua stem aardig op elkaar lijken.quote:
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
helemaal mee eens!quote:Op maandag 10 september 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Ik weet niet wie vanavond de requests filtert/selecteert, maar die is lekker bezig.Bij Michiel zijn de request vaak ook wel goed, maar je hoort wel vaak hetzelfde. Vanavond hoor ik toch aardig wat ' verfrissende ' requests.
Behalve dan met Di-Rectquote:Op maandag 10 september 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Ik weet niet wie vanavond de requests filtert/selecteert, maar die is goed bezig.Bij Michiel zijn de request vaak ook wel goed, maar je hoort wel vaak hetzelfde. Vanavond hoor ik toch aardig wat ' verfrissende ' requests.
Johnny was dat toch? die vind ik nog best wel te doen.quote:
Hij`s idd. erg lekkerquote:Op maandag 10 september 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Bruce, wow !!!!
Jeetje dit is er wel eentje hoor!
quote:
Jep ben nog steeds in body jam mode dus kan nog wel ff meedansenquote:Op maandag 10 september 2007 21:32 schreef -Hans- het volgende:Yves LaRock
![]()
De zon breekt ineens door het wolkendek heen.![]()
[..]
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
purplerose haaaaaaaaaj
Dans je even mee?
![]()
Bruce heeft zoveel gemaakt ondertussen, daar zit echt wel iets tussen dat je goed vindtquote:Op maandag 10 september 2007 22:08 schreef purplerose het volgende:
Heb toevallig pas geleden iets gezien over bruce en over zn carriere enzo, zat toch best wel wat goed spul bij eigenlijkToch maar es wat binnensleuren van hem, hij trouwens ook niet lelijk in zijn tijd
Beter dan een acceptgiro aan 't einde van de maandquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:25 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij krijgen Rudo en Winfried deze maand hun loonstrookje met de pakketdienst (en Gerard op een pallet, maar da's normaal). Ik hoor ze al 2 weken bijna elke nacht.
Het origineel blijft toch het leukstquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:11 schreef borisz het volgende:
mama say, mama sa,
die sample is veel gebruikt de laaste tijd, door de caramel club en ook door rihanna
Ik blijf het allemaal maar middelmatig vinden. Het Engels is wel iets beter geworden inmiddelsquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit blijft wel een lekker nummer van Krezip. uit de tijd dat ik nog groot fan was en hun concerten bezocht
![]()
Ik vond 't destijds (2000/2001) geweldig, omdat ze toen nog niet waren doorgebroken. Na Pinkpop 2000 ging 't behoorlijk hard; de rest is bekend. De platenmaatschappij zal bij 3FM wel flink pushen (lees: betalen). Het feit dat ze 10 jaar bestaan, heb ik na een paar keer wel gehoord. Dat hoef ik niet minstens één keer per uur een week lang te horenquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik blijf het allemaal maar middelmatig vinden. Het Engels is wel iets beter geworden inmiddels.
En waarom krijgt dat bandje toch steeds zoveel aandacht.
Ja, helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vond 't destijds (2000/2001) geweldig, omdat ze toen nog niet waren doorgebroken. Na Pinkpop 2000 ging 't behoorlijk hard; de rest is bekend. De platenmaatschappij zal bij 3FM wel flink pushen (lees: betalen). Het feit dat ze 10 jaar bestaan, heb ik na een paar keer wel gehoord. Dat hoef ik niet minstens één keer per uur een week lang te horen. Datzelfde geldt voor andere concerten/events waarvoor 3FM reclame maakt overigens. Je moet als dj steeds goed kunnen toneelspelen om bij ál die acties maar enthousiast te zijn...
ook zo'n gepushed Nederlands bandje op 3FM.quote:
Muziek voor in de open haardquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:25 schreef Glacier het volgende:
Deze meuk van Jeroen met die Boom...blech
Heeft Rabbering wel vaker last vanquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zijn lastig te vinden het laatste halfuur.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over Noorse chicks gesproken: Lene Marlin.
Vrolijk dit topic eens wat op iddquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zal even wat beeldmateriaal zoeken, cos.
jij dacht: ik gooi er ook even een uit-je-dip-tip tegenaan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar gaan we dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon om een idee te geven wat je zoal op straat of een café in Noorwegen tegenkomt.
Uhuh. On special requestquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij dacht: ik gooi er ook even een uit-je-dip-tip tegenaan?
Hmnee, dat dan weer nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Da's nie verkeerd! Nog een korte romance beleeft dan?
Plus is het veel te duur om je moed in te drinken 's avondsquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmnee, dat dan weer niet.
da's 't nadeel van met een vriend op vakantie gaan; alleen op vakantie gaan zou mogelijk wat effectiever zijn
quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Plus is het veel te duur om je moed in te drinken 's avonds.
Mensen zijn vriendelijk en rustig, ook met dingen uitleggen etc. In café's zie je veel groepjes meiden en jongens bij elkaar zitten en daar ga je natuurlijk niet bij zitten. Veel geflirt op straat trouwens: loop je over de winkelstraat, zijn er opvallend veel meiden die je dan toch even scannen. Dat gebeurt me hier in Nederland nietquote:Hoe zijn ze daar trouwens, beetje spontaan en open?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De Coen en Sander Show is 1 jaar!
Wat hij zegtquote:
Ieder voorzich? Hmm.. opzich best wel makkelijk. Waar ben je precies geweest in NW eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Correct
.
[..]
Mensen zijn vriendelijk en rustig, ook met dingen uitleggen etc. In café's zie je veel groepjes meiden en jongens bij elkaar zitten en daar ga je natuurlijk niet bij zitten. Veel geflirt op straat trouwens: loop je over de winkelstraat, zijn er opvallend veel meiden die je dan toch even scannen. Dat gebeurt me hier in Nederland niet. En ook opvallend: iedereen haalt en betaalt voor zichzelf bier/drank. Komt een groepje binnen, gaan ze even zitten en daarna in de rij staan om drank te halen. Barpersoneel was wel es verbaasd als ik voor twee man bier betaalde... Heel opvallend. Groot voordeel overigens: je kunt echt overal met creditcard betalen. In café, supermarkt enz. enz. Maakt niet uit of dat maar 3 euro is ofzo. Ideaal.
In het zuiden. Vanuit Kristiansand (aankomstplaats voor veerboten) richting noordwesten gereden: Stavanger en Bergen. Van daaruit naar oosten (Hardangervidda; grootste bergplateau van Europa). Daar nog bij een gletsjer geweest; lekker in de sneeuwquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ieder voorzich? Hmm.. opzich best wel makkelijk. Waar ben je precies geweest in NW eigenlijk?
Nee, ook niet op de radio gehoor daar overigens. Wel Saybia (Zweden) en ook RHCPquote:Heb je nog tomaten tegen de ramen van het huis van Maria Menahgegooid?
.
Zeker een keer naartoe gaan!quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:34 schreef cosmick het volgende:
Hey maar dat klinkt goed RW. Ik wil daar zeker nog eens een (misschien eerst nog 's ff naar Zweden voor Nina). Heb wel wat tracks van Marit Larsen... album heb echter niet. Thanks for the tip.
Ik heb van ellende de radio maar uitgezet. Nu lekker naar m'n eigen cd/iTunes-collectie luisterenquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:37 schreef Againzender het volgende:
jezus, dit programma wordt met het jaar slechter
De requestjes zijn al even kut (ok, op ELO na dan).quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:37 schreef Againzender het volgende:
jezus, dit programma wordt met het jaar slechter
Briljante plaat.quote:
Ik heb zin in rabradio muziekquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:31 schreef -Hans- het volgende:
Hopelijk vanavond ook weer veel lekkere requests tijdens Met Martijn. Gisteren was het echt TOP
Lekkere happy hardcore plaat zou wel tof zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb zin in rabradio muziekkortom ik ga eens wat leuks uit de jaren 90 aanvragen
Ik ga zeker kijken wat ik voor je kan doenquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekkere happy hardcore plaat zou wel tof zijn.
Binnenkort komt er op 3FM weer een Serious 90's week...quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb zin in rabradio muziekkortom ik ga eens wat leuks uit de jaren 90 aanvragen
feestquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Binnenkort komt er op 3FM weer een Serious 90's week...
Cool. Net toevallig een Women of The 90s cd'tje beluisterd. Blijft prettige muziekquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd en het zou leuk zijn als je request eruit wordt gepikt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:19 schreef borisz het volgende:
Ik ga zeker kijken wat ik voor je kan doen
nu moet muys ook meewerken![]()
Geweldig man!quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:20 schreef Feivel1 het volgende:
Wat erg!quote:
Onwijs! Ga je zitten schamen in een hoekje zou ik zeggenquote:
je bent één van de weinigen hier.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:55 schreef Feivel1 het volgende:
C&S zijn leuk, vind ik.
Ik vind het leuk, en dus luister ik er naarquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:56 schreef borisz het volgende:
[..]
je bent één van de weinigen hier.
Ik heb die show al een maand op drie geboycot
Geen probleem, doe wat je niet laten kunt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:04 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, en dus luister ik er naar
Pff! Geen 3FM op je werkplek, schande!quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben blij als ik weer buiten kom bij mn stage, kan ik tenminste 3FM weer luisteren. Op stage staat Arrow Jazz de hele dag aan. (waar ze trouwens gister Gnarls Barkley draaiden)
Rob is leuk om soms naar te luisteren, maar ik luister niet altijd. Wel een opluchting dat Jelmer er isquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:14 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Pff! Geen 3FM op je werkplek, schande!
Nou heb ik daar op school weinig last van, ondanks ik best rond mn middagpauze even Rob Stenders zou willen horen..
Tja, Rob heeft een beetje aparte manier van een programma maken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Rob is leuk om soms naar te luisteren, maar ik luister niet altijd. Wel een opluchting dat Jelmer er is![]()
Rób Stenders: Stenders Eetvermaak! - En stop, je tijd is om.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:43 schreef MutZ het volgende:
Ik vind de aankondiging/jingle van Rob btw echt briljant
Schotland is gaafquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Nog 3 nachtjes slapen en dan hop naar Schotland![]()
![]()
Zo opgelet om het goed te doen, gaat de telefoon en toch nog mis tiepen...quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:22 schreef D.Rose het volgende:
alleen moet die g negen plaatsen naar voren
ok, ik heb de radio uit, wat is hetquote:
Charly en metale theo - Wonderfull daysquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ok, ik heb de radio uit, wat is het
Muys heeft gedaan wat hij voor ons kon doenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Charly en metale theo - Wonderfull days![]()
Ben benieuwd want heb de plaat van The Magic Numbers nog niet eerder gehoord en die van The Gossip in een of andere slechte versie van YouTube (bagger geluid!!)quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Gossip heb ik zelf gewoon van het album gekozen, Magic Numbers is inderdaad de nieuwe single
Heeft de cd`s al klaar liggen voor morgen in de autoquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:12 schreef borisz het volgende:
Ik heb zin in nog meer happy hardcore![]()
Ik heb mijn top100cd uit de kast gehaaldquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heeft de cd`s al klaar liggen voor morgen in de auto![]()
![]()
Net maar weer eens Elizabethtown gekeken. De OST ligt al klaarquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heeft de cd`s al klaar liggen voor morgen in de auto![]()
![]()
Nummer is eigenlijk te vrolijk om uit te brengen in deze periode. Aan de andere kant is het ook wel een fijne plaat om te horen in deze periode.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:25 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik vind hem erg leuk, doet een beetje aan die strijkers in Galvanize van the chemical brothers. ze hadden die single alleen al deze zomer moeten uitbrengen...
Toffe vakantie gehad?quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nummer is eigenlijk te vrolijk om uit te brengen in deze periode. Aan de andere kant is het ook wel een fijne plaat om te horen in deze periode.
[..]
Toffe vakantie gehad?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Zie de foto's eerder in dit topic voor een indruk van de Noorse natuur.
Ziet er neit verkeerd uit hoor!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Zie de foto's eerder in dit topic voor een indruk van de Noorse natuur.
Je had gelijk, het is d'r (ik heb zo m'n bronnen daarvoor).quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Denk trouwens nog steeds dat Maartje Glas de producer is, maar we zullen het misschien wel nooit weten.![]()
Kevin en Rudy zijn al gespot !
Yes yes! In Noorwegen hoorde ik ook al zo'n geweldig kuttyfusschreeuwplaat. Die vriend van me en ik keken elkaar aan met een blik van 'Is dit muziek?'. Kan goed ook Linkin Park zijn geweest, maarja, je hoort het verschil niet tussen de verschillende platen in dat gerne....quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ziet er neit verkeerd uit hoor!![]()
Roel, zometeen komt je favo plaat! de nieuwe van Linkin Park![]()
Dat weet alleen de platenmaatschappij.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:09 schreef Sirolf het volgende:
Wanneer zou 3FM de nieuwe single gaan draaien vraag ik me af, in de UK is die alweer een tijdje uit.
Monopolisme!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat weet alleen de platenmaatschappij.
3 keer de woordwaardequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
"lichaamspanningsmeting" is nu al het woord van de avond
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Die versie`s die van de plain white T`s die op internet verschijnen."hey there vagina"
![]()
En zo zijn er meer te vinden...
HAHAquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Yes yes! In Noorwegen hoorde ik ook al zo'n geweldig kuttyfusschreeuwplaat. Die vriend van me en ik keken elkaar aan met een blik van 'Is dit muziek?'. Kan goed ook Linkin Park zijn geweest, maarja, je hoort het verschil niet tussen de verschillende platen in dat gerne....
Dat is wel heel cryptisch, maar dus toch Maartje... Tsja, toch een van de leukere producers om te zien.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:06 schreef Sirolf het volgende:
Je had gelijk, het is d'r (ik heb zo m'n bronnen daarvoor).
Dacht dat dat Phantom Limb was, maar Australia is ook best leuk hoor!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:30 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb er australia achter geplakt omdat dat de laatste single was...
quote:The Rolling Stones - Paint It Black (Middernachtklassieker 1966)
Robyn - With Every Heartbeat
Interpol - The Heinrich Manoeuver
Damn... 't gaat weer een late avond worden.quote:Maxïmo Park - Girls Who Play Guitar
Timbaland - The Way I Are
The Gossip - Yr Mangled Heart
[..]
The Magic Numbers - undecided
* Sirolf ziet -Hans- al met kleine oogjes en een gigantische kan koffie voor z'n PC zitten.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Damn... 't gaat weer een late avond worden.
Nou vervang de koffie door bier en je hebt al een aardig kloppend beeld.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet -Hans- al met kleine oogjes en een gigantische kan koffie voor z'n PC zitten.
Ja godverdomme!quote:
Your welcomequote:Op woensdag 12 september 2007 00:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
thanks for sticking with us!
Ik heb 'm (gelukkig) nog niet veel gehoord, maar vond de keren dat Umbrella of Tokio Hotel megahit waren nog een stuk erger. Daarmee vergeleken valt dit nog best mee.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik betwijfel het...maximo heeft zelfs nog niet eens de playlist gehaald
(die juanes megahit van deze week is echt r*k)
Ah, op die tandem.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik zet allle nieuwe liedjes voor de uitzending in de computer. dat is wel zo makkelijk, vandaar dat ie ook op 3fm.nl komt te staan
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:47 schreef Sirolf het volgende:
Ik zal maar niet Ome Henk - Op De Camping gaan requesten...
Kampf => Camping
quote:Op woensdag 12 september 2007 01:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tot volgende week! doei!
Bel even aan bij de buren met die vraag en kijk wat hun reactie is (vooral op dit tijdstip).quote:Op woensdag 12 september 2007 01:11 schreef purplerose het volgende:
Zeg! Ga ik nog wat aandacht of wa!
Ik heb gesport ja!
Nu nog een vrouw die het hier live wil komen doen, die 100...quote:Op woensdag 12 september 2007 01:20 schreef Sirolf het volgende:
Domien gaat Giel achterna met z'n sexperimenten.
Ik zou heel flauw kunnen zijn door te zeggen dat je dat over 4 maanden kan proberen, maar dat vind ik toch nét wat te ver gaan...quote:Op woensdag 12 september 2007 01:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nu nog een vrouw die het hier live wil komen doen, die 100...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |