Dat weet alleen de platenmaatschappij.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:09 schreef Sirolf het volgende:
Wanneer zou 3FM de nieuwe single gaan draaien vraag ik me af, in de UK is die alweer een tijdje uit.
Monopolisme!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat weet alleen de platenmaatschappij.
3 keer de woordwaardequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
"lichaamspanningsmeting" is nu al het woord van de avond
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Die versie`s die van de plain white T`s die op internet verschijnen."hey there vagina"
![]()
En zo zijn er meer te vinden...
HAHAquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Yes yes! In Noorwegen hoorde ik ook al zo'n geweldig kuttyfusschreeuwplaat. Die vriend van me en ik keken elkaar aan met een blik van 'Is dit muziek?'. Kan goed ook Linkin Park zijn geweest, maarja, je hoort het verschil niet tussen de verschillende platen in dat gerne....
Dat is wel heel cryptisch, maar dus toch Maartje... Tsja, toch een van de leukere producers om te zien.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:06 schreef Sirolf het volgende:
Je had gelijk, het is d'r (ik heb zo m'n bronnen daarvoor).
Dacht dat dat Phantom Limb was, maar Australia is ook best leuk hoor!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:30 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb er australia achter geplakt omdat dat de laatste single was...
quote:The Rolling Stones - Paint It Black (Middernachtklassieker 1966)
Robyn - With Every Heartbeat
Interpol - The Heinrich Manoeuver
Damn... 't gaat weer een late avond worden.quote:Maxïmo Park - Girls Who Play Guitar
Timbaland - The Way I Are
The Gossip - Yr Mangled Heart
[..]
The Magic Numbers - undecided
* Sirolf ziet -Hans- al met kleine oogjes en een gigantische kan koffie voor z'n PC zitten.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Damn... 't gaat weer een late avond worden.
Nou vervang de koffie door bier en je hebt al een aardig kloppend beeld.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet -Hans- al met kleine oogjes en een gigantische kan koffie voor z'n PC zitten.
Ja godverdomme!quote:
Your welcomequote:Op woensdag 12 september 2007 00:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
thanks for sticking with us!
Ik heb 'm (gelukkig) nog niet veel gehoord, maar vond de keren dat Umbrella of Tokio Hotel megahit waren nog een stuk erger. Daarmee vergeleken valt dit nog best mee.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik betwijfel het...maximo heeft zelfs nog niet eens de playlist gehaald
(die juanes megahit van deze week is echt r*k)
Ah, op die tandem.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik zet allle nieuwe liedjes voor de uitzending in de computer. dat is wel zo makkelijk, vandaar dat ie ook op 3fm.nl komt te staan
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:47 schreef Sirolf het volgende:
Ik zal maar niet Ome Henk - Op De Camping gaan requesten...
Kampf => Camping
quote:Op woensdag 12 september 2007 01:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tot volgende week! doei!
Bel even aan bij de buren met die vraag en kijk wat hun reactie is (vooral op dit tijdstip).quote:Op woensdag 12 september 2007 01:11 schreef purplerose het volgende:
Zeg! Ga ik nog wat aandacht of wa!
Ik heb gesport ja!
Nu nog een vrouw die het hier live wil komen doen, die 100...quote:Op woensdag 12 september 2007 01:20 schreef Sirolf het volgende:
Domien gaat Giel achterna met z'n sexperimenten.
Ik zou heel flauw kunnen zijn door te zeggen dat je dat over 4 maanden kan proberen, maar dat vind ik toch nét wat te ver gaan...quote:Op woensdag 12 september 2007 01:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nu nog een vrouw die het hier live wil komen doen, die 100...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |