Hij`s idd. erg lekkerquote:Op maandag 10 september 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Bruce, wow !!!!
Jeetje dit is er wel eentje hoor!
quote:
Jep ben nog steeds in body jam mode dus kan nog wel ff meedansenquote:Op maandag 10 september 2007 21:32 schreef -Hans- het volgende:Yves LaRock
![]()
De zon breekt ineens door het wolkendek heen.![]()
[..]
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
purplerose haaaaaaaaaj
Dans je even mee?
![]()
Bruce heeft zoveel gemaakt ondertussen, daar zit echt wel iets tussen dat je goed vindtquote:Op maandag 10 september 2007 22:08 schreef purplerose het volgende:
Heb toevallig pas geleden iets gezien over bruce en over zn carriere enzo, zat toch best wel wat goed spul bij eigenlijkToch maar es wat binnensleuren van hem, hij trouwens ook niet lelijk in zijn tijd
Beter dan een acceptgiro aan 't einde van de maandquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:25 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij krijgen Rudo en Winfried deze maand hun loonstrookje met de pakketdienst (en Gerard op een pallet, maar da's normaal). Ik hoor ze al 2 weken bijna elke nacht.
Het origineel blijft toch het leukstquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:11 schreef borisz het volgende:
mama say, mama sa,
die sample is veel gebruikt de laaste tijd, door de caramel club en ook door rihanna
Ik blijf het allemaal maar middelmatig vinden. Het Engels is wel iets beter geworden inmiddelsquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit blijft wel een lekker nummer van Krezip. uit de tijd dat ik nog groot fan was en hun concerten bezocht
![]()
Ik vond 't destijds (2000/2001) geweldig, omdat ze toen nog niet waren doorgebroken. Na Pinkpop 2000 ging 't behoorlijk hard; de rest is bekend. De platenmaatschappij zal bij 3FM wel flink pushen (lees: betalen). Het feit dat ze 10 jaar bestaan, heb ik na een paar keer wel gehoord. Dat hoef ik niet minstens één keer per uur een week lang te horenquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik blijf het allemaal maar middelmatig vinden. Het Engels is wel iets beter geworden inmiddels.
En waarom krijgt dat bandje toch steeds zoveel aandacht.
Ja, helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vond 't destijds (2000/2001) geweldig, omdat ze toen nog niet waren doorgebroken. Na Pinkpop 2000 ging 't behoorlijk hard; de rest is bekend. De platenmaatschappij zal bij 3FM wel flink pushen (lees: betalen). Het feit dat ze 10 jaar bestaan, heb ik na een paar keer wel gehoord. Dat hoef ik niet minstens één keer per uur een week lang te horen. Datzelfde geldt voor andere concerten/events waarvoor 3FM reclame maakt overigens. Je moet als dj steeds goed kunnen toneelspelen om bij ál die acties maar enthousiast te zijn...
ook zo'n gepushed Nederlands bandje op 3FM.quote:
Muziek voor in de open haardquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:25 schreef Glacier het volgende:
Deze meuk van Jeroen met die Boom...blech
Heeft Rabbering wel vaker last vanquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zijn lastig te vinden het laatste halfuur.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over Noorse chicks gesproken: Lene Marlin.
Vrolijk dit topic eens wat op iddquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zal even wat beeldmateriaal zoeken, cos.
jij dacht: ik gooi er ook even een uit-je-dip-tip tegenaan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar gaan we dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon om een idee te geven wat je zoal op straat of een café in Noorwegen tegenkomt.
Uhuh. On special requestquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij dacht: ik gooi er ook even een uit-je-dip-tip tegenaan?
Hmnee, dat dan weer nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Da's nie verkeerd! Nog een korte romance beleeft dan?
Plus is het veel te duur om je moed in te drinken 's avondsquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmnee, dat dan weer niet.
da's 't nadeel van met een vriend op vakantie gaan; alleen op vakantie gaan zou mogelijk wat effectiever zijn
quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Plus is het veel te duur om je moed in te drinken 's avonds.
Mensen zijn vriendelijk en rustig, ook met dingen uitleggen etc. In café's zie je veel groepjes meiden en jongens bij elkaar zitten en daar ga je natuurlijk niet bij zitten. Veel geflirt op straat trouwens: loop je over de winkelstraat, zijn er opvallend veel meiden die je dan toch even scannen. Dat gebeurt me hier in Nederland nietquote:Hoe zijn ze daar trouwens, beetje spontaan en open?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De Coen en Sander Show is 1 jaar!
Wat hij zegtquote:
Ieder voorzich? Hmm.. opzich best wel makkelijk. Waar ben je precies geweest in NW eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Correct
.
[..]
Mensen zijn vriendelijk en rustig, ook met dingen uitleggen etc. In café's zie je veel groepjes meiden en jongens bij elkaar zitten en daar ga je natuurlijk niet bij zitten. Veel geflirt op straat trouwens: loop je over de winkelstraat, zijn er opvallend veel meiden die je dan toch even scannen. Dat gebeurt me hier in Nederland niet. En ook opvallend: iedereen haalt en betaalt voor zichzelf bier/drank. Komt een groepje binnen, gaan ze even zitten en daarna in de rij staan om drank te halen. Barpersoneel was wel es verbaasd als ik voor twee man bier betaalde... Heel opvallend. Groot voordeel overigens: je kunt echt overal met creditcard betalen. In café, supermarkt enz. enz. Maakt niet uit of dat maar 3 euro is ofzo. Ideaal.
In het zuiden. Vanuit Kristiansand (aankomstplaats voor veerboten) richting noordwesten gereden: Stavanger en Bergen. Van daaruit naar oosten (Hardangervidda; grootste bergplateau van Europa). Daar nog bij een gletsjer geweest; lekker in de sneeuwquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ieder voorzich? Hmm.. opzich best wel makkelijk. Waar ben je precies geweest in NW eigenlijk?
Nee, ook niet op de radio gehoor daar overigens. Wel Saybia (Zweden) en ook RHCPquote:Heb je nog tomaten tegen de ramen van het huis van Maria Menahgegooid?
.
Zeker een keer naartoe gaan!quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:34 schreef cosmick het volgende:
Hey maar dat klinkt goed RW. Ik wil daar zeker nog eens een (misschien eerst nog 's ff naar Zweden voor Nina). Heb wel wat tracks van Marit Larsen... album heb echter niet. Thanks for the tip.
Ik heb van ellende de radio maar uitgezet. Nu lekker naar m'n eigen cd/iTunes-collectie luisterenquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:37 schreef Againzender het volgende:
jezus, dit programma wordt met het jaar slechter
De requestjes zijn al even kut (ok, op ELO na dan).quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:37 schreef Againzender het volgende:
jezus, dit programma wordt met het jaar slechter
Briljante plaat.quote:
Ik heb zin in rabradio muziekquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:31 schreef -Hans- het volgende:
Hopelijk vanavond ook weer veel lekkere requests tijdens Met Martijn. Gisteren was het echt TOP
Lekkere happy hardcore plaat zou wel tof zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb zin in rabradio muziekkortom ik ga eens wat leuks uit de jaren 90 aanvragen
Ik ga zeker kijken wat ik voor je kan doenquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekkere happy hardcore plaat zou wel tof zijn.
Binnenkort komt er op 3FM weer een Serious 90's week...quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb zin in rabradio muziekkortom ik ga eens wat leuks uit de jaren 90 aanvragen
feestquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Binnenkort komt er op 3FM weer een Serious 90's week...
Cool. Net toevallig een Women of The 90s cd'tje beluisterd. Blijft prettige muziekquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd en het zou leuk zijn als je request eruit wordt gepikt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:19 schreef borisz het volgende:
Ik ga zeker kijken wat ik voor je kan doen
nu moet muys ook meewerken![]()
Geweldig man!quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:20 schreef Feivel1 het volgende:
Wat erg!quote:
Onwijs! Ga je zitten schamen in een hoekje zou ik zeggenquote:
je bent één van de weinigen hier.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:55 schreef Feivel1 het volgende:
C&S zijn leuk, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |