Ja, niet slecht.. maar het is Di-rect hèquote:Op maandag 10 september 2007 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dit een erg leuk nummer van Di-rect
Neh, Di-rect kan ik niet serieus nemen, daarvoor hebben ze een te hoog TMF-gehalte wat mij betreft.quote:Op maandag 10 september 2007 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
Tja Di-rect...Ik heb mijn gitaar bij Tim gekocht toen hij nog in Rock Palace in Den Haag werkte
Aardige gozer, kwam ook de eerste keren dat ik hem live zag altijd ff gedag zeggen en vragen hoe het was
Ik vind't een aardig nummertje met wat lekkere country invloeden (althans, zo voelt't)
ik wist bijna alle vragen van het popduelquote:
Domien is het vandaag iig niet, maar wie wel? Ik zag net iemand met rood haar, waarbij ik gok op Lois.quote:Op maandag 10 september 2007 18:07 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond Martijn Muijs i.p.v. Michiel en Domien vervangt Maricha? We horen het wel..
quote:Op maandag 10 september 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Muijs heeft inderdaad geen Fok! account.
Maartje is van BNN en heeft pal hiervoor al de C&S-show geproduceerd toch? Die zou dan wel erg lang in die studio rondhangen.quote:Op maandag 10 september 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Maartje Glas is volgens mij de producer vanavond.![]()
Muijs heeft inderdaad geen Fok! account.
Tessel van der Lugt produceert de C&S-show toch?quote:Op maandag 10 september 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maartje is van BNN en heeft pal hiervoor al de C&S-show geproduceerd toch? Die zou dan wel erg lang in die studio rondhangen.
Dan zou Lois inderdaad wel logischer zijn, maar het hoeft niet zo te zijn dat Maartje aan één stuk is doorgegaan want Tessel en Maartje zitten vaak wisselend in de studio (ene keer Maartje en een andere keer Tessel, etc etc).quote:Op maandag 10 september 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
Maartje is van BNN en heeft pal hiervoor al de C&S-show geproduceerd toch? Die zou dan wel erg lang in die studio rondhangen.
Martijn heb ik volgens mij ook niet eerder een mailtje gestuurd om een keer langs te komen, maar dat zal ook wel komen omdat hij vaak erg laat in de avond is te horen. Vind trouwens nog wel altijd dat Domien en Martijn qua stem aardig op elkaar lijken.quote:
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
helemaal mee eens!quote:Op maandag 10 september 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Ik weet niet wie vanavond de requests filtert/selecteert, maar die is lekker bezig.Bij Michiel zijn de request vaak ook wel goed, maar je hoort wel vaak hetzelfde. Vanavond hoor ik toch aardig wat ' verfrissende ' requests.
Behalve dan met Di-Rectquote:Op maandag 10 september 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Ik weet niet wie vanavond de requests filtert/selecteert, maar die is goed bezig.Bij Michiel zijn de request vaak ook wel goed, maar je hoort wel vaak hetzelfde. Vanavond hoor ik toch aardig wat ' verfrissende ' requests.
Johnny was dat toch? die vind ik nog best wel te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |