Ja..quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:10 schreef Buschetta het volgende:
zijn dat soms die DJ's
quote:en moeten wij die kennen ofzo ?
ga lekker rukken met je Xbox johquote:
Stiekem ben je ook een loserquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:10 schreef Againzender het volgende:
Spits is zo wazig met de opmaak van de voorpsgins inderdaad
[..]
ga lekker rukken met je Xbox joh
dit is stiekem een TVP
Hij presenteert ook op radio 2quote:Op zondag 9 september 2007 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu weer even tien minuten naar Edwin D. te luisteren en ik blijf erbij, die gast is me veel te saai, braaf, oud voor 3FM
Laat 'm daar maar lkkker blijven, samen met Daniel Dekkerquote:
Oef, paar jaar geleden zou ik dat hebben gedaan maar de beste man is allang over zijn top heen. Dan hoor ik toch liever C&S. Sander zou ik graag vervangen door Jeroen kijk in de Vegte.quote:Op zondag 9 september 2007 16:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ruud de Wild wil van 538 naar Q.
Konden ze Ruud beter uitwisselen voor Sander & Coen!
quote:Op zondag 9 september 2007 16:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ruud de Wild wil van 538 naar Q.
Konden ze Ruud beter uitwisselen voor Sander & Coen!
Ik ben jaloers.quote:Op zondag 9 september 2007 20:14 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes
http://album.zoom.nl/public_images/22721/vOnuIn.jpg
Coen en Sander zijn idd goed!quote:Op zondag 9 september 2007 20:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Echt niet, geniet elke dag van C&S vind het een heerlijk programma
.
quote:Op maandag 10 september 2007 02:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
En, heb ik nog iets gemist de afgelopen twee weken?
Hey!quote:
O solly, ik dacht dat je in DK zatquote:Op maandag 10 september 2007 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey!
Was op vakantie in Noorwegen (maar heen en terug wel door Denemarken geknald. Wat een gaaf land
. Schitterende fjorden, mooie uitzichten, heel dunbevolkt (uren rijden en maar een paar auto's tegenkomen). Nadeel: fokking duur bier, 7,50 euro voor een biertje van 0,4 liter is niet ongewoon
.
Ben samen met een vriend van me via Denemarken die kant op gereden idd. Tentje mee (campings waren vrij leeg, omdat het seizoen echt op z'n einde loopt). Heb ongeveer 3.000 foto's gemaakt (veel geprobeerd met m'n cameraquote:Op maandag 10 september 2007 11:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
O solly, ik dacht dat je in DK zat. Scandinavië ben ik nog nooit geweest maar staat wel zeker op mijn verlanglijstje. Lijkt me ook bijzonder gaaf.. en idd, voor de drank moet je er zeker niet heengaan
.
Ben je er zelf met de auto heengereden? Je hebt vast veel foto's gemaakt!
Cool. Zet je die foto's op je weblog? Ben wel benieuwd.quote:Op maandag 10 september 2007 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben samen met een vriend van me via Denemarken die kant op gereden idd. Tentje mee (campings waren vrij leeg, omdat het seizoen echt op z'n einde loopt). Heb ongeveer 3.000 foto's gemaakt (veel geprobeerd met m'n camera, dus daar moet een redelijke selectie uit te halen zijn
. Maar vooralsnog ben ik niet heel tevreden met de kwaliteit (nog niet alle pics gezien hoor); gaat nog ff duren dus
. Wat overigens ook opviel: iedereen spreekt daar vloeiend Engels (beter dan iemand hier die meent goed Engels te spreken). Waarom krijgen mensen hier in Nederland niet vanaf de eerste klas lagere school ook Engels...?
Denk dat ik er een (online) fotoalbum van maakquote:Op maandag 10 september 2007 11:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Cool. Zet je die foto's op je weblog? Ben wel benieuwd.
Met de Editors zeker wel jaquote:
He-le-maal niets mis meequote:Op maandag 10 september 2007 11:46 schreef cosmick het volgende:
Hoe zat het eigenlijk met de dames in Noorwegen RW?
quote:Op maandag 10 september 2007 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
He-le-maal niets mis mee. Prettige combinatie van blond en donker. Heb nog wat op de foto gezet
, dus die zie je vanzelf wel voorbijkomen
.
Ja, niet slecht.. maar het is Di-rect hèquote:Op maandag 10 september 2007 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dit een erg leuk nummer van Di-rect
Neh, Di-rect kan ik niet serieus nemen, daarvoor hebben ze een te hoog TMF-gehalte wat mij betreft.quote:Op maandag 10 september 2007 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
Tja Di-rect...Ik heb mijn gitaar bij Tim gekocht toen hij nog in Rock Palace in Den Haag werkte
Aardige gozer, kwam ook de eerste keren dat ik hem live zag altijd ff gedag zeggen en vragen hoe het was
Ik vind't een aardig nummertje met wat lekkere country invloeden (althans, zo voelt't)
ik wist bijna alle vragen van het popduelquote:
Domien is het vandaag iig niet, maar wie wel? Ik zag net iemand met rood haar, waarbij ik gok op Lois.quote:Op maandag 10 september 2007 18:07 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond Martijn Muijs i.p.v. Michiel en Domien vervangt Maricha? We horen het wel..
quote:Op maandag 10 september 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Muijs heeft inderdaad geen Fok! account.
Maartje is van BNN en heeft pal hiervoor al de C&S-show geproduceerd toch? Die zou dan wel erg lang in die studio rondhangen.quote:Op maandag 10 september 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Maartje Glas is volgens mij de producer vanavond.![]()
Muijs heeft inderdaad geen Fok! account.
Tessel van der Lugt produceert de C&S-show toch?quote:Op maandag 10 september 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maartje is van BNN en heeft pal hiervoor al de C&S-show geproduceerd toch? Die zou dan wel erg lang in die studio rondhangen.
Dan zou Lois inderdaad wel logischer zijn, maar het hoeft niet zo te zijn dat Maartje aan één stuk is doorgegaan want Tessel en Maartje zitten vaak wisselend in de studio (ene keer Maartje en een andere keer Tessel, etc etc).quote:Op maandag 10 september 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
Maartje is van BNN en heeft pal hiervoor al de C&S-show geproduceerd toch? Die zou dan wel erg lang in die studio rondhangen.
Martijn heb ik volgens mij ook niet eerder een mailtje gestuurd om een keer langs te komen, maar dat zal ook wel komen omdat hij vaak erg laat in de avond is te horen. Vind trouwens nog wel altijd dat Domien en Martijn qua stem aardig op elkaar lijken.quote:
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
helemaal mee eens!quote:Op maandag 10 september 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Ik weet niet wie vanavond de requests filtert/selecteert, maar die is lekker bezig.Bij Michiel zijn de request vaak ook wel goed, maar je hoort wel vaak hetzelfde. Vanavond hoor ik toch aardig wat ' verfrissende ' requests.
Behalve dan met Di-Rectquote:Op maandag 10 september 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Ik weet niet wie vanavond de requests filtert/selecteert, maar die is goed bezig.Bij Michiel zijn de request vaak ook wel goed, maar je hoort wel vaak hetzelfde. Vanavond hoor ik toch aardig wat ' verfrissende ' requests.
Johnny was dat toch? die vind ik nog best wel te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |