Hij`s idd. erg lekkerquote:Op maandag 10 september 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Bruce, wow !!!!
Jeetje dit is er wel eentje hoor!
quote:
Jep ben nog steeds in body jam mode dus kan nog wel ff meedansenquote:Op maandag 10 september 2007 21:32 schreef -Hans- het volgende:Yves LaRock
![]()
De zon breekt ineens door het wolkendek heen.![]()
[..]
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
purplerose haaaaaaaaaj
Dans je even mee?
![]()
Bruce heeft zoveel gemaakt ondertussen, daar zit echt wel iets tussen dat je goed vindtquote:Op maandag 10 september 2007 22:08 schreef purplerose het volgende:
Heb toevallig pas geleden iets gezien over bruce en over zn carriere enzo, zat toch best wel wat goed spul bij eigenlijkToch maar es wat binnensleuren van hem, hij trouwens ook niet lelijk in zijn tijd
Beter dan een acceptgiro aan 't einde van de maandquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:25 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij krijgen Rudo en Winfried deze maand hun loonstrookje met de pakketdienst (en Gerard op een pallet, maar da's normaal). Ik hoor ze al 2 weken bijna elke nacht.
Het origineel blijft toch het leukstquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:11 schreef borisz het volgende:
mama say, mama sa,
die sample is veel gebruikt de laaste tijd, door de caramel club en ook door rihanna
Ik blijf het allemaal maar middelmatig vinden. Het Engels is wel iets beter geworden inmiddelsquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit blijft wel een lekker nummer van Krezip. uit de tijd dat ik nog groot fan was en hun concerten bezocht
![]()
Ik vond 't destijds (2000/2001) geweldig, omdat ze toen nog niet waren doorgebroken. Na Pinkpop 2000 ging 't behoorlijk hard; de rest is bekend. De platenmaatschappij zal bij 3FM wel flink pushen (lees: betalen). Het feit dat ze 10 jaar bestaan, heb ik na een paar keer wel gehoord. Dat hoef ik niet minstens één keer per uur een week lang te horenquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik blijf het allemaal maar middelmatig vinden. Het Engels is wel iets beter geworden inmiddels.
En waarom krijgt dat bandje toch steeds zoveel aandacht.
Ja, helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vond 't destijds (2000/2001) geweldig, omdat ze toen nog niet waren doorgebroken. Na Pinkpop 2000 ging 't behoorlijk hard; de rest is bekend. De platenmaatschappij zal bij 3FM wel flink pushen (lees: betalen). Het feit dat ze 10 jaar bestaan, heb ik na een paar keer wel gehoord. Dat hoef ik niet minstens één keer per uur een week lang te horen. Datzelfde geldt voor andere concerten/events waarvoor 3FM reclame maakt overigens. Je moet als dj steeds goed kunnen toneelspelen om bij ál die acties maar enthousiast te zijn...
ook zo'n gepushed Nederlands bandje op 3FM.quote:
Muziek voor in de open haardquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:25 schreef Glacier het volgende:
Deze meuk van Jeroen met die Boom...blech
Heeft Rabbering wel vaker last vanquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zijn lastig te vinden het laatste halfuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |