JAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:10 schreef Burner82 het volgende:
WEEEEEEEEKKKKEEEEEEEENNNNNNDDDDDDDDDDDDDD
Eens! Héél erg eens!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:13 schreef Anne04 het volgende:
250
![]()
Dit liedje van Rihanna is een stuk minder vervelend dan die Umbrella! Dus als die nou even uit de playlist geschrapt word..
Gaat snel hequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:06 schreef MichielV het volgende:
Op naar de 250 gasten! w000000000t!
Ik wil graag een vol flesjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
250
* wolfrolf gooit bier in het rond
Zijn er niet!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
Domien wat is er trouwens met de webcam aan de hand
[me=Litton Drinkt bier op, neemt de eerste slok net als Michiel en Gerardquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
250
* wolfrolf] gooit bier in het rond[/me]
De timing is juist zo mooi omdat deze topicreeks ook tijdens Ekstra Weekend begon.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:14 schreef Wheeling het volgende:
Feestje omdat het de 250e is en omdat het weeeeeeeeeeeeeekend is
Ik dacht er net aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De timing is juist zo mooi omdat deze topicreeks ook tijdens Ekstra Weekend begon.
Ik zag de "Wij gaan weer naar school" vlaggen ook al weer hangen, idd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:17 schreef Anne04 het volgende:
Heeerlijk dat het weer weekend is! Wat duurt die eerste week school altijd lang zeg![]()
Ik had het ook echt nooit durven denken inderdaad, wát een verrassing!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:20 schreef Marc63 het volgende:
Rooney MegaHit? Wat een verrassing!
Vreselijk vind ik het niet, maar na een keer had ik het ook wel weer gehoord.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:22 schreef purplerose het volgende:
sorrie, ik vind het vreselijk
dertien in dozijn nrtje
Alsof jij hem hebt ingesprokenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
DRIEIEIEIEIE... EF... EM... MEEE-GAAA-HIT!!!
Lekker nummer,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Deze week... Rooney!
Tis dan ook één dampende punica-oase.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Statistisch gezien het programma waarin het meeste het brandalarm afgaat...!![]()
![]()
ja stond ik daar vorige week op Lowlands onder de studio om Ekstra Weekend te aanschouwen..... zie ik ineens Ericquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef Marc63 het volgende:
Omg die zaligheid!!! Twee weken keihard gewerkt. Niet bepaald een weekend gehad (niet alleen omdat er geen Ekstra Weekend was vorige week) en nu dit weekend helemaal niets te doen en Ekdom en Veenstra in topvorm!
* Marc63 is happy
Niet vergeten. Die ZON, van vandaagquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef Marc63 het volgende:
Omg die zaligheid!!! Twee weken keihard gewerkt. Niet bepaald een weekend gehad (niet alleen omdat er geen Ekstra Weekend was vorige week) en nu dit weekend helemaal niets te doen en Ekdom en Veenstra in topvorm!
* Marc63 is happy
op Lowlands liep iemand als sinterklaas rond en die gooiden ook echt met strooigoedquote:
Heb net in alle rust aan de keukentafel kunnen genieten.. man man! dit zou wel eens een doldwaze aflevering kunnen worden. Meestal komt er dan wel een moment dat het even wat minder wordt, maar de start van de show mag er wezen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 is happy
De muziek is oninteressant denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:41 schreef Marc63 het volgende:
Na een drukke start, kakt het hier op het forum toch wel een beetje in nu...
Deze bedoel je? http://www.sparkfun.com/commerce/product_info.php?products_id=287quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:45 schreef Marc63 het volgende:
Je draait ook nog steeds nummers.
Zou wel een stoere mobiel zijn...
Hoi MutZquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:47 schreef MutZ het volgende:
*feestje mee komt vieren
Ik ben nu aan het werk, maar met zo'n feest is dat helemaal niet ergquote:
Dan krijg je vast Veenstra met een gigantische smile en Ekdom die kijkt alsof 'ie net een spook heeft gezien...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:51 schreef Marc63 het volgende:
In Moviepark in Duitsland hebben ze een houten achtbaan met een camera ingebouwd in de karretjes. Ipv een suffe foto, kun je dus je hele achtbaanritje mee naar huis krijgen op dvd. Ben wel benieuwd naar zo'n dvd met Ekdom en Veenstra.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan krijg je vast Veenstra met een gigantische smile en Ekdom die kijkt alsof 'ie net een spook heeft gezien...
Dat klinkt heftig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:52 schreef MutZ het volgende:
Ik ben nu aan het werk, maar met zo'n feest is dat helemaal niet erg
Super plaat.quote:
Die filmpjes zijn ook niet echt spannend als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:51 schreef Marc63 het volgende:
In Moviepark in Duitsland hebben ze een houten achtbaan met een camera ingebouwd in de karretjes. Ipv een suffe foto, kun je dus je hele achtbaanritje mee naar huis krijgen op dvd. Ben wel benieuwd naar zo'n dvd met Ekdom en Veenstra.
Leuke lijst man en met een leuke nummer 1 ! In Engeland is het al een grote hit en ik moet zeggen dat het liedje ook best aardig is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Hè, de nieuwe Freak11 staat al online.
1. Robyn - With Every Heartbeat
2. Justin Timberlake - Love Stoned (Justice Remix)
3. The Coral - Who's Gonna Find Me
4. My Chemical Romance - Teenagers
5. Richard Hawley - Tonight The Streets Are Ours
6. Melee - Built To Last
7. Rumble Strips - Girls And Boys In Love
8. Funkerman - Speed Up
9. Hoosiers - Worried About Ray
10. The Pierces - Boring
11. Hard-Fi - Suburban Knights
Tis ook heel heftigquote:
Altijd prettig natuurlijk als je er goed voor krijgt betaald, maar damn nog 4 uur?! Poeh, dat zijn er nogal wat..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:00 schreef MutZ het volgende:
Tis ook heel heftig![]()
Ben een soort van aan het oppassen, al een uur en moet er hierna nog 4... Tis niet helemaal oppassen, want ik moet wel verpleegkundige ondersteuning enzo geven, maar dat is niet echt heel veel werk en ik krijg er goed voor betaald...
uuhhm, goed plan.quote:Ga zo maar eens kijken waar ze uithangt, ze is namelijk aan het buitenspelen
zet de frituurpan aan danquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:14 schreef purplerose het volgende:
Krijg verdomme honger van dat gekraak
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:14 schreef purplerose het volgende:
Krijg verdomme honger van dat gekraak
die bezit ik niet!quote:
Hai LLquote:
Dat gaan we doen!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:05 schreef Marc63 het volgende:
Zouden Domien en Edwin Ekstra Weekend niet eens een keer over kunnen nemen als Gerard en Michiel er allebei niet zijn? Of zijn die met zn 2en alleen maar grappig als ze het van tevoren op kunnen nemen?
Het is ook niet zo heel erg ver lopen van het RTL-gebouw naar de Peperbus...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:23 schreef purplerose het volgende:
Ron hangt best wel vaak rond @ 3fm studio
Dat gaan we doen in de zin van... "we zullen kijken wat we voor je kunnen doen!" Of: "Dat zat al in de planning."quote:
Ik denk dat 3FM nu een eigen Henk heeft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Is Ivo niet iemand van het 3fm team die een tiepetje doet..[afbeelding]
Daar doelde ik op, inderdaad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat 3FM nu een eigen Henk heeft.
Was Henk toch nep? MIDNR begon me heel snel te vervelen, dus ik heb er nooit meer wat van gehoord.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar doelde ik op, inderdaad.
En Erik Jan is er niet meer...
Piere Wind, dan had ik toch goed![]()
Vorige keer weigerde hij ook al. Zou Jensen em hebben ingepikt omdat zelfs zn eigen lachband weigerde bij zn grappen?quote:
Lekker, scheelt mij naar beneden lopen, want hij is net op...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:30 schreef Againzender het volgende:
Hang ik gvd al een paar minuten in de wacht met het goede antwoord, mag die dodo voor mij eerst![]()
bier, iemand?
het heeft mij een achterwiel gekost, maar heb nu nog wel genoeg Alfa staan hierquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Lekker, scheelt mij naar beneden lopen, want hij is net op...[afbeelding]
Dan moet je toch maar eens naar een pc zoals hieronder kijken, kan je heel wat lopen schelen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Lekker, scheelt mij naar beneden lopen, want hij is net op...[afbeelding]
Heb ik eindelijk eens tijd om Harry Potter uit te lezenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Altijd prettig natuurlijk als je er goed voor krijgt betaald, maar damn nog 4 uur?! Poeh, dat zijn er nogal wat..
Ja dat was Erik Jan, die op de gang ging staan. (ik dacht eigenlijk wel, dat het overduidelijk was...)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was Henk toch nep? MIDNR begon me heel snel te vervelen, dus ik heb er nooit meer wat van gehoord.
Ja, lekkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:30 schreef Againzender het volgende:
Hang ik gvd al een paar minuten in de wacht met het goede antwoord, mag die dodo voor mij eerst![]()
bier, iemand?
die mag je weleens uitleggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
het heeft mij een achterwiel gekost, maar heb nu nog wel genoeg Alfa staan hier
drie, maar er waren waarschijnlijk een paar spaken niet helemaal lekker meer. en dat in combinatie met die fijne verkeersdrempels in Amsterdam gaat niet helemaal goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
die mag je weleens uitleggen.
Hoeveel kratten bier neem jij mee achter op je fiets dan![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:35 schreef Marc63 het volgende:
Als ik nu aan het bier ga, haal ik het einde van EW niet.
Ja, dat rare gezang trek ik ook voor geen meterquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Die BeyonceMet die publiciteitsstunten
![]()
Zoo, drie op de fiets.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
drie, maar er waren waarschijnlijk een paar spaken niet helemaal lekker meer. en dat in combinatie met die fijne verkeersdrempels in Amsterdam gaat niet helemaal goed
Drie kratten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
drie, maar er waren waarschijnlijk een paar spaken niet helemaal lekker meer. en dat in combinatie met die fijne verkeersdrempels in Amsterdam gaat niet helemaal goed
weet niet, vind het zonde om die 500 meter met de auto te doen, ben gewend alles met de fiets te doen. Als ik met de auto ga dan gaan er wel wat meer dan drie bakken meequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zoo, drie op de fiets.
Goed verhaal. En ik neem er steeds 1tje mee in de auto....
Ja, ik was ook verbaasd dat m'n fiets het niet hieldquote:
Maar, veel belangrijker, hebben de flesjes bier het allemaal wel overleefd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, ik was ook verbaasd dat m'n fiets het niet hield
Natuurlijk, veiligheid van de passagiers staat bovenaan hier!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar, veel belangrijker, hebben de flesjes bier het allemaal wel overleefd?
Ik heb wel een fiets, maar die heeft twee lekken banden....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
weet niet, vind het zonde om die 500 meter met de auto te doen, ben gewend alles met de fiets te doen. Als ik met de auto ga dan gaan er wel wat meer dan drie bakken mee
Duimt mee, want heeft zelf geen inspiratie hoe je dat geluid smst. Behalve door: "Dit geluid" te smsen..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:48 schreef Marc63 het volgende:
Zo, ik heb ff mn laatste kans op KC kaartjes gegrepen...
* Marc63 duimt heul hard.
Hier is zat parkeerplaats, en nog gratis ook, zeldzaamheid in Amsterdamquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier kun je nog redelijk met de auto in het centrum komen, tegen een parkeer tarief waar je heel de derde wereld een week te eten van kan geven...![]()
Waar?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hier is zat parkeerplaats, en nog gratis ook, zeldzaamheid in Amsterdam
Je kunt gewoon je auto midden op de spuistraat zetten. Daar staat het geregeld behoorlijk vast.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar?
Ik moet weleens werken in de spuistraat.... Dichtbij...![]()
vooralsnog heb ik geen geld om daar in de buurt te wonen, ik woon in Slotervaart, vlak bij station Lelylaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar?
Ik moet weleens werken in de spuistraat.... Dichtbij...![]()
vrouwen flippen ook vakerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:51 schreef Marc63 het volgende:
Vaak vrouwen in de flipperkast...
Das wel ff lopen inderdaad...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
vooralsnog heb ik geen geld om daar in de buurt te wonen, ik woon in Slotervaart, vlak bij station Lelylaan
Het zijn wel broccollihapjes...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
En direct na extra weekend deel 2 met de hapjes, krijg je sonja B in de reclame![]()
Die van mij stond al op 11..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:04 schreef Anne04 het volgende:
Wat een smerige uuropener.
Geluid gaat weer hard hier.
gister in de powerzone was het een floorfillerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:31 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind dit nummer behoorlijk mislukt. Sta je lekker in de club uit je plaat te gaan op bijvoorbeeld Ida Corr, komt Peter Gelderblom daar achteraan. De hele dansvloer staat dan als een walvis om zich heen te kijken.
SCHAAM JE ZELF!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:15 schreef borisz het volgende:
gewoon de eerste twee uur van Ekstra weekend gemist![]()
Dat klopt, maar voor in de auto vind ik hem wel lekker...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:31 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind dit nummer behoorlijk mislukt. Sta je lekker in de club uit je plaat te gaan op bijvoorbeeld Ida Corr, komt Peter Gelderblom daar achteraan. De hele dansvloer staat dan als een walvis om zich heen te kijken.
Hoe is/was de introductie Borisz?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:32 schreef borisz het volgende:
[..]
gister in de powerzone was het een floorfiller![]()
Mijn vórige relatie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat is er met de relatie van Domien, dan....![]()
U ook...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:42 schreef Toad het volgende:
Gefeliciteerd iedereen!
Leuk, als het maar geen mega-hit-je gaat worden..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:57 schreef Sirolf het volgende:
My Chemical Romance - Teenagers [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
* Sirolf gaat The Phone kijken, tot 1 uur!
Have fun!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Leuk, als het maar geen mega-hit-je gaat worden..
Ries gaat stappen, tot ergens vanacht![]()
Ik ga het ook niet laat maken..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:59 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga denk ik al slapen... ben beetje brak...
Ik ben klaar wakker. Dus ik ga ff in het centrum kijken...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet laat maken..
Dat slecht slapen de afgelopen maand breekt me af en toe toch op
Boek,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:11 schreef Glacier het volgende:
Oei, das ook niet best
Ik slaap ook te weinig, maar het gaat gelukkig wat beter de laatste dagenDat stomme gestaar naar het plafond is best wel irritant af en toe
Introductiequote:
moet je op het juiste moment bellenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:20 schreef Againzender het volgende:
Bel je voor een request, kom je in de uitzending voor een kansloos spelletje
tuurlijk mag datquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:26 schreef Toad het volgende:
Mag ik aan borisz vragen wat hij gaat studeren?
UvA of VU? Over de eerste hoor ik altijd dat het slechter geregeld is, maar de VU is weer wat schoolser.... Het is ook altijd wat. Maar Amsterdam maakt alles goed.quote:
VUquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:39 schreef Toad het volgende:
[..]
UvA of VU? Over de eerste hoor ik altijd dat het slechter geregeld is, maar de VU is weer wat schoolser.... Het is ook altijd wat. Maar Amsterdam maakt alles goed.
Ik noem bijv. Paradiso.![]()
Roosjequote:
logischquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:43 schreef MutZ het volgende:
Tis na Ekstra weekend wel direct dood hier...
Niet eensquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eens! Héél erg eens!
[afbeelding][afbeelding]
Maar die is pas nog vernieuwd! Ze hebben nu wel wat problemen met de financiën daardoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:43 schreef borisz het volgende:
[..]
VU, de melkweg heb ik wel van binnen gezien, paradiso niet.
idd...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:43 schreef MutZ het volgende:
Tis na Ekstra weekend wel direct dood hier...
Alleen ik mag Roosje zeggenquote:
Doe datquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:11 schreef Glacier het volgende:
[..]
idd...
* Glacier gaat verder slapen in bed ipv op bed
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Roosje is voor intimi
En vrouwen natuurlijk
DGBquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:24 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoor op dit moment Michiel weer op Veronica (als voice-over bij De Grote Beurt)...
Hoiquote:
Hmmm zo ook maar eens kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*er ineens aan denkt dat ie z'n F1 team nog moet updaten
Ik heb al ooit gezegd dat ze daar Annemieke en Barbara neer moeten zettenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef Burner82 het volgende:
na ekstra weekend is het gehiphopperdepop ook wel heel erg slechtdan luister je gewoon niet meer
Voor mijn voornaamquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:40 schreef Toad het volgende:
Waar staat eigenlijk de D. voor in D. Rose?
Dat zei ik alquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:35 schreef Sirolf het volgende:
Jaaah! De webcams zijn terug in de studio!
Beide is wel lachenquote:
Jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dirk? Donald? David? Delores? Daniël? Dildo? ()
Ah, tijd om naar bed te gaan dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Moet nachtegiel niet es beginnen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:17 schreef Toad het volgende:
Giel en Michiel mogen het wat mij betreft gaan doen.
Gerard valt me eigenlijk altijd een klein beetje tegen. Z'n stemmetjes zijn wel leuk hoor, maar.. dat is het ook wel een beetje. Kennelijk is Gerard niet mijn kopje thee.
Misschien komt ze nog?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:27 schreef Toad het volgende:
Er is een vrouw die echt altijd met de cam aanwezig is....
Zal ze niet in de grid zijn opgenomen of zal ze er niet zijn?
Op naar de 500!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:25 schreef Rachidfinge het volgende:
Gefeliciteerd allemaal hoor! Te gek!![]()
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:16 schreef wolfrolf het volgende:
Is dit de laatste nachtemichiel?
-ah daar is mijn antwoord al
Gevloek in de kerk!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:36 schreef Canisfire het volgende:
Sander moet de vaste vervanging worden van Giel
Die Michiel bakt er niets van lelijke nerd.
HOAX PWNEDquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Michiel doet het wel goed vind ik
Sander...?!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:36 schreef Canisfire het volgende:
Sander moet de vaste vervanging worden van Giel
Die Michiel bakt er niets van lelijke nerd.
En nooit meer open doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:44 schreef Toad het volgende:Giel
Michiel
Annemiek
Hup, het glazen huis in!
Ik dacht toch meer aan Michiel, Gerard en Domien of Paul (ik kan niet kiezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:44 schreef Toad het volgende:Giel
Michiel
Annemiek
Hup, het glazen huis in!
Zoiezo Giel natuurlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:55 schreef purplerose het volgende:
Het wordt Michiel, Gerard en Annemieke
Ja zegt zequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:58 schreef Toad het volgende:
hehehe, de Tesselremix van Shut Up and drive is wel geslaagd...
ik heb 'm nog steeds niet gehoord...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:58 schreef Toad het volgende:
hehehe, de Tesselremix van Shut Up and drive is wel geslaagd...
Crowded House is gewoon jeugdsentiment en Neill Finn is bevriend met Eddiequote:
Giel is op zn retourquote:
quote:
Giel moet naar de kelder verhuizen daar waar de slechte bandjes gehuisvest zijn!quote:
Sigs lezen paultjuh, sigs lezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar hed je het over purple heb je poesjes in de aanbieding ofzeau voor ons
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Giel moet naar de kelder verhuizen daar waar de slechte bandjes gehuisvest zijn!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:15 schreef purplerose het volgende:
Je aanhoudende liefde voor Giel begint freakie te worden![]()
![]()
Met dubbel R, niet dubbel S...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:20 schreef paultjuhhh het volgende:
WAT WAS NOU DR HYVES
ff serieus ik wil ook kijken
priss.hyves.nl is het niet
Ja doe maarquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:30 schreef Toad het volgende:
Zal ik allemaal indiebandjes voor je gaan posten PR?
Daar was ik eigenlijk nl. al mee bezig voordat jij kwam...
Zo, NYPC en Editors heb ik nu wel even gehad.quote:
Dat duurt inderdaad wel héél erg lang...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Is dat filmpje nou al klaar van een maand terug ofzo
Waar je zo met youtube meekon doen in een clip met michiel veenstra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |