Die van mij stond al op 11..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:04 schreef Anne04 het volgende:
Wat een smerige uuropener.
Geluid gaat weer hard hier.
gister in de powerzone was het een floorfillerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:31 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind dit nummer behoorlijk mislukt. Sta je lekker in de club uit je plaat te gaan op bijvoorbeeld Ida Corr, komt Peter Gelderblom daar achteraan. De hele dansvloer staat dan als een walvis om zich heen te kijken.
SCHAAM JE ZELF!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:15 schreef borisz het volgende:
gewoon de eerste twee uur van Ekstra weekend gemist![]()
Dat klopt, maar voor in de auto vind ik hem wel lekker...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:31 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind dit nummer behoorlijk mislukt. Sta je lekker in de club uit je plaat te gaan op bijvoorbeeld Ida Corr, komt Peter Gelderblom daar achteraan. De hele dansvloer staat dan als een walvis om zich heen te kijken.
Hoe is/was de introductie Borisz?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:32 schreef borisz het volgende:
[..]
gister in de powerzone was het een floorfiller![]()
Mijn vórige relatie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat is er met de relatie van Domien, dan....![]()
U ook...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:42 schreef Toad het volgende:
Gefeliciteerd iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |