Ik had het ook echt nooit durven denken inderdaad, wát een verrassing!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:20 schreef Marc63 het volgende:
Rooney MegaHit? Wat een verrassing!
Vreselijk vind ik het niet, maar na een keer had ik het ook wel weer gehoord.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:22 schreef purplerose het volgende:
sorrie, ik vind het vreselijk
dertien in dozijn nrtje
Alsof jij hem hebt ingesprokenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
DRIEIEIEIEIE... EF... EM... MEEE-GAAA-HIT!!!
Lekker nummer,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Deze week... Rooney!
Tis dan ook één dampende punica-oase.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Statistisch gezien het programma waarin het meeste het brandalarm afgaat...!![]()
![]()
ja stond ik daar vorige week op Lowlands onder de studio om Ekstra Weekend te aanschouwen..... zie ik ineens Ericquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef Marc63 het volgende:
Omg die zaligheid!!! Twee weken keihard gewerkt. Niet bepaald een weekend gehad (niet alleen omdat er geen Ekstra Weekend was vorige week) en nu dit weekend helemaal niets te doen en Ekdom en Veenstra in topvorm!
* Marc63 is happy
Niet vergeten. Die ZON, van vandaagquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef Marc63 het volgende:
Omg die zaligheid!!! Twee weken keihard gewerkt. Niet bepaald een weekend gehad (niet alleen omdat er geen Ekstra Weekend was vorige week) en nu dit weekend helemaal niets te doen en Ekdom en Veenstra in topvorm!
* Marc63 is happy
op Lowlands liep iemand als sinterklaas rond en die gooiden ook echt met strooigoedquote:
Heb net in alle rust aan de keukentafel kunnen genieten.. man man! dit zou wel eens een doldwaze aflevering kunnen worden. Meestal komt er dan wel een moment dat het even wat minder wordt, maar de start van de show mag er wezen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 is happy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |