JAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:10 schreef Burner82 het volgende:
WEEEEEEEEKKKKEEEEEEEENNNNNNDDDDDDDDDDDDDD
Eens! Héél erg eens!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:13 schreef Anne04 het volgende:
250
![]()
Dit liedje van Rihanna is een stuk minder vervelend dan die Umbrella! Dus als die nou even uit de playlist geschrapt word..
Gaat snel hequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:06 schreef MichielV het volgende:
Op naar de 250 gasten! w000000000t!
Ik wil graag een vol flesjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
250
* wolfrolf gooit bier in het rond
Zijn er niet!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
Domien wat is er trouwens met de webcam aan de hand
[me=Litton Drinkt bier op, neemt de eerste slok net als Michiel en Gerardquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
250
* wolfrolf] gooit bier in het rond[/me]
De timing is juist zo mooi omdat deze topicreeks ook tijdens Ekstra Weekend begon.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:14 schreef Wheeling het volgende:
Feestje omdat het de 250e is en omdat het weeeeeeeeeeeeeekend is
Ik dacht er net aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De timing is juist zo mooi omdat deze topicreeks ook tijdens Ekstra Weekend begon.
Ik zag de "Wij gaan weer naar school" vlaggen ook al weer hangen, idd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:17 schreef Anne04 het volgende:
Heeerlijk dat het weer weekend is! Wat duurt die eerste week school altijd lang zeg![]()
Ik had het ook echt nooit durven denken inderdaad, wát een verrassing!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:20 schreef Marc63 het volgende:
Rooney MegaHit? Wat een verrassing!
Vreselijk vind ik het niet, maar na een keer had ik het ook wel weer gehoord.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:22 schreef purplerose het volgende:
sorrie, ik vind het vreselijk
dertien in dozijn nrtje
Alsof jij hem hebt ingesprokenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
DRIEIEIEIEIE... EF... EM... MEEE-GAAA-HIT!!!
Lekker nummer,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Deze week... Rooney!
Tis dan ook één dampende punica-oase.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Statistisch gezien het programma waarin het meeste het brandalarm afgaat...!![]()
![]()
ja stond ik daar vorige week op Lowlands onder de studio om Ekstra Weekend te aanschouwen..... zie ik ineens Ericquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef Marc63 het volgende:
Omg die zaligheid!!! Twee weken keihard gewerkt. Niet bepaald een weekend gehad (niet alleen omdat er geen Ekstra Weekend was vorige week) en nu dit weekend helemaal niets te doen en Ekdom en Veenstra in topvorm!
* Marc63 is happy
Niet vergeten. Die ZON, van vandaagquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef Marc63 het volgende:
Omg die zaligheid!!! Twee weken keihard gewerkt. Niet bepaald een weekend gehad (niet alleen omdat er geen Ekstra Weekend was vorige week) en nu dit weekend helemaal niets te doen en Ekdom en Veenstra in topvorm!
* Marc63 is happy
op Lowlands liep iemand als sinterklaas rond en die gooiden ook echt met strooigoedquote:
Heb net in alle rust aan de keukentafel kunnen genieten.. man man! dit zou wel eens een doldwaze aflevering kunnen worden. Meestal komt er dan wel een moment dat het even wat minder wordt, maar de start van de show mag er wezen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 is happy
De muziek is oninteressant denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:41 schreef Marc63 het volgende:
Na een drukke start, kakt het hier op het forum toch wel een beetje in nu...
Deze bedoel je? http://www.sparkfun.com/commerce/product_info.php?products_id=287quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:45 schreef Marc63 het volgende:
Je draait ook nog steeds nummers.
Zou wel een stoere mobiel zijn...
Hoi MutZquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:47 schreef MutZ het volgende:
*feestje mee komt vieren
Ik ben nu aan het werk, maar met zo'n feest is dat helemaal niet ergquote:
Dan krijg je vast Veenstra met een gigantische smile en Ekdom die kijkt alsof 'ie net een spook heeft gezien...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:51 schreef Marc63 het volgende:
In Moviepark in Duitsland hebben ze een houten achtbaan met een camera ingebouwd in de karretjes. Ipv een suffe foto, kun je dus je hele achtbaanritje mee naar huis krijgen op dvd. Ben wel benieuwd naar zo'n dvd met Ekdom en Veenstra.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan krijg je vast Veenstra met een gigantische smile en Ekdom die kijkt alsof 'ie net een spook heeft gezien...
Dat klinkt heftig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:52 schreef MutZ het volgende:
Ik ben nu aan het werk, maar met zo'n feest is dat helemaal niet erg
Super plaat.quote:
Die filmpjes zijn ook niet echt spannend als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:51 schreef Marc63 het volgende:
In Moviepark in Duitsland hebben ze een houten achtbaan met een camera ingebouwd in de karretjes. Ipv een suffe foto, kun je dus je hele achtbaanritje mee naar huis krijgen op dvd. Ben wel benieuwd naar zo'n dvd met Ekdom en Veenstra.
Leuke lijst man en met een leuke nummer 1 ! In Engeland is het al een grote hit en ik moet zeggen dat het liedje ook best aardig is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Hè, de nieuwe Freak11 staat al online.
1. Robyn - With Every Heartbeat
2. Justin Timberlake - Love Stoned (Justice Remix)
3. The Coral - Who's Gonna Find Me
4. My Chemical Romance - Teenagers
5. Richard Hawley - Tonight The Streets Are Ours
6. Melee - Built To Last
7. Rumble Strips - Girls And Boys In Love
8. Funkerman - Speed Up
9. Hoosiers - Worried About Ray
10. The Pierces - Boring
11. Hard-Fi - Suburban Knights
Tis ook heel heftigquote:
Altijd prettig natuurlijk als je er goed voor krijgt betaald, maar damn nog 4 uur?! Poeh, dat zijn er nogal wat..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:00 schreef MutZ het volgende:
Tis ook heel heftig![]()
Ben een soort van aan het oppassen, al een uur en moet er hierna nog 4... Tis niet helemaal oppassen, want ik moet wel verpleegkundige ondersteuning enzo geven, maar dat is niet echt heel veel werk en ik krijg er goed voor betaald...
uuhhm, goed plan.quote:Ga zo maar eens kijken waar ze uithangt, ze is namelijk aan het buitenspelen
zet de frituurpan aan danquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:14 schreef purplerose het volgende:
Krijg verdomme honger van dat gekraak
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:14 schreef purplerose het volgende:
Krijg verdomme honger van dat gekraak
die bezit ik niet!quote:
Hai LLquote:
Dat gaan we doen!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:05 schreef Marc63 het volgende:
Zouden Domien en Edwin Ekstra Weekend niet eens een keer over kunnen nemen als Gerard en Michiel er allebei niet zijn? Of zijn die met zn 2en alleen maar grappig als ze het van tevoren op kunnen nemen?
Het is ook niet zo heel erg ver lopen van het RTL-gebouw naar de Peperbus...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:23 schreef purplerose het volgende:
Ron hangt best wel vaak rond @ 3fm studio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |