Tis ook heel heftigquote:
Altijd prettig natuurlijk als je er goed voor krijgt betaald, maar damn nog 4 uur?! Poeh, dat zijn er nogal wat..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:00 schreef MutZ het volgende:
Tis ook heel heftig![]()
Ben een soort van aan het oppassen, al een uur en moet er hierna nog 4... Tis niet helemaal oppassen, want ik moet wel verpleegkundige ondersteuning enzo geven, maar dat is niet echt heel veel werk en ik krijg er goed voor betaald...
uuhhm, goed plan.quote:Ga zo maar eens kijken waar ze uithangt, ze is namelijk aan het buitenspelen
zet de frituurpan aan danquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:14 schreef purplerose het volgende:
Krijg verdomme honger van dat gekraak
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:14 schreef purplerose het volgende:
Krijg verdomme honger van dat gekraak
die bezit ik niet!quote:
Hai LLquote:
Dat gaan we doen!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:05 schreef Marc63 het volgende:
Zouden Domien en Edwin Ekstra Weekend niet eens een keer over kunnen nemen als Gerard en Michiel er allebei niet zijn? Of zijn die met zn 2en alleen maar grappig als ze het van tevoren op kunnen nemen?
Het is ook niet zo heel erg ver lopen van het RTL-gebouw naar de Peperbus...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:23 schreef purplerose het volgende:
Ron hangt best wel vaak rond @ 3fm studio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |