Ik hoop hetquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:16 schreef wolfrolf het volgende:
Is dit de laatste nachtemichiel?
-ah daar is mijn antwoord al
Gevloek in de kerk!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:36 schreef Canisfire het volgende:
Sander moet de vaste vervanging worden van Giel
Die Michiel bakt er niets van lelijke nerd.
HOAX PWNEDquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Michiel doet het wel goed vind ik
Sander...?!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:36 schreef Canisfire het volgende:
Sander moet de vaste vervanging worden van Giel
Die Michiel bakt er niets van lelijke nerd.
En nooit meer open doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:44 schreef Toad het volgende:Giel
Michiel
Annemiek
Hup, het glazen huis in!
Ik dacht toch meer aan Michiel, Gerard en Domien of Paul (ik kan niet kiezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:44 schreef Toad het volgende:Giel
Michiel
Annemiek
Hup, het glazen huis in!
Zoiezo Giel natuurlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:55 schreef purplerose het volgende:
Het wordt Michiel, Gerard en Annemieke
Ja zegt zequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:58 schreef Toad het volgende:
hehehe, de Tesselremix van Shut Up and drive is wel geslaagd...
ik heb 'm nog steeds niet gehoord...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:58 schreef Toad het volgende:
hehehe, de Tesselremix van Shut Up and drive is wel geslaagd...
Crowded House is gewoon jeugdsentiment en Neill Finn is bevriend met Eddiequote:
Giel is op zn retourquote:
quote:
Giel moet naar de kelder verhuizen daar waar de slechte bandjes gehuisvest zijn!quote:
Sigs lezen paultjuh, sigs lezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar hed je het over purple heb je poesjes in de aanbieding ofzeau voor ons
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Giel moet naar de kelder verhuizen daar waar de slechte bandjes gehuisvest zijn!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:15 schreef purplerose het volgende:
Je aanhoudende liefde voor Giel begint freakie te worden![]()
![]()
Met dubbel R, niet dubbel S...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:20 schreef paultjuhhh het volgende:
WAT WAS NOU DR HYVES
ff serieus ik wil ook kijken
priss.hyves.nl is het niet
Ja doe maarquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:30 schreef Toad het volgende:
Zal ik allemaal indiebandjes voor je gaan posten PR?
Daar was ik eigenlijk nl. al mee bezig voordat jij kwam...
Zo, NYPC en Editors heb ik nu wel even gehad.quote:
Dat duurt inderdaad wel héél erg lang...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Is dat filmpje nou al klaar van een maand terug ofzo
Waar je zo met youtube meekon doen in een clip met michiel veenstra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |