abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50995981

Wat is anime?
Anime is kortweg een verzamelwoord voor Japanse animatie. Het gaat hier dus om geanimeerde (over het algemeen getekende) films en series, in het Japans gesproken. Anime komt dus in ieder geval uit Japan, alle tekenfilms die daar niet vandaan komen worden over het algemeen geen anime genoemd (uitzonderingen daargelaten).

Wat is manga?
Manga is de verzamelnaam voor Japanse strips. Manga is vergelijkbaar met onze eigen westerse strips, alleen zijn ze dan in het Japans en is de tekenstijl net zo als bij anime. Ook zijn de boekjes doorgaans in zwart-wit getekend. In Japan is manga veel populairder dan anime, terwijl dit in westerse landen juist omgekeerd is. Manga in Nederland is doorgaans naar het Engels vertaald. Vanwege de leesrichting van de Japanse taal, lees je zo'n vertaalde manga van rechts naar links. De voorpagina zit dus waar bij Westerse boeken de achterkant zit. Je ziet dan ook regelmatig de mangaboekjes achterstevoren in het rek bij de Bruna staan.

Veel anime is afgeleid van manga. Veel series en films zijn eerst bekend geworden door manga, en daarna geanimeerd. Zo is er ook een groep anime die afgeleid is van videogames. Dit is echter lang niet bij alle anime het geval, een groot deel is niet van manga of videogames afgeleid. Het is dus niet terecht anime als 'manga-films' te bestempelen.

Ik kan geen Japans. Wat nu?
Als je geen Japans kunt, is dat zeker een reden om geen anime te kijken. Om anime toegankelijk te maken voor het westerse publiek, zijn zogenaamde fansub-groups actief. Deze groepen nemen zogenaamde raw-versies, opgenomen van de Japanse televisie, en voorzien deze van ondertitels en het nodige commentaar, alvorens ze te distribueren via internet en p2p-programma's. Deze ondertitelde films en series worden fansubs of gewoon subs genoemd.
Omdat anime ook in westerse landen op televisie verschijnt, en dan vooral gericht op het jongere publiek
(denk in Nederland aan Dragonball Z en Pokémon), worden er ook dubbed versies of dubs gemaakt. Dit zijn ingesproken versies, zodat ook kleine kijkertjes die nog niet zo snel de ondertitels kunnen lezen, het fatsoenlijk kunnen volgen. (kijk maar naar duitsland. )Veel anime fans hebben hier echter problemen mee, omdat het het authentieke van anime wegneemt, namelijk de Japanse taal. Ook gaan er door deze vertalingen bijvoorbeeld veel woordspelingen en grapjes uit het Japanse origineel verloren.

Wat is 'gelicenceerde animé'?
Als je op zoek gaat naar fansubs van series, gebeurt het nog wel eens dat een fansubgroep ergens in het midden van de serie ineens stopt met fansubben. Die noemen we huilies! Dit heeft ermee te maken dat de serie 'gelicenceerd' (licenced) is. Met deze term wordt bedoeld dat de serie is aangekocht door een Amerikaanse uitgever.
Fansubs zijn in principe illegaal, omdat de copyrights van de Japanse eigenaar geschonden worden. Het schaadt de Japanse eigenaar echter niet als zo'n serie door fansubbers toegankelijk wordt gemaakt voor het westen (er is immers geen westerling die het in zijn hoofd haalt om een serie zonder Engelse ondertiteling uit Japan te importeren). Het idee achter fansubs is om de serie onder de aandacht te krijgen van Amerikaanse uitgevers, zodat je zo'n serie gewoon in Amerika kan gaan kopen. Het is dus zelfs reclame voor de Japanse copyright-houder! Er zijn dan ook zelden problemen tussen fansubgroepen en de Japanse uitgevers.
Op het moment dat een serie gelicenceerd is (en dus binnenkort in Amerika te zien of te verkrijgen zal zijn), heeft de fansub zijn werk gedaan en houden de fansubbers op met fansubben. (in de perfecte wereld dus. ) Het is dan de bedoeling dat je de serie die je tof vond gaat aanschaffen...
Sites die helpen bij het zoeken naar fansubs hebben vaak als ijzeren regel dat series die in Amerika (verreweg de grootste markt voor animé met Engelstalige ondertiteling) gelicenceerd zijn, van de site worden verwijderd. Daarom worden fansubs toegestaan, hoewel ze strikt gesproken illegaal zijn.

Wat voor genres zijn er in anime? Wat moet ik kijken?
GREEN GREEN FTW!
Je hebt in anime allerlei soorten en maten. Alle genres die je tegenkomt bij Hollywood-films, heb je ook in anime. Je hebt humorseries (zoals bijv. Chobits) en films, maar ook andere genres zoals actie (bijv. Cowboy Bebop, Bleach), drama (bijv. Grave of the Fireflies), zoetsappige (bijv Kimi Ga Nozomu Eien) , noem maar op. Naast deze gangbare genres zijn er ook nog soorten anime die we niet terugzien in Hollywood-films. Een voorbeeld hiervan is mecha. Mecha-anime gaat ruwweg over grote futuristische robots die met elkaar battlen (bijv. Evangelion en Gundam Wing). (heel erg saai enzo)
Kortom, voor elk wat wils. Het hangt helemaal van jouw smaak af wat je wilt gaan kijken.
Een populair anime op dit moment is, en deze werd in vorige topics ook veelvuldig besproken is Suzuki Alto, deze is nog steeds bezig er wordt dus elke week een ep uitgegeven.
Een andere populaire is gecomplexeerde liefde deze word ook veelvuldig besproken door Fok!ers (zie links verder in dit topic). Deze anime loopt nog steeds en is zeer populair.

Fanstuff
Cosplay is jezelf verkleden in een character uit een anime serie. Hieronder zie je een persoon verkleed als een personage uit naruto.

Cosplay kom je vaak tegen op animé-conventies (een soort van beurzen waar veel animé- en mangafans naartoe komen). In Nederland vinden deze ook plaats Zie: Animecon, Abunai en Chibicon.

Lieve Bezoekertjes van het grote Anime/Manga topic!

Animé & Manga (info) sites en databases
http://www.animenewsnetwork.com/ (uitgebreide database met info over series en films)
http://www.animenfo.com/
http://www.anipike.com/
http://www.animenia.be/ (Qunix)
http://www.anidb.net (geeft reviews van fansubs!)
http://anime-planet.com/animerec (geeft aan welke series bij jou passen)

Animé's zusjes topics:

Aziatische Drama's
Japans. [Deel 2] Leer hier (gebrekkig) Japans!
Japanse cultuur enzo :D

Animé's sub topics:
[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Animé/Manga meetingtopic dl. 5 - beware of the Ice tea.
Het grote Animéverkiezingstopic - Deel 3
Densha Otoko (Train man) Kitaaa! (live-action, voor meer info klik hier)
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Animekarakters
Bob naar Japan deel 2 (Orealo's grootse plannen)

[Anime] Naruto #7 Gaara Rescue Arc & Manga
[ANIME] Bleach DL3 Free bankai with each cereal box
[Anime] Death Note 3
[anime]Afro Samurai
[Anime] Ouran Host Club. More important than the future

Overige topics:
Tof Japans muziek programma: hey hey hey
Qunix dacht er ooit over om met zen allen een anime/manga te maken. Dus als je iets kan meld het (maar verwacht er niet te veel van)
Onigiri's uit Japan. Want zeg nou zelf, wie droomt er nou niet van een home-made lunchbox ^_^

Vorige delen
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 |
49 | 50 |

Het Grote Animé/Manga Topic Wiki:
Deze OP (graag gebruiken en bijhouden als je een nieuw topic opent).

:
"Geen links naar animé/manga-bestanden of torrents!"

Maar PM'en kan altijd ^-^

En ongeďnspireerde TVP's mogen voor deze keer!!

[ Bericht 8% gewijzigd door blessed19 op 30-06-2007 16:42:12 ]
pi_50996012

er ging iets mis...
pi_50996079
tweepo!

btw, als je het nou kopiëert van de wiki...
pi_50996185
wiki man! de wiki

anyway ik kwam aardbei tegen die stiekem in een hentai tijdschrift bladerde

Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 juni 2007 @ 12:07:37 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50996208
op naar de 100
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_50996227
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:06 schreef outcast_within het volgende:
wiki man! de wiki

[afbeelding]
jaa, jaa... als jij die gele kikker nou weghaalt en het bij www.tinypic.com neerzet.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:16:26 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_50996410
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:08 schreef blessed19 het volgende:

[..]

jaa, jaa... als jij die gele kikker nou weghaalt en het bij www.tinypic.com neerzet.
Waarom gebruik jij geen FireFox met refcontrol?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_50996555
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:16 schreef Megumi het volgende:

[..]

omdat ik IE gebruik. (beetje stomme vraag, eigenlijk)
pi_50996734
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:16 schreef Megumi het volgende:

[..]

waarom zou je ...
aleen voor de gele kikker??
pi_50996758
quote:
wiki man! de wiki

[afbeelding]

ik moet lucky star echt eens verder gaan kijken
pi_50997024
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:33 schreef outcast_within het volgende:
http://media.putfile.com/konata-goodness

ringtone anyone?
en wat zei ze ?
pi_50997112
voorbeeld hiervan is mecha. Mecha-anime gaat ruwweg over grote futuristische robots die met elkaar battlen (bijv. Evangelion en Gundam Wing). (heel erg saai enzo)
Kortom, voor elk wat wils. Het hangt helemaal van jouw smaak af wat je wilt gaan kijken.

hij lijkt niet helemaal de OP ;p
pi_50997132
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:40 schreef koffiegast het volgende:
voorbeeld hiervan is mecha. Mecha-anime gaat ruwweg over grote futuristische robots die met elkaar battlen (bijv. Evangelion en Gundam Wing). (heel erg saai enzo)

hij lijkt niet helemaal de OP ;p
pi_50997985
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:37 schreef mschol het volgende:

[..]

en wat zei ze ?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 juni 2007 @ 13:26:05 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50998550
ik kijk nu dragonball
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:30:23 #17
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_50998674
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_50998683
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:26 schreef borisz het volgende:
ik kijk nu dragonball
ik heb pokemon nog liggen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 juni 2007 @ 13:31:41 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50998714
ik ben inmiddels bij aflevering 64

dus kan nog wel ff voort
pi_50998873
Vandaag Witchblade maar een keer afkijken.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 14:01:06 #21
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_50999577
Zat een beetje te neuzen in het animeverkiezingstopic naar 'nieuwe' (als in nieuw voor mij) titels die ik op mijn downloadlijst kon zetten, Onegai Twins leek mij wel wat. Na het kijken en afkappen van Onegai Teacher was ik in het begin wel wat huiverig (maar toch nog genoeg geďnteresseerd om hem te kijken). Ik heb Onegai Twins inmiddels afgekeken en ik vond het wel een leuke serie, alleen een beetje kort.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  zaterdag 30 juni 2007 @ 14:06:32 #22
122997 zquing
Drama Junk
pi_50999707
sloop mij eens uit dat user lijstje in de OP

ik moet weer een keer anime gaan kijken en ik wil romeoXjuliet
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_51000522
quote:
Een populair anime op dit moment is, en deze werd in vorige topics ook veelvuldig besproken is Suzuki Alto, deze is nog steeds bezig er wordt dus elke week een ep uitgegeven.
Een andere populaire is gecompliceerde liefde deze word ook veelvuldig besproken door Fok!ers (zie links verder in dit topic). Deze anime loopt nog steeds en is zeer populair.
suzuki alto?
gecompliceerde liefde ?

die kent Animenews network niet...
pi_51000827
quote:
wiki man! de wiki

[afbeelding]
Volgens mij is dat geen hentai.
pi_51000916
Dus dit is tevens een Jody-B is tof TT, omdat hij 50+ is?

Tvp.
En, ik ga nu een vis kopen.
Geen paarden, O_W. En voorlopig is dit mijn laatste SC.
Oh en LC 12 was leuk!

Animeverkiezingstopic? Stik, helemaal vergeten.
pi_51000978
quote:

[afbeelding]

Het is ook zo verleidelijk. Yaoi, Yuri, I love it all. Hoewel zoenen enzo nog leuker is dan hentai.
pi_51002379
Er moet nog even [/b] achter ""Geen links naar animé/manga-bestanden of torrents!" gezet worden...

1
2
3
[b]Bericht van de moderator:
"Geen links naar animé/manga-bestanden of torrents!"[/b]
[sub]Maar PM'en kan altijd ^-^[/sub]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_51002468
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:39 schreef mschol het volgende:

[..]

suzuki alto?
gecompliceerde liefde ?

die kent Animenews network niet...
Ze bedoelen gewoon Melancholy of Haruhi Suzumiya... 'k ben ook lang aan het zoeken geweest toen ik 'm in het verkiezingstopic had zien staan.
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:06 schreef zquing het volgende:
sloop mij eens uit dat user lijstje in de OP

ik moet weer een keer anime gaan kijken en ik wil romeoXjuliet
Ben jij dan geen lief bezoekertje van het grote Anime/Manga topic ?
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus dit is tevens een Jody-B is tof TT, omdat hij 50+ is?
Blessed neemt gewoon wraak, omdat ik hem een ouwe snoeperd heb genoemd... Hij wist namelijk wel dat ik de serie Popotan bedoelde met dat veld met paardenbloemen.

Maar waarom doe jij met hem mee?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_51003296
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:54 schreef Jordy-B het volgende:

Ze bedoelen gewoon Melancholy of Haruhi Suzumiya... 'k ben ook lang aan het zoeken geweest toen ik 'm in het verkiezingstopic had zien staan.
[..]

Blessed neemt gewoon wraak, omdat ik hem een ouwe snoeperd heb genoemd... Hij wist namelijk wel dat ik de serie Popotan bedoelde met dat veld met paardenbloemen.

ik heb de op enigzins aangepast, omdat de laatste tijd alleen maar gezeur erover was. heb hem nu namelijk verfijnd en een beetje ''losser'' gemaakt! Degene die alle ''foutjes'' heeft gevonden, krijgt van mij een kleine verassing!

owja, voor de simpele onder ons, ik bedoelde natuurlijk de series:
Melancholy of Haruhi Suzumiya
Love Complex

tadaaaaaaaaaaaaa
pi_51003486
'gecompliceerde....is gecomplexeerde....compliceren komt niet echt voor in de ge-+de bijv vorm.

btw ik had de links naar vorige delen zo gedaan dat ie elke 20 new regel maakte...wel netter ...magoed
pi_51003649
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:34 schreef koffiegast het volgende:
'gecompliceerde....is gecomplexeerde....compliceren komt niet echt voor in de ge-+de bijv vorm.

btw ik had de links naar vorige delen zo gedaan dat ie elke 20 new regel maakte...wel netter ...magoed
taalpurist!
pi_51004234
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:34 schreef koffiegast het volgende:

Je krijgt ze toch niet mooi uitgelijnd, dus dan kan je imo beter meer de breedte van het forum benutten, lijkt me.
pi_51004763
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:54 schreef Jordy-B het volgende:

Ik volgde outcast gewoon.
En in plaats van een vis, heb ik nu twee valkparkieten! ! Erg duur...
En ik ga weer offtopic.
En ik ben een beetje anime-loos op het moment. Volg niet zoveel. Iemand een aanrader?

[ Bericht 2% gewijzigd door -Strawberry- op 30-06-2007 17:24:28 ]
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:14:40 #34
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_51006309
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En ik ga weer offtopic.
En ik ben een beetje anime-loos op het moment. Volg niet zoveel. Iemand een aanrader?
Oude series, zodat je niet elke week hoeft te wachten. Genoeg toppertjes te vinden.
pi_51007651
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En ik ga weer offtopic.
Heb je Agatha Christie's Great Detectives Poirot and Marple al gezien?

Het is echt een ontzettend goeie serie... Niet zoveel diepgang, maar dit soort detectives vind ik gewoon tof.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:43:38 #36
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_51009001
mja heeft lang geduurd met lucky star deze week
mja eindelijk even binnenhalen
pi_51012095
Ik ben toevallig Agatha Christie's Great Detectives Poirot and Marple aan het kijken. De tekenstijl is wat oubollig ook al was deze niet eens heel lang geleden uitgebracht, maar de anime is wel interessant.
Als je van detective houdt, is Tantei Gakuen Q/Detective Academy Q een aanrader.
pi_51013104
dragon Destiny is nog altijd zo lovely ik moet twee maanden inhalen maar dat gaat gemakkelijk
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_51013267
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:25 schreef mecano het volgende:
Ik ben toevallig Agatha Christie's Great Detectives Poirot and Marple aan het kijken. De tekenstijl is wat oubollig ook al was deze niet eens heel lang geleden uitgebracht, maar de anime is wel interessant.
Als je van detective houdt, is Tantei Gakuen Q/Detective Academy Q een aanrader.
Ik vind dat juist wel leuk, die wat ouderwetse tekenstijl...

Maar ik vermoed dat Poirot and Marple gemaakt is voor de Britse televisie (dan wel om door te verkopen aan de Britse televisie), dus wellicht dat het daarom is...
pi_51013688
Wat is trouwens de aanrader van dit moment?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 30 juni 2007 @ 22:35:12 #41
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_51013905
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:25 schreef Canisfire het volgende:
Wat is trouwens de aanrader van dit moment?
Tengen Toppa Gurren Lagann, maar die is inmiddels Licensed door ADV films
pi_51014299
En verder?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 30 juni 2007 @ 22:58:45 #43
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_51014550
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 11:57 schreef blessed19 het volgende:

Wat voor genres zijn er in anime? Wat moet ik kijken?
GREEN GREEN FTW!
rofl.
midori
quote:
Naast deze gangbare genres zijn er ook nog soorten anime die we niet terugzien in Hollywood-films. Een voorbeeld hiervan is mecha. Mecha-anime gaat ruwweg over grote futuristische robots die met elkaar battlen (bijv. Evangelion en Gundam Wing). (heel erg saai enzo)
Transformers binnenkort.

Ik vind mecha ook niet zo tof, een beetje té futuristisch.
Maar Full Metal Panic is heerlijk vermaak.
pi_51014571
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef Canisfire het volgende:
En verder?
Lucky Star, Lovely Complex, Claymore...
pi_51015008
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:11 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik vind dat juist wel leuk, die wat ouderwetse tekenstijl...

Maar ik vermoed dat Poirot and Marple gemaakt is voor de Britse televisie (dan wel om door te verkopen aan de Britse televisie), dus wellicht dat het daarom is...
Ik kan meestal niet tegen zulke tekenstijl. Vooral met manga heb ik een hekel aan. Ik ga dan ook niet verder lezen als ik de tekenstijl niet mooi vind.

Ik ga weer verder met manga lezen . De laatste chapters van Vampire Girl is uit.
pi_51017255
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 23:16 schreef mecano het volgende:

[..]

Ik kan meestal niet tegen zulke tekenstijl. Vooral met manga heb ik een hekel aan. Ik ga dan ook niet verder lezen als ik de tekenstijl niet mooi vind.
Sommige series laat ik idd vallen door de tekenstijl, maar ik geef zo'n serie wel even een kans... Die oubollige tekenstijl vind ik eigenlijk wel geinig...

Video Girl Ai, bijvoorbeeld. Een OVA van zes delen uit '91. Ziet er ontzettend oubollig uit, maar ik vind hem geweldig! Ook series als Ranma½ of Kimagure Orange Road zijn erg leuk om te zien...

Maar sommige series laat ik dus wel vallen door de tekenstijl. Ik heb The Third bijna laten vallen, omdat ze in het midden van de serie ineens een paar afleveringen hadden met een totaal andere en bijzonder lelijke tekenstijl. Dat soort dingen haat ik echt.
Het is redelijk normaal dat de eerste en laatste afleveringen van een serie beter getekend en geanimeerd zijn dan in het midden van de serie, maar ineens een totaal andere tekenstijl was ik voor The Third nog niet tegengekomen.
pi_51017438
Luck star blijft inderdaad grappig. Leuk hoe trouwens steeds de assistent aan het einde ( ik weet zijn naam niet) Altijd wel een keer in de achtergrond opduikt. Heerlijk verder vind ik die eind stukjes maar irritant.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51017627
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:58 schreef Sh0g het volgende:

[..]

rofl.
midori
[..]

Transformers binnenkort.

Ik vind mecha ook niet zo tof, een beetje té futuristisch.
Maar Full Metal Panic is heerlijk vermaak.
zojuist transformers gezien en hij was echt gaaf!
  zondag 1 juli 2007 @ 01:37:00 #49
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_51018438
quote:
Op zondag 1 juli 2007 00:54 schreef blessed19 het volgende:

[..]

zojuist transformers gezien en hij was echt gaaf!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kabuto_Raiger op 01-07-2007 07:15:02 ]
  zondag 1 juli 2007 @ 03:42:05 #50
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_51020133
quote:
Op zondag 1 juli 2007 01:37 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedankt he

[ Bericht 20% gewijzigd door stroopje op 02-07-2007 00:57:33 ]
  zondag 1 juli 2007 @ 07:15:48 #51
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_51020935
erm fixed....
gomen gomen gomen....
(twas laat... ._. )
pi_51021138
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:04 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Heb je Agatha Christie's Great Detectives Poirot and Marple al gezien?

Het is echt een ontzettend goeie serie... Niet zoveel diepgang, maar dit soort detectives vind ik gewoon tof.
Niet gezien, zal eens kijken. Bedankt!

Trouwens, kwam laatst zo'n spel tegen van Love Hina. Heb de serie nooit gezien zelf, maar is het wat?
pi_51021142
quote:
Op zondag 1 juli 2007 03:42 schreef stroopje het volgende:

[..]

je kan het in een spoiler tag zetten hoor ik moet hem nog gaan kijken
Ook even je quote nu aanpassen dan.
pi_51021168
quote:
Op zondag 1 juli 2007 09:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet gezien, zal eens kijken. Bedankt!

Trouwens, kwam laatst zo'n spel tegen van Love Hina. Heb de serie nooit gezien zelf, maar is het wat?
ik heb de (volledige) serie hier op dvd, maar nog nooit gehoord van een spel, is het wat?

en tja.. ik vind de serie leuk.. maar das alleen maar mijn mening...
pi_51021276
Hoeveel afleveringen zijn er?
pi_51021787
quote:
Op zondag 1 juli 2007 00:40 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Sommige series laat ik idd vallen door de tekenstijl, maar ik geef zo'n serie wel even een kans... Die oubollige tekenstijl vind ik eigenlijk wel geinig...

Video Girl Ai, bijvoorbeeld. Een OVA van zes delen uit '91. Ziet er ontzettend oubollig uit, maar ik vind hem geweldig! Ook series als Ranma½ of Kimagure Orange Road zijn erg leuk om te zien...

Maar sommige series laat ik dus wel vallen door de tekenstijl. Ik heb The Third bijna laten vallen, omdat ze in het midden van de serie ineens een paar afleveringen hadden met een totaal andere en bijzonder lelijke tekenstijl. Dat soort dingen haat ik echt.
Het is redelijk normaal dat de eerste en laatste afleveringen van een serie beter getekend en geanimeerd zijn dan in het midden van de serie, maar ineens een totaal andere tekenstijl was ik voor The Third nog niet tegengekomen.
Ja in The Third is het erg overduidelijk. Het meisje, de sworddancer ziet opeens heel anders in een aantal episodes. Maar ik heb het natuurlijk wel uitgekeken, omdat ik al zoveel afleveringen heb gezien en ik het einde graag wou weten. Toen ik klein was was het wel leuk om anime uit die tijd te kijken zoals Doraemon, Captain Tsubasa en Uchuu Densetsu Ulysses 31. Maar nu zal ik deze dus niet zo snel meer gaan kijken vanwege de animatie.

En Claymore manga wordt steeds beter en beter. Als de anime 26 eps wordt, dan is het denk ik te kort om alles te laten zien. En de manga loopt nog steeds. Ik hoop dat ze een 2de seizoen eraan plakken en niet gaan uitrekken. Ik hou niet zoveel van fillers.
pi_51022304
quote:
Op zondag 1 juli 2007 03:42 schreef stroopje het volgende:

[..]

je kan het in een spoiler tag zetten hoor ik moet hem nog gaan kijken
zelde geld voor jou aangezien ik van onder naar boven scrolde

ah aardbei was me al voor ik was net bij pagina 2 beland van boven naar onder
pi_51022526
quote:
Op zondag 1 juli 2007 09:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er?
Love Hina: 24 (+1 bonus episode)
Love Hina Winter Special
Love Hina Spring Special
Love Hina Again: 3
pi_51022835
quote:
Op zondag 1 juli 2007 01:37 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]
SPOILER
tansformers:
SPOILER
pi_51025121
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:25 schreef mschol het volgende:

[..]

Love Hina: 24 (+1 bonus episode)
Love Hina Winter Special
Love Hina Spring Special
Love Hina Again: 3
Dank.
  Licht Ontvlambaar zondag 1 juli 2007 @ 15:17:39 #61
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  zondag 1 juli 2007 @ 18:44:52 #62
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_51034037
quote:
Veel Suzuki Alto's kwamen voorbij. Ook een paar Densha Otoko's.
  zondag 1 juli 2007 @ 21:30:35 #63
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_51039132
quote:
Het zal wel aan mij liggen maar wat willen ze hier nou mee bereiken
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Licht Ontvlambaar zondag 1 juli 2007 @ 21:57:18 #64
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_51040198
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:30 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen maar wat willen ze hier nou mee bereiken
't is anime/otaku related

@Sh0g: en Lol @stormtrooper
en by the way een groot deel van de Maids waren jongens

pi_51041355
Er is weer lekker veel gelicensed dit weekend. Funimation heeft Darker than Black. ADV heeft Devil May Cry en Gurren Lagann.

Maar weer afwachten of Shinsen en Order doorgaan met subben. Anders maar weer aan de speedsubs.
pi_51041780
Hoe vonden jullie het einde van dragon destiny?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51041875
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:57 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

en by the way een groot deel van de Maids waren jongens
Leuk toch!
pi_51042200
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:33 schreef Canisfire het volgende:
Hoe vonden jullie het einde van dragon destiny?
ben jij voorbij ep 1 gekomen?

kwaliteit van de kleding was zo slecht. Bij elke slag of zuch scheurde het kapot. bah
nou ja niet per se bah, alleen zo jammer dat ze er zo'n vervelend bla bla bla verhaal bij moeten doen
pi_51042417
ik vond dragon destiny absoluut niet bij ikkitousen horen (iig de eerste ep niet)

het zou toch een vervolg zijn?
pi_51042781
Vonden jullie alles zo slecht dan ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51042900
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:57 schreef Canisfire het volgende:
Vonden jullie alles zo slecht dan ?
ik ben na ep 1 gekapt (ga ooit wel de moed verzamelen om de rest te kijken )
eerst achterstand Lucky star inhalen
pi_51043091

Lucky star
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51043557
't is wel weer genoeg lolihentai, hmmmkay?
pi_51043684
nani? was er al zoveel dan?
of ben je bang als 50+'er zijnde dat je viagra je iets te gevoelig maakt?
pi_51043985
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:20 schreef outcast_within het volgende:
nani? was er al zoveel dan?
of ben je bang als 50+'er zijnde dat je viagra je iets te gevoelig maakt?
ik ben bang dat bezoekers van het topic niet helemaal het juiste idee krijgen over de serie, of animé in het algemeen, outcast...

Vloeken op het NOS-journaal omdat ze bij de reportage over animecon zo nodig over hentai moeten beginnen (natuurlijk zonder het hentai te noemen) en om het hardst schreeuwen dat dit soort onwetendheid de boel verstiert... Maar dan wel van dit soort plaatjes posten in het grote Animé/Manga-topic.
pi_51044092
apart Anime/Hentai/Loli topic dan openen in KPD ?
  zondag 1 juli 2007 @ 23:31:24 #77
69211 koffiegast
langzinnig
pi_51044114
SOU DA
best wel mee eens...

vooral als ik ook lees wat ze zeggen....klinkt het als zon standaard ecchi/hentai geval...
pi_51045250
ik vloek niet op het nos journaal
wooo immuniteit!

[ Bericht 32% gewijzigd door outcast_within op 02-07-2007 00:15:35 ]
pi_51045386
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:27 schreef Jordy-B het volgende:

Mijn motoko wat doe je?
Ja maar ik heb haar toch gekocht?
SPOILER: einde lucky star 13
  maandag 2 juli 2007 @ 00:59:46 #80
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_51046331
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:15 schreef outcast_within het volgende:

[..]

zelde geld voor jou aangezien ik van onder naar boven scrolde

ah aardbei was me al voor ik was net bij pagina 2 beland van boven naar onder

sooorrryyyyyyy al gedaan was effe vergeten
pi_51049478
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]

Lucky star
pi_51049495
quote:
Op maandag 2 juli 2007 00:10 schreef outcast_within het volgende:
ik vloek niet op het nos journaal
wooo immuniteit!

[afbeelding]
Dat doet me dan weer niets.
pi_51049561
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]

Lucky star

vandaag ga ik em af kijken
  maandag 2 juli 2007 @ 09:45:05 #84
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_51050171
Hmmm het Meld hier dat er een nieuw ep uit is topic is gesloten.

Laatste sola is er inmiddels, toch maar eens kijken wat voor einde ze er aan gebrouwen hebben
  maandag 2 juli 2007 @ 10:24:00 #86
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_51050932
Sola 13 was op 99% toen ik weg moest Dus dat wordt vanavond of morgen pas kijken

En van die van gisteren: Shining Tears X Wind ik heb ze allemaal behalve deel 1 die heeft 9 uur op 0.00% gestaan. Dus dat wordt nog even uitstellen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  maandag 2 juli 2007 @ 13:03:35 #87
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_51055320
gah, ik zoek op anime niet op animé, daarom vond ik em niet.

Sola 13 was leuk ^^ ik vond het een erg goed einde, al moest ik soms gewoon luisteren en ff denken. Eerst wist ik niet wat ik van de serie moest verwachten, en in mijn top 3 staat ie niet maar ik vond hem goed.
pi_51055734
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat doet me dan weer niets.
dat was ook niet de insteek
pi_51076064
heeft iemand Gin-iro no Olynssis gezien?
zo ja, is het wat?

ik heb een grote bottle neck in afspelen van H264 encoded spul gevonden:
http://www.hddstatus.com/hdrepshowreport.php?ReportCode=1633570&ReportVerification=0F09D89B

(naja, zo groot is het nou ook weer niet maar het is weldegelijk van invloed )

[ Bericht 64% gewijzigd door mschol op 02-07-2007 22:38:10 ]
pi_51079245
Hij's een beetje dood aan het gaan, idd... Snel vervangen.

Ik heb de mijne ook maar gelijk even getest... het zou je toch gebeuren dat 'ie het begeeft en je al je nieuwe Animé kwijt raakt...

Gin-iro no Olynssis krijgt niet al te beste cijfers. Dat zal ook wel de reden zijn dat 'ie vrij onbekend is.
pi_51079289
En ja hoor, Shinsen heeft Darker than Black ook gedropped omdat ze in het verleden ook al gezeur met Funimation and ADV hadden.

Gelukkig schijnen Sudo's releases ook nog goed te zijn. Die maar even binnen hengelen.

Als ADV, Order ook nog zo gek krijgt dat ze Gurren Lagann droppen dan wordt het helemaal fraai.
pi_51079544
Ach, dat hoort erbij. Fansubs hebben hun doel bereikt zodra een serie gelicenceerd wordt.
pi_51080090
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:48 schreef Jordy-B het volgende:
Ach, dat hoort erbij. Fansubs hebben hun doel bereikt zodra een serie gelicenceerd wordt.
Tuurlijk hoort het erbij, maar het is nou eenmaal nooit leuk als enkele goede series van dit seizoen halverwege al gelicensed worden.

Nou ja, tijd om Darker than Black 11/12 te kijken.
pi_51102338

Toffe stem/manier van praten ook vooral
pi_51103435
que?

btw me torrents willen niet meer starten (of ligt dat wellicht aan het feit dat ik er teveel heb lopen ?)
pi_51103914
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:13 schreef koffiegast het volgende:
que?

btw me torrents willen niet meer starten (of ligt dat wellicht aan het feit dat ik er teveel heb lopen ?)
Als je uTorrent gebruikt dan kan het zijn dat je maximaal aantal connecties is volgelopen en dan zet hij deze in de wachtrij.
Je kunt ze gewoon starten door rechtermuisknop op de torrent te klikken en dan Force Start kiezen.

Kijk anders even in je instellingen, daar staat meestal wel een optie waarin staat hoeveel torrents je actief mag hebben.
pi_51104385
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Als je uTorrent gebruikt dan kan het zijn dat je maximaal aantal connecties is volgelopen en dan zet hij deze in de wachtrij.
Je kunt ze gewoon starten door rechtermuisknop op de torrent te klikken en dan Force Start kiezen.

Kijk anders even in je instellingen, daar staat meestal wel een optie waarin staat hoeveel torrents je actief mag hebben.
maximaal aantal verbindingen: 300, mijne heb ik nu helft ff weggestopt.. maar alsnog met meerdere peers op elke 0.0 kb/s.. alsof me verbinding niet eens meer toelaat...
alles op forceer start...btw...
pi_51104726
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:37 schreef koffiegast het volgende:

[..]

maximaal aantal verbindingen: 300, mijne heb ik nu helft ff weggestopt.. maar alsnog met meerdere peers op elke 0.0 kb/s.. alsof me verbinding niet eens meer toelaat...
alles op forceer start...btw...
Zet eens wat torrents op pauze die wel downloaden en probeer eens of die torrents die nu niet downloaden het dan wel gaan doen.
pi_51104734
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef outcast_within het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Naam?

pi_51104878
kokoro
pi_51105085
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef outcast_within het volgende:
[plaatjes]

Is dat lucky star ?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:57:15 #102
69211 koffiegast
langzinnig
pi_51105119
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:47 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Zet eens wat torrents op pauze die wel downloaden en probeer eens of die torrents die nu niet downloaden het dan wel gaan doen.
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar Gegevens opgeslagen ? 723.3 KByte/sec
(=5786 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar Gegevens opgeslagen ? 47.5 KByte/sec
(=380 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar Gegevens opgeslagen ? 32.0 Conn/min

misschien ligt het hier aan...32 conn/min...normaal 1000+...
pi_51105195

Kokoro is tof.

aisteru ze baby gaat over kippei een blonde jongen, yuzu een meisje van vijf, en kokoro komt er ook in voor (alleen veeeeels te weinig)
pi_51105450
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:57 schreef koffiegast het volgende:

[..]

misschien ligt het hier aan...32 conn/min...normaal 1000+...
Geen idee, zoveel verstand heb ik nou ook weer niet van deze dingen. Geen brakke tracker ofzo. Heb je DHT trouwens aanstaan, misschien helpt dat?

Maar even D.Gray-man 38 kijken.
pi_51106038
kokoro was idd wel tof...

die meid van 5 was echter SUPER irritant

heb je poorten geforward bij je router?????
pi_51119587
Nodame Cantabile iemand een idee van wie ik deze serie moet hebben?

het lijkt erop dat elke subber er mee kapte rond 12. en dat is dan weer opgepakt door hard-gay fansubs. ... What gives?
pi_51120156
quote:
die eerste zeker:
quote:
“Hey, did you get enough sleep? You look really out of it.”
“Nope, all-nighter.”
“Doing what, ecchi stuff? Hehe.”
“Yeah, actually.”
“Eh!?”
“I never heard you found someone…”
“No, it was by myself.”
“Staying up all night doing that w-with y-yourself?”
“If you’re so interested, want to help me next time?”
pi_51126455
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:24 schreef mschol het volgende:

[..]

die eerste zeker:
[..]

a must see !
pi_51132653
voor als je claymore 14 hebt gezien.

Spoiler
pi_51133114
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:01 schreef outcast_within het volgende:
ah je hebt me gequote en verhuist.
Verdorie ben jij een kloon van jordy-b?
nee , gelukkig niet..
en nou snel kappen met slowchat in het "meldt dat er een nieuwe ep" topic
pi_51136108
Oh ik dacht al, waar komt die post vandaan.
pi_51136960
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:26 schreef mschol het volgende:
nee , gelukkig niet..
Oi!
pi_51139415
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:15 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Oi!
hoi

hoe gaat ie?
pi_51139916
'k heb de nieuwe claymore binnen.

En er is nog iets anders nieuw
pi_51140137
Aankomende Bleach is toch geen filler meer?
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:05:49 #116
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_51140871
Jawel. 4 nieuwe fillers de komende 4 weken
pi_51141426
Grapje zeker?
pi_51141580
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:21 schreef woutabest het volgende:
Grapje zeker?
Hoelang heb je nou al fillers gekeken? En hoe vaak heb je nou al gehoord dat de fillers zouden ophouden?

Maar nu is het een grapje, hoor...
pi_51141869
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:24 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hoelang heb je nou al fillers gekeken? En hoe vaak heb je nou al gehoord dat de fillers zouden ophouden?
Het was gewoon een vraag hoor... En het waren maar 4 maar kon toch dat ze er meer doen?
quote:
Maar nu is het een grapje, hoor...
okay...
  woensdag 4 juli 2007 @ 20:01:49 #120
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_51142886
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:21 schreef woutabest het volgende:
Grapje zeker?
Nee.
De episode titels voor de komende 4 weken wijzen op fillers. (stand-alone episodes zelfs dus niet eens een blok van 4 zoals de afgelopen 4 weken).
  woensdag 4 juli 2007 @ 20:03:19 #121
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_51142941
SPOILER: bleach titels volgende 4 eps
  woensdag 4 juli 2007 @ 20:09:09 #122
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_51143134
Oh en Ophelia is toch wel een schatje zeg
Beetje veel issues maar wel een schatje
pi_51143575
Vergeten jullie [ANIME] Bleach DL3 Free bankai with each cereal box niet?

geen kwartet voor wdn...
pi_51144591
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:01 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee.
De episode titels voor de komende 4 weken wijzen op fillers. (stand-alone episodes zelfs dus niet eens een blok van 4 zoals de afgelopen 4 weken).
Okay, thx...
pi_51153868
download een ep van kamichama karin van kedex en bekijk de OP eens.
Gebaseerd op een manga van koge donbe (PITA TEN )

eerste drie tonen verwachte ik eenzelfde OP als pita ten. Maar wat volgde was een wat vreemde op met rare zang en aparte art work.
Soort van poppy monster princess achtig iets.

Het is iig echt een apart stukje werk
pi_51154022
heb lovelt complex gedownd en eerste ep gekeken...

is opzich wel aardig om te zien
  donderdag 5 juli 2007 @ 01:04:55 #127
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_51154334
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 00:53 schreef blessed19 het volgende:

verder kijken is een van de leukere anime die ik ken ^^
even een vraagje, wie zijn er deze zaterdag te vinden op chibicon ?
pi_51157193
quote:
PROJECT LISTING
------------------
Himawari - (13EP) - The ninja show we will never finish
de enige die die show subben zijn er nu ook mee gekapt
pi_51157425
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 00:53 schreef blessed19 het volgende:

De episodes worden steeds leuker. Vooral.. 5&6 dacht ik.
  donderdag 5 juli 2007 @ 09:49:28 #130
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_51158486
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:09 schreef wdn het volgende:
Oh en Ophelia is toch wel een schatje zeg
Beetje veel issues maar wel een schatje
Beetje rare definitie van schatje naar mijn mening.
SPOILER
De laatste dagen veel te weinig tijd gehad om wat series te kijken ik moet nog zo veel in halen alleen voor claymore had ik tijd gemaakt... Bleh heb ik vakantie heb ik minder tijd dan anders.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frag_adder op 06-07-2007 10:22:40 ]
pi_51158590
@ frag euh hallo?
Toen ze in de bergen waren, gesprekken over de organisatie. paal boven water enzo dat er iets niet klopt met die mensen.

Maar als je je speciaal wilt voelen vooruit:

Nee ik had het nog niet door, maar verrek nu je het zegt zie ik het opeens ook
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:01:57 #132
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_51158705
outcast:

Frag: Ophelia is gewoon doorgedraaid door wat er is gebeurd. Aan het eind toont ze duidelijk dat ze het zelf allemaal niet meer volgt Maar ze was wel lief.

Oh en volgende week
SPOILER

[ Bericht 36% gewijzigd door wdn op 05-07-2007 10:12:30 ]
pi_51159154
Frag.
pi_51159525
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 01:04 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

verder kijken is een van de leukere anime die ik ken ^^
even een vraagje, wie zijn er deze zaterdag te vinden op chibicon ?
jaaaa, fuck! mijn vriendin in verzot op die chibi's, maar ik was het toaal vergeten om het haar te zeggen.
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:40:04 #135
122997 zquing
Drama Junk
pi_51161480
random post omdat ik eignelijk helemaal niet te zeggen heb
pi_51188107
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:57 schreef outcast_within het volgende:
suzuki 2008.
Leuk, maar ik snap er niets van. Waar gaat het over?
pi_51188871
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:59 schreef archgallo het volgende:

[..]

Leuk, maar ik snap er niets van. Waar gaat het over?
Ik denk dat er voor de Wii een spel wordt uitgebracht van de serie The Melancholy of Haruhi Suzumiya (hier ook wel bekend als Suzuki Alto, vraag me niet waarom).

Van Lucky Star zijn trouwens twee spellen gemaakt voor op de DS, outcast...
pi_51191340
er staat toch echt dat er een seizoen 2 in de maak is

nou ja .... dat dacht ik dan

ok deze pic is duidelijker

ik zal ze eens kijken of ik ze kan vinden. maar dan moet ik eerst een r4 halen en ik ben gister 100e kwijtgeraakt vanwege een dood moederbord
pi_51191377
Dan staat dat er misschien onder andere.

Die twee rechthoekige blokken op de onderste helft beginnen met PS2 en PSP en zijn duidelijk screenshotjes van games.
pi_51191426
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 08:49 schreef Jordy-B het volgende:
Dan staat dat er misschien onder andere.

Die twee rechthoekige blokken op de onderste helft beginnen met PS2 en PSP en zijn duidelijk screenshotjes van games.
ja dat zag ik pas toen jij het zei
ik copy paste enkel de pic die bij de announcement kwam
  vrijdag 6 juli 2007 @ 08:57:04 #142
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_51191448
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 08:45 schreef outcast_within het volgende:
er staat toch echt dat er een seizoen 2 in de maak is

nou ja .... dat dacht ik dan

ik zal ze eens kijken of ik ze kan vinden. maar dan moet ik eerst een r4 halen en ik ben gister 100e kwijtgeraakt vanwege een dood moederbord
tsk tsk
aan de R4 nu
je weet toch dat je spellen moet kopen ???
(OK Ik lul ik heb ook een R4 en heb spellen gekocht die ik normaal nooit zou halen )
pi_51191501
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 08:45 schreef outcast_within het volgende:
Op die poster staat 2007.3.18... Da's al voorbij.
pi_51191902
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 09:01 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Op die poster staat 2007.3.18... Da's al voorbij.
ja hoi anders neem je gewoon klakeloos aan wat er op internet verteld word?
pi_51191993
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 09:31 schreef outcast_within het volgende:

[..]

ja hoi anders neem je gewoon klakeloos aan wat er op internet verteld word?
Net zoals jij?
pi_51192099
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 09:36 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Net zoals jij?
ja wees gewoon blij, als het niet zo is komt de teleurstelling wel in 2008
pi_51192430
Ja, maar ik volg die serie niet eens...
  vrijdag 6 juli 2007 @ 10:26:05 #148
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_51192990
Agh en zo moeilijk is het typpen van een spoiler tag nie teens :S normaal kijk ik meteen hoe mijn posts eruit zien maar ik ging nadat ik die poste, ik hoop dat ik nie te veel verpest heb, anders zet ik wel een klachtenlijn op...

Weet iemand trouwens wanneer de 2 laatste afleveringen van code geass komen? Dat moest iig dit seizoen gebeuren.
pi_51193218
Aflevering 23 en 24 van Code Geass worden beiden op 21 juli uitgezonden...

Dit soort info kan je snel vinden op anidb.net
pi_51193525
nieuwe alto? tof!

maarehm, WTF IS R4????

ik mis de E
pi_51194301
R4 is een kaartje voor de Nintendo DS waarmee je DS-roms (gekopiëerde spellen, dus) kan spelen vanaf een micro-SD-kaartje.

Is wel handig als je obscure Japanse titels als Lucky Star wil spelen, omdat die dingen nogal lastig te krijgen zijn in Nederland.
pi_51194814
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:34 schreef Jordy-B het volgende:
Aflevering 23 en 24 van Code Geass worden beiden op 21 juli uitgezonden...

Dit soort info kan je snel vinden op anidb.net
en dan zijn ze eindelijk klaar
pi_51199986
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wtf!

ik wil LC nummer 13!!!!!
pi_51200113
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:09 schreef blessed19 het volgende:

ik wil LC nummer 13!!!!!
deze zaterdag tot volgende week zaterdag
doei
pi_51200806
bij de styles bij anidb gaan ze wel ver...:
klik

vrijdag 6 juli 2007 @ 15:43:43 #156
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_51203394
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 11:36 schreef mschol het volgende:
en dan zijn ze eindelijk klaar
Seizoen 2 is bevestigd hoor
pi_51203432
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:43 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Seizoen 2 is bevestigd hoor
ik doel meer op het feit dat ze dan eindelijk klaar zijn met S01..
waarom moet een serie een pauze hebben van 2 maanden?
pi_51203862
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:44 schreef mschol het volgende:

[..]

ik doel meer op het feit dat ze dan eindelijk klaar zijn met S01..
waarom moet een serie een pauze hebben van 2 maanden?
Ik dacht dat het tijdslot waarin Code Geass werd uitgezonden was vervallen doordat het nieuwe tv seizoen in Japan was begonnen.

De laatste 2 afleveringen zijn om die reden verplaatst dacht ik.
pi_51205269
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:09 schreef blessed19 het volgende:

ik wil LC nummer 13!!!!!
hehe me 2 dit is voor het eerst ooit dat ik op een release moet wachten
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51205435
Sluit ik me ook bij aan.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:42:01 #161
69211 koffiegast
langzinnig
pi_51205500
ik moet 12 nog kijken heb hem nu al 2 weken op hdd ofzo...maja steeds andere dingen aant doen
pi_51205710
Ik ben trouwens door Dragon Destiny heen gekomen wat een kut einde zeg.
Nouwja iets om snel te vergeten ben nu opzoek naar iets nieuws.
Jullie zeggen trouwens dan altijd dat ik op Anime News Network moet kjken maar daar vind ik altijd alleen maar dvd releases of kijk ik niet goed ?

btw dingen die ik de afgelopen maanden heb gezien :

1: Chobits
2 Hellsing
3: Chibi vampire karin
4: Elfen lied
5: Black Blood Brothers
6: Dragon Destiny
7: Luck star

[ Bericht 34% gewijzigd door Canisfire op 06-07-2007 17:12:31 ]
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51206783
ik wil ook LC13, en ook de volgende ep van airantou en SnH
pi_51207908
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:48 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben trouwens door Dragon Destiny heen gekomen wat een kut einde zeg.
Nouwja iets om snel te vergeten ben nu opzoek naar iets nieuws.
Jullie zeggen trouwens dan altijd dat ik op Anime News Network moet kjken maar daar vind ik altijd alleen maar dvd releases of kijk ik niet goed ?
Nee... Animenewsnetwork heeft ook een flinke database met animé... Is vooral handig als je feitjes van een serie wil weten. De medewerkers, de datum dat de serie uitkwam, korte inleiding van het verhaal, dat soort dingen.

Als je in de OP kijkt, zie je in het lijstje Animé & Manga (info) sites en databases de link naar http://anime-planet.com/anirec/ staan.

Als je op die site zoekt naar een serie die je leuk vindt, krijg je een lijstje met aanbevolen series die je dan waarschijnlijk ook wel leuk zal vinden.
  † In Memoriam † vrijdag 6 juli 2007 @ 18:50:59 #165
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_51209459
kimi ga nozomu eien is wel de meest rare-gevoelens-opwekkende serie die ik ooit gezien heb, de eerste afleveringen (high school tijd) voel ik me helemaal gelukkig worden, en verder moet ik soms echt bijna janken, het einde is wel mooi maar ik had liever het meest perfecte einde gezien... maar dit einde is eigenlijk wel het meest passend

oja, kimi ga nozomu eien
:')
pi_51213464
Inderdaad een toppertje. Bij het einde had ik ook een beetje gemengde gevoelens, maar het paste wel.
pi_51215385
yoishi yoishi yoishi
pi_51215539
iemand die Kanon heeft gezien en zo ja welke editie? de 2002 of de 2006 versie?
en is het wat die serie?
pi_51216540
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:55 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nee... Animenewsnetwork heeft ook een flinke database met animé... Is vooral handig als je feitjes van een serie wil weten. De medewerkers, de datum dat de serie uitkwam, korte inleiding van het verhaal, dat soort dingen.

Als je in de OP kijkt, zie je in het lijstje Animé & Manga (info) sites en databases de link naar http://anime-planet.com/anirec/ staan.

Als je op die site zoekt naar een serie die je leuk vindt, krijg je een lijstje met aanbevolen series die je dan waarschijnlijk ook wel leuk zal vinden.
Bedankt .

Ik ben trouwens aan een oldie begonnen : Battle progammer Shirase 10 afl elk van 12 minuten dus morgen weer mee klaar
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51217141
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:50 schreef mschol het volgende:
iemand die Kanon heeft gezien en zo ja welke editie? de 2002 of de 2006 versie?
en is het wat die serie?
Ik heb wat afleveringen gezien op een animecon, de 2002 versie. Het is gebaseerd op zo'n role play spelletje waar je kan kiezen tussen verschillende meisjes. Ik heb hem niet helemaal af gezien maar het schijnt dat de meisjes ook vreemde krachten hebben ofzo. Ik vond er niet zoveel aan.
pi_51217905
Ik hoor trouwens zoveel over Claymore dat het super zou zijn .
Menning van mijn mede fokkers graag is het echt een geweldige serie ?
Of gewoon een Hellsing achtig hype?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51218414
Het is niet echt Hellsing-achtig. Het valt beiden onder horror, maar daar houdt de vergelijking ook wel op.

Ik zou gewoon de eerste afleveringen oppikken, als ik jou was...
pi_51219173
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:21 schreef Jordy-B het volgende:
Het is niet echt Hellsing-achtig. Het valt beiden onder horror, maar daar houdt de vergelijking ook wel op.

Ik zou gewoon de eerste afleveringen oppikken, als ik jou was...
Ik bedoel meer dat Hellsing ook ontzettend werd gehypt overal en het toen tegen viel.
ben btw nu aan het kijken wat een intro !
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51220216
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:50 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat Hellsing ook ontzettend werd gehypt overal en het toen tegen viel.
ben btw nu aan het kijken wat een intro !
Oke ik heb Claymore 1 nou gezien en...

AWSOME ! !
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51220468
claymore is wel vet ja

wat is LC?
pi_51220966
Lovely Complex.

Serie over een lange meid, een korte jongen en een onmogelijk liefde...
  zaterdag 7 juli 2007 @ 01:06:08 #177
137556 L.no
Midlife crisis
pi_51221302
Toevallig zeg, dit is het 51ste deeltje en ik ben mijn 51ste anime aan het volgen: Nana. ^^
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_51221316
hoeveel Lucky star zijn er trouwens uit ? ik heb gezien tot 12
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 7 juli 2007 @ 01:11:53 #179
137556 L.no
Midlife crisis
pi_51221433
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 01:06 schreef Canisfire het volgende:
12...
pi_51221751
Gelukkig ik heb het namelijk opgezocht en toen kwam ik uit op dit

1 The Girl who Runs Swiftly 4/8/2007 101 Reviews 8.13
2 Effort and Results 4/15/2007 102 Reviews 7.82
3 Different Kinds of People 4/22/2007 103 Reviews 8.00
4 The Problem of Willingness 4/29/2007 104 Reviews 7.35
5 Sharpshooter 5/6/2007 105 Reviews 9.30
6 Summer Standards 5/13/2007 106 Reviews 9.98
7 Image 5/20/2007 107 Reviews 9.46
8 Don't Need Me to Have a Blast 5/27/2007 108 Reviews 9.97
9 Just a Feeling 6/4/2007 109 Reviews 9.83
10 Aspiration 6/10/2007 110 Reviews 9.90
11 The Many Ways to Spend Christmas Eve 6/17/2007 111 Reviews 9.12
12 Let's Go to the Festival 6/24/2007 112 Reviews 9.70
13 Delicious Day 7/1/2007 113 Reviews 0.00
14 Under One Roof 7/8/2007 114 Reviews 0.00
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 7 juli 2007 @ 01:43:39 #181
137556 L.no
Midlife crisis
pi_51222160
Volgens mij zijn die nog RAW, maar sorry als ik het mis heb.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 07:45:12 #182
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_51224251
woot tijd om weer een animecon te bezoeken XD!
vor degene die gaan, see you at Chibicon in Utrecht XD
pi_51224280
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 01:11 schreef L.no het volgende:

[..]

12...
de 13e aflevering van lucky star is beschikbaar, inmiddels...
pi_51224283
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 01:06 schreef Canisfire het volgende:
13 is pas uit, check ook het "meldt hier dat er een nieuwe ep is" topic
  † In Memoriam † zaterdag 7 juli 2007 @ 10:52:30 #185
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_51225680
Ik weet niet of jullie Hunter X Hunter kennen? das tot nu toe mijn favorite animé (ik ken er nog niet zoveel), maar ik heb de laatste 2 maanden elfen lied en kimi ga nozomu eien gezien, en dat is natuurlijk een heel ander gerne. Weten jullie nog iets wat enigzins op Hunter x Hunter lijkt? ik heb de eerste 25 afleveringen van Naruto gezien maar dat is gewoon niet mijn show denk ik..

ik ben voornamelijk op zoek naar de interessante characters en dingen die gebeuren die je niet verwacht en waar je echt over na moet denken.. het is een beetje moeiljik uit te leggen maar je snapt het wel
:')
pi_51225943

kan niet wachten tot dat ik ep 22 kan kijken

en gekeken...
hij was weer leuk
ik heb het idee dat er voldoende open ligt voor een 2de seizoen...

[ Bericht 21% gewijzigd door mschol op 07-07-2007 12:56:22 ]
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:29:59 #187
137556 L.no
Midlife crisis
pi_51227789
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 07:55 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Oh, gaat lekker snel.
pi_51229199
LC 13 is er dus?
Downloaden dan maar.
pi_51229335
En ik kan het nergens vinden.
Help, anyone?
pi_51229358
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
LC 13 is er dus?
Downloaden dan maar.

dies nog helemaal niet ui?
pi_51229989
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 07:56 schreef mschol het volgende:

[..]

13 is pas uit, check ook het "meldt hier dat er een nieuwe ep is" topic
there is only love (ly complex) on her mind right now
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:20:33 #192
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_51230663
De speedsub van zombie loan maar eens gekeken. Van wat ik er nu van mee kreeg lijkt het me een vermakelijke serie, ik zal hem in ieder geval in de gaten houden .
pi_51230986
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 07:55 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Klopt zo maar eens kijken XD
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 7 juli 2007 @ 15:08:19 #194
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_51231713
LS13 was weer leuk
pi_51232026
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 15:08 schreef wdn het volgende:
LS13 was weer leuk
Raar einde
Die kerel die opeens begint te zingen en komen er echt poppetjes van de maincast
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51232080
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
En ik kan het nergens vinden.
Help, anyone?
Lucky star 13 is uit. Van Lovely Complex is alleen nog maar de raw (dus ongesubte versie) van aflevering 13 beschikbaar...

Kiss-sub is de snelste fansubber van lovely complex... ik verwacht dat ze hem vandaag uitbrengen.
pi_51232119
Ah sorry! Verkeerd gelezen. Teveel wishful thinking waarschijnlijk.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 15:37:14 #198
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_51232469
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 15:19 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Raar einde
Die kerel die opeens begint te zingen en komen er echt poppetjes van de maincast

Man ik wil zo'n Konoha T-shirt
Zijn er in nederland shops die anime t-shirts verkopen?

[ Bericht 11% gewijzigd door wdn op 07-07-2007 15:51:11 ]
pi_51232660
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 15:21 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Lucky star 13 is uit. Van Lovely Complex is alleen nog maar de raw (dus ongesubte versie) van aflevering 13 beschikbaar...

Kiss-sub is de snelste fansubber van lovely complex... ik verwacht dat ze hem vandaag uitbrengen.
ze hadden toch wat mensen die ff wat anders aan het doen waren?
meest accurate wat ik heb gehoord is deze zaterdag tot volgende week zaterdag
pi_51233247
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 7 juli 2007 @ 17:26:15 #201
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_51235263
Canisfire: jummy
pi_51236320
Dát vind je jummy?

Geen commentaar dan maar..
Maar toch wel knap, ik weet wie het is!
Ookal is het al lang geleden dat ik ep 1 heb gezien en nog aan ep 2 moet beginnen.
pi_51238246
Ze heeft een soort van bleke charme.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 19:39:50 #204
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_51238794
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Dát vind je jummy?

Geen commentaar dan maar..
Maar toch wel knap, ik weet wie het is!
Ookal is het al lang geleden dat ik ep 1 heb gezien en nog aan ep 2 moet beginnen.
Vrouwen die beide benen en armen afgehakt krijgen en dan toch doorgaan hebben wel wat ja
  zaterdag 7 juli 2007 @ 23:29:42 #205
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_51246754
Pu pu pu pu pu pu
Pu pu pu pu pu pu
Pu pu pu pu pu pu

Dat is een makkelijk te onthouden lied zeg
pi_51247339
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef wdn het volgende:
Pu pu pu pu pu pu
Pu pu pu pu pu pu
Pu pu pu pu pu pu

Dat is een makkelijk te onthouden lied zeg
uhhh... welcome to the nhk?
  zondag 8 juli 2007 @ 00:02:46 #207
63613 outcast_within
of toch niet
pi_51247724
puru puru ru rin

is wel iets anders dan pu pu pu pu pu

pu = knor
pi_51247782
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:02 schreef outcast_within het volgende:
puru puru ru rin

is wel iets anders dan pu pu pu pu pu

pu = knor
tis laat.. dacht dat het me bekend voor kwam.. naja pu pu pu komt toch bekend voor.. alleen dat van WttN was dus ook een irritant en enorm repetitief iets...

aangezien ik nu weet dat het knor betekent zou ik direct denken aan airantou...
pi_51247798
Waarom zoeken jullie niet 'ns een lied met een tekst waar tenminste een beetje over is nagedacht...

Pipiru piru piru pipiru pi
pi_51247946
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:05 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom zoeken jullie niet 'ns een lied met een tekst waar tenminste een beetje over is nagedacht...

ook zo'n irritant herhalend melodietje..
http://www.youtube.com/watch?v=WNDh_tFIHn4
pi_51248416
  zondag 8 juli 2007 @ 00:27:07 #212
63613 outcast_within
of toch niet
pi_51248428
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:05 schreef Jordy-B het volgende:

Waka laka gebeurt in dat piru piru filmpje? begint lief en daarna bloederig.
  zondag 8 juli 2007 @ 00:28:56 #213
63613 outcast_within
of toch niet
pi_51248502
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:26 schreef Jordy-B het volgende:
La la la, laa laa
wa wa zun zun wa wa waanzinnig. (hoewel ik bottle fairies nooit heb afgeken.)
pi_51248551
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:28 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Bottle Fairies heb ik vandaag net gekeken, echt heel maf. Maar wel schattig.
  zondag 8 juli 2007 @ 00:32:21 #215
63613 outcast_within
of toch niet
pi_51248602
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:28 schreef outcast_within het volgende:

[..]

naar lucky star liedjes is niet echt orgineel he outcast
pi_51248718
http://www.youtube.com/watch?v=GI9tU-OB9Hs
en ik vond de normale al snel... brr...
pi_51248834
pi_51248967
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:36 schreef mschol het volgende:
Die stemmetjes!
  zondag 8 juli 2007 @ 00:45:33 #219
63613 outcast_within
of toch niet
pi_51248988
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:36 schreef mschol het volgende:
jij kan goed doorkllikken
  zondag 8 juli 2007 @ 00:46:44 #220
63613 outcast_within
of toch niet
pi_51249020
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:40 schreef Jordy-B het volgende:
Mahoro De Mambo
ok.... en nu ben ik weg
  zondag 8 juli 2007 @ 01:03:42 #221
63613 outcast_within
of toch niet
pi_51249557
Een schattig klein Thaitje, toch?
  zondag 8 juli 2007 @ 01:07:55 #223
63613 outcast_within
of toch niet
pi_51249637
quote:
Op zondag 8 juli 2007 01:03 schreef outcast_within het volgende:
wat ben ik?
http://www.youtube.com/watch?v=wNsUKRG4hS4
gaan we omkleden?
Yumeria

En ongeveer het plot van yumeria in 1 minuut
http://www.youtube.com/watch?v=2iCK_eY4kOM
  zondag 8 juli 2007 @ 01:08:36 #224
63613 outcast_within
of toch niet
pi_51249653
quote:
Op zondag 8 juli 2007 01:05 schreef Jordy-B het volgende:
Een schattig klein Thaitje, toch?
I AM GODH!
  zondag 8 juli 2007 @ 02:17:57 #225
137556 L.no
Midlife crisis
pi_51251253
* L.no zit LC 13 te downen..
pi_51253899
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:45 schreef outcast_within het volgende:

[..]

jij kan goed doorkllikken
pi_51255010
quote:
Op zondag 8 juli 2007 02:17 schreef L.no het volgende:
* L.no zit LC 13 te downen..
weheheh... Zie je nou wel o_w...
  zondag 8 juli 2007 @ 11:14:04 #228
63613 outcast_within
of toch niet
pi_51255273
quote:
Op zondag 8 juli 2007 10:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

weheheh... Zie je nou wel o_w...
zie ik wat? is toch tussen deze zaterdag en volgende zaterdag?

--
I AM GODH!
pi_51255364
Je bent SCHATTIGH!
pi_51255708
LC, nu dus wel? Ja? Mooi.

* strawberry downloaden gaat

Ik weet niet waar het over gaat, maar ik doe mee! "O_W is schattig "

[ Bericht 34% gewijzigd door -Strawberry- op 08-07-2007 12:17:05 ]
pi_51257335
En ik kan 'm weer niet vinden.
What is wrong with me?!
Kan iemand het me misschien PM-en?
pi_51257601
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
En ik kan 'm weer niet vinden.
What is wrong with me?!
Kan iemand het me misschien PM-en?
PM sent...
pi_51257726
Dank
  zondag 8 juli 2007 @ 14:40:05 #234
63613 outcast_within
of toch niet
pi_51259674

L.c. 13
----
I am GODH!!

--

[QUOTE=Takanome;1032286]Heres the new opening for those who haven't seen it yet:
[url="http://uk.youtube.com/watch?v=BAZdSim6Ngo"]http://uk.youtube.com/watch?v=BAZdSim6Ngo[/url][/QUOTE]
http://uk.youtube.com/watch?v=BAZdSim6Ngo

--
SPOILER
trouwens ook in ep 13

[ Bericht 26% gewijzigd door outcast_within op 08-07-2007 15:40:19 ]
pi_51263711
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zondag 8 juli 2007 @ 17:37:38 #236
69211 koffiegast
langzinnig
pi_51264220
quote:
Op zondag 8 juli 2007 17:18 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
ben benieuwd hoe zon meid in het echt zou zien... van die ooglap, stoerblik, dat haar, etc. :'')
pi_51267041
LC 13 was leuk!!

Maar..
SPOILER
Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk? Ik lees ineens een aantal keer dat het tot 14 gaat, maar dat lijkt me sterk aangezien er net een nieuw personage aankomt. Maar tot hoeveel gaat het dan ongeveer?
pi_51267361
quote:
Op zondag 8 juli 2007 17:18 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
* woutabest gaat kijken wat de serie inhoudt
  zondag 8 juli 2007 @ 19:32:36 #239
137556 L.no
Midlife crisis
pi_51267420
quote:
Op zondag 8 juli 2007 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
LC 13 was leuk!!

Maar..
SPOILER
Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk? Ik lees ineens een aantal keer dat het tot 14 gaat, maar dat lijkt me sterk aangezien er net een nieuw personage aankomt. Maar tot hoeveel gaat het dan ongeveer?
SPOILER
Ik denk dat het gewoon rond de 20 episodes komt, maarja dat denk ik tenminste.
pi_51267440
quote:
Op zondag 8 juli 2007 19:29 schreef woutabest het volgende:

[..]

* woutabest gaat kijken wat de serie inhoudt
Geen idee ik heb alleen dragon Destiny het vervolg dus gezien.,
Verbaasde me dat zij ook in de gewoone tikousen zit.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51267481
quote:
Op zondag 8 juli 2007 19:33 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Geen idee ik heb alleen dragon Destiny het vervolg dus gezien.,
Verbaasde me dat zij ook in de gewoone tikousen zit.
Heb zojuist Destiny de eerste OVA gezien, wtf?

Een klein meisje dat inzit over d'r eigen tieten en dus aan andermans tieten gaat zitten? En ze krijgen het ook nog voor mekaar om dat zo saai te maken?

... laat maar
pi_51269269
quote:
Op zondag 8 juli 2007 19:34 schreef woutabest het volgende:

[..]

Heb zojuist Destiny de eerste OVA gezien, wtf?

Een klein meisje dat inzit over d'r eigen tieten en dus aan andermans tieten gaat zitten? En ze krijgen het ook nog voor mekaar om dat zo saai te maken?

... laat maar
wat? nee dat herinner ik me niet meisje met bril ?

Thanks

[ Bericht 8% gewijzigd door Canisfire op 08-07-2007 21:11:21 ]
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51269358
quote:
Op zondag 8 juli 2007 20:39 schreef Canisfire het volgende:

[..]

btw weet iemand waar ik : Seirei no Moribito kan vinden schijnt goed te zijn maar mijn sites heeft hem niet pm
pm sent...
pi_51269702
quote:
Op zondag 8 juli 2007 20:39 schreef Canisfire het volgende:

[..]

btw weet iemand waar ik : Seirei no Moribito kan vinden schijnt goed te zijn maar mijn sites heeft hem niet pm
Nou dat is dus echt wat ik zojuist gezien heb.
pi_51278154
quote:
Op zondag 8 juli 2007 20:53 schreef woutabest het volgende:

[..]

Nou dat is dus echt wat ik zojuist gezien heb.
Hmmn en het was Dragon Destiny Ikkitousen ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51278487
dat vrouw persoon komt in beide series voor. Een vnan de main characters waar je nauwelijks omheen kunt. Anyway bagger serie (mening)

Mondkapje heb je op wanneer je ziek bent. Zij was dus aangestoken door otani's slechte adem.
pi_51278939
Wat vinden jullie trouwens van Kaze no Stigma ?
Ik heb afl 1 gezien en ben nu halverwege 2 en ben echt zwaar aan het twijfelen of ik het wel moet voortzetten.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51281123
quote:
Op maandag 9 juli 2007 01:21 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb afl 1 gezien en ben nu halverwege 2 en ben echt zwaar aan het twijfelen of ik het wel moet voortzetten.
Gewoon verder kijken, het is best een leuke serie maar je moet er niet teveel van verwachten.
pi_51289497
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Hmmn en het was Dragon Destiny Ikkitousen ?
Ja. Iets van een OVA van ong 10 minuten ofzo.
pi_51292847
quote:
Op maandag 9 juli 2007 01:21 schreef Canisfire het volgende:
"doen! even door het begin bijten en daarna is het de beste anime ever!"

zou fijn zijn he zo'n antwoord
pi_51293013
Maar dat valt dus tegen ?
Achja ik heb Claymore en Lucky star nog .
Ik kreeg trouwens boze reacties op anime planet toen ik Elfenlied opgaf als recommedatie bij Chobits
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51293224
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:29 schreef Canisfire het volgende:
Maar dat valt dus tegen ?
Achja ik heb Claymore en Lucky star nog .
Ik kreeg trouwens boze reacties op anime planet toen ik Elfenlied opgaf als recommedatie bij Chobits
Hoe zou dat nou komen?
pi_51293297
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:35 schreef archgallo het volgende:

[..]

Hoe zou dat nou komen?
Ik zie de overeenkomsten wel meisjes met speciale krachten die worden gevonden door onwettende mensen wat vervolgens fout gaat
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51293537
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:25 schreef outcast_within het volgende:

[..]

"doen! even door het begin bijten en daarna is het de beste anime ever!"

zou fijn zijn he zo'n antwoord
Inderdaad, nu ben ik al mijn motivatie verloren om de serie te kijken
pi_51294107
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:38 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ik zie de overeenkomsten wel meisjes met speciale krachten die worden gevonden door onwettende mensen wat vervolgens fout gaat
Alleen heeft Chobits wel wat minder afgehakte ledematen.

Het aantal halfnaakte meisjes is volgens mij wel gelijk.
pi_51294171
Hmmn Lucky star of Claymore avatars wat een keuze

Wat kies je dan
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51294471
De bovenste natuurlijk... Dat je dat vragen moet, joh...
pi_51294594
deze?
pi_51294992
Beetje groot he .
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51295025
ik heb mij avatar inmiddels maar veranderd, werd wel eens tijd
gifjes kan ik niet maken, virtualdub kan codec's niet vinden...
pi_51299326
quote:
Wondering where is this week's Naruto [YHBT]
2007/06/29

Guess what. Profits are down again, Pokemon ratings are dropping faster than iPhone sales, and since we were refused entry to Otakon, we need to get into 20 other less relevant anime cons, and most importantly - Naruto and Bleach keep showing up on Youtube and other crap video upload sites regularly, so here's the deal: Pokemon reaches 100k downloads per episode within 24 hours, or else Naruto is permanently dropped*.

You heard it here first.

*Note: Only the English, French, and Portuguese-Brazilian versions of Naruto will be dropped. We will still release the Hebrew sub.

Update 2007/07/06:

Number of people trolled by this announcement (estimated): 337276
Number of death threats addressed to Dattebayo Headquarters: 17259
Number of people who thought it was funny and congratulated on another troll well done: 13
, die update ook echt...
pi_51299396
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:37 schreef mschol het volgende:

[..]

, die update ook echt...
lol heerlijk inderdaad.

btw over Naruto zijn er echt mensen hier die dat volgen?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51299527
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:39 schreef Canisfire het volgende:

[..]

lol heerlijk inderdaad.

Waarom zou je dat niet volgen dan? Ik kan het begrijpen dat als je er nu mee moet beginnen dat het aantal eps afschrikt. Als je het al vanaf het begin volgt dan is 1 ep in de week niets.

Your Mom heeft eerste ep van Zero no Tsukaima Second Season uitgebracht.
Ik wacht nog wel op een betere release van een andere sub-groep
  maandag 9 juli 2007 @ 18:48:17 #264
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_51299657
quote:

[..]

lol heerlijk inderdaad.

Naruto niet maar wel Ten Ten, Sakura en Hinata
pi_51300231
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:43 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Waarom zou je dat niet volgen dan? Ik kan het begrijpen dat als je er nu mee moet beginnen dat het aantal eps afschrikt. Als je het al vanaf het begin volgt dan is 1 ep in de week niets.

Ik heb Naruto ooit geprobeerd en ik begrijp waarom het bekend is in Amerika. Valt voor mij wel heel erg onder de Pokemon DBZ Yugioh hoek

btw Kaze No Stigma is na episode 3 nog niet boeiend

[ Bericht 8% gewijzigd door Canisfire op 09-07-2007 19:16:08 ]
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51300651
Zero No Tsukaima wacht ik wel even mee, anders kijk ik nu 1 ep en dan ben ik op vakantie
pi_51301410
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:18 schreef woutabest het volgende:
Zero No Tsukaima wacht ik wel even mee, anders kijk ik nu 1 ep en dan ben ik op vakantie
Veel plezier
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51301441
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:43 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Veel plezier
Nou dankjewel, het duurt nog wel even maarach...

* woutabest telt langzaam aan af
pi_51301486
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:44 schreef woutabest het volgende:

[..]

Nou dankjewel, het duurt nog wel even maarach...

* woutabest telt langzaam aan af
Hoe lang moet je zonder Anime?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51301777
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:46 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Hoe lang moet je zonder Anime?
ruim 2 weken
pi_51303112
Ik weet niet of ik Sky Girls ga volgen... Eerste aflevering vond ik maar zo-zo...
  maandag 9 juli 2007 @ 20:52:11 #272
69211 koffiegast
langzinnig
pi_51303605
quote:
Op maandag 9 juli 2007 20:35 schreef Jordy-B het volgende:
Ik weet niet of ik Sky Girls ga volgen... Eerste aflevering vond ik maar zo-zo...
het ziet er zwaar lolicon uit (van animenfo)
pi_51303707
Paar dagen geleden heb ik de eerste ep van Nanatsuiro Drops gezien. Gigantisch fluffy enzo, waarvan gezegd is dat het ecchi zou zijn.

Als er in de tweede ep nog niets gebeurd schaam ik me dat ik dit ooit gekeken heb
pi_51303789
quote:
Op maandag 9 juli 2007 20:52 schreef koffiegast het volgende:

[..]

het ziet er zwaar lolicon uit (van animenfo)
Dat vond ik wel meevallen, eigenlijk...
pi_51304374
Kaze no stigma nog steeds niet hoogstaand maar na episode 4 gezien te hebben zie ik wel een stijgende lijn. Wel een lang begin waar ik door heen moet bijten zeg
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51305008
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:43 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

kan niet wachten tot een fatsoenlijke sub groep een release maakt
heb lang op de serie gewacht
nu nog Shakugan no shana film (deze zomer) Seizoen 2 (oktober) en Inukami film (ook deze zomer)
pi_51305020
quote:
Op maandag 9 juli 2007 20:55 schreef woutabest het volgende:
Paar dagen geleden heb ik de eerste ep van Nanatsuiro Drops gezien. Gigantisch fluffy enzo, waarvan gezegd is dat het ecchi zou zijn.

Als er in de tweede ep nog niets gebeurd schaam ik me dat ik dit ooit gekeken heb
fluffy?
pi_51305199
Ik hoor net dat Black blood Brothers een Licensie heeft. dat betekend dus als er een siezoen 2 komt dat het niet te vinden is ,
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51305214
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:34 schreef mschol het volgende:

[..]

fluffy?
ala knuffelbeertjes gehalte enzo...
pi_51305291
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:38 schreef Canisfire het volgende:
Ik hoor net dat Black blood Brothers een Licensie heeft. dat betekend dus als er een siezoen 2 komt dat het niet te vinden is ,
hoeft niet perse een licensie te zijn voor de hele serie, kan ook voor alleen S01 zijn
(en dan wordt S2 wel gesubbed misschien)
pi_51305353
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:41 schreef mschol het volgende:

[..]

hoeft niet perse een licensie te zijn voor de hele serie, kan ook voor alleen S01 zijn
(en dan wordt S2 wel gesubbed misschien)
Maar vaak is dat wel het geval of niet ?

Waarom zetten ze trouwens niet op sites wanneer er een nieuwe serie is wie hem subt?
Scheelt een hoop zoekwerk
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51305378
Ik kijk meestal op algemene bittorrent-sites en daar staat dan wel weer een tag voor.
pi_51305543
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:43 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Maar vaak is dat wel het geval of niet ?

Waarom zetten ze trouwens niet op sites wanneer er een nieuwe serie is wie hem subt?
Scheelt een hoop zoekwerk
ik heb geen idee hoe vaak het voorkomt
maar ik weet iig wel dat het gebeurd (tsubasa chronicle S1 is gelicensed, S2 en S3 niet (als 3 al komt ))
PM sent
pi_51305771
Danku

Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 9 juli 2007 @ 23:19:24 #285
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_51309037
Op tweakers zag ik een leuke lucky star avatar dus die heb ik mij maar even toegeëigend.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_51309152
quote:
Op maandag 9 juli 2007 23:19 schreef MaxiTitan het volgende:
Op tweakers zag ik een leuke lucky star avatar dus die heb ik mij maar even toegeëigend.
Grappig die kwam ik tegen op een andere site.

btw ik zit nu bij Claymore afl 10 Beetje voorspelbaar dat Claire opeens de sleutel was om dat beest te verslaan
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51310747
Weet iemand wat dit is ?

Lijkt wel Marvel Manga

Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51315364
quote:

[..]

lol heerlijk inderdaad.

Ik ben een die hard
En ik ken de manga, dus weet dat het erg tof moet worden.
pi_51332838
Waarom worden natte sponzen aan een stokje zo weinig gebruikt in zomerse nachtelijke wandelingen?
pi_51332903
quote:
vet
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51339438
Kenichi was echt weer ouderwets grappig
pi_51346364
school days 1 en doujin works 1 zijn uit, ben benieuwd...
pi_51346760
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:18 schreef mschol het volgende:
school days 1 en doujin works 1 zijn uit, ben benieuwd...
Doujin works

*informatie gaat zoeken*
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51347136
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:35 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Doujin works

*informatie gaat zoeken*
Het grote anime/manga topic deeltje 51!: 50+ zijn is tof!
pi_51347184
quote:
Ja dat wist ik ik doelde op andere informatie
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51347237
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:57 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ja dat wist ik ik doelde op andere informatie
ah oke
pi_51347332
*gevonden het hoge Lucky star gehalte hielp met de juiste plek te vinden
Het is dat ik morgen half 9 me nest uit moet anders zou ik gelijk gaan kijken.

*Hij duurt 13 minuten in dat geval
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51347522
Panty Revolution
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51351708
Ik heb geen zin om hem vol te maken.
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:47:57 #301
122997 zquing
Drama Junk
pi_51351958
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: