Vrouwen die beide benen en armen afgehakt krijgen en dan toch doorgaan hebben wel wat jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Dát vind je jummy?
Geen commentaar dan maar..
Maar toch wel knap, ik weet wie het is!
Ookal is het al lang geleden dat ik ep 1 heb gezien en nog aan ep 2 moet beginnen.
uhhh... welcome to the nhk?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef wdn het volgende:
Pu pu pu pu pu pu
Pu pu pu pu pu pu
Pu pu pu pu pu pu
Dat is een makkelijk te onthouden lied zeg
tis laat.. dacht dat het me bekend voor kwam.. naja pu pu pu komt toch bekend voor..quote:Op zondag 8 juli 2007 00:02 schreef outcast_within het volgende:
puru puru ru rin
is wel iets anders dan pu pu pu pu pu
pu = knor
ook zo'n irritant herhalend melodietje..quote:Op zondag 8 juli 2007 00:05 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom zoeken jullie niet 'ns een lied met een tekst waar tenminste een beetje over is nagedacht...
Pipiru piru piru pipiru pi
Waka laka gebeurt in dat piru piru filmpje?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:05 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom zoeken jullie niet 'ns een lied met een tekst waar tenminste een beetje over is nagedacht...
Pipiru piru piru pipiru pi
Bottle Fairies heb ik vandaag net gekeken, echt heel maf. Maar wel schattig.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:28 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wa wa zun zun wa wa waanzinnig. (hoewel ik bottle fairies nooit heb afgeken.)
naar lucky star liedjes is niet echt orgineel he outcastquote:Op zondag 8 juli 2007 00:28 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wa wa zun zun wa wa waanzinnig. (hoewel ik bottle fairies nooit heb afgeken.)
Die stemmetjes!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:36 schreef mschol het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GI9tU-OB9Hs
en ik vond de normale al snel... brr...
jij kan goed doorkllikkenquote:Op zondag 8 juli 2007 00:36 schreef mschol het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GI9tU-OB9Hs
en ik vond de normale al snel... brr...
gaan we omkleden?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:03 schreef outcast_within het volgende:
wat ben ik?
http://www.youtube.com/watch?v=wNsUKRG4hS4
weheheh... Zie je nou wel o_w...quote:
PM sent...quote:Op zondag 8 juli 2007 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
En ik kan 'm weer niet vinden.
What is wrong with me?!
Kan iemand het me misschien PM-en?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens ook in ep 13![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door outcast_within op 08-07-2007 15:40:19 ]
ben benieuwd hoe zon meid in het echt zou zien... van die ooglap, stoerblik, dat haar, etc. :'')quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk? Ik lees ineens een aantal keer dat het tot 14 gaat, maar dat lijkt me sterk aangezien er net een nieuw personage aankomt. Maar tot hoeveel gaat het dan ongeveer?
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
LC 13 was leuk!!
Maar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk? Ik lees ineens een aantal keer dat het tot 14 gaat, maar dat lijkt me sterk aangezien er net een nieuw personage aankomt. Maar tot hoeveel gaat het dan ongeveer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat het gewoon rond de 20 episodes komt, maarja dat denk ik tenminste."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Geen idee ik heb alleen dragon Destiny het vervolg dus gezien.,quote:Op zondag 8 juli 2007 19:29 schreef woutabest het volgende:
[..]
* woutabest gaat kijken wat de serie inhoudt
Heb zojuist Destiny de eerste OVA gezien, wtf?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Geen idee ik heb alleen dragon Destiny het vervolg dus gezien.,
Verbaasde me dat zij ook in de gewoone tikousen zit.
wat? nee dat herinner ik me nietquote:Op zondag 8 juli 2007 19:34 schreef woutabest het volgende:
[..]
Heb zojuist Destiny de eerste OVA gezien, wtf?
Een klein meisje dat inzit over d'r eigen tieten en dus aan andermans tieten gaat zitten? En ze krijgen het ook nog voor mekaar om dat zo saai te maken?
... laat maar
pm sent...quote:Op zondag 8 juli 2007 20:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
wat? nee dat herinner ik me nietmeisje met bril ?
btw weet iemand waar ik : Seirei no Moribito kan vinden schijnt goed te zijn maar mijn sites heeft hem niet pm![]()
Nou dat is dus echt wat ik zojuist gezien heb.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
wat? nee dat herinner ik me nietmeisje met bril ?
btw weet iemand waar ik : Seirei no Moribito kan vinden schijnt goed te zijn maar mijn sites heeft hem niet pm![]()
Hmmn en het was Dragon Destiny Ikkitousen ?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:53 schreef woutabest het volgende:
[..]
Nou dat is dus echt wat ik zojuist gezien heb.
Gewoon verder kijken, het is best een leuke serie maar je moet er niet teveel van verwachten.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:21 schreef Canisfire het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Kaze no Stigma ?
Ik heb afl 1 gezien en ben nu halverwege 2 en ben echt zwaar aan het twijfelen of ik het wel moet voortzetten.
Ja. Iets van een OVA van ong 10 minuten ofzo.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hmmn en het was Dragon Destiny Ikkitousen ?
"doen! even door het begin bijten en daarna is het de beste anime ever!"quote:Op maandag 9 juli 2007 01:21 schreef Canisfire het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Kaze no Stigma ?
Ik heb afl 1 gezien en ben nu halverwege 2 en ben echt zwaar aan het twijfelen of ik het wel moet voortzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |