Vrouwen die beide benen en armen afgehakt krijgen en dan toch doorgaan hebben wel wat jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Dát vind je jummy?
Geen commentaar dan maar..
Maar toch wel knap, ik weet wie het is!
Ookal is het al lang geleden dat ik ep 1 heb gezien en nog aan ep 2 moet beginnen.
uhhh... welcome to the nhk?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef wdn het volgende:
Pu pu pu pu pu pu
Pu pu pu pu pu pu
Pu pu pu pu pu pu
Dat is een makkelijk te onthouden lied zeg
tis laat.. dacht dat het me bekend voor kwam.. naja pu pu pu komt toch bekend voor..quote:Op zondag 8 juli 2007 00:02 schreef outcast_within het volgende:
puru puru ru rin
is wel iets anders dan pu pu pu pu pu
pu = knor
ook zo'n irritant herhalend melodietje..quote:Op zondag 8 juli 2007 00:05 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom zoeken jullie niet 'ns een lied met een tekst waar tenminste een beetje over is nagedacht...
Pipiru piru piru pipiru pi
Waka laka gebeurt in dat piru piru filmpje?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:05 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom zoeken jullie niet 'ns een lied met een tekst waar tenminste een beetje over is nagedacht...
Pipiru piru piru pipiru pi
Bottle Fairies heb ik vandaag net gekeken, echt heel maf. Maar wel schattig.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:28 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wa wa zun zun wa wa waanzinnig. (hoewel ik bottle fairies nooit heb afgeken.)
naar lucky star liedjes is niet echt orgineel he outcastquote:Op zondag 8 juli 2007 00:28 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wa wa zun zun wa wa waanzinnig. (hoewel ik bottle fairies nooit heb afgeken.)
Die stemmetjes!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:36 schreef mschol het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GI9tU-OB9Hs
en ik vond de normale al snel... brr...
jij kan goed doorkllikkenquote:Op zondag 8 juli 2007 00:36 schreef mschol het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GI9tU-OB9Hs
en ik vond de normale al snel... brr...
gaan we omkleden?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:03 schreef outcast_within het volgende:
wat ben ik?
http://www.youtube.com/watch?v=wNsUKRG4hS4
weheheh... Zie je nou wel o_w...quote:
PM sent...quote:Op zondag 8 juli 2007 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
En ik kan 'm weer niet vinden.
What is wrong with me?!
Kan iemand het me misschien PM-en?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens ook in ep 13![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door outcast_within op 08-07-2007 15:40:19 ]
ben benieuwd hoe zon meid in het echt zou zien... van die ooglap, stoerblik, dat haar, etc. :'')quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk? Ik lees ineens een aantal keer dat het tot 14 gaat, maar dat lijkt me sterk aangezien er net een nieuw personage aankomt. Maar tot hoeveel gaat het dan ongeveer?
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
LC 13 was leuk!!
Maar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk? Ik lees ineens een aantal keer dat het tot 14 gaat, maar dat lijkt me sterk aangezien er net een nieuw personage aankomt. Maar tot hoeveel gaat het dan ongeveer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat het gewoon rond de 20 episodes komt, maarja dat denk ik tenminste."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Geen idee ik heb alleen dragon Destiny het vervolg dus gezien.,quote:Op zondag 8 juli 2007 19:29 schreef woutabest het volgende:
[..]
* woutabest gaat kijken wat de serie inhoudt
Heb zojuist Destiny de eerste OVA gezien, wtf?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Geen idee ik heb alleen dragon Destiny het vervolg dus gezien.,
Verbaasde me dat zij ook in de gewoone tikousen zit.
wat? nee dat herinner ik me nietquote:Op zondag 8 juli 2007 19:34 schreef woutabest het volgende:
[..]
Heb zojuist Destiny de eerste OVA gezien, wtf?
Een klein meisje dat inzit over d'r eigen tieten en dus aan andermans tieten gaat zitten? En ze krijgen het ook nog voor mekaar om dat zo saai te maken?
... laat maar
pm sent...quote:Op zondag 8 juli 2007 20:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
wat? nee dat herinner ik me nietmeisje met bril ?
btw weet iemand waar ik : Seirei no Moribito kan vinden schijnt goed te zijn maar mijn sites heeft hem niet pm![]()
Nou dat is dus echt wat ik zojuist gezien heb.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
wat? nee dat herinner ik me nietmeisje met bril ?
btw weet iemand waar ik : Seirei no Moribito kan vinden schijnt goed te zijn maar mijn sites heeft hem niet pm![]()
Hmmn en het was Dragon Destiny Ikkitousen ?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:53 schreef woutabest het volgende:
[..]
Nou dat is dus echt wat ik zojuist gezien heb.
Gewoon verder kijken, het is best een leuke serie maar je moet er niet teveel van verwachten.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:21 schreef Canisfire het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Kaze no Stigma ?
Ik heb afl 1 gezien en ben nu halverwege 2 en ben echt zwaar aan het twijfelen of ik het wel moet voortzetten.
Ja. Iets van een OVA van ong 10 minuten ofzo.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hmmn en het was Dragon Destiny Ikkitousen ?
"doen! even door het begin bijten en daarna is het de beste anime ever!"quote:Op maandag 9 juli 2007 01:21 schreef Canisfire het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Kaze no Stigma ?
Ik heb afl 1 gezien en ben nu halverwege 2 en ben echt zwaar aan het twijfelen of ik het wel moet voortzetten.
Hoe zou dat nou komen?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:29 schreef Canisfire het volgende:
Maar dat valt dus tegen ?![]()
Achja ik heb Claymore en Lucky star nog .
Ik kreeg trouwens boze reacties op anime planet toen ik Elfenlied opgaf als recommedatie bij Chobits![]()
Ik zie de overeenkomsten welquote:
Inderdaad, nu ben ik al mijn motivatie verloren om de serie te kijkenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:25 schreef outcast_within het volgende:
[..]
"doen! even door het begin bijten en daarna is het de beste anime ever!"
zou fijn zijn he zo'n antwoord
Alleen heeft Chobits wel wat minder afgehakte ledematen.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik zie de overeenkomsten welmeisjes met speciale krachten die worden gevonden door onwettende mensen wat vervolgens fout gaat
![]()
quote:Wondering where is this week's Naruto [YHBT]
2007/06/29
Guess what. Profits are down again, Pokemon ratings are dropping faster than iPhone sales, and since we were refused entry to Otakon, we need to get into 20 other less relevant anime cons, and most importantly - Naruto and Bleach keep showing up on Youtube and other crap video upload sites regularly, so here's the deal: Pokemon reaches 100k downloads per episode within 24 hours, or else Naruto is permanently dropped*.
You heard it here first.
*Note: Only the English, French, and Portuguese-Brazilian versions of Naruto will be dropped. We will still release the Hebrew sub.
Update 2007/07/06:
Number of people trolled by this announcement (estimated): 337276
Number of death threats addressed to Dattebayo Headquarters: 17259
Number of people who thought it was funny and congratulated on another troll well done: 13
lol heerlijk inderdaad.quote:
Waarom zou je dat niet volgen dan? Ik kan het begrijpen dat als je er nu mee moet beginnen dat het aantal eps afschrikt. Als je het al vanaf het begin volgt dan is 1 ep in de week niets.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
lol heerlijk inderdaad.
btw over Naruto zijn er echt mensen hier die dat volgen?
![]()
Naruto niet maar wel Ten Ten, Sakura en Hinataquote:Op maandag 9 juli 2007 18:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
lol heerlijk inderdaad.
![]()
Ik heb Naruto ooit geprobeerd en ik begrijp waarom het bekend is in Amerika. Valt voor mij wel heel erg onder de Pokemon DBZ Yugioh hoekquote:Op maandag 9 juli 2007 18:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet volgen dan? Ik kan het begrijpen dat als je er nu mee moet beginnen dat het aantal eps afschrikt. Als je het al vanaf het begin volgt dan is 1 ep in de week niets.![]()
Your Mom heeft eerste ep van Zero no Tsukaima Second Season uitgebracht.
Ik wacht nog wel op een betere release van een andere sub-groep
Veel plezierquote:Op maandag 9 juli 2007 19:18 schreef woutabest het volgende:
Zero No Tsukaima wacht ik wel even mee, anders kijk ik nu 1 ep en dan ben ik op vakantie![]()
Hoe lang moet je zonder Anime?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:44 schreef woutabest het volgende:
[..]
Nou dankjewel, het duurt nog wel even maarach...
* woutabest telt langzaam aan af
het ziet er zwaar lolicon uit (van animenfo)quote:Op maandag 9 juli 2007 20:35 schreef Jordy-B het volgende:
Ik weet niet of ik Sky Girls ga volgen... Eerste aflevering vond ik maar zo-zo...
Dat vond ik wel meevallen, eigenlijk...quote:Op maandag 9 juli 2007 20:52 schreef koffiegast het volgende:
[..]
het ziet er zwaar lolicon uit (van animenfo)
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet volgen dan? Ik kan het begrijpen dat als je er nu mee moet beginnen dat het aantal eps afschrikt. Als je het al vanaf het begin volgt dan is 1 ep in de week niets.![]()
Your Mom heeft eerste ep van Zero no Tsukaima Second Season uitgebracht.
Ik wacht nog wel op een betere release van een andere sub-groep
fluffy?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:55 schreef woutabest het volgende:
Paar dagen geleden heb ik de eerste ep van Nanatsuiro Drops gezien. Gigantisch fluffy enzo, waarvan gezegd is dat het ecchi zou zijn.
Als er in de tweede ep nog niets gebeurd schaam ik me dat ik dit ooit gekeken heb
hoeft niet perse een licensie te zijn voor de hele serie, kan ook voor alleen S01 zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 21:38 schreef Canisfire het volgende:
Ik hoor net dat Black blood Brothers een Licensie heeft. dat betekend dus als er een siezoen 2 komt dat het niet te vinden is ,
Maar vaak is dat wel het geval of niet ?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeft niet perse een licensie te zijn voor de hele serie, kan ook voor alleen S01 zijn
(en dan wordt S2 wel gesubbed misschien)
ik heb geen idee hoe vaak het voorkomtquote:Op maandag 9 juli 2007 21:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar vaak is dat wel het geval of niet ?
Waarom zetten ze trouwens niet op sites wanneer er een nieuwe serie is wie hem subt?
Scheelt een hoop zoekwerk![]()
Grappig die kwam ik tegen op een andere site.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:19 schreef MaxiTitan het volgende:
Op tweakers zag ik een leuke lucky star avatar dus die heb ik mij maar even toegeëigend.![]()
![]()
Ik ben een die hardquote:Op maandag 9 juli 2007 18:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
lol heerlijk inderdaad.
![]()
vetquote:
Doujin worksquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:18 schreef mschol het volgende:
school days 1 en doujin works 1 zijn uit, ben benieuwd...
Het grote anime/manga topic deeltje 51!: 50+ zijn is tof!quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Doujin works
*informatie gaat zoeken*
Ja dat wist ik ik doelde op andere informatiequote:Op woensdag 11 juli 2007 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Het grote anime/manga topic deeltje 51!: 50+ zijn is tof!
ah okequote:Op woensdag 11 juli 2007 00:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja dat wist ik ik doelde op andere informatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |