Tuurlijk hoort het erbij, maar het is nou eenmaal nooit leuk als enkele goede series van dit seizoen halverwege al gelicensed worden.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:48 schreef Jordy-B het volgende:
Ach, dat hoort erbij. Fansubs hebben hun doel bereikt zodra een serie gelicenceerd wordt.
Als je uTorrent gebruikt dan kan het zijn dat je maximaal aantal connecties is volgelopen en dan zet hij deze in de wachtrij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:13 schreef koffiegast het volgende:
que?
btw me torrents willen niet meer starten (of ligt dat wellicht aan het feit dat ik er teveel heb lopen ?)
maximaal aantal verbindingen: 300, mijne heb ik nu helft ff weggestopt.. maar alsnog met meerdere peers op elke 0.0 kb/s.. alsof me verbinding niet eens meer toelaat...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Als je uTorrent gebruikt dan kan het zijn dat je maximaal aantal connecties is volgelopen en dan zet hij deze in de wachtrij.
Je kunt ze gewoon starten door rechtermuisknop op de torrent te klikken en dan Force Start kiezen.
Kijk anders even in je instellingen, daar staat meestal wel een optie waarin staat hoeveel torrents je actief mag hebben.
Zet eens wat torrents op pauze die wel downloaden en probeer eens of die torrents die nu niet downloaden het dan wel gaan doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:37 schreef koffiegast het volgende:
[..]
maximaal aantal verbindingen: 300, mijne heb ik nu helft ff weggestopt.. maar alsnog met meerdere peers op elke 0.0 kb/s.. alsof me verbinding niet eens meer toelaat...
alles op forceer start...btw...
Naam?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef outcast_within het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Toffe stem/manier van praten ook vooral
Is dat lucky star ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef outcast_within het volgende:
[plaatjes]
Toffe stem/manier van praten ook vooral
Downloadquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:47 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zet eens wat torrents op pauze die wel downloaden en probeer eens of die torrents die nu niet downloaden het dan wel gaan doen.
Geen idee, zoveel verstand heb ik nou ook weer niet van deze dingen. Geen brakke tracker ofzo. Heb je DHT trouwens aanstaan, misschien helpt dat?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:57 schreef koffiegast het volgende:
[..]
misschien ligt het hier aan...32 conn/min...normaal 1000+...
die eerste zeker:quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:02 schreef outcast_within het volgende:
http://randomc.animeblogger.net/2007/07/03/doujin-work-01/
http://randomc.animeblogger.net/2007/07/03/school-days-01/
deze lijken me wel interessant
quote:“Hey, did you get enough sleep? You look really out of it.”
“Nope, all-nighter.”
“Doing what, ecchi stuff? Hehe.”
“Yeah, actually.”
“Eh!?”
“I never heard you found someone…”
“No, it was by myself.”
“Staying up all night doing that w-with y-yourself?”
“If you’re so interested, want to help me next time?”
nee , gelukkig niet..quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:01 schreef outcast_within het volgende:
ah je hebt me gequote en verhuist.
Verdorie ben jij een kloon van jordy-b?
Oi!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:26 schreef mschol het volgende:
nee , gelukkig niet..
Hoelang heb je nou al fillers gekeken? En hoe vaak heb je nou al gehoord dat de fillers zouden ophouden?quote:
Het was gewoon een vraag hoor... En het waren maar 4 maar kon toch dat ze er meer doen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hoelang heb je nou al fillers gekeken? En hoe vaak heb je nou al gehoord dat de fillers zouden ophouden?
okay...quote:Maar nu is het een grapje, hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |