Is dat lucky star ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef outcast_within het volgende:
[plaatjes]
Toffe stem/manier van praten ook vooral
Downloadquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:47 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zet eens wat torrents op pauze die wel downloaden en probeer eens of die torrents die nu niet downloaden het dan wel gaan doen.
Geen idee, zoveel verstand heb ik nou ook weer niet van deze dingen. Geen brakke tracker ofzo. Heb je DHT trouwens aanstaan, misschien helpt dat?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:57 schreef koffiegast het volgende:
[..]
misschien ligt het hier aan...32 conn/min...normaal 1000+...
die eerste zeker:quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:02 schreef outcast_within het volgende:
http://randomc.animeblogger.net/2007/07/03/doujin-work-01/
http://randomc.animeblogger.net/2007/07/03/school-days-01/
deze lijken me wel interessant
quote:“Hey, did you get enough sleep? You look really out of it.”
“Nope, all-nighter.”
“Doing what, ecchi stuff? Hehe.”
“Yeah, actually.”
“Eh!?”
“I never heard you found someone…”
“No, it was by myself.”
“Staying up all night doing that w-with y-yourself?”
“If you’re so interested, want to help me next time?”
nee , gelukkig niet..quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:01 schreef outcast_within het volgende:
ah je hebt me gequote en verhuist.
Verdorie ben jij een kloon van jordy-b?
Oi!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:26 schreef mschol het volgende:
nee , gelukkig niet..
Hoelang heb je nou al fillers gekeken? En hoe vaak heb je nou al gehoord dat de fillers zouden ophouden?quote:
Het was gewoon een vraag hoor... En het waren maar 4 maar kon toch dat ze er meer doen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hoelang heb je nou al fillers gekeken? En hoe vaak heb je nou al gehoord dat de fillers zouden ophouden?
okay...quote:Maar nu is het een grapje, hoor...
Nee.quote:
SPOILER: bleach titels volgende 4 epsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Okay, thx...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee.
De episode titels voor de komende 4 weken wijzen op fillers. (stand-alone episodes zelfs dus niet eens een blok van 4 zoals de afgelopen 4 weken).
verder kijken is een van de leukere anime die ik ken ^^quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:53 schreef blessed19 het volgende:
heb lovelt complex gedownd en eerste ep gekeken...
is opzich wel aardig om te zien
quote:PROJECT LISTING
------------------
Himawari - (13EP) - The ninja show we will never finish
De episodes worden steeds leuker.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:53 schreef blessed19 het volgende:
heb lovelt complex gedownd en eerste ep gekeken...
is opzich wel aardig om te zien
Beetje rare definitie van schatje naar mijn mening.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:09 schreef wdn het volgende:
Oh en Ophelia is toch wel een schatje zeg![]()
![]()
Beetje veel issues maar wel een schatje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste dagen veel te weinig tijd gehad om wat series te kijken ik moet nog zo veel in halen alleen voor claymore had ik tijd gemaakt... Bleh heb ik vakantie heb ik minder tijd dan anders.
[ Bericht 3% gewijzigd door Frag_adder op 06-07-2007 10:22:40 ]Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 36% gewijzigd door wdn op 05-07-2007 10:12:30 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
jaaaa, fuck! mijn vriendin in verzot op die chibi's, maar ik was het toaal vergeten om het haar te zeggen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:04 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
verder kijken is een van de leukere anime die ik ken ^^
even een vraagje, wie zijn er deze zaterdag te vinden op chibicon?
Ik denk dat er voor de Wii een spel wordt uitgebracht van de serie The Melancholy of Haruhi Suzumiya (hier ook wel bekend als Suzuki Alto, vraag me niet waarom).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:59 schreef archgallo het volgende:
[..]
Leuk, maar ik snap er niets van. Waar gaat het over?
ja dat zag ik pas toen jij het zeiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:49 schreef Jordy-B het volgende:
Dan staat dat er misschien onder andere.
Die twee rechthoekige blokken op de onderste helft beginnen met PS2 en PSP en zijn duidelijk screenshotjes van games.
tsk tskquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:45 schreef outcast_within het volgende:
er staat toch echt dat er een seizoen 2 in de maak is
nou ja .... dat dacht ik dan
ok deze pic is duidelijker
ik zal ze eens kijken of ik ze kan vinden. maar dan moet ik eerst een r4 halen en ik ben gister 100e kwijtgeraakt vanwege een dood moederbord
Op die poster staat 2007.3.18... Da's al voorbij.quote:
ja hoi anders neem je gewoon klakeloos aan wat er op internet verteld word?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Op die poster staat 2007.3.18... Da's al voorbij.
Net zoals jij?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja hoi anders neem je gewoon klakeloos aan wat er op internet verteld word?
en dan zijn ze eindelijk klaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:34 schreef Jordy-B het volgende:
Aflevering 23 en 24 van Code Geass worden beiden op 21 juli uitgezonden...
Dit soort info kan je snel vinden op anidb.net
deze zaterdag tot volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:09 schreef blessed19 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wtf!
ik wil LC nummer 13!!!!!
Seizoen 2 is bevestigd hoorquote:
ik doel meer op het feit dat ze dan eindelijk klaar zijn met S01..quote:
Ik dacht dat het tijdslot waarin Code Geass werd uitgezonden was vervallen doordat het nieuwe tv seizoen in Japan was begonnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doel meer op het feit dat ze dan eindelijk klaar zijn met S01..
waarom moet een serie een pauze hebben van 2 maanden?
hehe me 2 dit is voor het eerst ooit dat ik op een release moet wachtenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:09 schreef blessed19 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wtf!
ik wil LC nummer 13!!!!!
Nee... Animenewsnetwork heeft ook een flinke database met animé... Is vooral handig als je feitjes van een serie wil weten. De medewerkers, de datum dat de serie uitkwam, korte inleiding van het verhaal, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:48 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben trouwens door Dragon Destiny heen gekomen wat een kut einde zeg.
Nouwja iets om snel te vergeten ben nu opzoek naar iets nieuws.
Jullie zeggen trouwens dan altijd dat ik op Anime News Network moet kjken maar daar vind ik altijd alleen maar dvd releases of kijk ik niet goed ?
Bedankt .quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee... Animenewsnetwork heeft ook een flinke database met animé... Is vooral handig als je feitjes van een serie wil weten. De medewerkers, de datum dat de serie uitkwam, korte inleiding van het verhaal, dat soort dingen.
Als je in de OP kijkt, zie je in het lijstje Animé & Manga (info) sites en databases de link naar http://anime-planet.com/anirec/ staan.
Als je op die site zoekt naar een serie die je leuk vindt, krijg je een lijstje met aanbevolen series die je dan waarschijnlijk ook wel leuk zal vinden.
Ik heb wat afleveringen gezien op een animecon, de 2002 versie. Het is gebaseerd op zo'n role play spelletje waar je kan kiezen tussen verschillende meisjes. Ik heb hem niet helemaal af gezien maar het schijnt dat de meisjes ook vreemde krachten hebben ofzo. Ik vond er niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:50 schreef mschol het volgende:
iemand die Kanon heeft gezien en zo ja welke editie? de 2002 of de 2006 versie?
en is het wat die serie?
Ik bedoel meer dat Hellsing ook ontzettend werd gehypt overal en het toen tegen viel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:21 schreef Jordy-B het volgende:
Het is niet echt Hellsing-achtig. Het valt beiden onder horror, maar daar houdt de vergelijking ook wel op.
Ik zou gewoon de eerste afleveringen oppikken, als ik jou was...
Oke ik heb Claymore 1 nou gezien en...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat Hellsing ook ontzettend werd gehypt overal en het toen tegen viel.
ben btw nu aan het kijken wat een intro !![]()
12...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:06 schreef Canisfire het volgende:
hoeveel Lucky star zijn er trouwens uit ? ik heb gezien tot 12
de 13e aflevering van lucky star is beschikbaar, inmiddels...quote:
13 is pas uit, check ook het "meldt hier dat er een nieuwe ep is" topicquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:06 schreef Canisfire het volgende:
hoeveel Lucky star zijn er trouwens uit ? ik heb gezien tot 12
Oh, gaat lekker snel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
de 13e aflevering van lucky star is beschikbaar, inmiddels...
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
LC 13 is er dus?
Downloaden dan maar.
there is only love (ly complex) on her mind right nowquote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:56 schreef mschol het volgende:
[..]
13 is pas uit, check ook het "meldt hier dat er een nieuwe ep is" topic
Klopt zo maar eens kijken XDquote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
de 13e aflevering van lucky star is beschikbaar, inmiddels...
Raar eindequote:
Lucky star 13 is uit. Van Lovely Complex is alleen nog maar de raw (dus ongesubte versie) van aflevering 13 beschikbaar...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
En ik kan het nergens vinden.
Help, anyone?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Raar einde![]()
Die kerel die opeens begint te zingen en komen er echt poppetjes van de maincast![]()
ze hadden toch wat mensen die ff wat anders aan het doen waren?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Lucky star 13 is uit. Van Lovely Complex is alleen nog maar de raw (dus ongesubte versie) van aflevering 13 beschikbaar...
Kiss-sub is de snelste fansubber van lovely complex... ik verwacht dat ze hem vandaag uitbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |