getverquote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef wdn het volgende:
Nu is dat niets nieuws bleach 131 maar het is met Nederlandse subs![]()
niet toevallig lucky star met NL subs tegen gekomen?? =))quote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef wdn het volgende:
[Flomp-Rumbel]_Bleach_-_131_[H264][MULTI][593C2699].mkv
Nu is dat niets nieuws bleach 131 maar het is met Nederlandse subs![]()
Wat is er mis met de mkv? ik download ook altijd de h264quote:
zeg ik dat er iets mis mee is?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wat is er mis met de mkv? ik download ook altijd de h264
Ik werd ook niet boos hoor. Nee ik vroeg me af waarom die vooral vermeden werden. Ik wel eens problemen met de subs dat ze veel te groot zijn, maar dat heb ik nooit wanneer ik ze op de tv kijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:28 schreef woutabest het volgende:
zeg ik dat er iets mis mee is?Bij mij doen de subs het niet goed...
niet direct aangesproken voelen enzo
Your-mom is kut... nadat ik schoolrumble S1 gezien had van hun heb ik besloten geen Your mom releases meer te kijken, Mijn god wat een kut kwaliteit was dat zeg...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:28 schreef outcast_within het volgende:
your mom neemt zichzelf niet heel erg serieus he?
in het begin dat plaatje om de verhouding tussen ayako otacon en hunzelf te laten zien.
Hoe ze ha ha ha ha ha hadden gesubbed.
Ze van Luna chan Runa chan hadden gemaakt. En nog wat dingetjes waaraan je kon zien dat ze aan het kutten waren.
Voor de rest erg goeie aflevering en goede sub
je hebt zeker geen ervaring met mendoi en hun sub van Himawari..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:33 schreef outcast_within het volgende:
So.
We got a little bored and stuff. Since the staff over in Ayako are liek, piss slow, we have decided to have some fun. After all, there is very low competition on SnH anyway.
We hereby declare war on Ayako! DOWN WITH AYAKO.
ow..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:01 schreef outcast_within het volgende:
dat waren de mensen van your mom he
zeg, doe dat eens in normale topic posten...quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:02 schreef outcast_within het volgende:
http://randomc.animeblogger.net/2007/07/03/doujin-work-01/
http://randomc.animeblogger.net/2007/07/03/school-days-01/
deze lijken me wel interessant
fuk joequote:Op woensdag 4 juli 2007 15:26 schreef mschol het volgende:
[..]
nee , gelukkig niet..
en nou snel kappen met slowchat in het "meldt dat er een nieuwe ep" topic
was ik eigenlijk ook wel benieuwd naar...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:44 schreef wdn het volgende:
nanoha 10
angel heart 32 en 33
Sky Girls (TV) Advert is dit iets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |