en dan zijn ze eindelijk klaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:34 schreef Jordy-B het volgende:
Aflevering 23 en 24 van Code Geass worden beiden op 21 juli uitgezonden...
Dit soort info kan je snel vinden op anidb.net
deze zaterdag tot volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:09 schreef blessed19 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wtf!
ik wil LC nummer 13!!!!!
Seizoen 2 is bevestigd hoorquote:
ik doel meer op het feit dat ze dan eindelijk klaar zijn met S01..quote:
Ik dacht dat het tijdslot waarin Code Geass werd uitgezonden was vervallen doordat het nieuwe tv seizoen in Japan was begonnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doel meer op het feit dat ze dan eindelijk klaar zijn met S01..
waarom moet een serie een pauze hebben van 2 maanden?
hehe me 2 dit is voor het eerst ooit dat ik op een release moet wachtenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:09 schreef blessed19 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wtf!
ik wil LC nummer 13!!!!!
Nee... Animenewsnetwork heeft ook een flinke database met animé... Is vooral handig als je feitjes van een serie wil weten. De medewerkers, de datum dat de serie uitkwam, korte inleiding van het verhaal, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:48 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben trouwens door Dragon Destiny heen gekomen wat een kut einde zeg.
Nouwja iets om snel te vergeten ben nu opzoek naar iets nieuws.
Jullie zeggen trouwens dan altijd dat ik op Anime News Network moet kjken maar daar vind ik altijd alleen maar dvd releases of kijk ik niet goed ?
Bedankt .quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee... Animenewsnetwork heeft ook een flinke database met animé... Is vooral handig als je feitjes van een serie wil weten. De medewerkers, de datum dat de serie uitkwam, korte inleiding van het verhaal, dat soort dingen.
Als je in de OP kijkt, zie je in het lijstje Animé & Manga (info) sites en databases de link naar http://anime-planet.com/anirec/ staan.
Als je op die site zoekt naar een serie die je leuk vindt, krijg je een lijstje met aanbevolen series die je dan waarschijnlijk ook wel leuk zal vinden.
Ik heb wat afleveringen gezien op een animecon, de 2002 versie. Het is gebaseerd op zo'n role play spelletje waar je kan kiezen tussen verschillende meisjes. Ik heb hem niet helemaal af gezien maar het schijnt dat de meisjes ook vreemde krachten hebben ofzo. Ik vond er niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:50 schreef mschol het volgende:
iemand die Kanon heeft gezien en zo ja welke editie? de 2002 of de 2006 versie?
en is het wat die serie?
Ik bedoel meer dat Hellsing ook ontzettend werd gehypt overal en het toen tegen viel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:21 schreef Jordy-B het volgende:
Het is niet echt Hellsing-achtig. Het valt beiden onder horror, maar daar houdt de vergelijking ook wel op.
Ik zou gewoon de eerste afleveringen oppikken, als ik jou was...
Oke ik heb Claymore 1 nou gezien en...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat Hellsing ook ontzettend werd gehypt overal en het toen tegen viel.
ben btw nu aan het kijken wat een intro !![]()
12...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:06 schreef Canisfire het volgende:
hoeveel Lucky star zijn er trouwens uit ? ik heb gezien tot 12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |