het ziet er zwaar lolicon uit (van animenfo)quote:Op maandag 9 juli 2007 20:35 schreef Jordy-B het volgende:
Ik weet niet of ik Sky Girls ga volgen... Eerste aflevering vond ik maar zo-zo...
Dat vond ik wel meevallen, eigenlijk...quote:Op maandag 9 juli 2007 20:52 schreef koffiegast het volgende:
[..]
het ziet er zwaar lolicon uit (van animenfo)
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet volgen dan? Ik kan het begrijpen dat als je er nu mee moet beginnen dat het aantal eps afschrikt. Als je het al vanaf het begin volgt dan is 1 ep in de week niets.![]()
Your Mom heeft eerste ep van Zero no Tsukaima Second Season uitgebracht.
Ik wacht nog wel op een betere release van een andere sub-groep
fluffy?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:55 schreef woutabest het volgende:
Paar dagen geleden heb ik de eerste ep van Nanatsuiro Drops gezien. Gigantisch fluffy enzo, waarvan gezegd is dat het ecchi zou zijn.
Als er in de tweede ep nog niets gebeurd schaam ik me dat ik dit ooit gekeken heb
hoeft niet perse een licensie te zijn voor de hele serie, kan ook voor alleen S01 zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 21:38 schreef Canisfire het volgende:
Ik hoor net dat Black blood Brothers een Licensie heeft. dat betekend dus als er een siezoen 2 komt dat het niet te vinden is ,
Maar vaak is dat wel het geval of niet ?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeft niet perse een licensie te zijn voor de hele serie, kan ook voor alleen S01 zijn
(en dan wordt S2 wel gesubbed misschien)
ik heb geen idee hoe vaak het voorkomtquote:Op maandag 9 juli 2007 21:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar vaak is dat wel het geval of niet ?
Waarom zetten ze trouwens niet op sites wanneer er een nieuwe serie is wie hem subt?
Scheelt een hoop zoekwerk![]()
Grappig die kwam ik tegen op een andere site.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:19 schreef MaxiTitan het volgende:
Op tweakers zag ik een leuke lucky star avatar dus die heb ik mij maar even toegeëigend.![]()
![]()
Ik ben een die hardquote:Op maandag 9 juli 2007 18:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
lol heerlijk inderdaad.
btw over Naruto zijn er echt mensen hier die dat volgen?
![]()
vetquote:
Doujin worksquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:18 schreef mschol het volgende:
school days 1 en doujin works 1 zijn uit, ben benieuwd...
Het grote anime/manga topic deeltje 51!: 50+ zijn is tof!quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Doujin works
*informatie gaat zoeken*
Ja dat wist ik ik doelde op andere informatiequote:Op woensdag 11 juli 2007 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Het grote anime/manga topic deeltje 51!: 50+ zijn is tof!
ah okequote:Op woensdag 11 juli 2007 00:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja dat wist ik ik doelde op andere informatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |