Sommige supermarkten zijn morgen gewoon open. De Jumbo in ieder geval wel, tussen 12 en 6, als ik het goed onthouden heb.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:32 schreef Viking84 het volgende:
net ananas op en ik zal (heel moederlijk) maarten even sms'en dat hij niet moet vergeten om boodschappen te doen voor morgen, omdat de winkels morgen dicht zijn(dat is dus hierbij ook een reminder voor jullie
).
Gaat goed! Ga zo door zou ik zeggenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:19 schreef ymme het volgende:
Mijn BMI zit bijna onder de 30. Vanaf 27 mag ik ook hier komen
Ik ben nu al bijna 7 kilo kwijt. Op 0,1 kilo na
Van mij mag dat nu ook wel hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:19 schreef ymme het volgende:
En waarom mag je hier nu niet komen dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:19 schreef ymme het volgende:
Dat doe ik ook zekerquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:20 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Gaat goed! Ga zo door zou ik zeggen
Ik ben 27 april begonnen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Van mij mag dat nu ook wel hoorIk zit ook weleens bij jullie!
In hoeveel tijd, die 7 kilo?
Jeetje, das snel 7 kilo in 2,5 week!! Ik weet wel dat de meesten dat onverstandig vinden, zo snel afvallen, maar mij lijkt het heerlijk! (ik doe nu 3,5 MAAND over 5,7 kilo, das toch anders)quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:25 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ben 27 april begonnen.
Van bijna geen beweging, naar elke dag veel beweging.
En regelmatig eten.
Ik heb een poos in een soort dip gezeten, en in December was de ziekte van Pfeiffer bij mij ontdekt.
Nu gaat het allemaal weer redelijk goed, en kan ik dus weer meer bewegen etc. En dan gaan de kilo's er snel af.
ze mag hier wel posten, maar niet bij ons in het lijstje, want dan moet je een BMI van onder de 27 hebbenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En waarom mag je hier nu niet komen dan?
Het zal wel danquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ze mag hier wel posten, maar niet bij ons in het lijstje, want dan moet je een BMI van onder de 27 hebben. Ja, er moet ergens een grens getrokken worden
.
ik heb die grenzen niet aangebrachtquote:
Neehoor, ik heb geen klachten. Ik snap alleen sommige dingen hier nog niet zo goed geloof ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb die grenzen niet aangebracht. Voor klachten met je wezen bij de mevrouw die vandaag in de echt verbonden wordt --> Troel
.
nou ziet er super uit, hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:49 schreef ymme het volgende:
's ochtends eet ik:
Een bakje met cornflackes en halfvolle melk.
Of 2 crackers met slankie smeerkaas.
En een appel.
Om 10.00 uur eet ik meestal een zakje met die droge crackers.
Om 12.00 uur eet ik 2 boterhammen. 5 dagen in de week gezondbeleg, en in het weekend, wil ik er wel eens gekookt ei, of pindakaas opdoen.
Tussendoor weer een stuk fruit.
Met het diner, 2 aardappels, veel groente. En een stukje vlees gebakken in PAM cooking spray.
Verder drink ik 2 liter water per dag. En nog een aantal kopjes Sterrenmuntthee (met anijs zooo lekker).
1x per week patat, dit is meestal op Zondag. En op zaterdag eet ik vaak, iets van pannenkoeken, of nasi met satésaus en een ei. Of soep met brood.
Fietsen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:04 schreef Crappery het volgende:
Hier 1,77 en 60,5 kg.
Heb dikke bovenbenen, hoe fix ik die het snelste weg?
Oeh, niet eens gezien die smilie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:10 schreef ymme het volgende:
Vanwaar de 'boze'smiley. Was maar een vraagje.
Fietsen schijnt er goed te helpen voor de bovenbenen
Wie weet is een groot deel wel spiermassa en vocht. Het is namelijk onmogelijk om meer dan 1 kilo per week aan puur vet te verliezenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:30 schreef conleche het volgende:
Jeetje, das snel 7 kilo in 2,5 week!! Ik weet wel dat de meesten dat onverstandig vinden, zo snel afvallen, maar mij lijkt het heerlijk! (ik doe nu 3,5 MAAND over 5,7 kilo, das toch anders)
Per...?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wie weet is een groot deel wel spiermassa en vocht. Het is namelijk onmogelijk om meer dan 1 kilo per aan puur vet te verliezen.
O, maar dat is niet onmogelijk. Kwestie van verbranden.quote:
Lijkt me zeer stug dat je lichaam bewerkstelligt om 7 kilo aan alleen maar vet te verbranden in zo'n korte tijd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:27 schreef Lienekien het volgende:
O, maar dat is niet onmogelijk. Kwestie van verbranden.
Het is wel lastig, maar niet onmogelijk.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Lijkt me zeer stug dat je lichaam bewerkstelling om 7 kilo aan alleen maar vet te verbranden in zo'n korte tijd.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:39 schreef -Trinity- het volgende:
Gaat echt goed als je 3 dingen tegelijk doet.
10 minuten nonstop?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:04 schreef ymme het volgende:
Ik doe 's ochtends voor mijn ontbijt 10 min touwtje springen.
dus je staat echt 10 minuten te springen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:37 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet zwaar.
Als je het maar rustig opbouwt.
Hmmm ik had van het weekend 3 kg in 2 dagen verlorenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Jeetje, das snel 7 kilo in 2,5 week!! Ik weet wel dat de meesten dat onverstandig vinden, zo snel afvallen, maar mij lijkt het heerlijk! (ik doe nu 3,5 MAAND over 5,7 kilo, das toch anders)
Je moet ook niet posten als iedereen net onderweg van werk naar huis isquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:13 schreef Thrilled het volgende:
sjongejonge, wordt ik genegeerd ofzo?valt elke keer stil zodra ik wat zeg
ik heb vandaag ook weer eens gezond gegetenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hmmm ik had van het weekend 3 kg in 2 dagen verloren.. was ziek, maar het is er wel gewoon vanaf gebleven ... bij mij gaat alles er altijd heel snel vanaf, als ik goed eet (eet ongeveer hetzelfde als Ymme op een dag)
*heeft vandaag ook weer gezond gegeten, maar neemt nu wel even een mini kitkat om drzelf te trakteren. Ik blijf chocola heerlijk vinden(het enige waar ik nooit op ga minderen)
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:03 schreef Thrilled het volgende:
Pffft net terug van de sportschool.. kzie het somber in voor de brandweerIk moet 12 km/u lopen en dat hield ik 'maar' 14 minuten vol.. mn hartslag zat op 194 (normaal in rust is dat 105 ofzo) en ik had het gevoel dat ik moest overgeven.. op de stopknop geramd.. even lange pauze genomen en toen 7 minuutjes op 10 km/u gelopen.. mn benen voelen nu aan als lood!! dit is echt niet leuk, ik moet flink gaan trainen wil ik het halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |