abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49164837

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub #158.
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Gesloten topics:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20
21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40
41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60
61|62|63|64|65|66|67|68|69|70|71

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie en een eerste update van je gewicht zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Viking84 = Renske
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Guppyfriend = Linda
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S
Sylvana

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En verder..
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:44 schreef DarkElf het volgende:
een beetje slowchat is niets mis mee, hoor je ons ook nooit over.

maar dit loopt de spuigaten uit. Graag weer ontopic en een stuk minder offtopic kletsen
Hou het gezellig a.u.b
pi_49171545
Mogguh! Succes miss s En gefeliciteerd met het verlies meiden

Ennuh Isa, zou je het alsjeblieft voor mij wel even willen uitleggen?

Ik ga denk ik maar fietsen naar stage! Het is nu mooi weer (klaar om half 1).

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2007 07:47:43 ]
  woensdag 9 mei 2007 @ 07:56:44 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49171609
tvp
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 9 mei 2007 @ 07:57:09 #4
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_49171614
Hey.. wat is nu eigenljik het verschil tussen Herbalife en Cambridge...?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_49171840
-- tvp's zijn niet nodig in je eigen topic --
pi_49171948
Ik ga toch maar even omhoog updaten. Ben een paar weken terug op studiereis geweest en het eten was daar zo verschrikkelijk ontzettend vet en slecht dat ik denk dat ik daar toch van ben aangekomen (plus dat het bier goedkoper was dan water, dus dat ik een paar biertjes heb gedronken terwijl ik die normaal echt zelden drink).

Gevolg is dus wel dat ik nu ben aangekomen, maar ook weer meer gemotiveerd ben om af te vallen. Ik wil ook absoluut niet gaan jojoen omdat dat volgens mij nog ongezonder is dan een paar kilootjes te zwaar zijn.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_49171957
Wat is zwemmen toch geweldig
Ik heb toch maar eens een tienbadenkaart aangeschaft
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 07:47 schreef heaven7 het volgende:
En gefeliciteerd met het verlies meiden
Haha, dat klinkt wel heel fout..

Miss S, een examenactiviteit klinkt eng...kunnen ze het niet gewoon een toets of een mondeling of een presentatie noemen oid? Hoe dan ook: succes!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49171976
Ik zie nu op dieetweb dat ik in juli vorig jaar al 65 kilo woog! Heb het dus een hele tijd vast kunnen houden!
pi_49172168
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:24 schreef Quinazoline het volgende:
Ik zie nu op dieetweb dat ik in juli vorig jaar al 65 kilo woog! Heb het dus een hele tijd vast kunnen houden!
Kijk, toch nog positief dus!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49172186
Alleen nu weeg ik dus weer 66 he...

Maargoed, dat moet er wel weer af kunnen
pi_49172200
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:39 schreef Quinazoline het volgende:
Alleen nu weeg ik dus weer 66 he...

Maargoed, dat moet er wel weer af kunnen
Ach, die ene kilo, dat is er zo weer af!
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:19:30 #12
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_49172943
Zo tentamen wat 2 punten waard is.... ik ga hem denk ik niet halen
* Wel wat afgevallen
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:25:12 #13
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_49173066
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:22 schreef Alcarin het volgende:
Wat is zwemmen toch geweldig
Ik heb toch maar eens een tienbadenkaart aangeschaft
[..]
Dat ga ik ook doen! Ze hebben hier in de buurt een enorm zwembad wat net open is na een renovatie waar ik vorige week voor het eerst ben geweest. Dat was lekker zeg! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:25:35 #14
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_49173067
Is een bloeding van één dag aan te merken als een menstruatie terwijl je gemiddeld een menstruatie van acht dagen hebt? Ik word een beetje gek van mijn lichaam...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_49173102
Succes met tentamen, en hoe weet je nou zeker dat je niet gaat halen?
*heeft vanmiddag patientcontact, altijd benieuwd hoe dat gaat

Hmm ik heb wel het idee, dat als ik merk dat er veel mensen tegelijk zijn, dat ik maar niet teveel moet reageren, dan loopt alles door elkaar heen en raken mensen geagiteerd enzo. Dat zal wel voor meer mensen gelden.
Ohja, ik hoor ook bij de zoet-beleg brigade trouwens In de ochtend dan. Vanochtend vlokken en appelstroop op.
Het mooi kotsende meisje.
pi_49173422
heaven7, je stofwisseling is een heel mooi iets wat niet echt in spaarstand gaat na een bepaald tijdstip. Je stofwisseling wordt meetbaar wel iets trager, maar het gaat dan om zo weinig dat het in de praktijk nauwelijks iets uitmaakt. Waar het voor je lijf om gaat is de hoeveelheid energie die je over de hele dag binnenkrijgt, of zelfs over de hele week of een hele maand. Al die kcal worden gelijk behandeld, je lijf discrimineert niet tussen kcal die 's morgens, 's middags of 's avonds binnenkomen.

Het is zelfs zo dat de piek van verwerking van je eten zo rond 7 uur na een maaltijd zit. Dat is voor de meeste mensen dus sowieso al in bed. Als je nu om 12 uur 's nachts nog iets eet, dan is die piek er juist 's morgens. Dus je kan zelfs de boel (theoretisch hè) net zo goed omdraaien met fraaie argumenten.

Maar waarom lees je bij zoveel diëten dan dat je na een bepaald tijdstip niet meer moet eten? Nou, dat is niet eens zo'n slecht idee, maar dan moeten ze niet aankomen met het stofwisselingsfabeltje. Het is een goed idee omdat je meestal na een bepaald tijdstip geen gezonde dingen meer eet maar nootjes, chipjes, koekjes, zoutjes, kaas, worst, frisdrank, bier etc etc. En als je nu mensen laat onthouden dat je na 20:00 niets meer mag eten dan hoeven ze ook niet na te denken of die chips wel zo'n goed idee zijn.

Wat ook in onderzoek naar voren is gekomen is dat hoe later op de dag je iets eet, hoe minder verzadiging het geeft. Vandaar onder andere dat een goed ontbijt wordt aanbevolen: geeft vaak een goede verzadiging, terwijl het avondeten en de snacks die je 's avonds eet een matig gevoel van verzadiging geven. Dus ook een reden om niet 's avons laat aan het knabbelen te slaan; het verzadigt een stuk minder dan als je datzelfde overdag zou eten en dus eet je sneller te veel.

En nog een reden om 's avonds niet nog iets te eten is dat sommige mensen gewoon niet prettig slapen met een volle maag.

Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom je beter 's avonds laat niet meer kan eten, maar het idee dat voedsel dat je 's avonds eet anders wordt behandeld door je lichaam is een fabeltje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:46:22 #17
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49173617
Gister lekker gesport, vanmorgen op de weegschaal gaf dat rotding gewoon weer 70 aan....

Ik heb gister ook even snel het boek van sonja bakker doorgenomen. En opzich qua ontbijt en lunch en tussendoor kan ik het best wel volgen. Het grote probleem komt bij het avondeten omdat ik de meeste groente gewoon niet lust.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:36:05 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49175068
zo, ik zit op stage en heb 2 mandarijnen gegeten.

Heb nog een peer en 3 broodjes light jam
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:57:26 #19
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49175765
Ik heb vanmorgen keurig afgepast 250 gram magere yogurt met een kopje thee.

Verder mijn tussendoortjes zijn ook al op, 2 rijstewafels.

En natuurlijk veel thee en nu mijn eerste fles water weer op tafel gezet.
Voor de lunch heb ik 2 boterhammen met salami (light) en een beker melk.

Er ligt nog een tussendoortje, een appel. De appel van gister heb ik mn beugel mee kapotgebeten, dus vandaag snij ik het ding in stukjes.

Vanavond eten we sperziebonen (daar zit echt bijna niets in, en is erg lekker) met rijst en een kipkrokant snitzel (daar zit dan wel weer veel in)

Vandaag kom ik uit op de 1100 calorieen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:07:31 #20
14746 k_i_m
pi_49176122
Ik heb bij de Ikea een hendig sjiek ding gekocht om in één keer het klokhuis eruit te halen en de appel in partjes te verdelen. Sindsdien eet ik veel meer appels omdat het geen moeite meer kost om de appel te ontleden .
In my life
Why do I smile
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:15:35 #21
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49176403
Wat een handige tip kim, ik vind het zo'n gedoe die appels.

Verder staat er in het sonja bakker boek dat je het aantal bananen moet beperken tot maximaal 2 in de week. Laat dat nu net een fruit zijn dat ik wel lust. Heeft iemand misschiene en idee waarom dat zo is?
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2007 @ 11:17:08 #22
43556 miss_dynastie
pi_49176452
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb bij de Ikea een hendig sjiek ding gekocht om in één keer het klokhuis eruit te halen en de appel in partjes te verdelen. Sindsdien eet ik veel meer appels omdat het geen moeite meer kost om de appel te ontleden .
Ik had dat ding ook al gezien ja, maar blijft hij wel een beetje scherp?
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:18:47 #23
14746 k_i_m
pi_49176520
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:15 schreef Ticootje het volgende:
Wat een handige tip kim, ik vind het zo'n gedoe die appels.

Verder staat er in het sonja bakker boek dat je het aantal bananen moet beperken tot maximaal 2 in de week. Laat dat nu net een fruit zijn dat ik wel lust. Heeft iemand misschiene en idee waarom dat zo is?
Volgens mij omdat er veel suiker inzit, en omdat je er van kan gaan verstoppen. (of juist andersom, maar dat weet ik even niet meer)
In my life
Why do I smile
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:20:55 #24
14746 k_i_m
pi_49176593
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik had dat ding ook al gezien ja, maar blijft hij wel een beetje scherp?
Jahoor! Geen klagen, maar ik ben dan ook nog niet honderden appels verder . Daarbij was ie ook niet zo gek duur, dus ik had het idee dat ik er geen bult aan kon vallen. Juist doordat ie gelijk in partjes verdeelt en je hem met twee handen vast moet pakken bij de handvaten is ie veel handiger en stabieler dan alleen zo'n pen om het klokhuis eruit te trekken.
In my life
Why do I smile
pi_49176688
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:15 schreef Ticootje het volgende:
Er zitten een beetje veel calorieen in, voor fruit dan. Maar een banaan is altijd beter dan een gevulde koek. En ach, die Sonja Bakker...
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:30:03 #26
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49176951
ik vind het juist fijn om mn appel te moeten schillen en daarna mn appel te parten
pi_49177496
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:23 schreef Alcarin het volgende:

Er zitten een beetje veel calorieen in, voor fruit dan. Maar een banaan is altijd beter dan een gevulde koek. En ach, die Sonja Bakker...
Er zitten in een banaan niet zoveel kcal als in Sonja's eierkoeken.

banaan 83 kcal/100 gram (gemiddeld 123 kcal per banaan) + heel veel gezonde vitaminen en mineralen
eierkoek 325 kcal/100 gram (110 kcal per stuk) + geklopt eiwit en héél veel suiker
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49177796
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Er zitten in een banaan niet zoveel kcal als in Sonja's eierkoeken.

banaan 83 kcal/100 gram (gemiddeld 123 kcal per banaan) + heel veel gezonde vitaminen en mineralen
eierkoek 325 kcal/100 gram (110 kcal per stuk) + geklopt eiwit en héél veel suiker
Ja, maar per stuk bevat een banaan toch wel 13 kcal meer dan een eierkoek! Weet je wel hoeveel glazen cola light dat is, 13 kcal??

Eierkoeken zijn niet echt goed voedsel als je wilt afvallen inderdaad, net als rijstwafels..Kun je net zo goed een klontje suiker nemen
Bananen zijn best lief. Sonja Bakker niet zo.
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:21:56 #29
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49179086
Maar het zijn ook allemaal tussendoortjes..

En zitten er in rijstewafels ook veel calorieen, het leek mij wel een veilig tussendoortje...
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:22:19 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_49179100
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:40 schreef Isabeau het volgende:
heaven7, je stofwisseling is een heel mooi iets wat niet echt in spaarstand gaat na een bepaald tijdstip. Je stofwisseling wordt meetbaar wel iets trager, maar het gaat dan om zo weinig dat het in de praktijk nauwelijks iets uitmaakt. Waar het voor je lijf om gaat is de hoeveelheid energie die je over de hele dag binnenkrijgt, of zelfs over de hele week of een hele maand. Al die kcal worden gelijk behandeld, je lijf discrimineert niet tussen kcal die 's morgens, 's middags of 's avonds binnenkomen.

Het is zelfs zo dat de piek van verwerking van je eten zo rond 7 uur na een maaltijd zit. Dat is voor de meeste mensen dus sowieso al in bed. Als je nu om 12 uur 's nachts nog iets eet, dan is die piek er juist 's morgens. Dus je kan zelfs de boel (theoretisch hè) net zo goed omdraaien met fraaie argumenten.

Maar waarom lees je bij zoveel diëten dan dat je na een bepaald tijdstip niet meer moet eten? Nou, dat is niet eens zo'n slecht idee, maar dan moeten ze niet aankomen met het stofwisselingsfabeltje. Het is een goed idee omdat je meestal na een bepaald tijdstip geen gezonde dingen meer eet maar nootjes, chipjes, koekjes, zoutjes, kaas, worst, frisdrank, bier etc etc. En als je nu mensen laat onthouden dat je na 20:00 niets meer mag eten dan hoeven ze ook niet na te denken of die chips wel zo'n goed idee zijn.

Wat ook in onderzoek naar voren is gekomen is dat hoe later op de dag je iets eet, hoe minder verzadiging het geeft. Vandaar onder andere dat een goed ontbijt wordt aanbevolen: geeft vaak een goede verzadiging, terwijl het avondeten en de snacks die je 's avonds eet een matig gevoel van verzadiging geven. Dus ook een reden om niet 's avons laat aan het knabbelen te slaan; het verzadigt een stuk minder dan als je datzelfde overdag zou eten en dus eet je sneller te veel.

En nog een reden om 's avonds niet nog iets te eten is dat sommige mensen gewoon niet prettig slapen met een volle maag.

Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom je beter 's avonds laat niet meer kan eten, maar het idee dat voedsel dat je 's avonds eet anders wordt behandeld door je lichaam is een fabeltje.
OK, bij deze issie gebookmarkt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49179222
Ik ben even weg, tot vrijdag ofzo.
Houden jullie het gezellig?
pi_49179258
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:21 schreef Ticootje het volgende:

En zitten er in rijstewafels ook veel calorieen, het leek mij wel een veilig tussendoortje...
Rijstewafels bevatten ong. 350 kcal/100 gram geloof ik. Dat is best wel veel, en een erg groot deel ervan is koolhydraat. het punt is (denk ik?) dat die dingen zo licht zijn.
Een van de redenen dat sonja bakker dieet niets voor mij zou zijn, is dat ik helemaal niet van eierkoeken houdt verplicht die dingen eten .
Evergreen achtige koekjes eet ik wel, zit ook nog ijzer in. Ik denk wel dat fruit een betere keuze is.

Aangezien het nu al merkbaar veel rustiger is, zal het allemaal wel goed verlopen hoor, we zijn braaf
pi_49179313
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:21 schreef Ticootje het volgende:

Mwah, 26 volgens een of andere site, in een suikerklontje zitten er maar 20!
En het vult ongeveer even goed, want die rijstwafel is bijna net zo snel in je bloed opgenomen. Lucht en koolhydraten. Net als een suikerklontje
pi_49179499
poging 2 tot tvp, dom internet, krijg ook niks verstuurd op msn
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49180392
Dankjewel voor de uitleg Isa! Heel helder.

Dat van die verzadiging zou ook verklaren waarom ik dus de hele dag kan doen op 2 bammetjes en 's avonds, na de zware maaltijd, heel gauw alweer zin krijg.. waarom is dit dan?
pi_49181543
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:56 schreef heaven7 het volgende:
Dankjewel voor de uitleg Isa! Heel helder.

Dat van die verzadiging zou ook verklaren waarom ik dus de hele dag kan doen op 2 bammetjes en 's avonds, na de zware maaltijd, heel gauw alweer zin krijg.. waarom is dit dan?
Dat heb ik proberen op te zoeken voor je, maar ik kan wel het onderzoek vinden waar dat bij naar voren is gekomen, maar het waarom niet. Ik ben er zelf ook benieuwd naar, dus ik kom er nog een keer op terug.
pi_49182169
Ben heel benieuwd
pi_49182556
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:27 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Mwah, 26 volgens een of andere site, in een suikerklontje zitten er maar 20!
En het vult ongeveer even goed, want die rijstwafel is bijna net zo snel in je bloed opgenomen. Lucht en koolhydraten. Net als een suikerklontje
Rijswafels hebben een hele hoge GI. Dat wil zeggen dat ze je suikerspiegel sterk laten stijgen, waarna deze ook weer sterk daalt -> hongerklop
pi_49185190
zo ik ben er weer
de examen activiteit ging erg goed de kinderen waren helemaal enthousiast
pi_49185362
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:44 schreef Miss_S het volgende:
zo ik ben er weer
Goedzo

Ik was in een boek aan het lezen... helemaal vergeten dat ik ook college had vanmiddag! nouja, dan niet... nu ga ik zo even lekker een appel eten! Mjumm appel!
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49185848
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:44 schreef Miss_S het volgende:
zo ik ben er weer
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:48 schreef Tangarine het volgende:
Mjumm appel!
Hiero lekker twee appels . M'n buik rommelt nog steeds zo raar, ik heb geen honger maar het is echt een klotegevoel. Misschien helpt appel...
pi_49186627
Hier komt dan een keer een foto van iemand anders met nieuwe kleding

M'n nieuwe shirt!
pi_49186924
Cool shirt, leuke man in shirt
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:41:06 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49190379
mensen zien wel aan me dat ik afval

Mn colbert jas is te groot hoorde ik net van mn zus
pi_49191166
Oeh dat shirt ziet er leuk uit!

Vandaag redelijk dagje. Wat meer meegenomen op school, en wel ontbeten. Merkte wel dat ik thuis meteen weer wat moest eten, omdat ik anders weer die barstende koppijn had. Dus ontbijt met kwark, tussendoor appel, lunch pakje crackers, nog een appel en daarstraks een grote bak kwark met appel erin (zelf gedaan), een btween en een stukje chocola.

Zometeen eten we patat . Dringt maar niet tot ze (=ouders) door dat ik af wil vallen helaas. Denk dat ik het maar op de sla en een hamburger ofzo hou. (toch niet zoveel honger, net redelijk wat gegeten voor mijn doen)

*zit weer helemaal lekker in dr vel en ziet het afvallen weer helemaal zitten
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49191451
Leuk shirt!
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:05 schreef Chicolate het volgende:
Zometeen eten we patat . Dringt maar niet tot ze (=ouders) door dat ik af wil vallen helaas. Denk dat ik het maar op de sla en een hamburger ofzo hou. (toch niet zoveel honger, net redelijk wat gegeten voor mijn doen)
Lijkt me erg moeilijk lijnen als je ouders niet meewerken . Mijn moeder werkt wel redelijk mee en wil ook afvallen, maar als zij zich totaal niet zou aanpassen zou ik het supermoeilijk vinden, aangezien ik geen nee kan zeggen (tegen mezelf). Dus als ik iets niet in huis heb, eet ik het niet, maar zodra het er is...

Ik ga zometeen risotto maken .
pi_49191494
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:15 schreef -Trinity- het volgende:
Leuk shirt!
[..]

Lijkt me erg moeilijk lijnen als je ouders niet meewerken . Mijn moeder werkt wel redelijk mee en wil ook afvallen, maar als zij zich totaal niet zou aanpassen zou ik het supermoeilijk vinden, aangezien ik geen nee kan zeggen (tegen mezelf). Dus als ik iets niet in huis heb, eet ik het niet, maar zodra het er is...

Ik ga zometeen risotto maken .
ik had ook altijd ouders die niet meededen
is toch wel moeilijk soms
maar nu gaat het redelijk, heb ze gewoon opnieuw opgevoed
pi_49192187
Hmmm dit is ook wel deels de reden dat ik overdag bijna niets eet: dan kan ik tenminste zelf bepalen wat ik wil eten, met avondeten heb ik dat niet. En natuurlijk, ik neem gewoon geen chips enzo 's avonds (rest wel) en ik mag zelf bepalen hoeveel ik eet, maar 's avonds blijft lastig.

En mn moeder haalt speciaal voor mij altijd magere kwark . Dat vind ik zo lekker om mee te ontbijten, of als tussendoortje. Helaas is het niet altijd in de winkel aanwezig ... maar ze doet haar best

Ze waren zelf ook op dieet, dus voor de rest is alles in huis wel gezond gelukkig .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49192225
Leuk shirt en leuke foto!!

Ik vertrek zo voor de fitness Ik zie er alleen enorm tegenop, ik ben al vanaf half 1 vrij en heb geen rust in m'n kont als ik nog iets 'moet' doen die dag, maakt niet uit wat.. hebben jullie dat ook?
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:39:37 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49192304
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:37 schreef heaven7 het volgende:

Ik vertrek zo voor de fitness Ik zie er alleen enorm tegenop, ik ben al vanaf half 1 vrij en heb geen rust in m'n kont als ik nog iets 'moet' doen die dag, maakt niet uit wat.. hebben jullie dat ook?
ja dat heb ik ook ja .
Vooral irritant als je dan vroeg moet eten enzo. Had ik m'n eten om 17:15 al op en nog totaal geen honger. Maar ja, het moest wel, want ik moet straks om 19 uur bootcampen.

ik zou wegblijven, maar het lukt nu nog even niet. Ben verslaafd ofzo
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:42:50 #51
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_49192426
Inderdaad wel leuk shirt ja waar heb je die gekocht als ik vragen mag
Ik heb trouwens op dit moment wel honger maar de sla wordt gemaakt, niet lekker maar dat maakt niet uit
Bernie en ik zijn tof.
pi_49192784
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:42 schreef mordradead het volgende:
Inderdaad wel leuk shirt ja waar heb je die gekocht als ik vragen mag
Ik heb trouwens op dit moment wel honger maar de sla wordt gemaakt, niet lekker maar dat maakt niet uit
Ik heb hem via www.opperbest.nl. Op www.freshcotton.nl heb je ook toffe, maar deze hadden ze daar alleen nog in xxl...
pi_49193226
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:37 schreef heaven7 het volgende:

ja dat heb ik ook was vroeg thuis vandaag (half 3)
en ik moet vanavond om half 9 nog bij streetdance gaan kijken en heb nu echt geen rust
ben net maar weer aan een opdracht begonnen
pi_49193529
@ Tangarine: Leuk shirt + leuk hoofd!

Hiero gaat het met mijn buik weer wat beter denk ik. En met de review die ik inelkaar flans ook. Ik heb nu bijna elke dag college over voeding, en dus krijgen jullie elke dag een lesje van mij .
Vandaag: zout is in Nederland gejodeerd, zodat de mensen geen jodiumtekort oplopen. Met dit zout wordt ook brood gebakken. Het probleem is nu, als je (bijna) geen brood eet, je dan dus een jodiumtekort kan oplopen, waardoor je onder andere een verstoorde schildklierwerking kunt krijgen. De moraal van dit verhaal: eet brood.
Morgen krijgen jullie iets te horen over vetzuren. De ideeen van Alcarin over vet zijn helemaal zo gek nog niet.
pi_49195583
Ik eet de laatste tijd geen brood meer (woon in spanje, reputatie van broden is niet al te hoog ) en ontbijt nu met magere yoghurt en aardbeien of cornflakes. Dit is meestal tevens mijn lunch (dus 2 keer per dag). Verder eet ik veel fruit (ongeveer 4 stuks per dag) en iedere avond groenten. Als tussendoortje eet ik hier maar bisquitjes........

Kom ik nu qua voedingsstoffen iets tekort? (las net hierboven dat schildklier-verhaal)
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:17:09 #56
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_49195642
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:53 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Ik heb hem via www.opperbest.nl. Op www.freshcotton.nl heb je ook toffe, maar deze hadden ze daar alleen nog in xxl...
Oke, Freshcotton kende ik wel maar die andere nog niet ik ga binnenkort eens iets op threadless.com bestellen met de cc van m'n zus daar hebben ze ook wel leuke shirts
En verder maar weer ontopic dan
Bernie en ik zijn tof.
pi_49196336
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 19:15 schreef runaway het volgende:
Ik eet de laatste tijd geen brood meer (woon in spanje, reputatie van broden is niet al te hoog ) en ontbijt nu met magere yoghurt en aardbeien of cornflakes. Dit is meestal tevens mijn lunch (dus 2 keer per dag). Verder eet ik veel fruit (ongeveer 4 stuks per dag) en iedere avond groenten. Als tussendoortje eet ik hier maar bisquitjes........

Kom ik nu qua voedingsstoffen iets tekort? (las net hierboven dat schildklier-verhaal)
Nou, voor zover ik het college begreep: jodium zit niet specifiek in brood, maar in het zout waarmee het gebakken wordt. Dus als je voldoende zout zou eten zou je mijns inziens ook genoeg jodium binnen kunnen krijgen. Echter, veel zout heeft weer andere negatieve effecten, zoals een hoge bloeddruk. Ik weet zo even niet uit mijn hoofd of men in Spanje ook jodium bij het zout doet.
Maar ach, zolang je je goed voelt zal het wel meevallen, lijkt me dat dat voor alles geldt?

Hebben ze in Spanje veel aardbeien? Zoja dan kom ik ook in Spanje wonen.

Plukie is niet aansprakelijk voor enige onjuistheden in deze post.
pi_49197115
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 19:15 schreef runaway het volgende:

Jodium is van nature heel wijd verbreid en zit oa in alle rotsgesteenten en ertsen en wordt in alle soorten water aangetroffen. Dat er in Nederland weinig jodium in de bodem zit, wil niet zeggen dat dat in Spanje ook zo is. In hooggebergte gebieden heb je wel meer kans op een jodiumtekort.

Jodium zit bijv. ook veel in groente (vooral zeekraal), in zuivel en in vis (veel in zoutwatervis). Kleigrond bevat van nature al veel jodium, maar we hebben niet overal kleigrond in Nederland. Daarom wordt die bodem bemest met jodiumhoudende bemesting waardoor groente ook meer jodium bevat.

Nezo is trouwens gewoon zout, Jozo is zout met jodium.
pi_49197635
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 19:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jodium is van nature heel wijd verbreid en zit oa in alle rotsgesteenten en ertsen en wordt in alle soorten water aangetroffen. Dat er in Nederland weinig jodium in de bodem zit, wil niet zeggen dat dat in Spanje ook zo is. In hooggebergte gebieden heb je wel meer kans op een jodiumtekort.

Jodium zit bijv. ook veel in groente (vooral zeekraal), in zuivel en in vis (veel in zoutwatervis). Kleigrond bevat van nature al veel jodium, maar we hebben niet overal kleigrond in Nederland. Daarom wordt die bodem bemest met jodiumhoudende bemesting waardoor groente ook meer jodium bevat.
Dat bodemverhaal wist ik niet! Wel dat dat ook zo is met selenium. Goh, weer wat geleerd, thnx Isabeau.

Eh, wat is zeekraal eigenlijk en zijn er hier ook mensen die dat eten?
pi_49197806
Zeekraal groeit ook gewoon in Nederland langs de kust en in de winkel ziet het er meestal zo uit:

En zo staat het langs onze kust:

De AH heeft het wel eens in het assortiment. Alle groente uit zee bevat veel jodium. Je kan ook kelptabletjes kopen bij de drogist en daar zit ook veel jodium in. Zeekraal smaakt een beetje zout, ik heb het wel eens gegeten ja.
pi_49197925
ik ga ff bij een proefles streetdance kijken
wish me luck
pi_49198360
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Zeekraal smaakt een beetje zout, ik heb het wel eens gegeten ja.
Was het lekker?

@ Miss_S: veel plezier
pi_49198396
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:26 schreef Plukie86 het volgende:
Was het lekker?
Ik denk dat ik het te lang heb gekookt oid, ik vond het nogal smaakloos Ik had gehoord dat het zout zou smaken en dat vond ik wel meevallen.
pi_49198472
Veel plezier miss s!!

Ik ben terug van de sportschool. Niet bijzonder veel gedaan. Wat beenspieroefeningen en 25 minuten op de hometrainer Maargoed! Avondeten hier is niks.. dus zit maar aan de oerboterhammen
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:31:00 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49198564
Blah.
Ben weer terug van bootcamp. Iemand meenemen als gast is leuk, maar niet als iedereen het doet . Maw: het was veel te vol. Ik durfde niet zo enthousiast mee te doen uit angst dat ik gekickt zou worden of dat ikzelf iemand anders zou kicken. Waardeloos dus. En we moesten ook steeds opzij stappen. Meisje aan het eind van de rij zat bijna in de kleedkamer .
Maar ik had er wel zin in vandaag en dat was te merken . Goed meegedaan. Behalve met de buikspieroefeningen, daar vind ik geen ruk aan . En ook de elastieken zitten me altijd in de weg . Heb jij dat nooit, Saskia? Ik vind dat die dingen niet zoveel toevoegen. Hopelijk is het volgende keer rustiger. Misschien neem ik dan Tangarine wel mee .

Maar hoe dan ook vind ik het dansen en springen het leukste en meest vermoeiende ( = lekker zweten), al duurt het even voor ik de choreo door heb .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:41:03 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49199008
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:28 schreef heaven7 het volgende:
Veel plezier miss s!!

Ik ben terug van de sportschool. Niet bijzonder veel gedaan. Wat beenspieroefeningen en 25 minuten op de hometrainer Maargoed! Avondeten hier is niks.. dus zit maar aan de oerboterhammen
oerbrood . Is dat eigenlijk gezond of niet?
Niet meer actief op Fok!
pi_49200859
ik heb altijd oer donker, of iets wat daar op lijkt... veel vezels enzo, lijkt me wel gezond

Ik heb net pas gegeten... was een klein beetje de tijd vergeten Ik zat iig na een half bord al vol, blah! iig heb ik voor 2 dagen gekookt, dus nouja, heb ik morgen meer

En wat lees ik daar ineens over mij en het slachtoffer zijn van bootcamp?
pi_49200985
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het te lang heb gekookt oid, ik vond het nogal smaakloos Ik had gehoord dat het zout zou smaken en dat vond ik wel meevallen.
Zeekraal is rauw wel lekker En dan is het wel enigzins zout ja
  Redactie Games woensdag 9 mei 2007 @ 21:52:59 #69
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49202825
Zo, wil nu ook wel wat slanker de zomer in, 2 weken geleden beetje begonnen met het minderen van tussendoortjes en geen snoep meer en wat trainen.
Al 2 kilo kwijt! Nog 3 te gaan
.....Kennedy
pi_49203361
Welkom Wessiej,
Hoeveel weeg je dan en hoeveel wil je wegen?
pi_49203579
Oerbrood is toch gezond dacht ik? Bruin brood met pitjes en vezels enzo

Vanavond op de sportschool zei de weegschaal 69,6...
pi_49203700
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:27 schreef Isabeau het volgende:

Zeekraal moet je heel eventjes (3 min. of zo) roerbakken met een kleine beetje boter/olie.
Het is al zilt van zichzelf
  Redactie Games woensdag 9 mei 2007 @ 22:10:33 #73
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49203866
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef Plukie86 het volgende:
Welkom Wessiej,
Hoeveel weeg je dan en hoeveel wil je wegen?
60.8 en nu 58.4 en doe maar 55, liefst wat lager maar ook ok.
.....Kennedy
pi_49203916
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:05 schreef heaven7 het volgende:
Oerbrood is toch gezond dacht ik? Bruin brood met pitjes en vezels enzo
Op zich is bruin brood wel gezond, maar het kan ook bruin gemaakt zijn met kleurstoffen. Dan is het niet zo gezond (lees: bevat veel vezels) als gewoon volkorenbrood. Kweenie hoe dat met oerbrood zit, maar lekker is het wel!
quote:
Vanavond op de sportschool zei de weegschaal 69,6...
Is dat goed of niet goed?
pi_49203937
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Wessiej het volgende:

[..]

60.8 en nu 58.4 en doe maar 55, liefst wat lager maar ook ok.
Lengte?
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:12:58 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49204029
Ik ben trouwens tijdens bootcamp ongesteld geworden . Wat een timing . Heb ik het ergste weer gehad voordat ik dit weekend naar m'n broer ga en maandag bij spinning ben ik weer zo goed als beter .
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Games woensdag 9 mei 2007 @ 22:13:02 #77
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49204031
1.55 of 1.56, groei een beetje erg sloom (ook een van de redenen waarom ik wat zwaarder ben)
.....Kennedy
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:13:49 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49204094
Anders maken al die mensen die wel hun gewicht noemen, maar niet hun lengte even een accountje bij dieetweb aan ofzo . Ik ga er dadelijk vandoor. Weltrusten alvast .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:16:59 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49204282
Oh, en ik wil even van Saskia weten hoe streetdance was, want op zich lijkt het mij ook wel wat. De Aclo biedt deze cursus ook aan, dus als het echt wat is en het mij door haar verhalen ook wat lijkt, moet ik ook maar eens mee doen bij de Aclo .
Niet meer actief op Fok!
pi_49204514
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:25 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat ga ik ook doen! Ze hebben hier in de buurt een enorm zwembad wat net open is na een renovatie waar ik vorige week voor het eerst ben geweest. Dat was lekker zeg! .
Is slecht voor je haar

Heeft iemand een week menu van dat sonja bakker
Vraag me af of ik t vol kan houden
pi_49204608
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:16 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en ik wil even van Saskia weten hoe streetdance was, want op zich lijkt het mij ook wel wat. De Aclo biedt deze cursus ook aan, dus als het echt wat is en het mij door haar verhalen ook wat lijkt, moet ik ook maar eens mee doen bij de Aclo .
Die cursus heb ik vorig jaar (toen ik nog in Groningen woonde (woonde ik er nog maar )) gedaan bij de Aclo. Om eerlijk te zijn kan ik het niet echt aanraden. Je leert elke les een stukje bij een dans, en als je dus één keer niet geweest bent is het al niet meer te volgen. Verder is het ook wel een beetje saai om de hele cursus aan één dans te werken en daar telkens een stukje bij te voegen, maar alle voorgaande stukjes keer op keer weer te herhalen. Ik vond het niet zo'n succes, alhoewel het streetdancen op zich wel leuk was. Maar het uur daarvoor was er showdance, dat zag er trouwens enorm leuk uit (maar ik weet dus niet of dat ook enorm leuk is).

@ Principessa, er is ook een Sonja Bakker topic, misschien dat iemand je daar van een weekmenu kan voorzien?
pi_49204813
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef Bluezz het volgende:
Zeekraal moet je heel eventjes (3 min. of zo) roerbakken met een kleine beetje boter/olie.
Het is al zilt van zichzelf
Ik had het ook kort geroerbakt, maar ik denk nog steeds te lang. Helaas, andere keer beter
pi_49205213
zo ik ben weer thuis
ik heb alleen gekeken
en toen ik net thuis kwam toch het dansje gedaan had het helemaal onthouden
volgende week een proefles

trouwens renske dat van die banden heb ik ook en daarom gebruik ik ze vaak niet
pi_49205535
hiphop les is trouwens ook leuk zit hier toevallig gecombineerd met salsa les (jaja rare combi maar wel leuk!!!)

Plukie : aardbeien genoeg hier, heb ze standaard in huis !
pi_49205610
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:40 schreef runaway het volgende:
hiphop les is trouwens ook leuk zit hier toevallig gecombineerd met salsa les (jaja rare combi maar wel leuk!!!)

Plukie : aardbeien genoeg hier, heb ze standaard in huis !
dit is officieel ook hip hop
pi_49205817
Damn, ga je een weekje op vakantie en moet je als je terugkomt een uur bijlezen....(en niet geheel tot mijn plezier moet ik zeggen! Wat een gehaaibaai, lijkt wel of sommigen er op klaarkomen ) Was toch al in opperbeste stemming (NOT) wegens fuckweer in Frankrijk én dito bij thuiskomst.

Ik heb me behoorlijk aan het gezonde eten gehouden, geen croissantjes gepeuzeld en geen ijsjes. Heb alleen helemaal niet gesport, dus ben wel een beetje benieuwd wat ik morgen weeg.

Verder vind ik het jammer dat Sylvana weg is. (hoop dat ze zich bedenkt)
pi_49213516
Goedemorgen

ik heb er geen zin in vandaag, zal wel door de regen komen
we hadden allerei leuke activiteiten voor de kinderen nu het meivakantie is, maar is jammer dat nu niets buiten kan
  donderdag 10 mei 2007 @ 08:01:13 #88
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49213777
goeiemorgen.

Ik heb er ook geen zin in
  donderdag 10 mei 2007 @ 08:08:00 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49213855
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:45 schreef conleche het volgende:
Damn, ga je een weekje op vakantie en moet je als je terugkomt een uur bijlezen....(en niet geheel tot mijn plezier moet ik zeggen! Wat een gehaaibaai, lijkt wel of sommigen er op klaarkomen ) Was toch al in opperbeste stemming (NOT) wegens fuckweer in Frankrijk én dito bij thuiskomst.

Ik heb me behoorlijk aan het gezonde eten gehouden, geen croissantjes gepeuzeld en geen ijsjes. Heb alleen helemaal niet gesport, dus ben wel een beetje benieuwd wat ik morgen weeg.

Verder vind ik het jammer dat Sylvana weg is. (hoop dat ze zich bedenkt)
Wb Conleche . Ik beloof je beterschap, want ik heb met mezelf afgesproken dat ik niet meer ga katten hier . Dus hopelijk komt Sylvana dan idd nog terug .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 mei 2007 @ 08:09:35 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49213874
En oh ja, goedemorgen. De weegschaal was weer eens lief . Het helpt toch wel om enthousiast te gaan bootcampen .

@ Plukie: ja dan klinkt dat streetdance idd een beetje saai. Ik wil ook voortdurend in beweging blijven en zo gevarieerd mogelijk. Ik vind dat we bij bootcamp eigenlijk nog te weinig bewegen. Ik zou het liefst 20 minuten intensief bewegen, dan even buikspieroefeningen etc en dan nog eens 20 minuten intensief gevolgd door een cooling down .
Niet meer actief op Fok!
pi_49214359
oe oe bijna onder de 84 voor mij vanmorgen!!
  donderdag 10 mei 2007 @ 08:51:15 #92
12913 GreatWhiteSilence
pi_49214361
Na veel ge-jojo ben ik weer rond de 63 kilo. Ik snap niet dat ik af en toe opeens 1,5 kilo meer weeg. Ik doe naar mijn weten echt niets raars.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 10 mei 2007 @ 08:54:28 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49214409
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 08:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Na veel ge-jojo ben ik weer rond de 63 kilo. Ik snap niet dat ik af en toe opeens 1,5 kilo meer weeg. Ik doe naar mijn weten echt niets raars.
en je komt steeds weer terug op dat gewicht? Of blijf je wel afvallen? (het idee van 1 erbij, 2 eraf, zeg maar).

Bij mij is er twee keer ook ineens een kilo bij gekomen. De eerste keer duurde het twee weken voor die kilo weer weg was en de tweede keer was ie na drie dagen alweer weg.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 mei 2007 @ 08:55:23 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49214417
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 08:51 schreef Tangarine het volgende:
oe oe bijna onder de 84 voor mij vanmorgen!!
Goed zo. Ik ben inderdaad onder de 76 gekomen, zoals je ziet. En hoe. Het helpt toch wel om even een grote boodschap te doen voor je je gaat wegen .
Niet meer actief op Fok!
pi_49214461
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 08:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Goed zo. Ik ben inderdaad onder de 76 gekomen, zoals je ziet. En hoe. Het helpt toch wel om even een grote boodschap te doen voor je je gaat wegen .
Hardlopen jij! 'Als ik onder de 77 zit' Waar wacht je nog op, rennen kreng
  donderdag 10 mei 2007 @ 08:59:36 #96
12913 GreatWhiteSilence
pi_49214496
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 08:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

en je komt steeds weer terug op dat gewicht? Of blijf je wel afvallen? (het idee van 1 erbij, 2 eraf, zeg maar).

Bij mij is er twee keer ook ineens een kilo bij gekomen. De eerste keer duurde het twee weken voor die kilo weer weg was en de tweede keer was ie na drie dagen alweer weg.
Nou ja, het is eerder dat er nu weer 1,5 af is, gelukkig. Ik ben niet echt actief aan het lijnen, ik zit even niet zo lekker in mijn vel. Maar het blijft raar, juist omdat ik niet heel actief bezig ben...
pi_49214526
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 08:57 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Met dit weer zeker? Ik zat nu al te twijfelen vandaag of ik niet met het OV naar de uni zou gaan (ook omdat ik straks moet werken en daar wel echt voor met het OV moet maar toch). Toen bedacht ik dat ik ook wel nat zou regenen bij het wachten op de tram, dus ben ik toch maar op m'n fietsje gestapt .

Ohja, een eventuele tv tip voor vanavond: VPRO's thema avond over afvallen (ofzoiets).
pi_49214695
Wat ik nu wel leuk vind is als ik op caloriechecker kijk en ik bekijk mijn producten van de hele dag, dan zie ik het overgrote deel groen staan.

Toen ik begon zat ik op een ruime 2100 calorieen en was er niets groen...

Als ik vandaag mijn producten invoer kom ik uit op nog geen 850 calorieen, dus vandaag mag ik nog wel iets meer eten dan dat ik klaar heb gemaakt. Ik denk dat ik na het eten nog een bakje yogurt neem en een appel.
  donderdag 10 mei 2007 @ 09:14:55 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49214726
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 08:57 schreef Tangarine het volgende:

[..]

als m'n cursussen afgelopen zijn, dan ga ik, echt.
Dan moet ik wel, want dan gaat Mark ook en als ik dan niet mee ga, moet ik alleen en daar heb ik geen zin in. Ik moet nog wel even sportschoenen kopen. Vorige week bij Perry wezen kijken, maar ik zag niks van mijn gading. Dus volgende week ofzo maar even bij Intersport kijken nog . Volgens mij ben ik net te laat voor de acties .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 mei 2007 @ 09:16:15 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49214748
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 09:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Met dit weer zeker? Ik zat nu al te twijfelen vandaag of ik niet met het OV naar de uni zou gaan (ook omdat ik straks moet werken en daar wel echt voor met het OV moet maar toch). Toen bedacht ik dat ik ook wel nat zou regenen bij het wachten op de tram, dus ben ik toch maar op m'n fietsje gestapt .

Ohja, een eventuele tv tip voor vanavond: VPRO's thema avond over afvallen (ofzoiets).
wat een slimme redenering van jou . Ik ga straks lopend naar de uni en vanmiddag ook lopend naar mijn ouders in Drachten (vanaf het station daar dan hè ). Neem paraplu mee. Dat werkt lopend toch beter dan op de fiets. Het is hier nu nog mooi weer, dus hopelijk heb ik hem niet nodig .
Niet meer actief op Fok!
pi_49215189
Mogguh Die 69,6 is niet bijster slecht maar had meer gehoopt. Echter, toen ik gisteravond mezelf in een rokje probeerde te wurmen die ik écht niet meer paste kreeg ik em wel aan en nog dicht ook!!! Spijkerrokje (geen rek) maat 36 Oké, hij zat niet lekker maar hij paste iig weer Weken terug kreeg ik em zelfs niet verder dan halverwege mijn bovenbenen! Fuck de weegschaal dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')