Damn, jou plaatje.quote:
onder andere, en gefeliciteerd met dit topic in je ATquote:Op maandag 12 april 2010 23:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Damn, jou plaatje.
Had IT ook niet lange tanden en nagels als hij in scary freak mode ging ?
Jaaaaaaa durf je wel. Kan ik weer eens een mooie wishlist makenquote:Op maandag 12 april 2010 23:26 schreef princess-a het volgende:
Ik heb vandaag stashfoto's gemaakt, lakjes per kleur gesorteerd en klikken maar. Nu heb ik 20 foto's en durf ik niet meer te posten
ach, als je ze maar verkleintquote:Op maandag 12 april 2010 23:26 schreef princess-a het volgende:
Ik heb vandaag stashfoto's gemaakt, lakjes per kleur gesorteerd en klikken maar. Nu heb ik 20 foto's en durf ik niet meer te posten
quote:Op maandag 12 april 2010 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, als je ze maar verkleintShow us the candy!
Nee.quote:Op maandag 12 april 2010 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was toch geen rel-opmerking?![]()
Suzi skis in the Pyrenees suede, linksboven op de eerste paarse foto is IDK, op de tweede paarse foto staat LOL in het middenquote:Op maandag 12 april 2010 23:50 schreef Diconnected het volgende:
Nicceeeeeeee. welke blauwgrijze OPI is dat, en is die ene paarse holo van ChG LOL?
Geeft wel even inzicht in wat je allemaal hebt hoorquote:Op maandag 12 april 2010 23:50 schreef AmNaBa het volgende:
Gave stash hoor!
En heerlijk op kleur gezet, moet ik misschien toch ook maar eens gaan proberen.
![]()
![]()
![]()
![]()
leukquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:00 schreef Mss het volgende:
Gave stash
Mijn NOTD
[ afbeelding ]
Orly Iron Butterfly
En ik heb hem gefrenched met CG Millennium
[ afbeelding ]
Mooi!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:00 schreef Mss het volgende: