Saai? Neuh. Maar de game is gewoon identiek aan de N64 game op een dertig-tal nieuwe sterren na, met twee nieuwe levels. En een paar minigames.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:21 schreef Maraca het volgende:
Is Mario 64 echt saai als je het al hebt gespeeld op de Nintendo 64?![]()
Hmm.. kan me herinneren dat ik Mario 64 op de Nintendo 64 nooit met de D-pad heb gespeeld, maar altijd met de thumbstick..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef Maaark het volgende:
Mario64 DS vind ik NIET TE SPELEN!
op de lite zonder thumbding dan... echt niet te doen... ook niet te doen met de D-pad...
Neem de Hori. Die is door Nintendo zelf goedgekeurd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:54 schreef Maaark het volgende:
Zijn screenprotectors die compatible zijn met de DS ook gewoon compatible met de DS Lite... oftewel... zijn de schermen hetzelfde qua grootte en materiaal
En hoe zijn de Big-Ben screenprotectors?
Is dat zo? Dus dat ik mijn DSL angstvallig thuis hou en aan niemand anders durf te geven slaat nergens op?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Neem de Hori. Die is door Nintendo zelf goedgekeurd.
Maar een screenprotector voor de DSL is sowieso onzinnig aangezien de DSL al extra protectie heeft.
why?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:39 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb de zaterdag na de officiële launchdate van de DS Lite 2 stuks gekocht.
Ingeslagen voor de oorlogquote:
Je kon echt niet kiezen tussen de witte en de zwarte?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:39 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb de zaterdag na de officiële launchdate van de DS Lite 2 stuks gekocht.
Dat probleem heb ik nou ook. Nouja scheelt me weer veel te veel geld uitgeven. Gelukkig zijn er nog minigames bij mario. Dat overleeft het nog wel ff. Nu nog mensen aan andere games verslavenquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga Ouendan weer oppakken bij gebrek aan DS titels. Is het zomer, handheldweer, zijn er geen DS games die me interesseren
Welke typoquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:57 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
kan iemand die typo in de TT weghalen <_<;;;;
Idd, die moet ik ook hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fuck, ik moet Mario Hoops toch gaan kopen
Moogle in Mario Hoops
NSMB natuurlijk! Lijkt er niet echt op maar is zeker een aanrader. Of anders Mario & Luigi: Partners in Time.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef nogal het volgende:
Morgen of overmorgen ook een DS lite halen om mee te nemen op vakantie. Ik heb me paps al zover gekregen dat hij Tetris DS voor me gaat kopenNu nog zelf 1 of 2 spelletjes kopen. Zit te denken aan Phoenix Wright (schrijf ik dat goed zo?) en misschien Advanced wars, iemand anders nog andere aanraders anders die redelijk op deze spelletjes lijken?
Ik heb het idee dat de game best tof kan worden, maar aan de andere kant kan ik me na Smash Brothers geen echt leuke Mario games herrinneren. Het doet me niks meerquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fuck, ik moet Mario Hoops toch gaan kopen
Moogle in Mario Hoops
Het is geen mario gamequote:Op woensdag 12 juli 2006 08:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de game best tof kan worden, maar aan de andere kant kan ik me na Smash Brothers geen echt leuke Mario games herrinneren. Het doet me niks meer
Mario & Luigi: Partners in Time.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef nogal het volgende:
Morgen of overmorgen ook een DS lite halen om mee te nemen op vakantie. Ik heb me paps al zover gekregen dat hij Tetris DS voor me gaat kopenNu nog zelf 1 of 2 spelletjes kopen. Zit te denken aan Phoenix Wright (schrijf ik dat goed zo?) en misschien Advanced wars, iemand anders nog andere aanraders anders die redelijk op deze spelletjes lijken?
Game je GBA games op een DS Lite......... Zoooveel beter beeldquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:47 schreef Retarded het volgende:
Ik heb de afgelopen weken goed zitten twijfelen om toch een Lite te halen. Ik heb sowieso nog geen DS, en had er al eerder een willen halen. En toch heb ik het nog NIET gedaan... waarom niet? Gebrek aan games die ik leuk vind. De paar spellen waarvoor ik een DS zou halen: Mario Kart, New Mario Bros en Metroid Prime. De rest van de games trekken me toch niet zo, op een enkeling na.
Ik heb voor het geld Mario vs. Donkey, Mario Advance 4 en Mario Advance 1 gehaald voor de GBA... en ik hield nog 100 euro over.. ik heb Mario Bros 3 vroeger nooit gespeeld, dus voor mij een totaal nieuwe game.. en Mario vs. Donkey ruled helemaal! Advance 1 heb ik nog niet kunnen spelen, maar die game ken ik toch al
Al met al, toch nog een gebrek aan echt leuke Mario games, en goede vechtspellekes (heb Street Fighter Alpha 3 en Final Fight One op de GBA echt helemaal grijs gespeeld!)
ja i know... dat was ook nog een reden om over te stappen, maar ik ga geen 100 euro extra uitgeven voor beter beeld. Ik heb onlangs een GBA SP Nes editie gekocht voor 50 euro nieuw... maandje terug ofzo. Daarvoor had ik een normale GBA, en ik heb nu dus al een flinke verbetering.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Game je GBA games op een DS Lite......... Zoooveel beter beeld
Brillendoekjes bevatten vaak alcohol.. Alcohol tast plastic aan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:23 schreef YourMaster het volgende:
Kijk van tevoren even op internet naar de prijsen, scheelt je een loopje.
Ik maak mijn schermpjes schoon met mijn brillendoekje, werkt perfect.
Mijn antwoord: Speel geen EA games op je DS.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:31 schreef outcast_within het volgende:
komt zometeen volgens mij iemand iets vragen over ds'en die vastlopen
Het kan ook gewoon liggen aan de games zelf.. Als een game slecht geprogrammeerd is kan het zijn dat je DS freezed of crasht.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je DS vastloopt is het eerste dat je kunt doen ff voorzichtig blazen (zonder spetters) in de cartridge slot en op de game. Blijft ie vastlopen dan moet je er gewoon ff mee terug, want het hoor niet.
Tuurlijk, maar dan moet je met de game teruggaan. Als een game blijft vastlopen is de game niet goed en mag je m terugbrengen. Ik heb echter nog niet gehad dat een game meerdere keren vastliep. Eén keer Ouendan, maar toen zat er een haar in mn DSquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon liggen aan de games zelf.. Als een game slecht geprogrammeerd is kan het zijn dat je DS freezed of crasht.
PROESTquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén keer Ouendan, maar toen zat er een haar in mn DS
Hoe krijg je dat voor elkaar o.O?!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén keer Ouendan, maar toen zat er een haar in mn DS
De vraag is ook wat voor een haar..... Noot's Nintendo fetish kan zieke vormen aannemen !quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:34 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar o.O?!
Een externe microfoon is alleen in combinatie met oordoppen te gebruiken. Dus een headset.. Een DS headset kent 2 mannetjes die in beide gaatjes worden gestopt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:56 schreef Maaark het volgende:
Nou... ik heb toch al krasjes op mn touchscreen...
Is de koptelefoon-out trouwens ook een microfoon-in of werken de microfoons met dat langwerpige ingangetje naast de koptelefooningang?
Jam with the band gebruikt geen micquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:44 schreef Maaark het volgende:
Hmm bedankt... toch jammer... een line-in was wel handig geweest voor dingen als Electroplankton, Jam with the band en Nitrotracker...
Jawel toch? je kan toch melodieen inzingen ofzo die ie dan convert naar noten? Een soort audio=>MIDI?quote:
2 stuks gekocht, 1 voor mij en een cadeautjequote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:19 schreef netto_m het volgende:
[..]
Ingeslagen voor de oorlog![]()
oft: assperine, jij kijkt that 70 show?
Ik heb hem voor 30 euro gekocht in Zwolle bij de Top 1 Toysquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:38 schreef ASSpirine het volgende:
Zo'n Nintendo USB ding, kost 45 euro...
Vind dat wel veel voor zoiets... Maar ik wil op internet spelen...
Stupid router, is echt iets mis mee...
als je daar nog es komt, zou ik zeggen, koop voor mij en stuur het opquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:41 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 30 euro gekocht in Zwolle bij de Top 1 Toys
PP bij mijn zus gespeeld maar dat is nog een verdomt leuk spelletjequote:Op woensdag 12 juli 2006 20:14 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik heb Princess Peach gered! Nu alleen nog in World 4 en 7 komen...
Hij is idd erg zoet,niet te moeilijk lekker snel door lopen van de levels is ook wel; eens lekker.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Princess Peach is best gaaf ja. Wat makkelijker dan NSMB, maar zeker wel leuk. Alleen zo extreem zoetsappig.
Had in eerste instantie ook problemen met mijn router (US Robotics wireless baggerdingquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:38 schreef ASSpirine het volgende:
Stupid router, is echt iets mis mee...
Speelde in het begin ook op de felste stand, maar ben nu overgestapt op stand 3 (overdag) en stand 2 ('s avonds) Maar ook op de felste stand was de battterijduur niet drastisch korter. Ik heb het nog niet precies gemeten, maar een uur of 8 tot 9 gaat ie zeker weten meequote:Op woensdag 12 juli 2006 21:36 schreef netto_m het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de speelduur bij jullie als je de DS op volle licht sterkte speeld?
Ja, het is ook een kras magneet. Ben aan het wachten op mijn eerste grote krassen. Maar ach hoe langer ik hem heb hoe minder het mij uit maakt (maar nu nog ff geen krasjes aub).quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:21 schreef Roi het volgende:
AAAAAARG OMG, heb net mijn DS Lite met de bovenkant buiten op de tegelgrond laten vallen...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:14 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik heb Princess Peach gered! Nu alleen nog in World 4 en 7 komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[TK] Nintendo DSquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:21 schreef Roi het volgende:
AAAAAARG OMG, heb net mijn DS Lite met de bovenkant buiten op de tegelgrond laten vallen...
Iemand die heel wanhopig is om een DS te bemachtigen maar geen 150 euro er voor neer wilt leggenquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:07 schreef Kill_em_all het volgende:
Lol 80 euro voor een phat DS met een lui pixel. Sowieso, wie gaat er nou een DS met een lui pixel kopen
Groot hoor ik van velen... de meeste die ik ken hebben hun DS ingeruild voor de DS lite.... ingeruild als in weggegeven of in de kast gelegd. Helderheid van het beeld (4 contrast opties), de ligging in de hand en de lange battery duur zijn grote pluspunten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:15 schreef Retarded het volgende:
Hoe groot is het verschil nou tussen de DS en de DS Lite.. wat betreft helderheid van het beeld?
Check het filmpje (iets naar beneden scrollen) ..... !quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:27 schreef Retarded het volgende:
Design kan me niet boeien.. gaat om de games, en niet om hoe het apparaat eruit ziet. Ligging in hand, tja.. ik heb grote handen en heb daarom graag juist wat groter. Alleen het contrast en de langere accuduur zouden voor mij een pluspunt zijn. Morgen ga ik even kijekn hoe groot het verschil nou echt is, want ik kan nu een normale DS voor wel heel weinig kopen!
Nog niet, kon 'm nergens vinden in de stad vorige week en heb toen Kirby gekocht.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:20 schreef dvdk het volgende:
Speelt iemand hier dit ook?
Nou, bij de Intertoys in A'dam (ergens in een zijstraatje van de Kalverstraat) hebben ze in zo'n grabbelbak o.a. Zelda 2: The Adventure of Link en Castlevania (NES Classics) voor 10 euro per stuk. En nog wel wat meer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:06 schreef Lister het volgende:
Ik ben al bijna alle speelgoedzaken in de buurt afgegaan en heb er al een aantal te pakken, dat ze maar rond de 10 euro kosten is ook wel lekker. Maar ik zoek nog steeds met name Zelda 2 The Adventure of Link, Donkey Kong, Pacman en dan ook nog Ice Climber en ExciteBike om het compleet te maken.
Alle verpakkingen zien er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
Dus als iemand nog een winkel weet in Noord Holland of omstreken waar ze een van die spellen hebben dan hoor ik het graag, of bestellen jullie alleen maar via internet?
Ik heb het ook al op een aantal internetshops geprobeerd maar die hebben ze niet meer op voorraad lijkt het![]()
Aan het filmpje te zien wordt het bovenste scherm echt minimaal gebruikt. Jammer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
4 minuten FFIII: http://www.gfdata.de/archiv07-2006-gamefront/1900.html
Let op, dit zijn de eerste vier minuten, dus kunnen spoilers bevatten.
Het doet me pijn om er naar te kijken. Maar wel mooi dat het telkens bij trekt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:01 schreef BMH het volgende:
Screenprotector's zijn useless
Als de DSlite dat overleeft
Hij ziet er nogal klein uit. Tuurlijk ziet het er wel leuk uit, maar ik heb net zoals Retarded erg grote handen en ik zie mijzelf niet comfortabel spelen met zo'n DS lite.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Check het filmpje (iets naar beneden scrollen) ..... !
Veel plezier met je DS
http://www.cabel.name/2006/03/nintendo-ds-lite-first-look.html
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens.... zou te snelle conslusie zijn. Square kennende gaan ze daar juist wel gebruik van maken. Cutscene op het einde deed dat al bv en hij (of zijquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:37 schreef netto_m het volgende:
[..]
Aan het filmpje te zien wordt het bovenste scherm echt minimaal gebruikt. Jammer.
Ziet er leuk uit! Ik hoop wel dat het wat vloeiender gaat dan op het filmpje, maar dat zou wel door de kwaliteit komen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mocht je hem ooit willen verkopenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:54 schreef NrSiX het volgende:
hehe ik heb ook een brain age van 20 nu maar vind het spel lang niet zo interessant meer eigenlijk.. ben er nu wel een beetje op uit gekeken na 3 week
Ik ben nog bezig meer toe te voegen .... alleen tijd.... zucht... Ben net alleen terug van vakantie (2 dagen naar texelquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:34 schreef r0b1n het volgende:
@Mezzin, is het ook mogelijk om meer titels toe te voegen aan je pricecompare (en wllicht meerdere shops?) Ik zag bv Tonyhawk sk8terland voor 24,99 bij bol.com staan
Mjah... In Japan zijn 1 en 2 en 3 op de GBA verschenen... Zou kunnen. Daarnaast heeft NGamer juist weer gezegd dat Mother 3 gewoon op de GBA in Europa verschijnt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:23 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens EGM komt er een Earthbound compilatie op de DS!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
22quote:
Mijn broertje van 13 is in wereld 8. Ook niet echt klein meer mjah toch wat jonger dan 22quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
aha. Ik dacht echt van een klein kindje heeft dat uitgespeeld ofzo
Nu heb je het gejinxed!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk nog steeds dat ze niet komen.
Ik vind dit veel indrukwekkenderquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
aha. Ik dacht echt van een klein kindje heeft dat uitgespeeld ofzo
Je moet em uitspelen en opnieuw beginnenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:59 schreef gamecube_master het volgende:
Ik heb nu New Super Mario Bros 6 uur in mijn bezit en ik zit in wereld 8. Moet ik me nu na laten kijken?
drangbuis meeleveren bij mariokart?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:03 schreef Kill_em_all het volgende:
Ah man mariokart spelen is trouwens wel gevaarlijk voor je gezondheid. Zat net mariokart met mijn pa en broertje te spelen. Maar mijn pa kan dus echt helemaal niet tegen zijn verlies en me broertje werd bijna voor zijn hoofd gemept omdat mijn pa het niet kon winnen :/ en het erge is dat me pa gewoon iedere avond weer dat spelletje gaat spelen en iedere avond is het hetzelfde liedje. Moet nintendo niet een soort lock maken dat je je ouders niet meer kan laten spelen?
ik ben klaar met die serie... sinds ze dat 3D gebeuren gebruiken zijn de games gewoon niet leuk meer. Een game die top-down view wel goed kon combineren met 3D was Ignition voor de pc... dat was toendestijds echt een geweldige goed spel!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:29 schreef dapluiz het volgende:
Vandaag is micro machines uit
Dit weekend ff ophalen denk ik
Gewoon meenemenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:14 schreef Maraca het volgende:
Ik moet zo naar het ziekenhuisMaar goed, daar hebben ze dus de regel dat je geen mobiels aan mag hebben enzo.. mag een DS ook niet aan?
![]()
Probeer het uit in de winkel, staan nu meestal demo pods met brain training erin. Ik vond het ieder geval helemaal niksquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:20 schreef Dickbride het volgende:
Is dat braintraining spel een beetje leuk? Niet te makkelijk zeg maar? Als je die puzzels in de reclame moet geloven kan zelfs een aap die spellen doen
(DISCLAIMER: ik zeg neit dat apen dom zijn... ik stam af van die beesten: ik zeg, respect voor de aap)
Het begint vrij simpel, maar hoe meer je speelt hoe meer puzzels je krijgt. Later komen een aantal van deze puzzels ook nog eens in 'hard' beschikbaar en dan zijn ze echt niet gemakkelijk meer.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:20 schreef Dickbride het volgende:
Is dat Dr Kawashima () Braintraining spel een beetje leuk? Niet te makkelijk zeg maar? Als je die puzzels in de reclame moet geloven kan zelfs een aap die puzzels doen,
(DISCLAIMER: ik zeg neit dat apen dom zijn... ik stam af van die beesten: ik zeg, respect voor de aap)
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:25 schreef BMH het volgende:
[..]
drangbuis dwangbuis meeleveren bij mariokart?
Gebruik 2 Stylussen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:15 schreef nogal het volgende:
Zit nu vast in operatie 1 van Chapter 2 met Trauma Center, kom gewoon echt niet verder. Je moet zo snel werken om die bubbeltjes zichtbaar temaken, dan met je pincet pakken en dan weg snijden, en dan nog gel erop, en dan door naar de volgende. Is hier een aparte manier voor ofzo?
Lijkt me echt een erg toffe gamequote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Hoops filmpje waarin getoond wordt hoe de besturing werkt:
http://www.nintendo.co.jp/ds/ab3j/index.html
Qua characters kunnen we Moogles, Cactuars, White Mages, Black Mages en Ninja's verwachten uit de Final Fantasy games
-edit-
Ohw, en check dit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Consoleshop heeft hem ook. Maar er staat niet bij wanneer hij leverbaar is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:50 schreef Kill_em_all het volgende:
Argh ZP heeft de datum voor die joytech hoes weer veranderd. Is er nog een andere online shop die mij voor dinsdag een carcharger + hoesje kan leveren?
Wel dusquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:07 schreef MJay1 het volgende:
Damn ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil een DS lite. Dat staat vast. Maar waarom moeten ze hem nou weer in 2 kleuren uitbrengen! De witte is super mooi, evenals de zwarte! Welke moet ik nemen! Ik denk dat het maar de witte wordt. Die zwarte is niet echt glimmend toch?
Als wilt dat hij nog een beetje toonbaar is na een paar krassen .... neem de wittequote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:07 schreef MJay1 het volgende:
Damn ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil een DS lite. Dat staat vast. Maar waarom moeten ze hem nou weer in 2 kleuren uitbrengen! De witte is super mooi, evenals de zwarte! Welke moet ik nemen! Ik denk dat het maar de witte wordt. Die zwarte is niet echt glimmend toch?
Blijf dat maar gewoon denken...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:31 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Als wilt dat hij nog een beetje toonbaar is na een paar krassen .... neem de witte
Koop zwartquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:48 schreef Maaark het volgende:
[..]
Blijf dat maar gewoon denken...![]()
Mijn mening is zwart!![]()
Maarja, oneindige discussie...![]()
Ik zit daar ook vast. Dat spel is best frustrerend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:15 schreef nogal het volgende:
Zit nu vast in operatie 1 van Chapter 2 met Trauma Center, kom gewoon echt niet verder. Je moet zo snel werken om die bubbeltjes zichtbaar temaken, dan met je pincet pakken en dan weg snijden, en dan nog gel erop, en dan door naar de volgende. Is hier een aparte manier voor ofzo?
Chii is ook zo leuk hequote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:11 schreef Kill_em_all het volgende:
Offtopic: Sinaasappelsapje om een of andere reden wil ik iedere keer Chiiiiiiiii posten als ik je avatar zie :x
Daar heb ik ook opgegeven. Fuck die shitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:35 schreef NrSiX het volgende:
Ben een beetje zat van princess peach, sta voor de deur van bowsers castle, moet ik eerst alle toads hebben gehaald. Sommige kom ik echt niet bijfuck this
Yep, maar liever beperkte gameplay dan helemaal niet, zeg ik altijd maarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:18 schreef __Saviour__ het volgende:
singlecard downloadplay is beperkt vanwege het beperkte geheugen van de DS.
met een vervangende oplader ben je bijna net zo duur uit! lijkt mij.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:22 schreef Cleverkidr het volgende:
Vraagje:
Ik wil in Amerika wellicht een DS lite kopen. (ik ben er toch, en voordeliger).
Kan ik dan later een vervangende oplader in Nederland kopen voor de juiste aansluiting?
Ik gebruik dan liever geen converter, maar is het voltage een probleem?
Thanks!
(en ik wil dan ook new super mario of course)
Ja maar Mario Kart vind ik geen 'echte' racer waar je hoge snelheden haalt. Het snelheidsgevoel zit 'm totaal niet in Mario Kart en de circuits hebben niet echt een realistische omgeving.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:21 schreef BMH het volgende:
Mariokart heeft single cart multiplayer. Wel gelimiteerd, maar toch super
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook opgegeven. Fuck die shit
realisme kun je niet vinden in een mario game. Als je Mariokart multicart speelt kun je 150 cc kiezen.. Dat gaat zekers wel snel imoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:52 schreef JK het volgende:
[..]
Ja maar Mario Kart vind ik geen 'echte' racer waar je hoge snelheden haalt. Het snelheidsgevoel zit 'm totaal niet in Mario Kart en de circuits hebben niet echt een realistische omgeving.
Ik vind 'm van Mario Kart nog redelijk uitgebreid hoor, je kan ook balloon 'fights' doen enz. Mario 64DS, die is pas gelimiteerd.
Niet nieuw, airship hadden we al gezien toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:19 schreef Sjotime het volgende:
Nieuwe FF screens?
[afbeelding]
Meer: http://www.dstopgames.nl/(...)5BUPDATE%5D_447.html
Geen idee,... vroeg volgens mij niet of het airship nieuw was..... !quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet nieuw, airship hadden we al gezien toch?
Klopt... Scherp opgemerkt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geen idee,... vroeg volgens mij niet of het airship nieuw was..... !
same herequote:Op zondag 16 juli 2006 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
AAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGGGGGGGG....ik zit te klooien bij missie 24 van Advance Wars![]()
![]()
Ik wil hem.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:19 schreef Sjotime het volgende:
Nieuwe FF screens?
[afbeelding]
Meer: http://www.dstopgames.nl/(...)5BUPDATE%5D_447.html
Erg goedquote:Op zondag 16 juli 2006 13:21 schreef mini-lellan het volgende:
Hoe is Castelvania: Dawn of Soro?
ik heb em gister ff in me hand gehad maar tog teruggezet![]()
Überquote:Op zondag 16 juli 2006 13:21 schreef mini-lellan het volgende:
Hoe is Castelvania: Dawn of Soro?
ik heb em gister ff in me hand gehad maar tog teruggezet![]()
Er zullen nog wel een aantal spellen verschijnen maar deze worden vooral door 3rd-party developers uitgebracht zoals EA. Nintendo richt zich bijna alleen nog maar op de DS en de Wii. Maar als je nooit een GBA hebt gehad zijn er zo 25 titels die absoluut de moeite waard zijn om alsnog te spelenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:06 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik ga de DS Lite kopenHij is toch zooo mooi
Maar, (stomme vraag misschien) stopt Nintendo nou met het maken van spellen voor de GBA?
Aw dan is het goed.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:07 schreef Lexie het volgende:
[..]
Er zullen nog wel een aantal spellen verschijnen maar deze worden vooral door 3rd-party developers uitgebracht zoals EA. Nintendo richt zich bijna alleen nog maar op de DS en de Wii. Maar als je nooit een GBA hebt gehad zijn er zo 25 titels die absoluut de moeite waard zijn om alsnog te spelen.
Wat snel al! Kickass!quote:
brain age is meer opbouwend. Je hebt dagelijkse training en dat wordt bijgehouden in grafieken. Je kunt zo lang doen over veel oefeningen als je wilt, maar de tijd wordt wel bijgehouden. Ook zit er sudoku in, best geinig.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:00 schreef Sannelie het volgende:
Even een vraagje...
Ik wil een brain spel kopen.. Nu heb je big brain academy en die van dr kawashima (zoiets).
Welke vinden jullie leuker en wat is nou eigenlijk het grote verschil?
quote:If Brain Age is an aerobics instructor, Big Brain Academy is a Boot Camp sergeant - Brain Age is a casual mind workout, but Big Brain Academy tells your mind to Drop and give me fifty
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:23 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwjah, meer data:
October:
27 - Yoshi's Island 2
November:
10 - Mario Basketball 3 on 3
Ohhhh ja ik ookquote:
Dat duurt nog lang!quote:Op zondag 16 juli 2006 20:02 schreef ikookhier het volgende:
Opera DS Browser zal op 29 september in Europa te verkrijgen zijn!![]()
Wifiquote:Op zondag 16 juli 2006 22:48 schreef nlboy het volgende:
Hopelijk komt er ook een Mario Party uit voor de DS.
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario party duurt te lang voor een handheld game.
Die bleek tegen te vallen.quote:
Mwah...lijkt met niet echt een leuke game.quote:
Mario party moet je niet opeen handheld doen en ook niet online. Je gaat niet elke beurt weer 5 mins wachten tot je weer iets kan doen. Mario party moet mer 4 vrienden, een kratje bier en veel plezierquote:Op maandag 17 juli 2006 00:13 schreef nlboy het volgende:
[..]
Die bleek tegen te vallen.Dus hopelijk komt er eentje met idd WiFi.
![]()
Tetris DS is zeer gaf hooorquote:Op maandag 17 juli 2006 02:13 schreef McGilles het volgende:
Is Tetris een beetje leuk om te kopen?
Ik ken trouwens niemand met een DS, dus multiplayer zit er dan niet in!
Koop de Lite.... betere oplaadbare batterij. Verwisselen hoeft helemaal niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:20 schreef CherryLips het volgende:
hoi, ik ben helemaal n00b hier, maar ik zat eraan te denken om een DS te kopen, ik vraag me alleen af of die batterij echt maar 6 uur meegaat en of je er nog allemaal zooi bij moet kopen die je wel moet hebben voor wifi enzo, maar die niet in het pakket zitten?
/n00b modus
Heerlijk game Gijsquote:Op zondag 16 juli 2006 20:21 schreef Sjotime het volgende:
Ohhhh ja ik ookEn ik ga die Advance Wars ook proberen zodra ik mijn huidige 2 games uit heb.
Idd.. als je toch een DS gaat kopen, koop dan gelijk de DS Litequote:Op maandag 17 juli 2006 01:20 schreef CherryLips het volgende:
hoi, ik ben helemaal n00b hier, maar ik zat eraan te denken om een DS te kopen, ik vraag me alleen af of die batterij echt maar 6 uur meegaat en of je er nog allemaal zooi bij moet kopen die je wel moet hebben voor wifi enzo, maar die niet in het pakket zitten?
/n00b modus
Demo's nee maar wel extra items bijvoorbeeld in animal crossing...quote:Op maandag 17 juli 2006 09:39 schreef nlboy het volgende:
Was het nou mogelijk om met de DS-lite content te downloaden van internet? Zo ja, hoe doe ik dat?
En hoe kom ik achter mijn friendcode?
Als je een leuke prijs vindt, schroom niet om het hier te meldenquote:Op maandag 17 juli 2006 02:11 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
het enige wat je moet kopen voor je DS om online te kunnen is een spel die WiFi ondersteund
Voor de rest zou draadloos internet thuis handig kunnen zijn of je moet gebruik maken van de nintendo WiFi USB stick
14 secondenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:39 schreef __Saviour__ het volgende:
19.01 seconden tot nu toe. Dat zou veel sneller kunnen, ik maak alleen 'fouten' omdat dat ding m'n cijfers soms niet herkent
Bij alle mediamarkten, volgens de folderquote:Op maandag 17 juli 2006 15:00 schreef ikookhier het volgende:
DS lite voor 140E mm Alkmaarvoor die ene die hem nog niet heeft
D'r zit standaard een reserve stylus bij. En als je die ook kwijtraakt:quote:Op maandag 17 juli 2006 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat zit er eigenlijk allemaal bij als je hem koopt? als ik zo'n pennetje zou slopen, hoe duur is een nieuwe?
Zit een extra pennetje bijquote:Op maandag 17 juli 2006 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij alle mediamarkten, volgens de folder
wat zit er eigenlijk allemaal bij als je hem koopt? als ik zo'n pennetje zou slopen, hoe duur is een nieuwe?
COOL nice one!quote:Op maandag 17 juli 2006 15:49 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik ben heeeeeeeeel blij
Ik heb mijn Nintendo WiFi stick omgetoverd naar een volledig werkende Software Accesspoint en nu kan ik door middel van homebrew zelfs mijn PC besturen![]()
![]()
ooit eens op Fok!Games geweest, zo'n programma
volgens die site komt er ook een roze DS Litequote:Op maandag 17 juli 2006 15:14 schreef Yngwie het volgende:
[..]
D'r zit standaard een reserve stylus bij. En als je die ook kwijtraakt:
http://www.lik-sang.com/info.php?category=279&products_id=9221&
Foto: http://nds.tweaking.nl/1.jpgquote:Op maandag 17 juli 2006 16:16 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
COOL nice one!
Ben zelf nog mijn server aan het configureren zodat het gaat werken...
[DS]Homebrew topic [deel 1]quote:Op maandag 17 juli 2006 16:30 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Foto: http://nds.tweaking.nl/1.jpg
En dit gaat gewoon via mijn Nintendo WiFi adapter die nu als accesspoint werkt door andere drivers e.d.
Onderste scherm ziet er wat raar uit, maar komt gewoon door de hoek, het is een oude DS he
Dat topic is gesloten inderdaad, maar je doelt erop dat ik dit hier niet mag zeggen?quote:
Als ie vandaag in de winkel had gelegen had ik wel even 14 seconden neergezetquote:Op maandag 17 juli 2006 11:39 schreef __Saviour__ het volgende:
19.01 seconden tot nu toe. Dat zou veel sneller kunnen, ik maak alleen 'fouten' omdat dat ding m'n cijfers soms niet herkent
Ik weet dat er niets illegaals aan is, maar op fok geld er een regel: PSP homebrew mag wel, DS homebrew mag niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:40 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Dat topic is gesloten inderdaad, maar je doelt erop dat ik dit hier niet mag zeggen?
Er is niks illegaals aan zover ik weet![]()
Daar mogen ze dan toch iets aan doen, corrupte zooiquote:Op maandag 17 juli 2006 17:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik weet dat er niets illegaals aan is, maar op fok geld er een regel: PSP homebrew mag wel, DS homebrew mag niet.
Logisch toch?![]()
---------
The damn dog ate my Nintendo DS!
steun de gameshops.. betaal 5 euro meer!quote:Op maandag 17 juli 2006 18:17 schreef mini-lellan het volgende:
DSLitte 139¤ bij mediamarkt![]()
en NSMB 35¤![]()
Nedgame is normaal ook ¤10 goedkoper (heb ¤389 voor mijn 360 betaald)quote:
Daar zijn ze helaas laatst mee gestopt. De consoles zijn daar tegenwoordig de gewone prijs. Nog altijd geen reden om het daar niet te gaan halen.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nedgame is normaal ook ¤10 goedkoper (heb ¤389 voor mijn 360 betaald)
Jammer, vond het altijd wel fijn om naar Nedgame te gaan. Morgen eens kijken voor Titan Quest.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daar zijn ze helaas laatst mee gestopt. De consoles zijn daar tegenwoordig de gewone prijs. Nog altijd geen reden om het daar niet te gaan halen.
Gameshops FTW
Komen er nou nog mensen tetrissen
Met die prijs had Nedgame maar 5 euro winst op iedere 360quote:Op maandag 17 juli 2006 18:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nedgame is normaal ook ¤10 goedkoper (heb ¤389 voor mijn 360 betaald)
Ach, zolang ze daar games buget maken 2 maanden voor andere winkels vind ik het echt niet erg om daar voor een spelletje te kijken. Helaas woon ik aan de andere kant van het landquote:Op maandag 17 juli 2006 18:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jammer, vond het altijd wel fijn om naar Nedgame te gaan. Morgen eens kijken voor Titan Quest.
Je hebt zelf geen mening ofzoquote:Op maandag 17 juli 2006 18:57 schreef netto_m het volgende:
- Advance Wars:Dual Strike
Kunnen jullie mij helpen? Welke game is hier het best geschikt voor. Of welke game is simpelweg het best.
IMO kun je het beste AW:DS kopen. De LostMagic is boring as hel, electroplankton is leuk voor 10 min & sonic is sonic.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:57 schreef netto_m het volgende:
Ik zit met een dilemma. Ik wil me nog één game kopen voor dat ik (donderdag) op vakantie ga met de auto, en 20 uur in de auto moet zitten. Ik ben aan het twijfelen tussen de volgende games:
- Sonic Rush
- Electroplankton
- Lost Magic
Kunnen jullie mij helpen? Welke game is hier het best geschikt voor. Of welke game is simpelweg het best.
Weet ik niet, weet jij mischien of ik een mening hebquote:Op maandag 17 juli 2006 18:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je hebt zelf geen mening ofzoIk zou ze gewoon allemaal halen verder
Advance Wars!quote:Op maandag 17 juli 2006 18:57 schreef netto_m het volgende:
Ik zit met een dilemma. Ik wil me nog één game kopen voor dat ik (donderdag) op vakantie ga met de auto, en 20 uur in de auto moet zitten. Ik ben aan het twijfelen tussen de volgende games:
- Sonic Rush
- Electroplankton
- Lost Magic
Voor een lange autorit is dan AW:DS veruit geschikt.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:57 schreef netto_m het volgende:
- Sonic Rush
- Electroplankton
- Lost Magic
Het is wel bagger gesteld met de accesoires... voor de lite... lik-sang heeft zelfs voor en case leverings problemen. Maar ik wacht wel ff het is wel een gave casequote:Op maandag 17 juli 2006 21:04 schreef nlboy het volgende:
Pfff wat zijn er weinig winkels die accesoires voor de Lite verkopen. Gister Media Markt Amsterdam had alleen autolader en zo'n starterskit voor de Lite (die allebei uitverkocht waren) en de ToysRus had alleen maar accesoires voor de GBA.![]()
Dacht dat er niks aan de hand was, tot ik opeens wat voelde..quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:21 schreef Roi het volgende:
Hoe zo zuigt sonic ?? volgens mij was dit een leuke gamequote:Op maandag 17 juli 2006 19:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Voor een lange autorit is dan AW:DS veruit geschikt.
Sonic zuigt en Electroplankton is een non-game die je na 15 minuten al beu bent.
Het was een mening natuurlijk. Ik vind de hele sonic-stijl niks, maar even gekeken en in review scoorde de game wel aardig.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:45 schreef ikookhier het volgende:
Hoe zo zuigt sonic ?? volgens mij was dit een leuke game![]()
Nintendo bellen voor een nieuwe L knop. DS open schroeven, L-knop erin drukken en klaar.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:27 schreef Roi het volgende:
[..]
Dacht dat er niks aan de hand was, tot ik opeens wat voelde..
[[url=http://static.flickr.com/54/191952599_6d6861f9a9.jpg?v=0]afbeelding][/url]
[[url=http://static.flickr.com/70/191952598_65dff3af5f.jpg?v=0]afbeelding][/url]
[[url=http://static.flickr.com/46/191952597_294723fd6e.jpg?v=0]afbeelding][/url]
Hmm dan ga ik daar ook maar s kijken. Waar zit dat precies in Utrecht??quote:Op maandag 17 juli 2006 21:58 schreef Cadfael het volgende:
Het is nog slecht gesteld met beschermhoesjes voor de Lite ja. Ik heb er zelf een gehaald bij Dr Games in Utrecht. Die hadden er een hoop geimporteerd van Airform Game Pouch. Er handig ding met verstevigt plastic boven en onder en rits. Je kan er ook 3 games in kwijt, en een netje waar je evt nog wat losse dingetjes in kan doen (vb meer games:P)
Kostte ook maar 9,95 dus viel erg mee.
Ik wilde eigenlijk een volledig metalen case maar daar kunnen we nog wel even op wachten ben ik bang.
Ze zitten in de Amsterdamsestraatweg vanuit het centrum aan de rechterkant, zo ongeveer bij nr 300.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:38 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Hmm dan ga ik daar ook maar s kijken. Waar zit dat precies in Utrecht??
En Maraca waar heb jij dat setje gekocht?
Pfff. Jammer zeg.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:27 schreef Roi het volgende:
[..]
Dacht dat er niks aan de hand was, tot ik opeens wat voelde..
[[url=http://static.flickr.com/54/191952599_6d6861f9a9.jpg?v=0]afbeelding][/url]
[[url=http://static.flickr.com/70/191952598_65dff3af5f.jpg?v=0]afbeelding][/url]
[[url=http://static.flickr.com/46/191952597_294723fd6e.jpg?v=0]afbeelding][/url]
Heb je wel eens naar de schroeven gekeken? Het lijkt me ook dat je dan de DS meer schade toebrengt!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo bellen voor een nieuwe L knop. DS open schroeven, L-knop erin drukken en klaar.
Oei.. extra voorzichtig zijn dan maar.. 50 dollarquote:
*poetst bril*quote:Op maandag 17 juli 2006 22:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo bellen voor een nieuwe L knop. DS open schroeven, L-knop erin drukken en klaar.
Media Markt Hengeloquote:Op maandag 17 juli 2006 22:38 schreef Sannelie het volgende:
[..]
En Maraca waar heb jij dat setje gekocht?
Lenzen spiegelen alles. Standaardnatuurkundequote:
spiegelt een lens dan ook een L naar een Rquote:Op maandag 17 juli 2006 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Lenzen spiegelen alles. Standaardnatuurkunde
Er komen meerdere nieuwe delen aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:24 schreef Marble het volgende:
Net Phoenix Wright uitgespeeld. Het was mooi maar ook jammer, want nu zijn mijn dagen als homicide investigator definitief ten einde(nou ja, tot deel 2 verschijnt dan). Lang over gedaan, maar aan alles moet toch eens een einde komen he. Kan niet wachten op deel 2!
Er zijn momenten dat ik wou dat ik japans kon lezen....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er komen meerdere nieuwe delen aan.![]()
Begin 2007 een port van een ouder GBA deel (vergelijkbaar met de eerste missies van het huidige spel) en halverwege 2007 een echt vervolg (vergelijkbaar met de laatste missie van het huidige spel).
Phoenix Wright
Verkoop je 'm ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:24 schreef Marble het volgende:
Net Phoenix Wright uitgespeeld. Het was mooi maar ook jammer, want nu zijn mijn dagen als homicide investigator definitief ten einde(nou ja, tot deel 2 verschijnt dan). Lang over gedaan, maar aan alles moet toch eens een einde komen he. Kan niet wachten op deel 2!
hijs op vakantiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:59 schreef Xrenity het volgende:
Thomper! Wat is er met ds-gamer.nl aan de hand!
Ik wil het ook nog eens een keer leren... alleen het is wel erg moeilijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:06schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Er zijn momenten dat ik wou dat ik japans kon lezen....
Trek er maar een jaartje of zes voor uit !quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:12 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog eens een keer leren... alleen het is wel erg moeilijk![]()
Maar wie weet een.... LOI cursusje en klaar.....
volgens mij zijn alle admins op vakantie en juist tijdens deze periode werd de site gehacktquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:59 schreef Xrenity het volgende:
Thomper! Wat is er met ds-gamer.nl aan de hand!
1)Geheugenkaart is niet nodig bij een DS, die kan er uberhauft niet eens inquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:28 schreef damian25 het volgende:
Ik ben van plan om een DS te kopen maar ik vroeg me wat het verschil is tussen een lite en een gewone DS. En of er ook standaard een geheugenkaart bij zit.
Je vergeet er een.... hij is VEEEEEEEEEEEEEEEL mooierquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
1)Geheugenkaart is niet nodig bij een DS, die kan er uberhauft niet eens in
2) Verschillen DSlite-DS:
-Helderder scherm (super helder, games \zien er stukken beter uit)
-betere batterij
-kleiner
-mooier
-mic zit op een betere plek
En dat zijn denk ik wel de belangrijkste voordelen van de DS lite
Ach een leuke hobbyquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:30 schreef netto_m het volgende:
[..]
Trek er maar een jaartje of zes voor uit !
6 jaar mijn aars. Kanji is idd een bitch om te leren maar voor de rest is Japans veel makkelijker dan het lijkt. Is echt wel in een paar jaar te leren als je het echt wil.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:30 schreef netto_m het volgende:
[..]
Trek er maar een jaartje of zes voor uit !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |