Heb je wel eens naar de schroeven gekeken? Het lijkt me ook dat je dan de DS meer schade toebrengt!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo bellen voor een nieuwe L knop. DS open schroeven, L-knop erin drukken en klaar.
Oei.. extra voorzichtig zijn dan maar.. 50 dollarquote:
*poetst bril*quote:Op maandag 17 juli 2006 22:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo bellen voor een nieuwe L knop. DS open schroeven, L-knop erin drukken en klaar.
Media Markt Hengeloquote:Op maandag 17 juli 2006 22:38 schreef Sannelie het volgende:
[..]
En Maraca waar heb jij dat setje gekocht?
Lenzen spiegelen alles. Standaardnatuurkundequote:
spiegelt een lens dan ook een L naar een Rquote:Op maandag 17 juli 2006 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Lenzen spiegelen alles. Standaardnatuurkunde
Er komen meerdere nieuwe delen aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:24 schreef Marble het volgende:
Net Phoenix Wright uitgespeeld. Het was mooi maar ook jammer, want nu zijn mijn dagen als homicide investigator definitief ten einde(nou ja, tot deel 2 verschijnt dan). Lang over gedaan, maar aan alles moet toch eens een einde komen he. Kan niet wachten op deel 2!
Er zijn momenten dat ik wou dat ik japans kon lezen....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er komen meerdere nieuwe delen aan.![]()
Begin 2007 een port van een ouder GBA deel (vergelijkbaar met de eerste missies van het huidige spel) en halverwege 2007 een echt vervolg (vergelijkbaar met de laatste missie van het huidige spel).
Phoenix Wright
Verkoop je 'm ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:24 schreef Marble het volgende:
Net Phoenix Wright uitgespeeld. Het was mooi maar ook jammer, want nu zijn mijn dagen als homicide investigator definitief ten einde(nou ja, tot deel 2 verschijnt dan). Lang over gedaan, maar aan alles moet toch eens een einde komen he. Kan niet wachten op deel 2!
hijs op vakantiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:59 schreef Xrenity het volgende:
Thomper! Wat is er met ds-gamer.nl aan de hand!
Ik wil het ook nog eens een keer leren... alleen het is wel erg moeilijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:06schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Er zijn momenten dat ik wou dat ik japans kon lezen....
Trek er maar een jaartje of zes voor uit !quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:12 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog eens een keer leren... alleen het is wel erg moeilijk![]()
Maar wie weet een.... LOI cursusje en klaar.....
volgens mij zijn alle admins op vakantie en juist tijdens deze periode werd de site gehacktquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:59 schreef Xrenity het volgende:
Thomper! Wat is er met ds-gamer.nl aan de hand!
1)Geheugenkaart is niet nodig bij een DS, die kan er uberhauft niet eens inquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:28 schreef damian25 het volgende:
Ik ben van plan om een DS te kopen maar ik vroeg me wat het verschil is tussen een lite en een gewone DS. En of er ook standaard een geheugenkaart bij zit.
Je vergeet er een.... hij is VEEEEEEEEEEEEEEEL mooierquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
1)Geheugenkaart is niet nodig bij een DS, die kan er uberhauft niet eens in
2) Verschillen DSlite-DS:
-Helderder scherm (super helder, games \zien er stukken beter uit)
-betere batterij
-kleiner
-mooier
-mic zit op een betere plek
En dat zijn denk ik wel de belangrijkste voordelen van de DS lite
Ach een leuke hobbyquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:30 schreef netto_m het volgende:
[..]
Trek er maar een jaartje of zes voor uit !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |