Is dat een beetje betrouwbare site?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:54 schreef GokuSFE het volgende:
Te koop voor ca. 28 euro bij dvdboxoffice.com
Nee, daarom vertellen ze datquote:
"Media Markt, nr1 in keus, nr 1 in prijs"quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:02 schreef PiRANiA het volgende:
Vandaag gekocht,
maar in Frankrijk pas spelen
ben benieuwd.
Denk alleen we dat ik hard gekontneukt ben, 45¤
45? Best wel jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:02 schreef PiRANiA het volgende:
Vandaag gekocht,
maar in Frankrijk pas spelen
ben benieuwd.
Denka alleen we dat ik hard gekontneukt ben, 45¤
Toch een goed spel.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:46 schreef kanaiken het volgende:
Eerste keer dat ik on-line ben, gelijk een Jap waarbij ik de eer had zijn 600e win te zijn.
Count me in. Hoeveel man is hier aanwezig met TDS?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:50 schreef BMH het volgende:
Wanner gaan we met zen alleen met elkaar tetrissen?
Ik ga nu eten. Misschien vanaaf?quote:
Zit nu op werk, kan ik dan ook met jou tetrissen? Geen idee hoe dat in z'n werk gaatquote:Op maandag 17 juli 2006 18:28 schreef BMH het volgende:
ik ga nu wel: 552402-549635
wifi settings -> search for acces point.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zit nu op werk, kan ik dan ook met jou tetrissen? Geen idee hoe dat in z'n werk gaat
bah, error code 50099, unable to find an access point. Move the NDS within range of the access point. For help, blablabla
Dus dat gaat niet lukken denk ik!
toegevoegd.. Join mijn gamequote:Op maandag 17 juli 2006 18:36 schreef disjfa het volgende:
BHM. Ik merk net dat ik net als jou een nieuwe code heb
409535-794460
Dank, maar ik zit op mijn werk aardig afgelegen dus kan geen access point vinden, vanavond ben ik om 20:30 thuis, als je dan nog zin hebt!quote:
Ja, waarom eigenlijk?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:54 schreef disjfa het volgende:
En ik altijd maar denken dat BHM goed is
ff eten 20.30 verder
Ow, is het al half negen?quote:
Nee?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:47 schreef disjfa het volgende:
Je weet dat je ook gewoon kan oefenen tegen andere online hé![]()
hij staat weer open, maar dan moet ik jou wel in m'n friends list hebben staan is het niet? Probeer even over 2 min, ik ga adden!quote:Op maandag 17 juli 2006 21:11 schreef disjfa het volgende:
Ik zit al een tijdje te zoeken maar ik kan zover ik zie niet zoveel vinden.
Ja. Dacht het wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:22 schreef ErikN het volgende:
Hoi, kort vraagje, zit de originele muziek nog in dit spel?
Ik bedoel dat russische deuntje van de gameboy versie van 100 jaar geleden. Anders hoef ik hem namelijk niet
Nadeel is dat alleen de 200 lines mode meetelt voor je offline tetris points, endless niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:30 schreef Rejected het volgende:
Heb gister tetris gekregen mn 3e poging in de marathon leverde mij de 200 lines op.
En 4e potje leverde mij ca. 1.000.000 op![]()
Best goed als ik dat hier zo lees![]()
Vandaag ff 5e potje, 4,1 miljoen
Bovenste scherm bij records.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:30 schreef __Saviour__ het volgende:
waar zie je die tetris points?
Da's ook weer zo natuurlijk!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:49 schreef Webby het volgende:
Als je de game net hebt en je bent een casual speler, dan begin je met 5000, maar wordt dat venzelf minder, tot je gelijke spelers krijgt en weer wat wint. Die training krijg je vanzelf wel ...
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:30 schreef Webby het volgende:
Infinite Rotation werkt niet in Online Play
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:07 schreef Webby het volgende:
Je kan beter oefenen op beide kanten op draaien, zo min mogelijk knoppen indrukken voor je een blokje op de goede plek hebt, zodat je de volgende kan plaatsen. Daardoor speel je sneller en haal je meer tetrissen in een kortere tijd. Let hierbij ook op dat bijv. een I blok door de ene kant op roteren een plek opzij gaat en andersom ook, waardoor je weer minder links en rechts hoeft te drukken.
Wat is je Friendcode?quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
OHw ja, Hold... Daar moest ik van Webby ook al gebruik van gaan maken. Zodra ik New Mario op 100% heb ga ik weer intensief Tetris spelen.
Jammerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan niet meer online met Tetris, mn gedeelde internetverbinding gaat naar de 360Ga strax met de Wii een draadloos netwerk aanleggen, dan kom ik weer op NWFC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |