Saai? Neuh. Maar de game is gewoon identiek aan de N64 game op een dertig-tal nieuwe sterren na, met twee nieuwe levels. En een paar minigames.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:21 schreef Maraca het volgende:
Is Mario 64 echt saai als je het al hebt gespeeld op de Nintendo 64?![]()
Hmm.. kan me herinneren dat ik Mario 64 op de Nintendo 64 nooit met de D-pad heb gespeeld, maar altijd met de thumbstick..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef Maaark het volgende:
Mario64 DS vind ik NIET TE SPELEN!
op de lite zonder thumbding dan... echt niet te doen... ook niet te doen met de D-pad...
Neem de Hori. Die is door Nintendo zelf goedgekeurd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:54 schreef Maaark het volgende:
Zijn screenprotectors die compatible zijn met de DS ook gewoon compatible met de DS Lite... oftewel... zijn de schermen hetzelfde qua grootte en materiaal
En hoe zijn de Big-Ben screenprotectors?
Is dat zo? Dus dat ik mijn DSL angstvallig thuis hou en aan niemand anders durf te geven slaat nergens op?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Neem de Hori. Die is door Nintendo zelf goedgekeurd.
Maar een screenprotector voor de DSL is sowieso onzinnig aangezien de DSL al extra protectie heeft.
why?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:39 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb de zaterdag na de officiële launchdate van de DS Lite 2 stuks gekocht.
Ingeslagen voor de oorlogquote:
Je kon echt niet kiezen tussen de witte en de zwarte?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:39 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb de zaterdag na de officiële launchdate van de DS Lite 2 stuks gekocht.
Dat probleem heb ik nou ook. Nouja scheelt me weer veel te veel geld uitgeven. Gelukkig zijn er nog minigames bij mario. Dat overleeft het nog wel ff. Nu nog mensen aan andere games verslavenquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga Ouendan weer oppakken bij gebrek aan DS titels. Is het zomer, handheldweer, zijn er geen DS games die me interesseren
Welke typoquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:57 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
kan iemand die typo in de TT weghalen <_<;;;;
Idd, die moet ik ook hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fuck, ik moet Mario Hoops toch gaan kopen
Moogle in Mario Hoops
NSMB natuurlijk! Lijkt er niet echt op maar is zeker een aanrader. Of anders Mario & Luigi: Partners in Time.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef nogal het volgende:
Morgen of overmorgen ook een DS lite halen om mee te nemen op vakantie. Ik heb me paps al zover gekregen dat hij Tetris DS voor me gaat kopenNu nog zelf 1 of 2 spelletjes kopen. Zit te denken aan Phoenix Wright (schrijf ik dat goed zo?) en misschien Advanced wars, iemand anders nog andere aanraders anders die redelijk op deze spelletjes lijken?
Ik heb het idee dat de game best tof kan worden, maar aan de andere kant kan ik me na Smash Brothers geen echt leuke Mario games herrinneren. Het doet me niks meerquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fuck, ik moet Mario Hoops toch gaan kopen
Moogle in Mario Hoops
Het is geen mario gamequote:Op woensdag 12 juli 2006 08:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de game best tof kan worden, maar aan de andere kant kan ik me na Smash Brothers geen echt leuke Mario games herrinneren. Het doet me niks meer
Mario & Luigi: Partners in Time.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef nogal het volgende:
Morgen of overmorgen ook een DS lite halen om mee te nemen op vakantie. Ik heb me paps al zover gekregen dat hij Tetris DS voor me gaat kopenNu nog zelf 1 of 2 spelletjes kopen. Zit te denken aan Phoenix Wright (schrijf ik dat goed zo?) en misschien Advanced wars, iemand anders nog andere aanraders anders die redelijk op deze spelletjes lijken?
Game je GBA games op een DS Lite......... Zoooveel beter beeldquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:47 schreef Retarded het volgende:
Ik heb de afgelopen weken goed zitten twijfelen om toch een Lite te halen. Ik heb sowieso nog geen DS, en had er al eerder een willen halen. En toch heb ik het nog NIET gedaan... waarom niet? Gebrek aan games die ik leuk vind. De paar spellen waarvoor ik een DS zou halen: Mario Kart, New Mario Bros en Metroid Prime. De rest van de games trekken me toch niet zo, op een enkeling na.
Ik heb voor het geld Mario vs. Donkey, Mario Advance 4 en Mario Advance 1 gehaald voor de GBA... en ik hield nog 100 euro over.. ik heb Mario Bros 3 vroeger nooit gespeeld, dus voor mij een totaal nieuwe game.. en Mario vs. Donkey ruled helemaal! Advance 1 heb ik nog niet kunnen spelen, maar die game ken ik toch al
Al met al, toch nog een gebrek aan echt leuke Mario games, en goede vechtspellekes (heb Street Fighter Alpha 3 en Final Fight One op de GBA echt helemaal grijs gespeeld!)
ja i know... dat was ook nog een reden om over te stappen, maar ik ga geen 100 euro extra uitgeven voor beter beeld. Ik heb onlangs een GBA SP Nes editie gekocht voor 50 euro nieuw... maandje terug ofzo. Daarvoor had ik een normale GBA, en ik heb nu dus al een flinke verbetering.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Game je GBA games op een DS Lite......... Zoooveel beter beeld
Brillendoekjes bevatten vaak alcohol.. Alcohol tast plastic aan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:23 schreef YourMaster het volgende:
Kijk van tevoren even op internet naar de prijsen, scheelt je een loopje.
Ik maak mijn schermpjes schoon met mijn brillendoekje, werkt perfect.
Mijn antwoord: Speel geen EA games op je DS.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:31 schreef outcast_within het volgende:
komt zometeen volgens mij iemand iets vragen over ds'en die vastlopen
Het kan ook gewoon liggen aan de games zelf.. Als een game slecht geprogrammeerd is kan het zijn dat je DS freezed of crasht.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je DS vastloopt is het eerste dat je kunt doen ff voorzichtig blazen (zonder spetters) in de cartridge slot en op de game. Blijft ie vastlopen dan moet je er gewoon ff mee terug, want het hoor niet.
Tuurlijk, maar dan moet je met de game teruggaan. Als een game blijft vastlopen is de game niet goed en mag je m terugbrengen. Ik heb echter nog niet gehad dat een game meerdere keren vastliep. Eén keer Ouendan, maar toen zat er een haar in mn DSquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon liggen aan de games zelf.. Als een game slecht geprogrammeerd is kan het zijn dat je DS freezed of crasht.
PROESTquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén keer Ouendan, maar toen zat er een haar in mn DS
Hoe krijg je dat voor elkaar o.O?!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén keer Ouendan, maar toen zat er een haar in mn DS
De vraag is ook wat voor een haar..... Noot's Nintendo fetish kan zieke vormen aannemen !quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:34 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar o.O?!
Een externe microfoon is alleen in combinatie met oordoppen te gebruiken. Dus een headset.. Een DS headset kent 2 mannetjes die in beide gaatjes worden gestopt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:56 schreef Maaark het volgende:
Nou... ik heb toch al krasjes op mn touchscreen...
Is de koptelefoon-out trouwens ook een microfoon-in of werken de microfoons met dat langwerpige ingangetje naast de koptelefooningang?
Jam with the band gebruikt geen micquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:44 schreef Maaark het volgende:
Hmm bedankt... toch jammer... een line-in was wel handig geweest voor dingen als Electroplankton, Jam with the band en Nitrotracker...
Jawel toch? je kan toch melodieen inzingen ofzo die ie dan convert naar noten? Een soort audio=>MIDI?quote:
2 stuks gekocht, 1 voor mij en een cadeautjequote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:19 schreef netto_m het volgende:
[..]
Ingeslagen voor de oorlog![]()
oft: assperine, jij kijkt that 70 show?
Ik heb hem voor 30 euro gekocht in Zwolle bij de Top 1 Toysquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:38 schreef ASSpirine het volgende:
Zo'n Nintendo USB ding, kost 45 euro...
Vind dat wel veel voor zoiets... Maar ik wil op internet spelen...
Stupid router, is echt iets mis mee...
als je daar nog es komt, zou ik zeggen, koop voor mij en stuur het opquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:41 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 30 euro gekocht in Zwolle bij de Top 1 Toys
PP bij mijn zus gespeeld maar dat is nog een verdomt leuk spelletjequote:Op woensdag 12 juli 2006 20:14 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik heb Princess Peach gered! Nu alleen nog in World 4 en 7 komen...
Hij is idd erg zoet,niet te moeilijk lekker snel door lopen van de levels is ook wel; eens lekker.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Princess Peach is best gaaf ja. Wat makkelijker dan NSMB, maar zeker wel leuk. Alleen zo extreem zoetsappig.
Had in eerste instantie ook problemen met mijn router (US Robotics wireless baggerdingquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:38 schreef ASSpirine het volgende:
Stupid router, is echt iets mis mee...
Speelde in het begin ook op de felste stand, maar ben nu overgestapt op stand 3 (overdag) en stand 2 ('s avonds) Maar ook op de felste stand was de battterijduur niet drastisch korter. Ik heb het nog niet precies gemeten, maar een uur of 8 tot 9 gaat ie zeker weten meequote:Op woensdag 12 juli 2006 21:36 schreef netto_m het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de speelduur bij jullie als je de DS op volle licht sterkte speeld?
Ja, het is ook een kras magneet. Ben aan het wachten op mijn eerste grote krassen. Maar ach hoe langer ik hem heb hoe minder het mij uit maakt (maar nu nog ff geen krasjes aub).quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:21 schreef Roi het volgende:
AAAAAARG OMG, heb net mijn DS Lite met de bovenkant buiten op de tegelgrond laten vallen...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:14 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik heb Princess Peach gered! Nu alleen nog in World 4 en 7 komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[TK] Nintendo DSquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:21 schreef Roi het volgende:
AAAAAARG OMG, heb net mijn DS Lite met de bovenkant buiten op de tegelgrond laten vallen...
Iemand die heel wanhopig is om een DS te bemachtigen maar geen 150 euro er voor neer wilt leggenquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:07 schreef Kill_em_all het volgende:
Lol 80 euro voor een phat DS met een lui pixel. Sowieso, wie gaat er nou een DS met een lui pixel kopen
Groot hoor ik van velen... de meeste die ik ken hebben hun DS ingeruild voor de DS lite.... ingeruild als in weggegeven of in de kast gelegd. Helderheid van het beeld (4 contrast opties), de ligging in de hand en de lange battery duur zijn grote pluspunten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:15 schreef Retarded het volgende:
Hoe groot is het verschil nou tussen de DS en de DS Lite.. wat betreft helderheid van het beeld?
Check het filmpje (iets naar beneden scrollen) ..... !quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:27 schreef Retarded het volgende:
Design kan me niet boeien.. gaat om de games, en niet om hoe het apparaat eruit ziet. Ligging in hand, tja.. ik heb grote handen en heb daarom graag juist wat groter. Alleen het contrast en de langere accuduur zouden voor mij een pluspunt zijn. Morgen ga ik even kijekn hoe groot het verschil nou echt is, want ik kan nu een normale DS voor wel heel weinig kopen!
Nog niet, kon 'm nergens vinden in de stad vorige week en heb toen Kirby gekocht.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:20 schreef dvdk het volgende:
Speelt iemand hier dit ook?
Nou, bij de Intertoys in A'dam (ergens in een zijstraatje van de Kalverstraat) hebben ze in zo'n grabbelbak o.a. Zelda 2: The Adventure of Link en Castlevania (NES Classics) voor 10 euro per stuk. En nog wel wat meer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:06 schreef Lister het volgende:
Ik ben al bijna alle speelgoedzaken in de buurt afgegaan en heb er al een aantal te pakken, dat ze maar rond de 10 euro kosten is ook wel lekker. Maar ik zoek nog steeds met name Zelda 2 The Adventure of Link, Donkey Kong, Pacman en dan ook nog Ice Climber en ExciteBike om het compleet te maken.
Alle verpakkingen zien er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
Dus als iemand nog een winkel weet in Noord Holland of omstreken waar ze een van die spellen hebben dan hoor ik het graag, of bestellen jullie alleen maar via internet?
Ik heb het ook al op een aantal internetshops geprobeerd maar die hebben ze niet meer op voorraad lijkt het![]()
Aan het filmpje te zien wordt het bovenste scherm echt minimaal gebruikt. Jammer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
4 minuten FFIII: http://www.gfdata.de/archiv07-2006-gamefront/1900.html
Let op, dit zijn de eerste vier minuten, dus kunnen spoilers bevatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |